Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca sporsterul are istorie mai indelungata decat oricare alta moto atunci idianul ce mai e...e trecuta la dinozauri:)),,,hai ca ai traso de par prea urat...mai rasfoieste un pic istoria moto vezi ce surprize iti ofera...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca sporsterul are istorie mai indelungata decat oricare alta moto atunci idianul ce mai e...e trecuta la dinozauri:)),,,hai ca ai traso de par prea urat...mai rasfoieste un pic istoria moto vezi ce surprize iti ofera...

 

Am spus ca Sportsterul are istorie, facand referire la pozele de mai sus. Vezi ce poze am pus eu mai sus? Poze cu niste motoare. Nu motociclete, ci MOTOARE.

Am plusat si in ultima poza am pus un motor de model "D" din 1929, poate vede cineva vreo asemanare... Adica, de aici deducem ca Sportsterul are radacini adanci in istoria moto. Acum, ca tot ai adus vorba si nu te-ai referit la vreun model anume de Indian, ci la Indian in general, Sportsterul este un Harley. Harley a fabricat prima motocicleta in 1903, iar Indian in 1901. Despre care dinozauri vorbesti? Ca mie mi se par cam din aceeasi perioada.

 

Asa ca, mai usor cu trasul, pentru ca ai vrut sa mi-o tragi, dar ti-ai tras-o singur.

 

Tu vorbesti de o marca, HD cred ca vorbea de un model.

 

...Model de motor chiar.

Vad ca esti baiat inteligent si te prinzi repede, spre deosebire de altii.

 

Da , seria K se trage direct din WL. Finala pe dreapta , supape paralele.

 

Uite, altcineva care intelesese despre ce este vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca sporsterul are istorie mai indelungata decat oricare alta moto atunci idianul ce mai e...e trecuta la dinozauri:)),,,hai ca ai traso de par prea urat...mai rasfoieste un pic istoria moto vezi ce surprize iti ofera...

 

Indianul ? Ce-i cu indianul ? Indian e o marca defuncta de fix 60 de ani. Una la mana ,doar Sportsterul ca model ,are o istorie de fabricatie si competitii continua mai indelungata cu un deceniu decat intreaga istorie a marcii Indian. Doi la mana , care-i legatura intre cele doua subiecte ? Da, spre surprinderea ta probabil , modelul Sportster este cel mai vechi model de motocicleta de productie continua din lume. Parerea mea este ca tu ar trebui sa rasfoiesti istoria moto ,dar nu un pic ci temeinic. Nu te supara dar comparatia ta nu are nici o noima si nici nu suna ca o afirmatie care ar veni din partea vreunui cunoscator. Cand faci afirmatii , ai putea sa le si expici altfel s-ar putea sa creada unii ce spui si nu e ok ca lumea sa isi insuseasca informatii false si contorsionate.

 

bai da ce sa zic adevaru e ca miam tras singur o portie de ras :))....nu cred ca mai are rost sa continui ...bafta

 

Sunt de acord cu tine ... nu are rost sa mai continui. E bine ca razi , poti sa fii sigur ca ce scrii tu aici e de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi de ras ce am zis eu da ce ziceti voi e demn de o comedie de teatru...mai baieti nu mai aveti impresia ca pamantul se invarte in jurul HD Sporster in speta ca nu prea e asa...apropo vezi ca mai sunt si alta marci in afara de HD...

