bill Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 (editat) am cateva spite rupte pe roata de pe spate, nu stiu care-i faza. cine stie? roata e centrata adica nu e shuie. in ce conditii se intampla asemenea chestii? intr-adevar tre sa controlezi periodic ,daca sunt intinse uniform? Editat Februarie 1, 2007 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 intr-adevar tre sa controlezi periodic ,daca sunt intinse uniform? Nuuuuu , Doamne-fereste, cum sa faci asa ceva ?? Aia care scriu manualele de utilizare sunt niste tampiti care habar n-au! Nu te supara, dar prea ai ridicat-o la fileu... Probabil ai dat in ceva bolovani, pune mana si schimba-le. Apoi du roata la un atelier sa vezi daca nu "bate". Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 am cateva spite rupte pe roata de pe spate, nu stiu care-i faza. cine stie? roata e centrata adica nu e shuie. in ce conditii se intampla asemenea chestii? intr-adevar tre sa controlezi periodic ,daca sunt intinse uniform? [/quote ] cateva cate ?? dar ce ai facut cu transalpul....ala e de sosea nu de dealuri ... inlocuieste spitzele....si strangele...vezi daca e centrata... nu mai merge cu ea asa ca se duc toate spitzele se mai intampla...de la materialul prost folosit...pur si simplu se fisureaza in interior si se rup dar la honda mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Probabil, ai avut o spitza mai slabita, ai dat in ceva si e suficient sa fie una sau doua spitze slabite si urmeaza pe rand sa cedeze si celalalte, cand se strang trebuie fiecare spitza sa aiba aceiasi tensiune(sa fie la fel de tare stranse toate), altfel cedeaza. Verifica periodic daca nu s-au slabit iar daca gasesti vreo una slabita strange-o cu cheie de spitze. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 2, 2007 Autor Share Postat Februarie 2, 2007 mercic , baieti . am comandat spite si le voi inlocui. am un bun mester care ma va ajuta. apropo am gasit 6 spite rupte. nu voi mai merge pana nu voi rezolva problema. ce e curios ca transalpu arata super-beton. abia l-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 Un prieten se trezi intr-o zi cu 15 spite rupte pe un pegaso din 2001,toate pe aceiasi parte.Si asta arata inpecabil si nu era deloc rulat enduro. Soarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Spitele alea ale tale tre sa le schimbi pe toate ca au fost prea dur tratate si nu mai sunt elastice adica nu se deformeaza plastic si se sparg ca sticla la solicitari mai dure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.