Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

bai am stat si mam gandit asa....cred ca o sa pun semnu' de cbr pe suzi..ca sa fiu si eu in ton ca alte dati.. :moto:

 

 

asa ma fa-o de ras. welcome back

u r still a honda rider in my book :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bridgestone BT016 par a fi o alegere buna. Acum la pret nu stiu cum sunt...Ce o sa incerc este sa le iau cat mai noi, de preferat 2008.

Uite aici o discutie interesanta intre BT016 vs PP2ct

Despre abilitatea de a face broscute pe o roata nu stiu ce sa zic...ma multumesc daca stau amandoua "lipite" pe viraj pe ploaie :drink:

Ma gansesc sa le schimb pe astea la primavara, pana atunci sta in garaj la caldurica asa ca nu conteaza ce papuci poarta.

De cumparat cred ca o sa cumpar pereche, banuiesc ca asa o sa aiba performante maxime.

Ca fapt divers, ce se poate intampla cu cauciuc cald insa mai vechi cand e rece afara: cam cu o saptaman in urma ma intorceam acasa dupa o tura de cca 1 ora, deci cauciucurile erau calde zic eu. In apropiere de casa, asfalt curat, uscat. A trebuit sa fransez mai brutal si nu am facut-o brusc ci progresiv. Cu toate astea, am pierdut aderenta fata pe la 30 km/h si mi-a fugit moto in dreapta. Am eliberat imediat frana si am redresat-o insa nu a fost prea placut. Ma gandesc ca s-a intamplat din cauza cauciucurilor care probabil nu mai sunt gume moto ci gume de sters si a asfaltului rece. Probelema este ca daca ti se intampla asa ceva cand franezi de urgenta pt ca ti-a taiat unul calea nu o sa poti beneficia de toata puterea de franare pt ca pierzi aderenta si te versi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink: Once a Honda rider...forever a Honda rider

 

Asa am zis si eu pana mi-a venit o idee si am restrans cautarea la: 954, GSX-R 750/1000 K4-K5 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta o face rideru' nu motoru'... :moto: Tot RR 1000 mi-as lua...

 

La ce diferenta te referi? Intre ce si ce, sau intre cine si cine? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce diferenta te referi? Intre ce si ce, sau intre cine si cine? :drink:

 

Intre miare...Diferenta intre ele e atat de mica incat cei cativa caluti in plus se pot exploata doar in conditii perfecte, pe Iuliu Maniu sau pe Magheru :moto: Acum pe bune...In clasa Superbike nu exista moto slaba ci doar rider nepriceput :sick: Totul se reduce la gustul fiecaruia in materie de design,sunet...marca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre miare...Diferenta intre ele e atat de mica incat cei cativa caluti in plus se pot exploata doar in conditii perfecte, pe Iuliu Maniu sau pe Magheru :drink: Acum pe bune...In clasa Superbike nu exista moto slaba ci doar rider nepriceput :sick: Totul se reduce la gustul fiecaruia in materie de design,sunet...marca

 

uuuuuu

maestreeeee, teach us :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar...Horje povesteste-le baietilor cu a atins F3-ul tau supersonica viteza de...182...pardon281 km/h

 

iar te ataci aiurea, da ma rog. poate ai inteles aiurea ce am zis... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink:

 

Cu spunea cineva mai devreme, ce ar fi daca am pastra acest topic despre CBR F4. :sick:

Ba despre F2, mah, DAA?? :moto:

 

@jorj - din cate am priceput eu, fiecare din voi a inteles gresit macar o data. Mai multa atentie, mai multa intelegere,

ca suntem prieteni si mai putini hormoni :D

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba despre F2, mah, DAA?? :drink:

 

@jorj - din cate am priceput eu, fiecare din voi a inteles gresit macar o data. Mai multa atentie, mai multa intelegere,

ca suntem prieteni si mai putini hormoni :moto:

 

eu chiar nu faceam misto... da daca ai inteles tu bine atunci m-am linistit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: suntem grav offtopic, hai sa lasam ca.caturile si sa nu ne mai frecam aiurea. Pe scurt si pe fatza: Gixxu, vezi ca Horhe nu vru' sa te ia peste picior :drink:

 

Revenind : parca e topic de CBR nu de Ce BeRe!?! Barfim diseara live ce e de barfit. Intre timp ziceti-mi si mie la ce cacao am delay, cand schimb

din a I-a in a II-a, desi dau drumu scurt sa ambreiaj, se poarta de parca il tin patinat si merge o secunda supraturata, parca as tura-o pe neutru??

 

LE @ gixx, ahaa, inteleg..

 

OK, cine e prost sa dea 1500 pe un F2 naked :moto: ?

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar te ataci aiurea, da ma rog. poate ai inteles aiurea ce am zis... :D

 

Nu fi ba bula... :moto: Uite cate fac eu pt tine :sick:

 

PS: suntem grav offtopic, hai sa lasam ca.caturile si sa nu ne mai frecam aiurea. Pe scurt si pe fatza: Gixxu, vezi ca Horhe nu vru' sa te ia peste picior :drink:

 

Revenind : parca e topic de CBR nu de Ce BeRe!?! Barfim diseara live ce e de barfit. Intre timp ziceti-mi si mie la ce cacao am delay, cand schimb

din a I-a in a II-a, desi dau drumu scurt sa ambreiaj, se poarta de parca il tin patinat si merge o secunda supraturata, parca as tura-o pe neutru??

