Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

...Desigur pe tine asta te lasa rece...ca nu e Sportster.Tu nu intelegi ca fiecare motor,ca si oamenii au plusuri si minusuri?

 

Prietene, e Topic de Sportster. Este normal sa discut in principal despre Sportster si nu sa bat campii despre Indian si altele. Dar, daca tot aduc unii in discutie si alte marci, ma mai mananca si pe mine sa le raspund, ca nu-mi vine sa-i las chiar asa in prostia lor.

Inteleg si ca Sportsterul are plusuri si minusuri, ca doar am dat ceva detalii tehnice pe aici, spre deosebire de astia ca tine, care intra doar sa abereze.

N-ai vazut in viata ta un motor de Sportster desfacut, poate nici macar n-ai mers cu unul, dar tu stii cel mai bine cum sta treaba cu Sportsterul.

 

...Din nefericire stiu ca informatia asta va trece neobservata si se va pierde printre alte zeci de pagini de aberatii pe marginea subiectului Sportster...

Sportsterul, pana in 2003 a fost fabricat cu motorul prins rigid pe cadru si cutia separata de motor, chiar daca din exterior pare altfel. Cutia este un fel de sertar pe care-l scoti total independent de motor. Adica, daca vrei sa umbli la cutie si doar la cutie, o poti face linistit fara sa te atingi de motor.

Exemplu (mergi la minutul 1:37):

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z2bnomlBT8s&feature=relmfu

 

Din anul 2004, odata cu motorul prins pe cadru cu tampoane de cauciuc, s-a renuntat si la acest sertar. Adica el nu mai exista, acolo fiind un perete. La modelele din 2004 in sus, pentru a putea ajunge la cutie, trebuie sa desfaci motorul in doua. Asta inseamna: chiuloase jos, cilindri jos, etc.

 

Uite, Transilvania72, un exemplu ca eu am venit cu ceva info despre Sportster. Tu ce informatii ne oferi? Dar informatii din experienta ta directa, personala, nu ce ai citit pe net sau ai vazut ca a spus Teutul Senior la Discovery.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Primul V2 de serie a fost fabricat de NSU , desi sunt multi alti producatori mici care fabricau motoare V2 , pentru motocicletele lor s-au ale altor producatori , cum era moda in timpul pionieratului. Indian stateau cam prost cu fabricarea si dezvoltarea de motoare pana prin anii 25-30 , au tot cumparat licente de la altii , desi nu e nimic rau in asta. Se practica si acum. Primele motociclete cu motoare 4 in linie sunt Pierce , FN-ul belgian , Henderson chiar si indian cu licenta Henderson , cu 70 de ani inainte de Honda. Deci dupa logica ta Indian + Harley + japoneze = copii NSU. Si da intradevar , am auzit si eu de asta , este o conspiratie sionista la nivel mondial condusa de Harley impotriva celorlalti producatori de motociclete. Intr-o buna zi CEO de la Harley va conduce lumea si va aduce apocalipsa. Unii zic ca Harley ar fi chiar Anticristul. Man ia-ti pastilele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul V2 de serie a fost fabricat de NSU , desi sunt multi alti producatori mici care fabricau motoare V2 , pentru motocicletele lor s-au ale altor producatori , cum era moda in timpul pionieratului. Indian stateau cam prost cu fabricarea si dezvoltarea de motoare pana prin anii 25-30 , au tot cumparat licente de la altii , desi nu e nimic rau in asta. Se practica si acum. Primele motociclete cu motoare 4 in linie sunt Pierce , FN-ul belgian , Henderson chiar si indian cu licenta Henderson , cu 70 de ani inainte de Honda. Deci dupa logica ta Indian + Harley + japoneze = copii NSU. Si da intradevar , am auzit si eu de asta , este o conspiratie sionista la nivel mondial condusa de Harley impotriva celorlalti producatori de motociclete. Intr-o buna zi CEO de la Harley va conduce lumea si va aduce apocalipsa. Unii zic ca Harley ar fi chiar Anticristul. Man ia-ti pastilele ...

conspiratie pe care ar porni-o bucuros orice conducator de companie, fie ca produce motociclete, masini, fiare de calcat, programe de computer sau sateliti, si se numeste in general economie de piata :)

adica faci tot ce poti ca sa vinzi mai mult decat ceilalti :mexicanwave:

in opinia mea, cel mai mare/tare/fiabil motor al progresului.

Sorry pentru off-topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sa completam informatiile referitoare la V-twin-uri as vrea dor sa reamintesc ca prima motocicleta cu motor V-Twin construita si functionala a fost un Griffon 1902 Racer construita de catre francezi si anume de catre De Dion Bouton.

 

Griffon_1902_Racer_-_Postcard_Published_by_Dover.jpg

 

Apoi in 1904 a aparut si NSU-ul acesta:

 

1904-NSU-1-800.jpg

 

Asta pentru partea de istorie.

