Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Daca e careva doritor de 4 roti complete de M72, restaurate profi(sablat, spite noi, spitat, echilibrat, centrat, grund, vopsea kaki militar), cu rulmenti SKF, semeringuri noi, camere si cauciucuri noi, dati un semn.

Mesaj completat

Un M72 facut dupa ceva reminiscențe de R12.

post-263-1303762850_thumb.jpgpost-263-1303762873_thumb.jpg

Mesaj completat

M72, bucati, cu acte, din ce am verificat piesele omului pot spune ca e complet, 800 de euro. PM sau 0723565973, motocicleta e intr-un boxa prin Colentina. Normal, se impune restaurare.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Modelul de curse al uzinei IMZ, nu s-au facut in varianta civila sau militara. Din cate am mai citit si eu, una singura e in posesia unui rusnac colectionar de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Extras dintr-un site german (excursie Germania - Danemarca cu un K750)

 

Numar de persoane: 2

Ref: "Frida" KMZ K750 cu atas

Bagaje: 60 kg (inclusiv instrumente Âşi combustibil adițional)

Distanța totală: 1680 km

Timp de călătorie tur: aproximativ 12 ore (inclusiv masa de prânz, pauzele Âşi realimentare)

Orice piese de schimb: 2 spite, 1 bujie

Probleme tehnice pe drum: nu

Consumul mediu la 100 de km: 11,4 L

Viteza maxima: 116 kmh

Viteza medie: 60 kilometri pe oră

 

:P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extras dintr-un site german (excursie Germania - Danemarca cu un K750)

 

Numar de persoane: 2

Ref: "Frida" KMZ K750 cu atas

Bagaje: 60 kg (inclusiv instrumente Âşi combustibil adițional)

Distanța totală: 1680 km

Timp de călătorie tur: aproximativ 12 ore (inclusiv masa de prânz, pauzele Âşi realimentare)

Orice piese de schimb: 2 spite, 1 bujie

Probleme tehnice pe drum: nu

Consumul mediu la 100 de km: 11,4 L

Viteza maxima: 116 kmh

Viteza medie: 60 kilometri pe oră

 

:P

timp de calatorie tur 12 ore x viteza medie 60 nu ies neam 1680 km

 

sa zic alta:

excursie Romania-Bg-Gr-Alb-Mak-Rom:

1 M72 si un M61

Bagaje: dracu stie

Distanța totală: 3091 km

Timp de călătorie tur: aproximativ 17 zile (mers de relaj maxim 6h pe zi)

Orice piese de schimb: multe nu fara nimic ca tampitii cu K750

Probleme tehnice pe drum: 2 rotoare delcou la M72 din cauza a 2 piulite M3, 1 garnitura de etansare grup spate pt M61, o piulita M19 desfacuta

Consumul mediu la 100 de km: 6,5 L atat consuma orice M/Nipru/Ural cu atas la drum lung

Viteza maxima: 100 kmh

Viteza medie: 65 kilometri pe oră

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct...

 

 

Pune te rog si link-ul cu site-ul de unde ai scos datele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct...

Vali nu exista sa nu ai la tine piese de schimb cu un M72 sau K750 etc. chiar si cu motorul reconditionat cu piese din tara lui OZ, si cu motorul nou. Asa au fost facute, in general nu se strica nimic dar cand se strica prin hazard, in general electrica (dar se poate rupe un segment, se poate indoi o supapa, borsi un semering) trebuie sa ai la tine. Sau sa ai ban sa te ridice o platforma - atunci da iti permiti sa faci tranzit mii de km - floricica fara stocul de piese la tine.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Vali nu exista sa nu ai la tine piese de schimb cu un M72 sau K750 etc. chiar si cu motorul reconditionat cu piese din tara lui OZ, si cu motorul nou. Asa au fost facute, in general nu se strica nimic dar cand se strica prin hazard, in general electrica (dar se poate rupe un segment, se poate indoi o supapa, borsi un semering) trebuie sa ai la tine. Sau sa ai ban sa te ridice o platforma - atunci da iti permiti sa faci tranzit mii de km - floricica fara stocul de piese la tine.

 

Un motor reparat corect si cu piese de calitate nu cedeaza decat daca nu este exploatat si/sau intretinut corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi? Hai ca sa vedem si noi cu cine vorbim ia insira ce motociclete vechi ai avut si cam cat ai mers cu ele.

 

Hai ca sa terminam cu filozofarea. Orice posesor de motocicleta veche cu atas, cu RK-ul bine facut, trebuie sa aiba la el scule complete si o serie de piese de schimb. Motocicletele pot ceda subit din cauze ascunse, daca tot ai atas baga in el una alta sa nu trebuiasca sa iei de la altii (daca au norocul sa se intalneasca cu semeni atasisti). Camere, setul de semeringuri, barem niste garnituri de chiulasa, macar un segment de fiecare tip la cota respectiva, cabluri electrice, papuci etc. cate si mai cate. Exista topicuri mai vechi in care fiecare isi dadea cu parerea si se intocmea o lista de piese si scule pentru drumuri lungi. Era vremea cand posesorii de comuniste erau mai multi si mai experimentati. Cam asta am avut de zis, nu avea neamtul ala ce sa aiba in motor mai bun decat ce s-a prevazut la proiectarea motocicletei.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mahle nu sunt rusi si nu fac segmenti din sarma de gard batuta cu ciocanul. Deci exploatati corect nu se rup. Omul are 40.000 cu motorul ala sau avea cand am vorbit ultima oara cu el si totul e inca perfect in interior. Sa reconditionezi inseamna mai mult decat sa inghesui niste piese noi intr0un bloc motor..

Merg pa mana lui, oricand. :)

 

http://www.metriccustom.de/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul are ambielaj de K750 rusesc in motor. La un moment dat cele 12 role de pe fiecare fus maneton vor sapa suficient de mult incat sa bata rau. Aia e la M72, K750, MT12 etc. Deci la capitolul viata pana la reparatie capitala stam cam tot atat mai conteaza rulmentii palieri care or avea viata ciclica mai mare si mai conteaza ce ulei pui si daca mergi drumuri lungi usurel. Ca are setul motor bun - e un lucru pozitiv. Poate-l convingi la anul sa vina la intrunire. Poate apari si tu (Vali) cu M-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are de K dar ce conteaza, ambielajele se pot reconditiona oricand cu piese de calitate. A, pardon, adica se pot reconditiona la ei, ca la noi utilajele care ar fi putut face asta sunt vandute la fier vechi de multa vreme. Noua nu ne treb'e! A, si inca ceva, se mai reconditioneaza cand nu au trecut pe la injinerii rumuni care le centreaza perfect cu un ciocan si mai mare si apoi, sa fie siguri ca nu se mai misca, le asigura cu niste suduri generoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to IMZ M72

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...