Sari la conținut

Probleme Honda Hornet 600


Postări Recomandate

Salut Grup!

 

Dețin un Hornet de 600 PC.36 și l-am scos și eu la prima tură. Iarna când l-am parcat totul era ok.

 

Ei bine, pornește frumos totul ok, dar după 40km aproximativ mi se opreste motorul în mers..

după 5 minute se răcește un pic și pornește (după ce se oprește in mers, nu mai pornește doar dupa cateva minute), dar de data asta abia apuc 3-5 km, că iar se oprește și tot așa.

Problema o văd când e cald motorul.

 

Benzina am schimbat-o, carburatorul curățat,filtrul de aer ok și bujiile le-am curățat, dar tot așa merge după ce se încălzește motorul.

Oare bujiile ar fi de vină? Trebuie schimbate? 

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am făcut cu un "mecanic" eu nu am habar de mecanică....

 

A desfăcut carburatoarele i-a curățat suflat etc și le-a surubat înapoi. Atât 

 

În ce constă sincronizarea? -_-

Stator sau bobina? Mai printre sugestii am auzit că și astea cauzează problema, când e cald motoru se poate întrerupe scânteia 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Moldovan Zsolt a spus:

L-am făcut cu un "mecanic" eu nu am habar de mecanică....

 

A desfăcut carburatoarele i-a curățat suflat etc și le-a surubat înapoi. Atât 

 

În ce constă sincronizarea? -_-

Stator sau bobina? Mai printre sugestii am auzit că și astea cauzează problema, când e cald motoru se poate întrerupe scânteia 


Inainte de toate am cateva curiozitati:

* daca ai un mecanic, de ce nu te duci la el sa rezolve problema?

* de ce e mecanicul intre ghilimele?

* de unde ai "auzit printre sugestii"?

 

Si inca ceva: incearca sa scrii ca lumea romaneste, ca nu poti sa-mi spui ca din cauza etniei nu scrii insurubat cum trebuie.

 

Acum 42 minute, pinnochio a spus:

Buson rezervor,nu permite intrarea aerului,care tre sa ocupe spatiu eliberat de benzina consumata.Meri fara buson un pic.

Dupa 40 km? Poate face asa? Intreb doar pentru cultura mea generala.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:


Inainte de toate am cateva curiozitati:

* daca ai un mecanic, de ce nu te duci la el sa rezolve problema?

* de ce e mecanicul intre ghilimele?

* de unde ai "auzit printre sugestii"?

 

Si inca ceva: incearca sa scrii ca lumea romaneste, ca nu poti sa-mi spui ca din cauza etniei nu scrii insurubat cum trebuie.

Scriu rapid și sincer nu am acordat atenție la acest aspect, dar hai că o să fiu mai atent. 

 

*Am observat că nici respectivu nu știe exact.

 

*Pentru că nu e autorizat(a învățat singur pe multe motoare stricate mă înțelegi tu

 

* Dacă observi că mecanicul respectiv nu e sigur, mai întrebi și alți mecanici, nu? Eu da. :)))

 

Cred că ai înțeles despre ce este vorba. Acum te rog să răspunzi dacă mă poți ajuta. Mulțumesc!

 

 

2 hours ago, pinnochio said:

Buson rezervor,nu permite intrarea aerului,care tre sa ocupe spatiu eliberat de benzina consumata.Meri fara buson un pic.

Mulțumesc! O să încerc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, pinnochio a spus:

Depinde de volumu de aer,din rezervor.Da nu stii matale de astea.


Pai nu stiu, ca de-aia am intrebat. Merci.

Acum 6 minute, Moldovan Zsolt a spus:

Scriu rapid și sincer nu am acordat atenție la acest aspect, dar hai că o să fiu mai atent. 

 

*Am observat că nici respectivu nu știe exact.

 

*Pentru că nu e autorizat(a învățat singur pe multe motoare stricate mă înțelegi tu

 

* Dacă observi că mecanicul respectiv nu e sigur, mai întrebi și alți mecanici, nu? Eu da. :)))

 

Cred că ai înțeles despre ce este vorba. Acum te rog să răspunzi dacă mă poți ajuta. Mulțumesc!

 

 

Mulțumesc! O să încerc 


La un service serios te-ai gandit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Moldovan Zsolt

 

Salut ! Nu sunt mecanic , dar am avut mai multe motorete cu motorizare bazata pe acelasi motor si cand am avut probleme identice la mine au fost doar doua cauze:

1 regulator de tensiune kaput( sau releu de incarcare , cum o mai fi moda sai se spuna)

2 peste iarna mi-o tocat un soricel izolatia unui fir ( nu mai imi aduc axact aminte care dintre ele pt ca sunt multi ani de atunci)

 

Sunt sigur ca mai sunt si alte posibilitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, Tomy_k said:

@Moldovan Zsolt

 

Salut ! Nu sunt mecanic , dar am avut mai multe motorete cu motorizare bazata pe acelasi motor si cand am avut probleme identice la mine au fost doar doua cauze:

1 regulator de tensiune kaput( sau releu de incarcare , cum o mai fi moda sai se spuna)

2 peste iarna mi-o tocat un soricel izolatia unui fir ( nu mai imi aduc axact aminte care dintre ele pt ca sunt multi ani de atunci)

 

Sunt sigur ca mai sunt si alte posibilitati.

