mihai_prd Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Eu nu inteleg despre ce tip de cadru de atas se vorbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Ahh, la mine suspensia e rigida si fixa, de aia eram confuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 2, 2012 Autor Share Postat Martie 2, 2012 Ai scos bara de torsiune? Ma depaseste... din poze mi se pare ca asta incerci sa scoti. Eu prin bara de torsiune inteleg axul care trece din stanga (de la prinderea de cadrul motocicletei) spre dreapta, prin cadrul atasului si care are la partea din dreapta "bascula" pe care se monteaza axul rotii. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 nu va jucati la bara de torsiune, e foarte rara si scumpa, cred ca se gaseste la polonez. mai taie din operatiile astea de demontare mai kraze, da-le dreacu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 2, 2012 Autor Share Postat Martie 2, 2012 Bun, daca despre axul asta vorbim (pe care eu il numesc bara de torsiune) atunci el trebuie impins dinspre roata atasului spre motocicleta, deci in pozitia lui normala de functionare de la dreapta spre stanga. Iese cu prinderea de atas pe el. In imagine ai axul scos din cadrul de atas (si ochiul "basculei" care se monteaza pe el), observa ca nimic nu il impiedica la capatul dinspre partea dreapta sa iasa din cadru. Rugina poate sa il blocheze in partea stanga. In urmatoarele imagini se vede cum nici in cadru nu are ce sa il tina pe loc, poate numai putina mizerie. In imaginea 6983 se vede partea care era intepenita in cadrul meu. De aceea nu iese, acolo rugineste si se blocheaza. Iata si fieratania intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 2, 2012 Autor Share Postat Martie 2, 2012 Bravo. Faci pariu ca nu ai unde sa faci coturile tobelor EXACT la fel ca originalele? (nu ma intreba de unde stiu ( Nu cred ca vrei sa stii cat costa la Stemler o evacuare completa si ADEVARATA de BMW/M72... dar tot iti spun: 65 65 1 000 490 Auspufftopf URAL M 72 links "Fisch" 104,92 € 124,85 € 65 65 1 000 500 Auspufftopf URAL M 72 rechts "Fisch" 104,92 € 124,85 € 65 65 0 000 730 AuspuffkrĂźmmer URAL M 72 links 92,31 € 109,85 € 65 65 0 000 740 AuspuffkrĂźmmer URAL M 72 rechts 92,31 € 109,85 € Mama ce imi place sa ma joc cu preturi din astea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Stemler cam are preturile un pic mari, un set ok, facut tot de nemti, e undeva la 350 cu tot cu transport. Cromate, bineinteles. Scump al dracu, la fel de bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 daca nu ti sa faci moto originala nu baga bani in coate si tobe,e ultima grija..baga lovele sa te poti folosi de moto, coate si tobe se poate improviza simplu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) vad pe aripa aia de fata minunata...ca ai mai luato si cu curier rapid..mai puneai ceva si cumparai una din germania ..o aripa, replica nu sare de 50 de euro. incercati sa evitati sa cumparati gunoaie la care sa muncesti ca nebunul si mai cheltui lovele cu sudatul,chituitul,pregatitul, ca iesi mai scump decit una noua.. Editat Martie 6, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) deseara merg in germania sa aduc o masina unui prieten.ce bine ar fi daca m-as impiedica d'o aripa d'asta p'acolo .. da nu stiu unde sa caut iar cu aripa aia... ata ete,cand ti se spune la telefon ca ii ok si o iei pe incredere ete ce primesti. la fel patit-am azi si pe classic car,nu mai detaliez,pun doar link. oameni si oameni,in plua mea. http://classiccar.3xforum.ro/viewtopic.php?pid=164392#164392 cre ca o sa ma tina si aripile astea in loc la fel ca si coatele alea in puii mei. hai,bafta si sa ne auzim cu bine! sint patit si eu...anul trecut am luat de la cineva 2 aripi de simson,ma costat curierul 78 lei, ca sint in zona 2 cica...am desfacut sacul si chiar le-am aruncat la gunoi..deci stiu cum este..dar daca persoana e de pe forcum(sigur o banuesc)trebuie avertizate alte persoane sa nu pateasca la fel..de la o bucata