 

@Buggy , ti-am spus ce era de spus la inptiile pe care le publici pe acest forum , cu legatura directa la ce ai scris tu. Daca vorbesc la subiect , nu inseamna ca am impresia ca pamantul se invarte in jurul HD. Eu personal nu am impresii , stiu foarte clar despre ce vorbesc.Sunt foarte la curent cu lumea moto in general si am fost tot timpul , in amanunt chiar , nu cred ca este nevoie sa ma indrumi tu parinteste catre cunoastere in ale motociclismului si catre cunoasterea altor marci. Stiu destule , diferenta intre noi doi si altii ca tine este ca eu vorbesc clar , la subiect si pe teme pe care le stapanesc la perfectie. Unde nu stiu , nu ma bag si nu public nimic pe forum fara sa sa stiu clar despre ce vorbesc. Si daca vreau neaparat sa ma bag in seama si sa imi dau cu parerea despre un subiect s-au altul , prima data ma duc si ma informez si dupa aia dau din taste s-au deschid gura. Problema este ca tu si alti prieteni de-ai tai de conversatie vorbiti lucruri neadevarate despre un subiect anume , care nici macar nu va intereseaza de fapt. Sunteti la fel de frustrati ca si posesorii aia asa zis "puristi" de Harley, despre care vorbiti. Stapaneste-ti nestapanirea , scrie si discuta prieteneste si barbateste ce ai de discutat s-au altfel lasa lumea in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te-a prins pe tine flama sa te contrezi cu putzoii! Hahahahahah....

 

Nu vreau sa ma contrez cu nimeni , dar nu pot sa stau deoparte cand vad cat de poluat a ajuns topicul. Probabil sunt multi oameni interesati de subiectul Sportster care intra aici sa se informeze ,chair daca nu publica nimic pe topic. Ar fi pacat ca acei useri interesati de subiect , sa plece de pe topic cu idei gresite si neadevarate despre aceasta motocicleta ,luand de bune aberatiile scrise de tot felul de "cunoscatori" care nu au mirosit in viata lor un fier american.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DE Champ...ok poate ca mam grabit si comparatia cu indianul nu e cea mai buna ...iti dau dreptate...insa afirmatia lui HD mi sa parut exagerata ptr ca sunt modele de motocicleta de cand au intrat in productie pana in prezent si mai vechi decat Sporsterul... de aici si reactia asta ....nu as vrea totusi sa incepem o polemica pe subiectul asta avem internet avem carti care ne confirma...

cat despre cat de cunoscator sunt ...iti zic doar atat ca am avut ocazia sa cumpar din olanda un Sporster Iron head din 71` pt un prieten si timp de o saptamana am stat si mam holbat la el si lam analizat asa ca eu zic ca am mai multe cunostinte despre un fier american mai mult de cat ai crede tu...dar din nou confirmati o regula deja spusa de altii nu de mine referitor la atitudinea voastra mai sunt si alti harley isiti care ar dori sa intre intr o gasca de harley dar bariera este pusa de carecterul unora de pe aici oricum nu cred ca va intereseaza ca voi sunteti si atat:))...

 

@Rattus...esti patetic omule...se vede cata cultura zace in tine...hai sanatate si scuze de deranj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

"pai daca sporsterul are istorie mai indelungata decat oricare alta moto atunci idianul ce mai e...e trecuta la dinozauri:)),,,hai ca ai traso de par prea urat...mai rasfoieste un pic istoria moto vezi ce surprize iti ofera..."

"bai da ce sa zic adevaru e ca miam tras singur o portie de ras :))....nu cred ca mai are rost sa continui ...bafta"

"o fi de ras ce am zis eu da ce ziceti voi e demn de o comedie de teatru...mai baieti nu mai aveti impresia ca pamantul se invarte in jurul HD Sporster in speta ca nu prea e asa...apropo vezi ca mai sunt si alta marci in afara de HD..."

 

vorbind de cultura.... hahahahhahahhha... agramate, absolut fara sens sau acoperire in realitate afirmatiile tale... numai troluiala ieftina de o inteligenta precara!

 

In ceea ce priveste ultimul tau post... La ce modele te referi sau trebuie sa te credem pe cuvant? Dupa o saptamana de "holbat" la un Ironhead pe care "ai fi avut ocazia sa-l cumperi pt un prieten" - dar nu l-ai luat sa inteleg; se numeste ca te pricepi la.... holbat sau la ocazii? WTF man?! Ce vrei sa spui? Ce incerci sa articulezi ca nu inteleg?

