Buggy12000 Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Am o problema cu un Suzuki GSF 400, care abia azi dimineata mi-a sosit din Italia. Am incercat sa-l pornesc, dar nu am reusit. Nu face scanteie, doar foarte rar (1 scanteie la cca 3-4 min de incercari). Am verificat bujiile, sigurantele, aprinderea, senzorul din capacul de la ambreiaj, bobinele dar nimic. Am incercat pe direct, sarind peste senzorul de la schimbator si de la picior dar nimic. Ce as mai putea sa-i fac? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 (editat) Ai putea sa-l alimentezi de la alta baterie. Cum ai verificat alea de ai zis tu ca le-ai verificat? (in special bujiile si CDI-ul) Adica CdI-ul trebuie masurat, si bujiile eventual testate cumva (la alt motor) - cel mai bine ar fi sa le schimbi oricum. Cum invarte electromotorul? Scoate sunete ciudate? Poate sa fure si ala curent, daca s-a bulit vre-o bucsa. Se mai intampla ca unii sa nu-si dea seama ca butonul de kill e pe off, - la unele motociclete invarte electromotorul chiar daca e pe OFF - dar nu cred ca e cazul, sau? Senzorul de la cricul lateral e ok? (Sau asta vroiai sa spui cu "senzorul de la picior "?) Verifica si fishele, cine stie... Editat Februarie 23, 2007 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suza23 Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 incearca sa il alimentezi de la o baterie de putere mare sau...pur si simplu...impinge-l! ai grija cat ii dai la automat ca sa nu ii "uzi" bujiile"! oricum...cred ca bateria este moarta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 in primul rand skimbi bujiile ... dupaia le iei la verificat pe celelalte iar daca le faci dupa ureke ... mai bine te duci la un service ... co sa te coste in final mai mult ... shio sa muncesti aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Ai putea sa-l alimentezi de la alta baterie. Cum ai verificat alea de ai zis tu ca le-ai verificat? (in special bujiile si CDI-ul) Adica CdI-ul trebuie masurat, si bujiile eventual testate cumva (la alt motor) - cel mai bine ar fi sa le schimbi oricum. Cum invarte electromotorul? Scoate sunete ciudate? Poate sa fure si ala curent, daca s-a bulit vre-o bucsa. Se mai intampla ca unii sa nu-si dea seama ca butonul de kill e pe off, - la unele motociclete invarte electromotorul chiar daca e pe OFF - dar nu cred ca e cazul, sau? Senzorul de la cricul lateral e ok? (Sau asta vroiai sa spui cu "senzorul de la picior "?) Verifica si fishele, cine stie... sal t pot ajuta np service moto vezi postul meu 0723446040 msi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 Ai putea sa-l alimentezi de la alta baterie. Cum ai verificat alea de ai zis tu ca le-ai verificat? (in special bujiile si CDI-ul) Adica CdI-ul trebuie masurat, si bujiile eventual testate cumva (la alt motor) - cel mai bine ar fi sa le schimbi oricum. Cum invarte electromotorul? Scoate sunete ciudate? Poate sa fure si ala curent, daca s-a bulit vre-o bucsa. Se mai intampla ca unii sa nu-si dea seama ca butonul de kill e pe off, - la unele motociclete invarte electromotorul chiar daca e pe OFF - dar nu cred ca e cazul, sau? Senzorul de la cricul lateral e ok? (Sau asta vroiai sa spui cu "senzorul de la picior "?) Verifica si fishele, cine stie... Sal. Am luat CDI-ul de pe celalalt Bandit, la fel am facut si cu volanta. Dar nimic. Face de 2-3 scantei, imediat dupa ce ii pun contactul si dau la automat, dupa care pauza. Daca iau contactul si il pun iarasi, aceiasi poveste. Alimentarea o fac de pe bateria de la masina. Am schimbat si bujiile, am verificat fisele, cam tot. Nu mai am nici o idee. Ai putea sa-l alimentezi de la alta baterie. Cum ai verificat alea de ai zis tu ca le-ai verificat? (in special bujiile si CDI-ul) Adica CdI-ul trebuie masurat, si bujiile eventual testate cumva (la alt motor) - cel mai bine ar fi sa le schimbi oricum. Cum invarte electromotorul? Scoate sunete ciudate? Poate sa fure si ala curent, daca s-a bulit vre-o bucsa. Se mai intampla ca unii sa nu-si dea seama ca butonul de kill e pe off, - la unele motociclete invarte electromotorul chiar daca e pe OFF - dar nu cred ca e cazul, sau? Senzorul de la cricul lateral e ok? (Sau asta vroiai sa spui cu "senzorul de la picior "?) Verifica si fishele, cine stie... Electromotorul invarte foarte bine. Nici un sunet ciudat. Butonul ii pe on, chiar nu mai stiu ce sa-i fac. Impuls primeste pana la intrare in CDI. De acolo ii ciudat ce se intampla, dar CDI-ul ii bun sigur ca merge pe celalalt motor. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 schimba-ti bujiile cu unele noi conform catalog. si o sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 inainte de toate, masoara tensiunea pe bornele de la motocicleta in momentul cand dai la demaror, si tensiunea nu trebuie sa scada sub 11V, altfel e normal sa nu porneasca, mai ales ca e si foarte rece afara pentru modelul acesta de moto. Daca ai sub 11V, schimbi bateria (sau firele dintre baterie si moto, care probabil sunt subtiri, doar dc nu sunt speciale). Daca nu, atunci schimba te rog si bobinele, e posibil sa fie si ele defecte, dc zici k nu da scanteie, cu cdi schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 Am reusit sa-l pornesc cu ajutorul unui prieten si a unui electrician. Acuma mai trebuie sa-i schimb uleiul, filtrele, bujiile si ii gata pentru noul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 Si nu ne zici si noua care a fost problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 28, 2007 Autor Share Postat Februarie 28, 2007 Si nu ne zici si noua care a fost problema ? Erau inversate 2 fire la intrare in CDI. Cred ca si-o batut si italianul capul dar nu o reusit sa gaseasca problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.