B.B. Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 ba io nu inteleg un lucru.. ce-i cu aprinderea la astea in 2 cilindrii? chiar asa se deregleaza din 2 in doi? sunt legate cu sarma platinile alea? e chiar asa greu de reglat? de ce se plange atat toata lumea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Bha io zic sa`tzi iei o bicicleta... ca aia`i a ta shi shtii macar ca nu ramai fara benzina... daca nu mai ai kef sa pedalezi... o iei in spate shi fugi cu ea Da taran mai potzi fi,tu nu ai nici bicicleta si dai sfaturi la altzii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 de ironii misogine si aere de superioritate m-am saturat asa ca le ignor... azi am facut tot traseul bine, cu 8-uri, mers fara o mana cu o viteza mai mare, jaloane....a mers super... acum o sa incerc sa fac din ce in ce mai bine si mai rpd ca sa ma incadrez in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 de ironii misogine si aere de superioritate m-am saturat asa ca le ignor... azi am facut tot traseul bine, cu 8-uri, mers fara o mana cu o viteza mai mare, jaloane....a mers super... acum o sa incerc sa fac din ce in ce mai bine si mai rpd ca sa ma incadrez in timp Ai timp destul si fara sa te grabesti ,totu e sa-ti iasa bine;succes incontinuare si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 28, 2007 Autor Share Postat Februarie 28, 2007 azi a fost a 4 a sedinta de moto...m-am obisnuit foarte repede cu suzuki marauder 250... azi m-am simtit mandra cand am vazut ca dupa 3 incercari, am inceput sa fac jaloanele cu o singura mana desi cadrul acestui suzuki e mai rigid decat un copac va tin la curent pt acei cativa care mi-au fost alaturi cu o vorba buna. raven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 azi a fost a 4 a sedinta de moto...m-am obisnuit foarte repede cu suzuki marauder 250... azi m-am simtit mandra cand am vazut ca dupa 3 incercari, am inceput sa fac jaloanele cu o singura mana desi cadrul acestui suzuki e mai rigid decat un copac va tin la curent pt acei cativa care mi-au fost alaturi cu o vorba buna. raven asa asa...bravo si spor la treaba in cont...ai voie sa te inclini la jaloane in treapta superioara si cu ceva viteza? era un topic cu testul ala pt politai...ce meseriasi erau oamenii spor la treaba in cont LE: iaaaaaaaaaa....ce zace la tine acolo la motocicleta?acu am vazut!da un link daca ai povestit undeva, daca nu, baga felicitari daca ai achizitionat asa ceva...e super mobra...bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 1, 2007 Autor Share Postat Martie 1, 2007 ms. gpzul e in plan, imediat ce reusesc ca scot odata banii din banca....muma lor de acte si birocratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 In curand va alerga o noua motociclista pe meleagurile patriei. Bafta.Sper sa faci alegerea potrivita si sa iti cumperi un motor bun care sa nu iti faca probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 1, 2007 Autor Share Postat Martie 1, 2007 multumesc...pai e ales: kawa gpz500s, acum e notiune de timp...cateva saptamani. apoi va contactez si dam o tura sa ne cunoastem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Bravooooooo!!!Foarte bine,persevereaza incontinuare si vei ajunge la capat cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 ba io nu inteleg un lucru.. ce-i cu aprinderea la astea in 2 cilindrii? chiar asa se deregleaza din 2 in doi? sunt legate cu sarma platinile alea? e chiar asa greu de reglat? de ce se plange atat toata lumea???? vreau sa dezleg misterul asta de care toti se sperie, in legatura cu jupi!! DECI DACA ODATA REGLAT CU CEAS COMPARATOR LA FIX, SI MERGE CEAS, NU MAI AI ALTCEVA DE FACUT DECAT SA PUI NISTE GROVERE DELEA MICI DE LA O PRIZA DE EX.INTR-E SURUB SI SUPORTUL DE LA PLATINA!!!!!!!!11 DOAMNE GREU E!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 vreau sa dezleg misterul asta de care toti se sperie, in legatura cu jupi!! DECI DACA ODATA REGLAT CU CEAS COMPARATOR LA FIX, SI MERGE CEAS, NU MAI AI ALTCEVA DE FACUT DECAT SA PUI NISTE GROVERE DELEA MICI DE LA O PRIZA DE EX.INTR-E SURUB SI SUPORTUL DE LA PLATINA!!!!!!!!11 DOAMNE GREU E!!! Oricum ar fi, piciorul platinei mobile care gliseaza pe ax o sa se toceasca....bine ar fi macar sa se toceasca amandoua la fel , dar dupa ce ai schimbat platinele mobile, trebuie sa te astepti ca dupa un drum si o incalzire buna sa trebuiasca sa le reglezi iarasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 eu am facut ceva practica cu un trabant, tot cam asa e si ala, nu ar fi mai ushor adaptat cumva o aprindere electronica? Poate ca e ceva de munca, insa cred ca e de preferat un week-end de teste decat 30 min , 1 ora pe saptamana de surubarit ( hai ca nu e chiar asa de rau cu o bere in garaj ) Cu atat mai mult ca timp nu prea e, cel putin eu nu am si as prefera sa ard gaz-ul prin oras Bafta Raven, astept noutati, in curand ma bag si eu la scoala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 ms...o sa fac un topic separat cand o sa imi vina gpzul... momentan, azi m-au impins de la spate niste prieteni care m-au vazut ca fac jaloanele cu o mana, sa incerc si 8-urile la fel....si mi-a iesit...acum le fac cu o singura mana fara probleme... am inceput sa ma plictisesc si nu mai am rabdare sa termin si orele de B sa dau odata examenul. azi m-am plimbat pt prima data cu o vitezana si a mers excelent ... o schimbare oarecum majora de la chopper la sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Oricum ar fi, piciorul platinei mobile care gliseaza pe ax o sa se toceasca....bine ar fi macar sa se toceasca amandoua la fel , dar dupa ce ai schimbat platinele mobile, trebuie sa te astepti ca dupa un drum si o incalzire buna sa trebuiasca sa le reglezi iarasi... cat de lung sa fie drumu(Km),io la 120 de Km parcursi cu 3 persoane nu am reglat de loc platinile si merge tot asa de bine!!!Fara alte reglaje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Si ce tie ti se pare un drum de 120km lung? Cu Ij-ul monocilindric faceam lejer 250km cu doar o oprire pt dezmortire. Jupi nu am avut dar stiu de de la un vecin care are jupi de multi ani ca dupa un drum de peste 200km trebuie reajustat avansul ca sa mearga exact cum trebuie. Poate cu platini de buna calitate merge mai mult dar astea care se gasesc acum sunt niste gunoaie se tocesc mult prea repede si deaia se deregleaza indiferent cate saibe grover i-ai pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Si ce tie ti se pare un drum de 120km lung? Cu Ij-ul monocilindric faceam lejer 250km cu doar o oprire pt dezmortire. Jupi nu am avut dar stiu de de la un vecin care are jupi de multi ani ca dupa un drum de peste 200km trebuie reajustat avansul ca sa mearga exact cum trebuie. Poate cu platini de buna calitate merge mai mult dar astea care se gasesc acum sunt niste gunoaie se tocesc mult prea repede si deaia se deregleaza indiferent cate saibe grover i-ai pune Am uitat sa precizez 120 de km dus ,tot atat si la intors si nu sau dereglat platinile.E adevarat k am platini originale rusesti cu platou cu tot,am gasit in talcioc la cineva care a adus de la mama rusia.Nu am ajustat avansul nici atunci si nici acum si merge la fel de bine. Experientza proprie practic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.