Cat despre restul comentariilor rautacioase la adresa unui model sau altul va propun sa le postati pentru fiecare model in parte si sa nu mai comparati mere cu pere. Aici este un topic dedicat modelului Spoertster de la HD.

Nimeni nu a zis ca acest model sau altele de la acest producator sunt perfecte. Dar sunt perfecte pentru cine le detine si le calareste cu cea mai mare placere.. Asa cum cea mai tare motocicleta este cea pe care o ai in garaj. In rest vorbe-vorbe...

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am decis, urmatoarea motoreta cand mi-o voi permite va fi un Sportster 883 pe care il voi duce spre street tracker/cafe racer. :D

 

 

inspiratie :

/index.php?/topic/662395-flat-trackere/

Cafe-Racer-TV-4_Original.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea motocicleta a mea va fi un Sportster (Porkster cum i se mai spune si cand va fi a mea asa va scrie pe rezervor!).

 

De ce? Pai sa vedem.

 

Acum am un Suzuki Marauder 1997, 800 cc, 50 Hp. Nimic iesit din comun. Merge cu doi si bagaje exact cum imi trebuie. Consuma 4,5 intins. Se lasa pe curbe exemplar chiar mai bine cu bagaje si pasager. O iubesc si nu o sa o vand niciodata. M-a dus vreo 30 000 de kilometri.

 

Dar un Sportster (nu am mers cu nici unul, nu am vazut nici unul) este ceea ce imi doresc. Numai la gandul ca pot majora cilindreea si sa fac asta cu mainile mele ma infioara. Cu doar 500 de dolari? Poate sunt eu maniac cu surubaritul.

 

Sa nu mai golesc rezervorul si sa nu-l mai demontez sa schimb bujiile? Hmmm.... apetisant. Sa nu mai vorbesc de un singur carburator care poate fi reglat in toate felurile in comparatie cu doua de la actuala, cu sincronizat, reglat, suflat, scuipat, ca.cat.

 

Chiuloase portate? Axe cu scame? Pistoane forjate, compresie marita, cuplu? La Sportster pe toate drumurile. La Yamasuki a mea din parti. Nu spun ca as face modificarile astea in secunda urmatoare, dar pentru mine si atentie, este o alegere pur personala, toate aceste posibilitati ma fac sa ma gandesc la un Sportster.

 

Un Porkster nu poate fi mai rau decat actuala. Nu poate avea mai putin de 50 de cai si nu poate fi mai putin manevrabil. Sper sa nu ma insel.

 

De pret ce mai pot spune. Am dat 4400 de euro acum 5 ani pe Marauder. Acum nu o vand cu 2500, si nici nu vreau sa o vand. Un Sportster parca isi pastreaza valoarea mai bine.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colectionari. Ca si cum ai colectiona lampi vechi.

Eh, acum depinde peste ce nimeresti. :wink:

 

Oricum ar nimeri, sigur nu da in motor peste un lant care sa puna in miscare pompa de ulei, cum se intampla la BMW-ul tau.

Habar n-ai avut ce cumperi... Era ultima fita, nu? :D Trebuia s-o ai!

 

Colectionari. Ca si cum ai colectiona lampi vechi.

 

Aia au avut Fabrica Harley-Davidson in Japonia. Aia pur si simplu le au, pentru ca, fiind Fabrica acolo, a fost plin de motociclete. Nu sunt doar cateva bucati de colectie, ca pe la noi.

Sunt scumpe si lampile vechi. Orice lucru vechi are o oarecare valoare...

Orice BMW R12 va fi muuuult, dar muuult mai valoros decat BMW-ul tau K1200S din 2005.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar nimeri, sigur nu da in motor peste un lant care sa puna in miscare pompa de ulei, cum se intampla la BMW-ul tau.

Habar n-ai avut ce cumperi... Era ultima fita, nu? :D Trebuia s-o ai!

 

 

 

Aia au avut Fabrica Harley-Davidson in Japonia. Aia pur si simplu le au, pentru ca, fiind Fabrica acolo, a fost plin de motociclete. Nu sunt doar cateva bucati de colectie, ca pe la noi.

Sunt scumpe si lampile vechi. Orice lucru vechi are o oarecare valoare...

Orice BMW R12 va fi muuuult, dar muuult mai valoros decat BMW-ul tau K1200S din 2005.

 

A, pai nici nu ma indoiesc. Dar nu cu mult. Banuiesc ca amandoua din 2005 se invart pe la acelasi pret astazi (sa zicem 6-7000 coco). Io am mobra asta de 3 ani si momentan in afara de consumabile (si cablul de la senzorul de inductie rupt de un fazan la 120 kmph :wink: ) nu am schimbat nimic. Pana si placutele de frana sunt cele originale (e drept nu am cu ea decat 20.000 km). Totusi, io nu am adus niciodata in discutie faptul ca mobra mea ar fi miezul si te vaz pe tine ca sari ca un snitel la ea. Iti place, eh? Te fac o liniuta de patru sute? Ca asa te laudai. Heheeheeeeee.