Intr-un singur loc ai dreptate - nu are rost sa continui!

Editat de Rattus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu dastia ca tine sigur nu am cum sa continui vezi ca nu intelegi ...cum era sa ma hoblez o saptamana daca nu il cumparam si analiza a continuat da nu tre sa iti dau tie detalii...cius

 

nu tre sa ma crezi pe cuvant cum am si spus avem internet avem carti esti liber sa o faci....sa [poate nu stii sa tastezi altceva decat HD

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dastia" ca mine nu inteleg nimic! Las ca "daia" ca tine ne povestesc si noua! Retard

 

http://www.youtube.com/watch?v=_RjhTqiF9KE&feature=related

 

Hahaha... Frumos! Pacat ca nu se vede in filmulet, dar baiatul care da la pedala este japonez.

JAPONEZII din JAPONIA, acolo unde se fabrica motocicletele JAPONEZE atat de muuult apreciate la noi, sunt amatori de HARLEY si apreciaza foarte mult HARLEY-DAVIDSON. Si este plin de Harley in Japonia si mai ales de modele vechi.

Da, ciudat, ar spune unii. Ce treaba au japonezii cu Harley?

Sa zicem ca, japonezii, nu uita de unde au plecat si ce radacini au in domeniul moto. Prima fabrica de motociclete din Japonia a fost Harley-Davidson! Da, INDUSTRIA japoneza de motociclete s-a nascut pe temelia pusa de Harley-Davidson.

 

...

 

Si au atat de multe Harley-Davidson in Japonia incat isi permit sa faca intalniri doar intre anumite modele de Harley. Si, ca sa fiu OnTopic:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7cQ1cLlcnUs&feature=relmfu

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul V a fost creat de Indian cu 2 ani inainte.Deci:Harley + Japoneze= copii Indian.Iar Indianul a fost subminat de jidanii corporatisti de la Harley.La fel ca si Henderson si altele.Trist dar adevarat...

 

Ba HD...Vezi ca sunt si americani incantati de japoneze.Atat de incantati incat in anii 70 ciordeau franele pe dic de la HondaCB FOUR si le transplantau la Harley.Cel putin asta o spunea Teutul Senior...Honda a fost prima moto de serie cu 4 in linie si frane hidraulice.Desigur pe tine asta te lasa rece...ca nu e Sportster.Tu nu intelegi ca fiecare motor,ca si oamenii au plusuri si minusuri?Eu cred ca ai fost conceput dupa o orgie cu coniac Drobeta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Desigur pe tine asta te lasa rece...ca nu e Sportster.Tu nu intelegi ca fiecare motor,ca si oamenii au plusuri si minusuri?

 

Prietene, e Topic de Sportster. Este normal sa discut in principal despre Sportster si nu sa bat campii despre Indian si altele. Dar, daca tot aduc unii in discutie si alte marci, ma mai mananca si pe mine sa le raspund, ca nu-mi vine sa-i las chiar asa in prostia lor.

Inteleg si ca Sportsterul are plusuri si minusuri, ca doar am dat ceva detalii tehnice pe aici, spre deosebire de astia ca tine, care intra doar sa abereze.

N-ai vazut in viata ta un motor de Sportster desfacut, poate nici macar n-ai mers cu unul, dar tu stii cel mai bine cum sta treaba cu Sportsterul.

 

...Din nefericire stiu ca informatia asta va trece neobservata si se va pierde printre alte zeci de pagini de aberatii pe marginea subiectului Sportster...

Sportsterul, pana in 2003 a fost fabricat cu motorul prins rigid pe cadru si cutia separata de motor, chiar daca din exterior pare altfel. Cutia este un fel de sertar pe care-l scoti total independent de motor. Adica, daca vrei sa umbli la cutie si doar la cutie, o poti face linistit fara sa te atingi de motor.

