IceLord Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 pai ce drac ii faci , mah?!...rezervor de forthy eight..ape cat Furcile Caudine..plm...ma enervezi! da saua aia e cam ciudatica..ori o arzi cu o sa old school adevarata ori nu!..pai aia e ca perna mea de groasa! ))..daca nu simti fiecare groapa in poponeata..nu poti spune ca o arzi oldscuul!..ca sa aibe si rima! Ahoi! Momentan e in stadiu incipient, decamdata e prioritar cuibul de randunica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat! » Post actualizat in 25 Mar 2016 20:32Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat! am gasit..caz rezolvat!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * intrebare ptr. experti: (ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica ) cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana. problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta vreu sfat? vreo idee? multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Nu am Harley dar chestia este universal valabila, in zona manetei de frana este un intrerupator (switch) care trebuie schimbat sau demontat si curatat. Pana rezolvi problema poti desface unul din firele de la intrerupator ( trebuie sa fie cu papuc electric si il extragi usor) asta ca sa nu iti topeasca ceva acolo in stop si folosesti pedala de frana pentru a semnaliza franarea. Editat Martie 26, 2016 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * multumesc frumos, Bazil. ma ocup saptamana urmatoare ...sa vad de unde gasesc firele alea de la intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * intrebare ptr. experti: (ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica ) cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana. problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta vreu sfat? vreo idee? multam fain! Ahoi! Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) » Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39* multumesc frumos, Bazil. ma ocup saptamana urmatoare ...sa vad de unde gasesc firele alea de la intrerupator. poate te ajuta filmuletul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 * da, asa m-am gandit si eu, lordule, da' nu stiam pe unde sa caut ...intrerupatorul ala!asa e cu Sporsterele astea, mai ales alea pana in 2006, ca vibreaza raaaau si mereu se slabesc suruburile, contactele, etc. ufff...! saptsamana trecuta am observat ca si butucul ala de la cheie, unde e contactul, sta asa, putin atarnat, ca s-o fi slabit surubul (unul singur e!) care il tine. problema cu asta e ca surubul de fixare e pus in partea cu rezervorul, dedesubt, iar eu ca sa il strang, cred ca trebuie sa dau rezervorul jos...! ) sau, nu stiu, o sa merg la mecanic, poate are el un imbus mai potrivit. Ahoi! Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator. » Post actualizat in 27 Mar 2016 06:40* gata! m-am lamurit deplin acuma. merci inca o data, Bazil! esti de nadejde. ma duc azi sa vad daca gasesc butonul ala pe post de comutator pe care il apasa clapetaia aia mica de la maneta cand trag frana... cheers! Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu » Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39poate te ajuta filmuletul asta: » Post actualizat in 27 Mar 2016 18:10* raport de activitate: am desfacut maneta de frana si am curatat clapeta aia care inchide switch-ul de la stop (frana) si tot sta aprins becul pe "faza lunga", deci cred ca e de fapt, de la celalat senzor de franare, de dedesubt, de pe conducta (dupa pompa de frana). acolo n-am umblat, ca trebuia sa rtidic motorul si nu am cu ce. il duc saptamana asta la mecanic. sa vedem ce e si p-acolo, oricum, sper sa nu fie stricat, doar muradar... in alta ordine de idei, voi ce siguante aveti pe Sporty? ca la mine, vad ca-s de 3 culori: albe, galbene si albastre. adica de 25, 20 si 15. e normal sau trebuie sa fie toate de acelasi fel (in afara de aia principala, care stiu ca trebuie sa fie de 20)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 problema asta o am si eu uneori..dar imping maneta inapoi dupa ce pun frana..dar voi nu sunteti old school ca mine...))))))))))))) » Post actualizat in 30 Mar 2016 19:41Am de vanzare embleme HD metalice pe albastru si crom de vanzare, sunt de sportster. 