Sari la conținut

Club Lc8


Postări Recomandate

Hello,

 

Nu sint eu fan al cluburilor mono marca, mai ales mono model, dar sint chiar curios citi posesori de LC8 Adventure mai sint prin Romania. Poate vreodata avem nevoie de un sfat de la un coleg de "suferinta" (eu stiu ca am avut nevoie).

Deci:

Tigly - Bucuresti - LC8 Adventure 950 S, model 2005 (ultima bucata cu carburator din fabrica :-). O am din primavara 2006 si am 11.000 km la bord. Ture mai semnificative: Bulgaria-Macedonia-Albania-Grecia, Turul Romaniei, plus o multime de ture off-road prin Iezer, Baiului, Ciucas etc.

S-auzim de bine,

Tigly

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adventure 950 model 2005, luat de mine in 2006 martie, tot 11000 km si tot carburatoare.

Daca te intereseaza carti de service poti apela oricind.

 

Mihai

Editat de mae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Era o optiune pentru touring ! Dar s-a dus ... ! :banana:

 

Am avut ocazia sa ma urc pe un LC8, respectiv cel al domnului Trica Corneliu de la KTM MotoAdventure - Cotroceni ! Chiar ma gandeam sa-l cumpar, dar am o mare problema ! Am 1.70m inaltime si picioare cam scurte pentru inaltimea seii unui LC8 :baldy: ! Asta este ce sa faci ... natura asta !

 

Mi-ar fi placut, dar este foarte dificil sa tii un LC8, doar cu varful unui picior !

 

Oricum ... foarte tare motocicleta ! :ok:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o optiune pentru touring ! Dar s-a dus ... ! :banana:

 

Am avut ocazia sa ma urc pe un LC8, respectiv cel al domnului Trica Corneliu de la KTM MotoAdventure - Cotroceni ! Chiar ma gandeam sa-l cumpar, dar am o mare problema ! Am 1.70m inaltime si picioare cam scurte pentru inaltimea seii unui LC8 :baldy: ! Asta este ce sa faci ... natura asta !

 

Mi-ar fi placut, dar este foarte dificil sa tii un LC8, doar cu varful unui picior !

 

Oricum ... foarte tare motocicleta ! :ok:

 

Bafta!

 

Don't give up !!!

Motocicleta "Trica" este un "S" din 2005 daca nu ma insel, adica este versiunea sport, care este mai inalta.

Incerca un model "normal" adica fara "S". Nu iuta ca exista sa speciala cu gel, cu pretul in jur de 300 RON, care este mai joasa cu 2 cm.

Deci cu aceste truchuri: model normal incepind din 2005 + sa joasa: inaltimea sei devine 84 cm, cu care cred ca deja te descurci.

Eu folosesc pe al meu cu sa standard 88 cm :-) si am 175 cm.

 

Albert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Don't give up !!!

Motocicleta "Trica" este un "S" din 2005 daca nu ma insel, adica este versiunea sport, care este mai inalta.

Incerca un model "normal" adica fara "S". Nu iuta ca exista sa speciala cu gel, cu pretul in jur de 300 RON, care este mai joasa cu 2 cm.

Deci cu aceste truchuri: model normal incepind din 2005 + sa joasa: inaltimea sei devine 84 cm, cu care cred ca deja te descurci.

Eu folosesc pe al meu cu sa standard 88 cm :-) si am 175 cm.

 

Albert

 

Stiu ca este ,,S", de aia a si reglat in pozitia cea mai joasa, suspensia spate si stiu si de existenta acestor sei cu gel, dar tot nu cred ca o sa-mi iasa !

Ar fi chiar penibil, ca la un semafor sa ma lungesc pe jos, cu tot cu motocicleta :banana: !

 

Mai vad in timp ! Poate imi cresc picioarele :baldy: !

 

Bafta! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelele noi saua e mult mai joasa

 

Stiu si asta ! Din an, in an saua LC8-ului Adventure a fost tot mai coborata, astfel la modelele din 2006, saua este la 86cm, daca il mai lasi un pic de spate ajungi pe la 82-83cm ... ar fi acceptabil dar mai ramane ....... pretul :banana: !!!

 

Deci ... intr-un viitor indepartat !

 

Bafta! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Da, am LC8 din aprilie 2005, 950 Adventure S.

 

Tot ce pot sa va spun, din punctul meu de vedere, este moto perfecta.

Daca ai grija de ea si-i faci intretinerea cum trebuie si la timp, nu ai probleme cu fiabilitatea! poti s-o folosesti la max. in toate conditiile pt. care a fost proiectata: asfalt si drum forestier.

Este o senzatie unica sa poti merge pe asfalt cu 200 la ora (daca vrei) si in secunda 2 sa intrii pe forestier (mai bun sau mai prost) si sa urci in vf. muntelui.

 

Poate mai sunt si alte moto care pot face asta, dar 950 Adv le face perfect.

Editat de corneltrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai grija de ea si-i faci intretinerea cum trebuie si la timp, nu ai probleme cu fiabilitatea! poti s-o folosesti la max. in toate conditiile pt. care a fost proiectata: asfalt si drum forestier.

 

 

La ce te referi, mai exact, cand spui de intretinerea cum trebuie si la timp? La ce operatiuni te referi, concret? Normal, in afara de schimbul uleiului si gresarea "incheieturilor" la fiecare 5000km.

Bafta :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intretinerea normala si la timp inseamna efectuarea tuturor operatiilor si la timpul lor conform manualului motocicletei.

Eu ma refer la faptul ca exista motociclisti care nici macar nu-si spala motocicleta dupa o tura prin noroi, de lene sau nu le pasa. Dupa care vin si spun ca sunt proaste ca curge uleiul din furca sau s-a stricat rulmentul prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intretinerea normala si la timp inseamna efectuarea tuturor operatiilor si la timpul lor conform manualului motocicletei.

Eu ma refer la faptul ca exista motociclisti care nici macar nu-si spala motocicleta dupa o tura prin noroi, de lene sau nu le pasa. Dupa care vin si spun ca sunt proaste ca curge uleiul din furca sau s-a stricat rulmentul prea repede.

 

 

Mai trebuie amintiti cei care fac "hard-enduro" printr-o baltoaca si lasa motocicleta cu noroi toata vara, nu de alta da' sa vada toti "greucenii" de la arc cat de adevarati sunt ei ca si-au morfolit troaca cu noroi. Normal, troaca cu noroi = endurist adevarat :banana: .........cap au, minte ce le mai trebuie :baldy:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Da, am LC8 din aprilie 2005, 950 Adventure S.

 

Tot ce pot sa va spun, din punctul meu de vedere, este moto perfecta.

Daca ai grija de ea si-i faci intretinerea cum trebuie si la timp, nu ai probleme cu fiabilitatea! poti s-o folosesti la max. in toate conditiile pt. care a fost proiectata: asfalt si drum forestier.

Este o senzatie unica sa poti merge pe asfalt cu 200 la ora (daca vrei) si in secunda 2 sa intrii pe forestier (mai bun sau mai prost) si sa urci in vf. muntelui.

 

Poate mai sunt si alte moto care pot face asta, dar 950 Adv le face perfect.

 

Cum de altfel v-am si spus !......... ce mica pare sub dumneavoastra LC8-ul si ce imensa este sub mine :banana:

 

Bafta! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ramine doar inaltimea nu cred sa ai probleme, exista solutii.

Eu o am de un an si nu sint vreun baschetbalist, am in jur de 1,75, nu am avut nici o problema.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...