Da, ia zi, stii de ce e pompa de ulei actionata cu lant la K1200/1300? Sa vaz daca te prinzi.

 

Oricum, nu mai fi atat de stresat, relaxeaza-te si tu. Strangi din buci de fiecare data cand te intreaba cineva ceva. Fii si tu mai flexx, ajuta la hemoroizi.

 

PS: cam cu crezi ca s-ar vinde asta? E doar un septar, nici macar un clasic 5-ar.

 

post-22521-0-85533000-1353354952_thumb.jpg

 

Sau gaina asta de 60 (asta e doiar, nici macar septar).

post-22521-0-02874700-1353355082_thumb.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Mah coca, iar iti bagi tractoarele unde nu le fierbe oala? Ma pish pe ele! Urate cu lacrimi si proaste ca un tractor romanesc! Numai reclama de ele. Auzi la el, se lauda cu 20 de mii de km .... hahahhahahah... fucking retard! Adevarul ca jegurile alea cand se strica ( la 25 de mii banuiesc) te costa reparatia pana la diferenta de pret a unui Harley nou.

Nu inteleg dece tot tzaranu cand poate sa imprumute ban de la o banca isi ia BMW... de fapt tractor - tzaran.... e logic

 

Meri bah cu labariile si "liniutele" tale imaginare! Stai la "masturbation -station" la mii de km si esti erou peste mari si tari! Cocalar penal tare in tastatura.

 

Nu intelegi ca ne doare la bascheti de gusturile tale de mahala si imbecilitatile pe care le debitezi fara oprire?

Nu ai facut nimic si nu cunosti nimic!

Esti un nimeni!

Nu inteleg dece te bagi ca musca-n lapte?

 

No fucking BMW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol interesant despre motoare Harley Davidson. Mai exact Twin Cam. Dar...

 

http://www.jamesruss...ubuyharley.html

 

Un extract funny. Pla mea, astea e nave spatiale, nenea care a scris articolul se mira ca nu stiu riderii sa schimbe uleiul. Mister.

 

25. To change the oil each 5,000 miles (or less) is a relatively complex process and a mystery to many Harley riders who do not know how to perform oil changes on the Twin-Cam engine.

 

Sa fiu complet of topic citez:

 

28. Did you know the Sportster engine is near perfect and has none of these Twin-Cam engine problems? It is true. The Sportster engine is near bulletproof with superior engineering design and workmanship and should have been duplicated and made larger for the big bikes instead of using the Twin-Cam engine.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rattus:

 

Eu am avut BMW si am trecut la HD asa ca stiu. E ca si cum compari mere cu pere.

Asa ca da-l in g...ra m...sii! No offense pentru BMW dar problema nu e motorul ci uni asa-zisi proprietari de motociclete (nu motociclisti ca e prea mult pentru unii de aici).

Bad fu--king attitude!

 

Drive safe man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Banuiesc ca amandoua din 2005 se invart pe la acelasi pret astazi (sa zicem 6-7000 coco).

...Io am mobra asta de 3 ani... Pana si placutele de frana sunt cele originale (e drept nu am cu ea decat 20.000 km).

 

 

Amandoua din 2005, ce? BMW-urile R12 si K1200S?

Eu cred ca tu nici in materie de BMW nu prea stii ce vorbesti. R12 s-a fabricat intre 1938-1941. R12 il gasesti astazi pe la vreo 17-20000 de euro. Stai linistit ca peste 70 de ani motocicleta ta nu va avea aceeasi valoare. De fapt, motocicleta ta s-a devalorizat odata cu iesirea pe poarta fabricii.

Oamenii de la BMW au inteles cum sta treaba, ca motociclismul a devenit o fita, ca se cauta motociclete cu cat mai putine vibratii, cat mai accesorizate tehnic, pilotul aproape sa nu mai intervina in pilotaj, eventual sa fie in stare doar sa-si tina echilibrul pe motocicleta, restul facandu-l aceasta. Si-au dat seama ca barbatii de pe vremuri au fost inlocuiti de niste domnisoare cu penis, nu prea inteligente, care nu vor sa-si murdareasca unghiutele umbland pe la motor si nici sa-si bata capul cu vreo problema aparuta in timpul exploatarii produsului. Pentru acest gen de clienti vibratiile unui motor boxer ar fi fost mult prea mult, acestia riscand sa-si luxeze incheieturile fine manuind ghidonul. Deci, au realizat o motocicleta cu motor 4L, pentru necunoscatori, pentru mai putin motociclistii care, fara ajutorul tehnologiei, n-ar fi in stare sa faca o franare de urgenta sau sa ia o curba. N-ar fi in stare nici macar sa porneasca motorul, daca aceasta operatiune nu s-ar face printr-o simpla apasare de buton. Sunt motociclete cu care se pot descurca atat fetele, dar si copiii, daca ar avea voie sa foloseasca asa ceva.

