mihai_prd Postat Joi la 14:31 Share Postat Joi la 14:31 La 15.09.2025 la 21:25, mobiletron a spus: Mici progrese, pregatesc montarea ambielajului in carter dar aceasta pregatire este una minutioasa si ia mult mai mult timp fata de asamblarea propriu-zisa. Trebuie verificate atent toate piesele: ambielaj, tavitele de centrifugare a uleiului, palierii in care intra rulmentii ambielajului. Rulmentii sunt SKF 6207 C3 cu bile si URB NJ207 cu role. In mod normal sunt necesari doi rulmenti 6207 C3 dar rulmentul cu role NJ207 cu role va fi montat in spatele ambielajului unde vine volanta. Avantajul este ca rulmentul cu role este mai rezistent si totodata ajuta mult la montarea palierului spate deoarece camasa interioara se monteaza pe arbore si intra prin alunecare pe bile. Astfel te "chinui" sa presezi palierul spate doar in carter, nu si pe rulment. Sistemul cu rulment cu role in spate il are si Dnepr650 dar de fapt treaba este inspirata de la motoarele de BMW care s-au facut in anii '50. Uralul asta are rulment in spate by default? Adica nu e cu pasla ca la Bmw/M, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Sâmbătă la 12:07 Autor Share Postat Sâmbătă la 12:07 On 9/18/2025 at 5:31 PM, mihai_prd said: Uralul asta are rulment in spate by default? Adica nu e cu pasla ca la Bmw/M, nu? Toate au rulment in spate, probabil te refereai la simering. Da, M67 toate au fost cu simering in loc de pasla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat 2 ore în urmă Autor Share Postat 2 ore în urmă Deja a aparut prima problema dar partea buna este ca in acelasi timp am si rezolvarea ei. Problema a aparut din cauza faptului ca folosesc rulmentul NJ207 iar camasa interioarea a acestuia este mai lata cu cativa mm si nu-mi lasa loc pentru a utiliza deflectorul de ulei pentru simeringul de la volanta. Cand asez volantul pe arbore spatiul ramas intre volant si camasa interioara a rulmentului este prea mic. Dupa cum se vede saiba deflector intra intre volant si camasa rulmentului dar nu ramane loc si pentru saiba ondulata care tine deflectorul presat pe camasa rulmentului. Daca strang volantul in spatiul ramas nu intra nici macar deflectorul de ulei, ce sa mai vorbim de saiba ondulata de presare a deflectorului. Partea buna este ca la Dnepr 650 care are tot rulment cu role in spate arborelui la volant nu are deloc deflector de ulei, practic rulmentul cu role devine deflector si astfel pot renunta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.