de vreme cind mai cumpar fiare cer o caruta de poze mai detaliate si fac un pact cu omul ca in cazul in care nus multumit sa le trimit inapoi.. personei care a trimis gunoiul ala de aripa are o problema la cap si trebuie tratat..cu bita,carnita life...cum doreste cumparatorul...cum naiba pui asa ceva la curier..ala e sigur cu capul pe viata...incostient..carne si iar multa carne..pina se satura.....persoanele care vind gunoaie sint cele mai mari gunoaie si consuma oxigenul degeaba... anul trecut am luat de la valy 2 aripi pt.m62,omul a pus poze,stia exact ce vinde si am fost super multumit. vb.cu valy ca sigur are citeva aripi pt.m72 Editat Martie 6, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 buna seara!de azi am si eu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) buna seara!de azi am si eu!!! felicitari ai ocupatie garantata vara asta vezi ce nu ai nevoie din fiare si facem schimburi de lipsurile tale(deja vad ca de atas ai nevoie,ala e de nipru) vad acolo lucruri care sint dubluri. pina nu desfaci ambele nu te arunca la combinati ca sint perosane care vor insista repede ceva combinati..vad acolo si multe cacaturi facute la strung(telescopul stinga) si multe alte minuni ca sint facute de nea spirica..atentie mare la sortat piesele,cei mai bun opresti pt tine Editat Martie 6, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 buna seara!de azi am si eu!!! unde drac le gasiti ma ca eu caut de o viata asemenea fier si nu dau de el.sau poate nu caut unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) felicitari ai ocupatie garantata vara asta vezi ce nu ai nevoie din fiare si facem schimburi de lipsurile tale(deja vad ca de atas ai nevoie,ala e de nipru) vad acolo lucruri care sint dubluri. salut dani!am reusit sa iau m72 aproape intreg,maine fac poze pe lumina...si inca un m72 tunat,cu multe elemente de ij...dar am elemente de caroserie,sa-i zic asa,am roti intregi si frumoase,cu cauciucuri bune,motorul se invarte,cutia de viteze e tzapana,n-am capacul de la aprindere,poate ii dau de urma,dar nu-mi pun mari speranta...treaba e ca va trebui sa scot la mezat aripi roti rezervor,far,cadru,asta daca vreau sa ma apuc de treaba...ca,duc lipsa de "bilete",cum frumos zicea cineva p-aici!te am in vedere,fii fara grija! unde drac le gasiti ma ca eu caut de o viata asemenea fier si nu dau de el.sau poate nu caut unde trebuie salut!imi pare rau ca n-am facut poze cu locul in care au fost gasite!!!tutankamon s-ar rasuci in sarcofag!!! salut dani!am reusit sa iau m72 aproape intreg,maine fac poze pe lumina...si inca un m62 tunat,cu multe elemente de ij...dar am elemente de caroserie,sa-i zic asa,am roti intregi si frumoase,cu cauciucuri bune,motorul se invarte,cutia de viteze e tzapana,n-am capacul de la aprindere,poate ii dau de urma,dar nu-mi pun mari speranta...treaba e ca va trebui sa scot la mezat aripi roti rezervor,far,cadru,asta daca vreau sa ma apuc de treaba...ca,duc lipsa de "bilete",cum frumos zicea cineva p-aici!te am in vedere,fii fara grija! salut!imi pare rau ca n-am facut poze cu locul in care au fost gasite!!!tutankamon s-ar rasuci in sarcofag!!! Editat Martie 6, 2012 de jethro tull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Suspensie stanga facuta la strung nu are,eu am asa ceva la M-ul meu,de uni nu sunt asa norocosi ca mine Domne am tras si eu de DIHANII sa le punem sus :banana:a fost ca un vis,apropo nopti linistite Marian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Suspensie stanga facuta la strung nu are,eu am asa ceva la M-ul meu,de uni nu sunt asa norocosi ca mine Domne am tras si eu de DIHANII sa le punem sus :banana:a fost ca un vis,apropo nopti linistite Marian. posibil sa ma insele pozele neclare..am vazut ca si atasul e original dar greu..din cauza claritati la poze azi am apucat si eu sa vopsesc cadrul la m72 va ramine kaki cu negru mat,piesele cromate si lucioase tre sa mai astepte...eventual se vor baga la vinzare.. vad ca se inmultesc posesori