...

Harley, chiar si modelele noi, inca sunt motociclete cu care trebuie sa stii, trebuie sa te pricepi, te pun la incercare, trebuie sa le iubesti si sa le intelegi ca sa functioneze asa cum iti doresti.

Altfel, daca esti un necunoscator, un nepriceput, o leguma dependenta de tehnologie pentru a fi in stare sa calareasca o motocicleta, Harley n-o sa fie niciodata pe gustul tau.

...

Noi, astia care aparam cu atata virulenta marca Harley, suntem oameni care mergem 20-25000km/sezon. De-aia spunem cu atata inversunare ceea ce spunem, pentru ca stim din proprie experienta, pentru ca traim zi de zi pe si intre motocicletele astea, pentru ca le exploatam la maxim si vedem ce si cum se rupe.

Tu, ca unul care a facut 20000km in 3 ani cu BMW-ul, nu prea iti poti permite nici despre propria motocicleta sa-ti dai cu parerea. Cu atat mai putin iti poti permite sa-ti dai cu parerea despre Harley, cu care spui ca ai mers 1000 sau 1500km. Dar, ca sa te abtii, ar insemna sa ai bun simt, lucru care tie iti lipseste cu desavarsire.

...

In concluzie, TE ROG, nu mai intra aici! Lasa-i doar pe pasionati sa-si spuna parerea. Pe pasionatii de motociclete in general, nu de Harley. Tu nu esti pasionat de motociclete, cand faci pana in 7000km/sezon. Kilometrii astia noi ii faceam cu Ij-urile.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Choppermaniac, articolul ala e o labareala!

Bazat pe chestii adevarate, e defapt un rahat de reclama la Victory (hahahahahahahah)

Sa te lamuresc:

 

Intinzatoarele de la lantul camelor (sabotii lor) sunt intr-adevar punctul cel mai slab al twincam-urilor pre 06. Ele trebuie schimbate -sau controlate- dupa 50 000 de km. Veste nasoala pt cumparatorii de secon-hand. Dar le schimbi si gata. Cati km ai facut tu maxim cu un motor? Eu am facut cu twincam-ul meu 60 000 de km si sabotii sunt tot buni.

Mai mult, poti lua intinzatori hidraulici de la 96CI si ridici km-trajul de schimbat la +100 de mii de km...

Sau iei Anrdew's came pe roti dintate si nu mai ai probleme veci - da costa.

Oricum nu vad marea drama! Costa 100 de euro sabotii in cauza ... manopera costa mai mult (gratis daca o faci tu), dar e odata in viata.

De aici pana la labareala handicapatului care scrie acolo ... distanta mare!

 

Doi, labarul MINTE cand scrie ca trebuie schimbate uleiurile la fiecare 5000 de km!!! Ai intr-adevar 3 uleiuri (cutie, transmisie, motor) dar numai uleiul de motor trebuie sa-l schimbi asa des. Oricum faza asta e extrem de desteata si mie imi convine la culme.

Ca e complicat.... hahhahahaha... o alta minciuna sfruntata! Desfaci un surub sub motor si desurubezi filtru de ulei - care e afara si in fata motorului sa-l vada tot prostu. Strangi surubu, infiletezi un alt filtru si torni uleiul nou. Ingrozitor de greu!

 

Trei cu supraincalzirea din nou e bullshit! Am facut naveta pe motorul meu 2 ani - nu doua saptamani, nici 2 luni, zi de zi. Am stat in trafic vara cand se topea asfaltul - nu am avut niciodata probleme!!!!

Mai mult, nu am cunoscut pe nimeni care sa se planga, chiar daca stiu multi cu radiator de ulei... pe care il necesita sau nu!

 

Etc... toat ce scrie acolo e bazat pe ceva real, umflat cu minciuni si prezentat mai apoi ca "... pai la Victory.. heheheeeee!"

 

Nu mai puneti botul la toate reclamele mascate si labariile aiurea!

 

P.S. iar cu motorul de Sportster "near perfect" hehehehh... sa nu exageram! E un motor cinstit si bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, mi-am cam dat seama ca este laba ce o spune ala acolo. Dar nu eram sigur. Adica, plwa mea si-au mii de uameni niste Harelyuri d'alea si au mers 50 000 si le-au aruncat sau ce?

 

Dupa cum spuneam nu am avut HD, nu am mers cu HD. Dar vreau un Sportster si cum deocamdata nu am banii, ma documentez. Si tangential ma informez si despre alte modele.

