Achile Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Salut! e cineva prin brasov cu care ma pot da la nivel mediu?? Nu stiu trasee prin zona si incepe sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 trasee de hard enduro nu prea stiu sa fie. dar e plin de drumuri forestiere prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 (editat) Salut. Eu stiu ceva trasee in zona BV, (poiana Bv, cheile rasnoavei, trei brazi, piatra mare.....) Am iesit si azi un pic dar inca este zapada multa. Nu prea avem sanse. Cand o fii vremea de iesit o sa postez si eu un anunt ca nici eu nu cunosc prea multi cu enduro prin Bv, si sigur ne-am strange cativa. Eu sunt amator oricum, chiar si pe zapada. Daca weekendul viitor e vreme buna ne bagam la noroi. Pentru cei interesati uite nr. meu de tel. 0746093456 Hai noroc si bafta la toata lumea. Editat Februarie 10, 2007 de gabi bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Neaparat sa ma anuntati si pe mine.Daca nu e noroi prea mare ma bag garanta doar ca am cauciucuri mixte(asfalt-offroad) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 Neaparat sa ma anuntati si pe mine.Daca nu e noroi prea mare ma bag garanta doar ca am cauciucuri mixte(asfalt-offroad) Cu cauciucurile mixte ai probleme si vara........deci ar trebui schimbate, daca te intereseaza ceva mai mult decat " forestiere ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...