Skywalker Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Am cumparat o alarma cyclone de la motororult, e din cea cu pronirea motorului din telecomanda. Am instalat-o singur (legarea la semnalizari, senzorul de soc, ledul,sirena, etc...).Functioneaza bine,dar nu e legata la butonul de start ,deci nu pot opri/poni motorul din telecomanda, evident nici imobilizarea din contact. Am nevoie de ajutor pt a lega aceasta parte, la contact . Atasez schema alarmei si schema mufei de la Ignition. Motorul este un Kawasaki ZZR 500 D,acelasi cu 600 D (electric vorbind). Va rog, spuneti-mi si mie cum trebuie legate.Banui ca a mai instalat cineva asa ceva (alarma cu pornire ) pe kawasaki... Fac o cinste cui ma lamureste.Motoreta e desfacuta, deci nu e o problema sa manaresc la fire.Mai am si o schema pt curent alternativ,dar banui ca nu e cazul .... despre aceasta alarma e vorba ,cea de 140 lei : /index.php?...=37647&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Pai schema aia iti cam da mura in gura ! ce nu ai inteles mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Schema prezentata este pentru legarea OPRIRII din telecomanda ! Pornirea este altceva... Cel mai sigur da-i PM lui motororult, ca sunt sigur ca te va ajuta. Si eu tot de la el am alarma dar e d'aia cu pajer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 eu cand miam luat alarma de la acelasi om mam dus la el in oradea si a montato el.asa ca mai bine sunal pe el si intreabal ca te va ajuta cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 si eu am cumparat de la el si mia explicat baiatu asa de bine ca am montato singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 Pai schema aia iti cam da mura in gura ! ce nu ai inteles mai exact? schema aia care iti da exact este oarecum universala si difera la motoare.Si la kawa, care are un circuit electronic de blocaj in plus, si mai ales ( nu cred ca te-ai uitat la schema, ci ti-ai dat doar cu parerea...) are doua fire de IGNITION. La care din ele legi firul alarmei , cel cu Ignition? Dai cu banul? am vb in seara asta cu motororult, a fost amabil si mi-a explicat cum pot face. Am umplut o foaie cu instructiuni , acum sa vad la fata locului cum va fi treaba. si eu am cumparat de la el si mia explicat baiatu asa de bine ca am montato singur Vad ca ai kawasaki, ai montat cumva varianta cu pornire din telecomanda? ca as avea niste intrebari...... Daca e vorba de cea simpla, nu ma ajuta prea mult, partea aia am montat-o si eu in 10 min.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 da eu am pornire acu din telecomanda eu am un buton cu care pornesc motoru ....fire care duce direct la electromotor si dupa cum mia explicat omu atunci leam legat unu la plus unu la minus si bineinteles acel fir care sa fie la un plus dupa ce se pune contactu si mia mers ........problema e ca la mine tre sa fie motoru mai cald ca porneste greu si asa cand e rece ai grija ca o sa se mai arda siguranta aia rosie sa nu te sperii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 pai ce spui tu e o legare directa la electromotor, la mine se pare ca e mai complicat ........sper sa ii dau de cap. Mersi pt lamuriri, daca la tine merge, incerc si eu asa daca altfel nu ii dau de cap.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 nu stiu ce sa-ti zic .....la mine mere dar cum ai tu.....nu stiu .......gasesti tu o solutie daca e iti zic maine exact cum am legat si ce fir ...asta numa daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 km453, deci ceea ce zici tu este fals, si vad ca mai toata lumea este pornita impotriva pornirii din buton: 1) ca sa porneasca daca apesi butonul accidental trebuie sa fii cat de cat in apropiere, deci o sa auzi 2) nu poate sa plece nimeni cu ea pt. ca ghidonul este blocat 3) prin absurd, daca cineva are o tehnica FOARTE buna de a conduce un motor cu ghidonul blocat, poti sa-i inchizi motorul din telecomanda si in plus este foarte banala legarea pornirii de la buton, pur si simplu te legi la firul de la butonul de start si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 km453, deci ceea ce zici tu este fals, si vad