de m72,felicitarile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 salut dani!am reusit sa iau m72 aproape intreg,maine fac poze pe lumina...si inca un m72 tunat,cu multe elemente de ij...dar am elemente de caroserie,sa-i zic asa,am roti intregi si frumoase,cu cauciucuri bune,motorul se invarte,cutia de viteze e tzapana,n-am capacul de la aprindere,poate ii dau de urma,dar nu-mi pun mari speranta...treaba e ca va trebui sa scot la mezat aripi roti rezervor,far,cadru,asta daca vreau sa ma apuc de treaba...ca,duc lipsa de "bilete",cum frumos zicea cineva p-aici!te am in vedere,fii fara grija! salut!imi pare rau ca n-am facut poze cu locul in care au fost gasite!!!tutankamon s-ar rasuci in sarcofag!!! stiu ca asemena fiare nu se gasesc in vitrina dar si eu am colindat coclaiurile partiei si am avut parte si de nopti nedormite dar nu am gasit nimic acceptabil numai preturi de jermania eu caut ceva la un pret rezonabil maxim 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Suspensie stanga facuta la strung nu are,eu am asa ceva la M-ul meu,de uni nu sunt asa norocosi ca mine Domne am tras si eu de DIHANII sa le punem sus :banana:a fost ca un vis,apropo nopti linistite Marian. luat de euforie,am uitat a multzumi de ajutor lui nelu,multumesc nelu,lui florin,multumesc florin,lui moby,multumesc moby,si nu in ultimul rand lui radu!multumesc,radu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 stiu ca asemena fiare nu se gasesc in vitrina dar si eu am colindat coclaiurile partiei si am avut parte si de nopti nedormite dar nu am gasit nimic acceptabil numai preturi de jermania eu caut ceva la un pret rezonabil maxim 1000 euro Stai linistit mestere ca gasesti,faza ai daca antradevar vrei sa-l gasesti,nipru i mult mai simplu de facut functional [gasesti orce piese], la m-uri cea mai dureroasa faza i cu actele[find asa vechi multe as fara acte] ,si sincer urmaresc cu mare interes topicu asta cu m-uri, da multe parca as scoase din pamant.... Si pe net daca scormonesti as vre-o 3[de vanzare],orcum fuctional cu acte an regula nu ti-l da nimeni la 1000,din cate am vazut la ficiori astea[priceputi] daca doua tobe[cromate] ajung la 350 epuroi,nici nu vreau sa ma gandesc cati baniii ati mananca un m [restaurat]..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) Stai linistit mestere ca gasesti,faza ai daca antradevar vrei sa-l gasesti,nipru i mult mai simplu de facut functional [gasesti orce piese], la m-uri cea mai dureroasa faza i cu actele[find asa vechi multe as fara acte] ,si sincer urmaresc cu mare interes topicu asta cu m-uri, da multe parca as scoase din pamant.... Si pe net daca scormonesti as vre-o 3[de vanzare],orcum fuctional cu acte an regula nu ti-l da nimeni la 1000,din cate am vazut la ficiori astea[priceputi] daca doua tobe[cromate] ajung la 350 epuroi,nici nu vreau sa ma gandesc cati baniii ati mananca un m [restaurat]..... cheltuiala e in functie de moto care o gasesti. -vrei cirpeala cheltui citeva sute.. -vrei moto sa te plimbi de 2,3 ori pe an in jurul blocului tot citeva sute.. -vrei moto originala si cu care sa te poti porni la drum cind are chef mushiul tau.. te poate ajunge de la 1000-2500 de euro lejer,in functie de pretentiile posesorului. mari socoteli nu ai ce face daca esti realist,pai numai pretul achizitiei si sai mai scoti si numere noi te poate ajunge la 1000 de euro lejer,dar pe linga astea mai ai de cheltuit lovele la greu fara numar so pui pe picioare si sa fie si functionala.. asa de facut un METIS(corcitura) e simplu.cipesti aici colo si gata.. totul e in functie de cum vrea si posesorul,sudura la metru..,chit la greu,cirpeala..fiecare cu pasarica lui..unul are stoluri...altu o pasarica hai spor si vreau sa mai vad foto cu demersurile la motoare, ca indata vine vara Editat Martie 6, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Stai linistit mestere ca gasesti,faza ai daca antradevar vrei sa-l gasesti,nipru i mult mai simplu de facut functional [gasesti orce