cristache Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Am inteles ca as putea schimba raportul intre pinioanele de lant pentru a cistiga putere in off road...Cine a mai facut asa ceva la DR si ce parere aveti?...As dori detalii si eventual date tehnice (nr dinti, marci, etc...) si de unde as putea cumpara un kit nou... Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Am inteles ca as putea schimba raportul intre pinioanele de lant pentru a cistiga putere in off road...Cine a mai facut asa ceva la DR si ce parere aveti?...As dori detalii si eventual date tehnice (nr dinti, marci, etc...) si de unde as putea cumpara un kit nou... Va multumesc. e un tip in ghiorgheni mi se pare...pretzuri super-bune, iti las id-ul lui de mess: martonatacs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 kit nou nu gasesti decat cu dimensiuni standard, adica 16/42 ca sa ma simt bine la enduro am pus foaie de 48 si s-a schimbat treaba. am putut sa merg lejer si in zone tehnice, da' in oras e nashpa ca mesteci in cutie mai des. p.s....daca ai kit nou si schimbi foaia(cu una mai mare), s-ar putea sa ai surpriza sa nu-ti intre foaia pe lantz, asa ca va trebui sa mai bagi o za. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 12, 2007 Autor Share Postat Februarie 12, 2007 (editat) @CataM E naspa rau in oras cu 48? S-a modificat mult, adica chiar asa de scurte s-au facut vitezele?Si offroad banuiesc ca te ajuta mai mult acum la urcat...eu aici am probleme, mai ales la pornirea de pe loc in rampa pt ca trebuie sa patinez ambreiaju', uneori chiar nu am putut urca, nu din lipsa de putere, cred ca din lipsa de "rapoarte"...sa incerc 46 sau 48, ce zici...?Ai dreptate daca schimbi foaia nu mai ajunge lantul, dar stiu ca se gaseste si lant la metru... Multumesc tuturor pentru sfaturi dar mai am nevoie de informatii despre acest subiect,asa ca bagati mare... @Pompieru In fundal erau niste pusti de la o scoala din Predeal, daca te intereseaza ti-o trimit pe mail... Acum am si cauciucuri mai ca lumea... Editat Februarie 12, 2007 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 @CataM ...sa incerc 46 sau 48, ce zici...?... eu zic sa pui direct 48. o sa fie numai bine pt. off-road. pe sosea o sa-ti creasca cu 500 de ture la aceeasi viteza. (sau invers, o sa pierzi cam 20km/h la aceeasi turatie a motorului). asta e, nu poti sa le ai pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 @CataM E naspa rau in oras cu 48? S-a modificat mult, adica chiar asa de scurte s-au facut vitezele?Si offroad banuiesc ca te ajuta mai mult acum la urcat...eu aici am probleme, mai ales la pornirea de pe loc in rampa pt ca trebuie sa patinez ambreiaju', uneori chiar nu am putut urca, nu din lipsa de putere, cred ca din lipsa de "rapoarte"...sa incerc 46 sau 48, ce zici...?Ai dreptate daca schimbi foaia nu mai ajunge lantul, dar stiu ca se gaseste si lant la metru... Multumesc tuturor pentru sfaturi dar mai am nevoie de informatii despre acest subiect,asa ca bagati mare... @Pompieru In fundal erau niste pusti de la o scoala din Predeal, daca te intereseaza ti-o trimit pe mail... Acum am si cauciucuri mai ca lumea... faine caucicuri!!!! pune linistit 48!!!si daca mai ai probleme suna-ma!!!am si eu un dr650 acum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Gata, am rezolvat-o,am pus 16/48 si lant, care s-a potrivit la fix, de 118... Este o diferenta, acum zvicneste mai bine...si parca nu s-au scurtat asa de mult vitezele...am mers doar citiva km in oras, deabia astept sa plec la munte... Sa vina primavara odata!... Multumesc pt informatii si ajutor...si sa ne vedem pe coclauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Gata, am rezolvat-o,am pus 16/48 si lant, care s-a potrivit la fix, de 118... Este o diferenta, acum zvicneste mai bine...si parca nu s-au scurtat asa de mult vitezele...am mers doar citiva km in oras, deabia astept sa plec la munte... Sa vina primavara odata!... Multumesc pt informatii si ajutor...si sa ne vedem pe coclauri... Imi pare bine ca te-am putut ajuta!Sanatate maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.