 

De aia sunt bune topicurile astea. Mai auzi pareri si de la posesori. Desigur nu toate sunt obiective, dar trebuie sa alegi nu?

 

Pe topicul asta as vrea sa vad posesori de Sportster care scriu despre motorul lor, cum l-au modificat, daca l-au modificat, etc. Sunt ceva infos dar restul e labareala cronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua din 2005, ce? BMW-urile R12 si K1200S?

Eu cred ca tu nici in materie de BMW nu prea stii ce vorbesti. R12 s-a fabricat intre 1938-1941. R12 il gasesti astazi pe la vreo 17-20000 de euro. Stai linistit ca peste 70 de ani motocicleta ta nu va avea aceeasi valoare. De fapt, motocicleta ta s-a devalorizat odata cu iesirea pe poarta fabricii.

Oamenii de la BMW au inteles cum sta treaba, ca motociclismul a devenit o fita, ca se cauta motociclete cu cat mai putine vibratii, cat mai accesorizate tehnic, pilotul aproape sa nu mai intervina in pilotaj, eventual sa fie in stare doar sa-si tina echilibrul pe motocicleta, restul facandu-l aceasta. Si-au dat seama ca barbatii de pe vremuri au fost inlocuiti de niste domnisoare cu penis, nu prea inteligente, care nu vor sa-si murdareasca unghiutele umbland pe la motor si nici sa-si bata capul cu vreo problema aparuta in timpul exploatarii produsului. Pentru acest gen de clienti vibratiile unui motor boxer ar fi fost mult prea mult, acestia riscand sa-si luxeze incheieturile fine manuind ghidonul. Deci, au realizat o motocicleta cu motor 4L, pentru necunoscatori, pentru mai putin motociclistii care, fara ajutorul tehnologiei, n-ar fi in stare sa faca o franare de urgenta sau sa ia o curba. N-ar fi in stare nici macar sa porneasca motorul, daca aceasta operatiune nu s-ar face printr-o simpla apasare de buton. Sunt motociclete cu care se pot descurca atat fetele, dar si copiii, daca ar avea voie sa foloseasca asa ceva.

...

Harley, chiar si modelele noi, inca sunt motociclete cu care trebuie sa stii, trebuie sa te pricepi, te pun la incercare, trebuie sa le iubesti si sa le intelegi ca sa functioneze asa cum iti doresti.

Altfel, daca esti un necunoscator, un nepriceput, o leguma dependenta de tehnologie pentru a fi in stare sa calareasca o motocicleta, Harley n-o sa fie niciodata pe gustul tau.

...

Noi, astia care aparam cu atata virulenta marca Harley, suntem oameni care mergem 20-25000km/sezon. De-aia spunem cu atata inversunare ceea ce spunem, pentru ca stim din proprie experienta, pentru ca traim zi de zi pe si intre motocicletele astea, pentru ca le exploatam la maxim si vedem ce si cum se rupe.

Tu, ca unul care a facut 20000km in 3 ani cu BMW-ul, nu prea iti poti permite nici despre propria motocicleta sa-ti dai cu parerea. Cu atat mai putin iti poti permite sa-ti dai cu parerea despre Harley, cu care spui ca ai mers 1000 sau 1500km. Dar, ca sa te abtii, ar insemna sa ai bun simt, lucru care tie iti lipseste cu desavarsire.

...

In concluzie, TE ROG, nu mai intra aici! Lasa-i doar pe pasionati sa-si spuna parerea. Pe pasionatii de motociclete in general, nu de Harley. Tu nu esti pasionat de motociclete, cand faci pana in 7000km/sezon. Kilometrii astia noi ii faceam cu Ij-urile.

 

Am dedus gresit ca te referi la seria R12(00) si nu la R12 modelul vechi. Asta este, in lumea bembe noi avansam, nu ramanem pe loc. Glory to you, ce sa zic! Pasionat sunt, am vreo 8 motociclete in garaj, cu fiecare ma dau 7000 km /an :wink: Ca sa nu mai vorbesc de scutere. Nu stiu insa de ce n-as fi pasionat de motociclete. Si cineva care n-are nicio mobra poate fi pasionat. Flexx.

Apoi, tot eviti sa raspunzi la intrebari. Nush ce-i cu tine. :wink: Ia zi, de ce are lant pompa de apa si cand vii la liniuta aia cu care stergi pe jos cu "aia cu japoneze"?

 

@rattus:

 

Eu am avut BMW si am trecut la HD asa ca stiu. E ca si cum compari mere cu pere.

Asa ca da-l in g...ra m...sii! No offense pentru BMW dar problema nu e motorul ci uni asa-zisi proprietari de motociclete (nu motociclisti ca e prea mult pentru unii de aici).

Bad fu--king attitude!

 

Drive safe man!

