strumfuadi Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 da, il stiu pe daniel si il recomand. stiam ca el are 15w-50, o sa'l intreb daca are si 10w-40. thank for the tip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Incep s atrag concluzia ca nu prea foloseste nimeni Motorex! dar de ce nu te uiti tu in manualul motocicletei sa vezi ce recomada.....eu am un bmw...si-n manual scrie castrol....iarna 10w-40 si vara 15w-40(10w-50)...mai vascos adik....si merge de rupe pamantu`......multa bafta si evita marcile noi de uleiuri si aditivi care iti iau ochii si auzul cu reclamele lor ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 dar de ce nu te uiti tu in manualul motocicletei sa vezi ce recomada.....eu am un bmw...si-n manual scrie castrol....iarna 10w-40 si vara 15w-40(10w-50)...mai vascos adik....si merge de rupe pamantu`......multa bafta si evita marcile noi de uleiuri si aditivi care iti iau ochii si auzul cu reclamele lor ...... For over 88 years, the largest independent crude oil refinery in Switzerland with its headquarters in Langenthal, in the heart of Switzerland, has been active in research, development and production of innovative lubricants and chemicals, which are established on the world market. At the present time, the complete MOTOREX product range includes well over 2,000 products. Plus - http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...h/1-430-439.htm Asa ca te rog, cand mai faci o afirmatie, verific-o sa nu fie contrazisa de vreo 80 si ceva de ani de activitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 motul se gaseste in magazinele Sell-Gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Misto. Cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 (editat) Folosesc si eu Motorex 15W50 si dupa 5000 km a trebuit sa adaug 1 litru de ulei. Am facut A2-ul de doua ori la un interval destul de scurt, cu o viteza medie de 130-140km/h.Se poate spune ca am "forjat-o" insa Intruder-ul se simte bine la 130km/h.Nu voi mai folosi Motorex, atat pot sa spun. 1 litru este prea mult.Inainte de Motorex am folosit Castrol, ulei cu care motoreta s-a simtit excelent(dupa 4000km nivelul era la mijlocul sticlei de nivel).Mai am 1000 km si cred ca trec iar pe Castrol(Motorex a fost ideea "geniala" a mecanicilor de la Suzuki). Editat Martie 23, 2007 de Willy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Misto. Cat costa? 300V 15w-50 dublu-ester e undeva la 70-75 ron/ L ..iar 5100 ester(sau 7100 ester ..scz nu mai retin exact ) cu indicativ 10W-40 era undeva pe la 32 ron /L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 300V 15w-50 dublu-ester e undeva la 70-75 ron/ L ..iar 5100 ester(sau 7100 ester ..scz nu mai retin exact ) cu indicativ 10W-40 era undeva pe la 32 ron /L Nu mai pune preturi, ca am pus si eu acum cateva zile tot in topicul asta, si a disparut subit replyul. De ce a trebuit sters, nu stiu, insa nu era cu caracter comercial, asa ca rusinica celui care mi-a sters replyul... Eu gasisem la importator 300V la 60 RON/kil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Voi folosiți 20W50 la R6?????? AÂşa ceva se foloseÂşte la cursele din Africa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 am pus si eu la banditul meu din 97 motorex 15w 50 (m-am gandit eu ca vine vara si merge ceva mai vascos la temperaturi inalte) impresii: -e mai gros si la rece (mai ales sub 10C) si motorul da 2-3 ture mai greu pana o ia (mai ales daca nu ai o baterie buna) dar dupa merge perfect. -tachetii nu mai tacane asa de tare la prim apornire de dimineata pana se face ungerea (probabil e mai aderent uleiul) -cand opresc motorul becul de ulei se aprinde f tarziu (5 - 10 - 20 sec) pana scade presiunea din instalatie ceea ce eu zic ca nu e chiar un lucru rau. -cand ajunge la temperatura de lucru motorul e parca mai silentios, zgomotele mai estompate -ce nu-mi palce e ca in 100-200 de km uleiul e deja negru dar poate sa fie contaminat si de uleiu de inaite pe care sa nu-l fi scurs eu bine. oricum sunt multumit una peste alta dar la urmatorul schimb, prin toamna,o sa pun 10w40, tot motorex, ca pe ger mare daca nu ai baterie beton nu invarte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.