gabitzu16 Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Stie cineva cum se curata o toba ??? Fara sa o desfac ca este sudata . Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Sincer si eu sunt curios iar daca cineva a curatat sau macar a vazut cum se face sa ne spuna si nou de precizat ca eu am o toba standard gen buduf cu catalizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Eu am curatat la NSR.Am taiat-o ca altfel nu ai cum,si e absolut necesar daca e in 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 umplii cada,pui cocolino si o scufunzi acolo fara caterinca,cred ca trebuie taiata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Februarie 20, 2007 Autor Share Postat Februarie 20, 2007 asa arata toba mea . Acum am facut pozele . Ignorati noroiul dupa ea , am facut o tura de off-road Imi zicea cineva sa bag nu stiu ce solutie in ea ...... oricum daca nu am alta varianta o tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere Eu am curatat la NSR.Am taiat-o ca altfel nu ai cum,si e absolut necesar daca e in 2t. nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza Daca taie silenceru (toba finala) la un motor in 2t nu il afecteaza cu nimica..poate si sa mearga fara silencer daca e surd sau nu-l deranjeaza zgomotul...importanta e "burta" aia care vine dupa cotul care iese din motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 eu am ars=o si am batut-o cu ciocanu sa cada calamina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza si pe unde gasesc Decarbusol sau ce e ala ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Articol din Moto Life Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 si pe unde gasesc Decarbusol sau ce e ala ??? la orice magazin auto. e pt curatat carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Eu am ars-o,am ciocanit-o usor pana au cazut bucati de calamina din ea(crede-ma ca am scos o gramajoara frumoasa din ea ). Avand in vedere ca era cojita de vopsea nu i-a daunat prea mult si cu un spray de vopsea am facut-o ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
to45 Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Fiind o toba cu catalizator nu cred ca este indicat sa o arzi si sa o ciocanesti.Ideal ar fii sa o inlocuiesti. Daca o tai,trbuie sa stii configuratia ei ,sa nu spargi cartusul catalizator.A nu se nodifica constructiv toba,se schimba parametrii motorului. Solutiile chimice,nu ajung sa dizolve calamina,ci doar uleiul nears. calamina ramane pietrificandu-se, mai ales in catalizator, care este o structura ceramica poroasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 toba se curata usor, fara a fi taiata ~! se ia un parjolitor, si se incalzeste toba uniform, iar la capatul care ar intra in motor se pune un aspirator(care sa sufle aer) sau un compressor, sa sufle aerul prin toba, in timp ce toba este incalzita ! procesul tine 5 - 7 minute pana cand la urma iese un fum curat spre alb ! good luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Martie 1, 2007 Autor Share Postat Martie 1, 2007 nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere am bagat decarbusol in ea . A iejit tot uleiul nears din ea . Diferenta nu se vede . Iese fum mult alb la pornire dar si dupa ce se incalzeste mai iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 toba se curata usor, fara a fi taiata ~! se ia un parjolitor, si se incalzeste toba uniform, iar la capatul care ar intra in motor se pune un aspirator(care sa sufle aer) sau un compressor, sa sufle aerul prin toba, in timp ce toba este incalzita ! procesul tine 5 - 7 minute pana cand la urma iese un fum curat spre alb ! good luck asa e bine....a incercat cineva sa o arda?pt ca stiu ca arde datorita compozitiei ei...da intai parca se turna ceva inflamabin in interior sa o umezeasca... @gabitzu16: nu conteaza la aspect diferenta, ci la cum trage daca aveai multa, iti sugerez sa desfaci si cilindrul sa cureti pa acolo piston, chiulasa, etc...pori pune peria de sarma acolo, monede, scanduri de brad...ce iti vine tie la mana, numai sa nu afectezi prea tare sctructura pieselor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu16 Postat Martie 2, 2007 Autor Share Postat Martie 2, 2007 asa e bine....a incercat cineva sa o arda?pt ca stiu ca arde datorita compozitiei ei...da intai parca se turna ceva inflamabin in interior sa o umezeasca... @gabitzu16: nu conteaza la aspect diferenta, ci la cum trage daca aveai multa, iti sugerez sa desfaci si cilindrul sa cureti pa acolo piston, chiulasa, etc...pori pune peria de sarma acolo, monede, scanduri de brad...ce iti vine tie la mana, numai sa nu afectezi prea tare sctructura pieselor pai ma refeream la cum trage nu la aspect Cu toate ca a iesit mult ulei , se pare ca nu influenta performantele . Nu m-am plimbat mult cu el , dar park nu se mai incinge asa rau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.