Ti-as zice "ba p-a ma-tii" insa as cobori la nivelul analfabetului artist re-stramutat pe meleaguri mioritice. Ma gandeam io ca esti si tu la fel de magar dar pana acum n-aveam dovada. Io-te cum te expui, in toata hidosenia.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, e Topic de Sportster. Este normal sa discut in principal despre Sportster si nu sa bat campii despre Indian si altele. Dar, daca tot aduc unii in discutie si alte marci, ma mai mananca si pe mine sa le raspund, ca nu-mi vine sa-i las chiar asa in prostia lor.

Inteleg si ca Sportsterul are plusuri si minusuri, ca doar am dat ceva detalii tehnice pe aici, spre deosebire de astia ca tine, care intra doar sa abereze.

N-ai vazut in viata ta un motor de Sportster desfacut, poate nici macar n-ai mers cu unul, dar tu stii cel mai bine cum sta treaba cu Sportsterul.

 

 

 

Uite, Transilvania72, un exemplu ca eu am venit cu ceva info despre Sportster. Tu ce informatii ne oferi? Dar informatii din experienta ta directa, personala, nu ce ai citit pe net sau ai vazut ca a spus Teutul Senior la Discovery.

Exista motociclistii de cafenea,motociclistii de fite,motociclistii batrani iar acum HD ne prezinta noul entry level:motociclistul de YOUTUBE...Spun asta fiindca inafara de a posta tot felul de filmulete(si a injura in stanga si dreapta pe toti cei care nu sunt de acord cu el)nu a facut nimic.Doar saliveaza,se uita si iar saliveaza...Salivao imbelshugao,cum ti-ar zice un portughez.....Geniule!!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaaa , ce cearta de checat , unii au Harli , alti au BMW , altii au altceva , dar toti stiu mai bine. Bine , aia cu Harli CHIAR stiu ei cel mai bine , da' si BMW-u' e piesa frate.

In general , e misto sa ai o mobra si sa te dai , mai misto e sa ai fix mobra pe care ti-o doresti si cel mai misto e sa NU te ca-ci pe tine ca tu ai nu's ce fier si altu se da pe Minsk (scuze).

Harli , o mobra ca oricare alta , are ghidon , 2 roate si un cadru. Unii au taiat cadru' si l-au facut ciopar , da' tot in cap ii ploua ca si pe aia care au cumparat un BMW si se bucura de el (eu nu asi cumpara BMW nici mort , poate unu' din WW2 , aia e altceva).

Si BMW si Harli sint motoare de besini , doar ca unii au besini made in USA si altii au besini nemtesti , tot 2 mobre de checat , deoarece se stie , Honda si restul.

Apropo , cei mai tari sint aia care livreaza pe scutere , iarna , vara , ploaie , caldura , ceata , nu conteaza , aia da curajosi pe 2 roti , ce Harli sau BMW vezi in mijlocul nametilor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am dedus gresit ca te referi la seria R12(00) si nu la R12 modelul vechi. Glory to you, ce sa zic!

2. ...Ia zi, de ce are lant pompa de apa...?

 

1. Multumesc! Un motiv in plus care-ti demonstreaza ca stiu despre ce vorbesc.

2. Omule, din nou dovedesti ca nu stii ce ai in motorul pe care-l calaresti. Lantul ala din motorul tau antreneaza pompa de ulei, nu pompa de apa. Sunt incurcate tare lucrurile in capul tau.

 

1. HD ne prezinta noul entry level:motociclistul de YOUTUBE...Spun asta fiindca inafara de a posta tot felul de filmulete(si a injura in stanga si dreapta pe toti cei care nu sunt de acord cu el)nu a facut nimic.

2. Geniule!!!!!

 

1. Am postat tot felul de filmulete care au venit sa intareasca detaliile tehnice oferite de mine despre Sportster. Mai intai am spus despre Sportster ca are cutia separata, iar apoi am oferit exemplul filmat de pe Youtube. Si n-am injurat deloc in stanga si-n dreapta. Se pare ca percepi lucrurile putin denaturat.

2. Multumesc! Din pacate nu pot spune acelasi lucru despre tine. Tocmai ti-am explicat la punctul 1 de ce.

 

1. ...Harli sint motoare de besini , doar ca unii au besini made in USA

2. ...se stie , Honda si restul.

3. Apropo , cei mai tari sint aia care livreaza pe scutere , iarna , vara , ploaie , caldura , ceata , nu conteaza , aia da curajosi pe 2 roti , ce Harli ...vezi in mijlocul nametilor ?

 

1. Aici este Topic de Harley Sportster. Este normal sa intre pasionatii si sa laude modelul. Sunt binevenite si criticile, dar doar daca vin din partea celor avizati, celor care detin sau au detinut acest model si care l-au calarit zeci de mii de kilometri.