piese], la m-uri cea mai dureroasa faza i cu actele[find asa vechi multe as fara acte] ,si sincer urmaresc cu mare interes topicu asta cu m-uri, da multe parca as scoase din pamant.... Si pe net daca scormonesti as vre-o 3[de vanzare],orcum fuctional cu acte an regula nu ti-l da nimeni la 1000,din cate am vazut la ficiori astea[priceputi] daca doua tobe[cromate] ajung la 350 epuroi,nici nu vreau sa ma gandesc cati baniii ati mananca un m [restaurat]..... ce sa faci mestere asa ii cand ai microbul in sange bagi si ultimul banut in fiare.nu te gandi ca vreau m in stare de functionare si cu acte in regula.vreau unul "rujinit"plin de praf si cu vopsea cojita si obligatoriu un act de inmatriculare si mai dale incolo ca doar nu vor fi la un pret ca un zundapp sau bmw.il voi gasi eu intr o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 luat de euforie,am uitat a multzumi de ajutor lui nelu,multumesc nelu,lui florin,multumesc florin,lui moby,multumesc moby,si nu in ultimul rand lui radu!multumesc,radu! Marian in ce ma priveste,eu multumesc ca m-ai chemat,cred ca multi si-ar fi dorit macar sa asiste. Multumirile de aici cred ca sunt a3,4a, serie de multumiri,pentru mine sunt suficiente,ma declar multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Mariane, felicitari, bine ai venit in clubul sudorilor (adica a celor care transpira cand vad cat costa piesele). Daca ai nevoie de ceva, dai cu piatra de la Bals incoa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) HUH,l'm back mai 'nainte am ajuns,abea asteptam sa vad ce s-a mai scris p'acilea,arunc un ochi,s'am fujit sa ma hodin oleaca. mare dreptate ai! la inceput l-am considerat o gluma,insa ulterior am descoperit ca trebuie sa renunt la multe daca vreau sa-l am,si sunt dispus s-o fac!cu schumburi,cu bani,cu tepe cu ce'o mai fi,vand tot ce se poate vinde si investesc in el,pentru ca IL VREAU! am dat doar 350 ron pe el,si am sarrit deja fo 500 evro,evident,bani si schimburi,si nici nu se vede nimic. ata ete - Davai Moscova iar cu aripa aia.. cre ca tot rematu o papa numai sa stiu ca nu mai am aripa si sunt nevoit sa cumpar alta. daca nu gasesc 2 aripi de m 72 [pentru care sunt dispus sa ofer orice - inclusiv bani] o sa optez pentru doua noi. astept acuma neshte cilindrii,cam scumpi oleaca,dar macar supapele sa fie ok,ca pistoane i'om baga de kau,da-le dreq pe urma pun blocul de forma pe cadru cu cilindrii cu tot pentr o ULTIMA incercare de a confectiona 2 coate cat de cat ok,prevad totusi,ca si d'astea imi vor trebui doua noi. bafta la surubarit! cu cilindrii e hotarirea ta...eu ti-am spus ca te ajut cu un set motor bun,nu demult am vindut un set care a fost pe cota 0 si cu alizare si hunuire a fost trecut in cota2(78,45)de ce a fost dus direct in 2?..pt.ca pe cota 1 gasesc greu pistaone originale.. set alizat si honuit cu pistoane(rusia,segmanti,bolturi)600 de lei,setul bineteles care il trec de pe 0 diret pe 2.sau in cel mai fericit caz daca gasesc pistoane cota 1 il trec pe 1. eu ti-am spus ca te ajut cu un set motor sau doar cilindrii si pui ce vrei tu in ei.. mai completez ceva aici..atentie mare daca cumperi cilindrii.. daca sint trecuti de cota 1 spre 2 aia ii duci abia in cota 3 automat,mai ales daca sau folosit cu pistaone de m72,pistoanele de m72 uzeaza tare aiurea cilindrii deobicei ca nu au ultimul segment cum e la k750. spor continuam cu m-ul..cind va fi gata va fi de vinzare,eventual cumparator va avea posibilitatea sa vada ce cumpara. il voi face ca pt.mine chiar daca e de vinzare,va fi aproape 100% original fara cirpeli,(improvizati pt.moment cum se mai poarta)va fi aproape cum la fatat masa. nu am o limita de buget pt.el, cit papa atita ii dau an fabricatie 1956,are certificat si carte de identitate,daca nu ma insel si unic proprietar. Editat Martie 8, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 :yikes: Dizel m,oare asta o fi ceva facatura,sau o fabricat spirteri de rusii si asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.