15o lei. eu mi am pus de la skull pe rezervor. sunt impecabile. normal se vand cu 200 lei. si daca cineva are nevoie de air box ul complet cromat cu filtru de aer incorporat il am si p ala..da negociem pretul. ) e de pe un 1200 custom din 2006. n am chef de pus si poze acum..alea pe mess pt cine este interesat. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 problema asta o am si eu uneori..dar imping maneta inapoi dupa ce pun frana..dar voi nu sunteti old school ca mine... ))))))))))))) » Post actualizat in 30 Mar 2016 19:41 Am de vanzare embleme HD metalice pe albastru si crom de vanzare, sunt de sportster. 15o lei. eu mi am pus de la skull pe rezervor. sunt impecabile. normal se vand cu 200 lei. si daca cineva are nevoie de air box ul complet cromat cu filtru de aer incorporat il am si p ala..da negociem pretul. ) e de pe un 1200 custom din 2006. n am chef de pus si poze acum..alea pe mess pt cine este interesat. spor! Ahoi! Te caut pe FB! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Salut, daca stiti pe cineva care cauta un Sporty, a mea e de vanzare, desi ma cam sperie gandul ca cineva ar cumpara-o /index.php?/topic/737563-harley-davidson-sportster-1200c/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 * gata saua! intre timp am rezolvat problema cu electrica, temporar. pe termen lung o sa aplic o solutie "constructiva", in sensul ca cel care se ocupa de ea o sa-i puna un redresor pe circuit, asa sper sa nu se mai prajeasca sigurantele (ca se tot topesc, desi sunt puse corect, etc.). am mai schimbat doi rulmenti din oala de ambreiaj, exact la timp ca sa nu "rupa" lantul de la primara, ca va mai spusesem ca tot aud zgomote prin cutia aia... e, undeva e o prindere cu nituri, iar alea iesisera din gaurile lor si intrasera peste tot. in rulmenti, intre placile alea de la ambreiaj, etc. devenisera pilitura, au facut sentulete pe placi si faceau si zgomot. asa ca - sfatul meu - daca auziti zgomote nefiresti, nu stati sa va minunati de "ce frumos suna...!", duceti-va la garaj si desfaceti "cutia groazei", acolo e un mecanism destul de sensibil si fara doar si poate se deranjeaza de la gropi, vibratii, etc. eu, fara sa vreau, am luat anul asta niste hopuri, sleauri si gropi, unele in viteza, ca nu le-am vazut, de am crezut ca o sa zbor, desi nu eram la enduro... in curand tre' sa inlocuiesc si placile de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Va salut. Are cineva prin garaj o pedala de la schimbatorul de viteze precum cea din imagine? Este de pe un sportster custom din 2004. Nu stiu daca se potrivesc si de la alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 este pedala pt comenzi avansate,nu prea o gasesti la cei cu moto standard. ai incercat sudura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 (editat) Am sudat-o anul trecut. Acuma a cedat si sudura... Am impresia ca nu sunt comenzi avansate. Daca nu ma insel,modelul custom vine din fabrica cu comenzile astfel. Editat Mai 26, 2016 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 incearca sa megi cu modelul la cineva sa o toarne din aluminiu....sau poate se face pe CNC? ar mai fi varianta ebay,iti poate aduce user-ul Garcya.succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 salut, aveți cumva careva 1 bucată dreapta(sau pereche) suport OEM montare scărițe pasager,rămase după vre-o customizare??? cu scariță sau nu...mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 in general,zgomotul apare de la lant/patina intinzatoare....dar daca zici ca e intins cum trebuie,atunci nu prea are ce sa fie. mai grav e daca ti-se desface piulita de stringere a pinionul de pe vibrochen sau suruburile de la ambreiaj....dar atunci e mai grav,poate lovi in capac si oricum sunetul e mai puternic. mai apare zgomot si de la curea,daca nu e aliniata bine sau slabita,si se aude exact in cutia primarului.succes. @Iusuf...englezoii is niste ignoranti si ipocriti. * pe scurt, ce