2. Da, se stie. EU STIU! Am detinut CBR1000 si VTR1000 de la Honda. Eu pot discuta cu tine despre Honda... Parerea mea despre Honda este ca, intr-adevar este o motocicleta buna. Dar peste ea sunt Yamaha, Suzuki si Kawasaki. Fiabilitatea Honda vine din faptul ca face niste motoare mai... dezumflate, daca pot sa ma exprim astfel, atehnic chiar. Nu impinge totul la limita, cum fac celelalte firme. Vezi?! Eu stiu ce ai tu in motor!!!

3. Crede-ma ca exista Harley-uri care se plimba iarna pe sosele. S-au plimbat chiar iarna trecuta destul de mult, la temperaturi de -6 - 0 grade. Adica au facut kilometri, nu asa, o tura in jurul blocului. Acum, daca nu le-ai vazut tu, nu inseamna ca n-au existat. Sincer, eu nu prea am vazut livratori de pita iarna trecuta prin nameti. Harley am mai vazut. Probabil pentru ca eu stau mai mult printre Harley-uri si mai putin printre scutere.

Ti-am mai explicat odata, mai demult, ca nu toti posesorii de Harley sunt asa cum ti-i imaginezi tu. Unii au facut eforturi sa-si cumpere un astfel de motor, dupa ce au studiat bine problema. Adica nu si-au luat doar asa, ca-i dadeau banii afara din casa.

Fara suparare, frate! In general imi place cum scrii, dar acum arunci aiurea cu r.a.h.a.t.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Multumesc! Un motiv in plus care-ti demonstreaza ca stiu despre ce vorbesc.

:tomato:

2. Omule, din nou dovedesti ca nu stii ce ai in motorul pe care-l calaresti. Lantul ala din motorul tau antreneaza pompa de ulei, nu pompa de apa. Sunt incurcate tare lucrurile in capul tau.

 

 

 

1. Am postat tot felul de filmulete care au venit sa intareasca detaliile tehnice oferite de mine despre Sportster. Mai intai am spus despre Sportster ca are cutia separata, iar apoi am oferit exemplul filmat de pe Youtube. Si n-am injurat deloc in stanga si-n dreapta. Se pare ca percepi lucrurile putin denaturat.

 

Te las sa trancanesti in continuare pe forum, m-ai convins ca nu mai faci concursul, doar te lauzi cu filmulete de pe youtube.

 

2. Multumesc! Din pacate nu pot spune acelasi lucru despre tine. Tocmai ti-am explicat la punctul 1 de ce.

 

 

 

1. Aici este Topic de Harley Sportster. Este normal sa intre pasionatii si sa laude modelul. Sunt binevenite si criticile, dar doar daca vin din partea celor avizati, celor care detin sau au detinut acest model si care l-au calarit zeci de mii de kilometri.

2. Da, se stie. EU STIU! Am detinut CBR1000 si VTR1000 de la Honda. Eu pot discuta cu tine despre Honda... Parerea mea despre Honda este ca, intr-adevar este o motocicleta buna. Dar peste ea sunt Yamaha, Suzuki si Kawasaki. Fiabilitatea Honda vine din faptul ca face niste motoare mai... dezumflate, daca pot sa ma exprim astfel, atehnic chiar. Nu impinge totul la limita, cum fac celelalte firme. Vezi?! Eu stiu ce ai tu in motor!!!

:rusinica:

3. Crede-ma ca exista Harley-uri care se plimba iarna pe sosele. S-au plimbat chiar iarna trecuta destul de mult, la temperaturi de -6 - 0 grade. Adica au facut kilometri, nu asa, o tura in jurul blocului. Acum, daca nu le-ai vazut tu, nu inseamna ca n-au existat. Sincer, eu nu prea am vazut livratori de pita iarna trecuta prin nameti. Harley am mai vazut.

Serios?

:stuck:

Probabil pentru ca eu stau mai mult printre Harley-uri si mai putin printre scutere.

 

Ti-am mai explicat odata, mai demult, ca nu toti posesorii de Harley sunt asa cum ti-i imaginezi tu. Unii au facut eforturi sa-si cumpere un astfel de motor, dupa ce au studiat bine problema. Adica nu si-au luat doar asa, ca-i dadeau banii afara din casa.

Fara suparare, frate! In general imi place cum scrii, dar acum arunci aiurea cu r.a.h.a.t.

 

Ce se intelege din postarile tale:

- in 1930 harley era motocicleta de teren,

- in 1970 harley era motocicleta de viteza,

-de la origini harley nu era chopper,

-in 2011 era deja snowmobil, iarna aceasta harley va merge si pe zapada.

 

Pentru posesorii de snowmobil, atv, motoare enduro, vitezane, naked, choppere, pentru orice neclaritate de natura estetica si tehnica HD are raspunsurile.

 

Ma astept ca in cel mai scurt timp sa-mi povestesti cum ai mers cu harleyul si pe apa, ca apoi sa poti da sfaturi si la marinari.