ca mai toata lumea este pornita impotriva pornirii din buton: 1) ca sa porneasca daca apesi butonul accidental trebuie sa fii cat de cat in apropiere, deci o sa auzi 2) nu poate sa plece nimeni cu ea pt. ca ghidonul este blocat 3) prin absurd, daca cineva are o tehnica FOARTE buna de a conduce un motor cu ghidonul blocat, poti sa-i inchizi motorul din telecomanda si in plus este foarte banala legarea pornirii de la buton, pur si simplu te legi la firul de la butonul de start si gata acuma inteleg de ce ai luat numai de 10 in sesiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Da e o treba interesanta legatul pornirii din telecomanda! Adeca, daca se apasa accidental butonul in buzunar, motorul porneste fara cheie in contact, asa ca poate sa plece oricine cu el!!! Desteapta treaba!!! Daca nu porneste decat cu cheia in contact, la ce-ti mai trebe pornire din telecomanda? ti-e lene sa intinzi mana la butonul dedicat? On topic: firul rosu se leaga obligator la inchidera centralizata! cu asta chiar ca m-ai lamurit ce-ti poate capul... mersi de interventie,dar ne puteam lipsi lejer de ea. Eu am pus niste intrebari, tu ai raspuns fara sa raspunzi nimic de fapt ,doar ca sa te afli in treaba. Era o vorba la romani, spunea ca decat sa taci din gura si sa pari prost, mai bine spui ce gandesti si inlaturi orice dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 cu asta chiar ca m-ai lamurit ce-ti poate capul... mersi de interventie,dar ne puteam lipsi lejer de ea. Eu am pus niste intrebari, tu ai raspuns fara sa raspunzi nimic de fapt ,doar ca sa te afli in treaba. Era o vorba la romani, spunea ca decat sa taci din gura si sa pari prost, mai bine spui ce gandesti si inalturi orice dubiu. La urma ai reusit sa-l montezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 km453, deci ceea ce zici tu este fals, si vad ca mai toata lumea este pornita impotriva pornirii din buton: 1) ca sa porneasca daca apesi butonul accidental trebuie sa fii cat de cat in apropiere, deci o sa auzi 2) nu poate sa plece nimeni cu ea pt. ca ghidonul este blocat 3) prin absurd, daca cineva are o tehnica FOARTE buna de a conduce un motor cu ghidonul blocat, poti sa-i inchizi motorul din telecomanda si in plus este foarte banala legarea pornirii de la buton, pur si simplu te legi la firul de la butonul de start si gata NU poate porni motorul accidental pt ca nu porneste la o atingere de buton ci la o succesiune tocmai ca sa impiedice pornirile accidentale. legarea la buton nu e nici pe departe atat de simpla precum spui. Si asta pt ca legi la butonul start degeaba,trebuie sa iti si puna contactul,pt a alimenta aprinderea.PLus ca unele motoare ca de exemplu Kawa mea au un sistem de protectie astfel incat chiar daca faci un strap intre fire la contact, sa nu porneasca.Doar cand introduci cheia se poate porni.Si acest sistem trebuie ocolit.Desigur ca se poate face, dar nu e chiar floare la ureche, atata tot... La urma ai reusit sa-l montezi? nu inca..am firele notate si identificate dar nu am putut monta pt ca toata motoreta e desfacuta,nu am baterie pe ea, nimic...dupa ce pun furca fata la loc( schimb semeringurile) atunci leg alarma si incerc sa ii dau de cap....Am notitele din discutia noastra si .....sunt optimist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 1) aia daca nu cumva merge muzica prea tare in casa!!! 2) aia daca scoti cheia din contact in pozitia corespunzatoare!!! 3) poti inchide motorul din telecomanda, dar numai daca mai bate telecomanda vreo 30 km, in momentul in care constati tu!!! silviu aici tin sa te contrazic.deci motorul porneste din telecomanda astfel:apesi odata butonul de pornire si dupa cateva secunde mai apesi odata si atunci porneste.daca e bagat in viteza evident motorul nu porneste decat daca tragi ambreiajul,iar ca sa apesi butonul accidental e aproape imposibil deoarece butoanele nu sunt pronuntate adica iesite inafara sunt la nivel cu telecomanda deci nu prea ai cum sa pornesti motorul.iar motorul porneste si daca nu ai cheia in contact.cel putin fazek asa a legat.ms mult fazek de ajutor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.