s-a intamplat: niturile de la placuta de ambreiaj a mai grasa si mai robusta au cedat (de la vibratii?) si s-au amesteca cu uleiul si s-au frecat de celelalte placute din oala aia de ambreiaj si ...s-au facut pilitura, care pilitura a frecat discul ala mare si a format niste santuri in metal, de ziceai ca-s torentii de pe Piscul Dragonului Rosu!!! asa ca acuma sunt comandate urmatoarele: kitul de placute de transfer + discul ala mare cu nituri. cam maine ajung la Razvan, apoi saptamana viitoare ajung la service si apoi in we. alalalt ajung la mare, cu tot cu mine si cortul nou luat de la promotie, profi intre timp si niste mansoane schimbate, ca nu am reusit sa-mi lungesc destele sa ajung la manete mai bine, desi am incercat cu diverse exercitii fizio-terapeutice toata iarna... asa ca am luat cele ami subtiri masnoane, de cauciu, pe care le-am gasit in calatog. daca vrea cineva niste mansoane dure, cromate si masculine, sa-mi dea semn pe privat. zgomote, zgomote, da' cand e cu frecare, e jale! a la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 * pe scurt, ce s-a intamplat: niturile de la placuta de ambreiaj a mai grasa si mai robusta au cedat (de la vibratii?) si s-au amesteca cu uleiul si s-au frecat de celelalte placute din oala aia de ambreiaj si ...s-au facut pilitura, care pilitura a frecat discul ala mare si a format niste santuri in metal, de ziceai ca-s torentii de pe Piscul Dragonului Rosu!!! asa ca acuma sunt comandate urmatoarele: kitul de placute de transfer + discul ala mare cu nituri. cam maine ajung la Razvan, apoi saptamana viitoare ajung la service si apoi in we. alalalt ajung la mare, cu tot cu mine si cortul nou luat de la promotie, profi intre timp si niste mansoane schimbate, ca nu am reusit sa-mi lungesc destele sa ajung la manete mai bine, desi am incercat cu diverse exercitii fizio-terapeutice toata iarna... asa ca am luat cele ami subtiri masnoane, de cauciu, pe care le-am gasit in calatog. daca vrea cineva niste mansoane dure, cromate si masculine, sa-mi dea semn pe privat. zgomote, zgomote, da' cand e cu frecare, e jale! a la votre! Ahoi! Cat te costa kitul de ambreaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) Ahoi! Cat te costa kitul de ambreaj? * cel mai ieftin, evident la Metricmotion, e ~200 lei. include discurile alea (multe) de kevlar. separat am luat si discul ala mare metalic, singurul cu prinderile cu nituri (ca lui ii sarisera niturile in oala). asta e cam scump, adica mai scump decat astea mici si multe - ~260 lei. deci in total platesc acum 460 lei (+ manopera) ...pentru zgomotul ala, pe care nu l-am bagat in seama de la inceput. ...viiiiiibraaaatiiiiiiiileeeeeeeee!! Editat Iunie 1, 2016 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 salut, aveți cumva careva 1 bucată dreapta(sau pereche) suport OEM montare scărițe pasager,rămase după vre-o customizare??? cu scariță sau nu...mulțumesc Si eu asi cumpara doua scarite pasager (fara suport) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 * cel mai ieftin, evident la Metricmotion, e ~200 lei. include discurile alea (multe) de kevlar. separat am luat si discul ala mare metalic, singurul cu prinderile cu nituri (ca lui ii sarisera niturile in oala). asta e cam scump, adica mai scump decat astea mici si multe - ~260 lei. deci in total platesc acum 460 lei (+ manopera) ...pentru zgomotul ala, pe care nu l-am bagat in seama de la inceput. ...viiiiiibraaaatiiiiiiiileeeeeeeee!! E bun, iar acele discuri sunt 6 la numar. Asa stiu ca cele originale sunt doar 5. Ai idee ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 avem vreun utilizator de ghidon Biltwell Keystone 1" pe aici ? vreau sa comand unul , as vrea sa stiu daca sunteti multumiti de feeling , de schimbarea posturii de mers si a directiei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Si eu asi cumpara doua scarite pasager (fara suport) am eu ceva de pe un big twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Bună tuturor, M-am alăturat și eu acestui grup cu un XL1200 N Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.