 

Ai ambreiaju' futut sau iti patineaza cauciucu' spate :P

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: suntem grav offtopic, hai sa lasam ca.caturile si sa nu ne mai frecam aiurea. Pe scurt si pe fatza: Gixxu, vezi ca Horhe nu vru' sa te ia peste picior :drink:

 

Revenind : parca e topic de CBR nu de Ce BeRe!?! Barfim diseara live ce e de barfit. Intre timp ziceti-mi si mie la ce cacao am delay, cand schimb

din a I-a in a II-a, desi dau drumu scurt sa ambreiaj, se poarta de parca il tin patinat si merge o secunda supraturata, parca as tura-o pe neutru??

 

Sa nu fie ambreiajul pe duca , adica sa inceapa sa se simta uzura. In primul rand se vede la trepte joase unde cuplu si demarajul este mai puternic, adica a 1-a , a 2-a .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind : parca e topic de CBR nu de Ce BeRe!?! Barfim diseara live ce e de barfit. Intre timp ziceti-mi si mie la ce cacao am delay, cand schimb

din a I-a in a II-a, desi dau drumu scurt sa ambreiaj, se poarta de parca il tin patinat si merge o secunda supraturata, parca as tura-o pe neutru??

 

E cablul de ambreiaj reglat aiurea, nu tine unde trebuie. Ti-l reglez eu. Daca era ambreiajul iti dadeai seama cand bagai mana serios in gaz. :drink:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat PP (nu 2CT, insa inafara de cate 10% pe margini centrul e identic la cele 2 modele) la 17000km facuti in 2 sezoane. Inca mai aveau carne suficienta, insa eu nu fac trickuri cu mobra. :sick:

Le-am schimbat fiindca se intariseara putin de la varsta.

 

si cine face trickuri cu mobra ? :drink: ... poate adidas ca eu nush sa ma ridic, decat in picioare :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cine face trickuri cu mobra ? :drink: ... poate adidas ca eu nush sa ma ridic, decat in picioare :moto:

 

F-ul e o motocicleta f versatila,e ideala atat pt un incepator cu putini bani si multe vise cat si pt cineva cu mai multa experienta ce cauta nu neaparat adrenalina ci un mijloc de trasport comutter in care poti descoperi oricand bucuria acelerarii libere,bucuria a 2 ace de par succesive pe cheia,brasov...etc :sick: Pt 600f michelinurile de pe a mea ar fi ideale...Moi,aderente si datorita diagramei de livrare a cuplului si puterii, durabile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F-ul e o motocicleta f versatila,e ideala atat pt un incepator cu putini bani si multe vise cat si pt cineva cu mai multa experienta ce cauta nu neaparat adrenalina ci un mijloc de trasport comutter in care poti descoperi oricand bucuria acelerarii libere,bucuria a 2 ace de par succesive pe cheia,brasov...etc :sick: Pt 600f michelinurile de pe a mea ar fi ideale...Moi,aderente si datorita diagramei de livrare a cuplului si puterii, durabile :D

 

atunci bridgestone bt-016 sa fie :drink: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic aproape orice cauciuc e ok...ideea e sa fie aderent,sa se incalzeasca repede si sa fie desigur durabil...sa fim seriosi ,orasul + cele cateva drumuri pe afara nu sunt "pista" :drink:

 

Cine merge diseara in biker's? :moto:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pct. 1

bt-016

 

luate noi, rodate vreo 150-200 km..... si dupa incepe distractia

se incalzesc foarte repede, aderenta foarte buna: pe curbe duse pana in muchie, broscute si stoppie la greu.

de vreo doua ori mi-a resusit stoppie si pe ploaie.

dupa cum arata acum cred ca o sa treaca de 10.000 km chiar daca abuzez de ele din cand in cand :drink:

 

pct. 2

 

zicea cineva mai devreme ca i-a fugit fatza la o franare destul de usora dupa un drum de o ora. Ca sa incalzesti cauciucurile bine, mai ales pe vreme asta ai nevoie de accelerari si franari destul de puternice. Daca ai mers linistit foarte probabil au fost cauciucurile reci.

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pct. 1

bt-016

 

luate noi, rodate vreo 150-200 km..... si dupa incepe distractia

se incalzesc foarte repede, aderenta foarte buna: pe curbe duse pana in muchie, broscute si stoppie la greu.

de vreo doua ori mi-a resusit stoppie si pe ploaie.

dupa cum arata acum cred ca o sa treaca de 10.000 km chiar daca abuzez de ele din cand in cand :drink:

 

pct. 2

 

zicea cineva mai devreme ca i-a fugit fatza la o franare destul de usora dupa un drum de o ora. Ca sa incalzesti cauciucurile bine, mai ales pe vreme asta ai nevoie de accelerari si franari destul de puternice. Daca ai mers linistit foarte probabil au fost cauciucurile reci.

 

va multumim pentru indrumari :moto:

era si cazul sa postezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...