Dupa parerea ta si a catorva detinatori de pe topicul asta, ati avut, ati mers, ati reparat, tot ce inseama utilaj fie el pe 2 roti, utilaje detinute de noi, dar mai bun ca harley, nu a fost , nu este si nu va fi vreo unul vreodata.

Presimt ca in cel mai scurt timp o sa se faca bancuri cu tine si motoreta ta.

 

PS: HD, cred ca pana si cainele tau te considera idiot.

 

P.S.S. ESTI O RUSINE PT MARCA Harley Davidson, vinde-ti motoreta, ia-ti vitezanele inapoi si SCHIMBA-TI USERUL IN COCALARU, TI SE POTRIVESTE MAI BINE.

Promit ca-ti cumpar eu o pereche de slapi cu marca HD, un borcan de gel sa-ti incapa in buzunarul de la piept al combinezonului si un maiou cu imprimeu „Ride, Live and GO, sa-ti completezi echipamentul, atitudinea o ai, slapii si maioul iti lipsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postarea mea a fost o mistocareala la adresa fanaticilor , nu trebuie inteleasa altfel. Si a fost o mistocareala si la adresa checatului care se revarsa aici , care e mai tare , care o are mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Bah, asa m-am saturat de romani de mi se face greata!

Sincer ce poola aveti bah?

Nu intelegeti ca aici e topic de pasionati de Sportster? PASIONATI BAH!

NU cei care isi lauda obiectul pasiunii sunt deplasati ci loazele care se baga si arunca rahat gratuit!!!

 

Dar asa e romanu, decat sa se ridice el mai bine il trage pe vecin in jos!

Bleah!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intelege din postarile tale:

1. in 1930 harley era motocicleta de teren,

2. in 1970 harley era motocicleta de viteza,

3. de la origini harley nu era chopper,

4. in 2011 era deja snowmobil, iarna aceasta harley va merge si pe zapada.

5. Dupa parerea ta si a catorva detinatori de pe topicul asta, ati avut, ati mers, ati reparat, tot ce inseama utilaj fie el pe 2 roti, utilaje detinute de noi, dar mai bun ca harley, nu a fost , nu este si nu va fi vreo unul vreodata.

6. PS: HD, cred ca pana si cainele tau te considera idiot.

7. P.S.S. ESTI O RUSINE... SCHIMBA-TI USERUL IN COCALARU, TI SE POTRIVESTE MAI BINE.

8. Ma astept ca in cel mai scurt timp sa-mi povestesti cum ai mers cu harleyul si pe apa...

 

1. Este logic sa fi fost asa si nu-ti trebuie multa minte pentru asta. Trebuie sa te gandesti doar la ce drumuri existau pe vremea aia, fara sa-ti imaginezi autostrazi asfaltate, iluminate si cu telefon la fiecare 50km.

2. Da! "In 1970, Cal Rayborn piloted a Sportster-powered streamliner across the Bonneville salt flats to a world motorcycle land speed record of 265.492 miles per hour..." Asta inseamna vreo 427km/h!!!

3. Crezi ca exista termenul "chopper" cand a fost conceput Harley-ul? Sunt niste lucruri atat de banale, de simple si logice, incat ma faci sa-mi pun reale semne de intrebare la adresa ta.

4. Exista si snowmobil cu motor Harley si Harley merge in fiecare iarna pe zapada, inca de cand a fost conceput. Iarasi, LOGIC! Tu chiar nu te poti deloc transpune in vremurile acelea... Motocicleta era cam singurul mijloc de transport motorizat pe care si-l puteau permite oamenii si acestia il foloseau in toate anotimpurile. A fost valabil o perioada si la noi in tara. Eu stiu de la parintii mei care aveau Ij cu atas, dar nu aveau masina. Masina si-au luat mai tarziu... Si ca ei au fost foarte multi.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2jZWAJo7HzU

 

5. Aici este Topic de Sportster si este normal sa laudam acest utilaj. Chiar este atat de greu sa intelegeti si sa respectati lucrul asta?

6. Cainele, ca oricare alt animal, este o fiinta irationala, care supravietuieste doar ca urmare a instinctelor. El nu este capabil nici macar sa perceapa trecerea timpului, sa stie ca la 07:00 este dimineata, iar la 19:00 este seara, ca a mai imbatranit cu inca o zi, cu atat mai putin sa-si dea cu parerea daca eu sunt sau nu idiot.

Ai o problema mare mare, daca tu stai sa-ti intrebi cainele ce parere are despre tine... Ia spune-mi: Iti raspunde?

7. Niste jigniri... Atata poti. Te iert!

8. Harley-ul merge si pe apa.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6E-eSdqFCNg

 

Nu intelegeti ca aici e topic de pasionati de Sportster? PASIONATI...

 

Se pare ca nu inteleg... Probabil ca vom repeta la infinit si tot degeaba.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...