Exemplu (mergi la minutul 1:37):

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z2bnomlBT8s&feature=relmfu

 

Din anul 2004, odata cu motorul prins pe cadru cu tampoane de cauciuc, s-a renuntat si la acest sertar. Adica el nu mai exista, acolo fiind un perete. La modelele din 2004 in sus, pentru a putea ajunge la cutie, trebuie sa desfaci motorul in doua. Asta inseamna: chiuloase jos, cilindri jos, etc.

 

Uite, Transilvania72, un exemplu ca eu am venit cu ceva info despre Sportster. Tu ce informatii ne oferi? Dar informatii din experienta ta directa, personala, nu ce ai citit pe net sau ai vazut ca a spus Teutul Senior la Discovery.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul V2 de serie a fost fabricat de NSU , desi sunt multi alti producatori mici care fabricau motoare V2 , pentru motocicletele lor s-au ale altor producatori , cum era moda in timpul pionieratului. Indian stateau cam prost cu fabricarea si dezvoltarea de motoare pana prin anii 25-30 , au tot cumparat licente de la altii , desi nu e nimic rau in asta. Se practica si acum. Primele motociclete cu motoare 4 in linie sunt Pierce , FN-ul belgian , Henderson chiar si indian cu licenta Henderson , cu 70 de ani inainte de Honda. Deci dupa logica ta Indian + Harley + japoneze = copii NSU. Si da intradevar , am auzit si eu de asta , este o conspiratie sionista la nivel mondial condusa de Harley impotriva celorlalti producatori de motociclete. Intr-o buna zi CEO de la Harley va conduce lumea si va aduce apocalipsa. Unii zic ca Harley ar fi chiar Anticristul. Man ia-ti pastilele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul V2 de serie a fost fabricat de NSU , desi sunt multi alti producatori mici care fabricau motoare V2 , pentru motocicletele lor s-au ale altor producatori , cum era moda in timpul pionieratului. Indian stateau cam prost cu fabricarea si dezvoltarea de motoare pana prin anii 25-30 , au tot cumparat licente de la altii , desi nu e nimic rau in asta. Se practica si acum. Primele motociclete cu motoare 4 in linie sunt Pierce , FN-ul belgian , Henderson chiar si indian cu licenta Henderson , cu 70 de ani inainte de Honda. Deci dupa logica ta Indian + Harley + japoneze = copii NSU. Si da intradevar , am auzit si eu de asta , este o conspiratie sionista la nivel mondial condusa de Harley impotriva celorlalti producatori de motociclete. Intr-o buna zi CEO de la Harley va conduce lumea si va aduce apocalipsa. Unii zic ca Harley ar fi chiar Anticristul. Man ia-ti pastilele ...

conspiratie pe care ar porni-o bucuros orice conducator de companie, fie ca produce motociclete, masini, fiare de calcat, programe de computer sau sateliti, si se numeste in general economie de piata :)

adica faci tot ce poti ca sa vinzi mai mult decat ceilalti :mexicanwave:

in opinia mea, cel mai mare/tare/fiabil motor al progresului.

Sorry pentru off-topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sa completam informatiile referitoare la V-twin-uri as vrea dor sa reamintesc ca prima motocicleta cu motor V-Twin construita si functionala a fost un Griffon 1902 Racer construita de catre francezi si anume de catre De Dion Bouton.

 

Griffon_1902_Racer_-_Postcard_Published_by_Dover.jpg

 

Apoi in 1904 a aparut si NSU-ul acesta:

 

1904-NSU-1-800.jpg

 

Asta pentru partea de istorie.

Cat despre restul comentariilor rautacioase la adresa unui model sau altul va propun sa le postati pentru fiecare model in parte si sa nu mai comparati mere cu pere. Aici este un topic dedicat modelului Spoertster de la HD.

Nimeni nu a zis ca acest model sau altele de la acest producator sunt perfecte. Dar sunt perfecte pentru cine le detine si le calareste cu cea mai mare placere.. Asa cum cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai in garaj. In rest vorbe-vorbe...

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...