Ce ii drept la țară unde era ținut motocicleta sunt mulți șoricei:))) 

Poate un tester ceva măcar să indentific exact problema 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Mobra ta nu are mufa de diagnoza.

Verifica mufa releului de incarcare,daca nu e carbonizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e debitul de benzina putin mai mic decat consumul... si in timp se golesc incet paharele carburatorelor.

Si asta daca e furtunul sugrumat pe undeva... sau vreun filtru de benzina obturat.

Mi se pare ca descrie perfect cum ai spus ca se manifesta.

 

Daca am dreptate poti verifica mergand cu motocicleta calm, fara acceleratii puternice si cu o viteza moderata.

In caz ca nu se  mai opreste - asta este problema.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mony a spus:

Poate e debitul de benzina putin mai mic decat consumul... si in timp se golesc incet paharele carburatorelor.

Si asta daca e furtunul sugrumat pe undeva... sau vreun filtru de benzina obturat.

Mi se pare ca descrie perfect cum ai spus ca se manifesta.

 

Daca am dreptate poti verifica mergand cu motocicleta calm, fara acceleratii puternice si cu o viteza moderata.

In caz ca nu se  mai opreste - asta este problema.

Ce ii drept ultima oară înainte să o parchez pe iarnă am pus o benzină de proastă calitate (fără să știu), asa a hibernat toată iarna. La primul drum de aproximativ 80km nu am avut probleme. La a 2-a a apărut ce am postat prima oară. 

 

După schimb benzină și curățat carburatoarele, diferența de primul drum e că după câteva minute de stat pe loc pornește și mă duce iar câțiva km și tot așa 

 

Filtrul de benzină poate chiar e obturat . 

 

Aaa și să nu mai zic că după ce am pus benzină bună am pus doar 5L .

 

O să încerc sa vad cum se manifestă cu rezervorul plin

Mulțumesc @mony

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zsolt!

 

te rog trage aer adanc in piept, stai jos frumos pe un scaun,  fii mai linistit, ca dupa cum scrii esti tare agitat!

incearca sa folosesti si virgula in fraze!

si ai grija si la cuvintele pe care le gandesti, dar nu le scrii! 

am completat eu cu cateva :)

 

ti-am corectat eu postarile, normal ca te-am notat si in caiet cu o bere!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Kristian a spus:

Ai curatat carburatorul?Care dintre ele,ca ai 4... :)

stii ca sincronizarea carburatoarelor nu are absolut nicio treaba cu simptomul descris, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@apriliacluj Păi tu nu ai fi agitat în locul meu? XD Pornești să te dezactivezi de lumea asta și te trezești cu dezactivare totală. Bem mai multe beri doar să-l pot face.

 

În principiu 80% cum analizez problema e de la Bobină. Am înțeles că se poate strica în 2 feluri. 

1. Se strică de tot și nu mai pornește 

2. Se strică în modul "ciudat" și face cum îmi face mie adică se întrerupe scânteia în timpul mersului.

 

Acuma, mai aștept să văd cine ce zice și până la urmă urmei o să las pe cineva specializat în domeniu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 6 ore, chv a spus:

stii ca sincronizarea carburatoarelor nu are absolut nicio treaba cu simptomul descris, nu?

Stii ca mi-ai adresat o intrebare la un citat gresit,nu?

Spuneam ca,daca s-au demontat carburatoarele si curatat,la montare cat timp s-au scos toate afara si infiletat/pus la loc(cuiele pontou,plutitoare,jiglere,suruburi de dozaj,de golire,etc),este necesara o sincronizare.Poate curatare carburator este pentru unii doar golirea benzinei din paharele carburatoarelor...

Deci cred ca stiu,decat ii raspundeam strict legat de carburatorul curățat.Ca sa poti trece mai departe in gasirea problemei,carburatoarele dupa curatare trebuiesc si sincronizate ca sa functioneze corespunzator.Cel putin,eu asa am fost invatat.

Altceva? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Moldovan Zsolt a spus:

Am uitat să menționez că am pus baterie nouă. Același model,încărcare ok.


Cum ai verificat incarcarea?

Are robinet vacumatic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, yo4hgx said:


Cum ai verificat incarcarea?

Are robinet vacumatic?

Am un ceas biometric deasupra la kilometraj. Mai mereu e pe la 12-13 

 

Deci ieri am fost cu rezervorul plin și am făcut aproximativ 130km.

Nu s-a oprit deloc motocicleta din mers. 😆 

 

Înainte cum am pornit cu doar 5L de benzină și i-am dat blană am rămas cu foarte puțină benzină(mă gândesc eu). Iar în opririle alea bruște de câteva minute mă gândesc că și robinetul de benzină e pe partea stângă unde e și piciorul de sprijin așa a mai curs ceva în carburatoare până am staționat. Deci cred că principala problemă e la ce a zis și @mony

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...