Robyb Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 fain, spor sa ai . vopsitul l-as fi lasat la urma, exista riscul sa zgarii piesele la montat/demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 Acum 3 ore, WotRU2Me a spus: Hai ca incet incet uitam de zx9 ala. O singura observatie (cu buna credinta), chiar daca unele piese nu se vad, nu inseamna ca ar trebui lasate mai grosier prelucrate. Cu putin exercitiu, disciplina devine obisnuinta. Cheers si spor la mesterit! Urmaresc cu interes (tot visez sa ma apuc si eu). Salut colegu! Zx9 acela a fost o parte din mobrele mele, sa zicem puțin restilizate.. Proiectul Suzuki sv650 este cu totul alta treaba, mai multa implicare, mai multa munca, timp și bani investiți, încerc sa construiesc proiecte cât mai bune.. Din păcate pentru realizarea unui proiect f bun necesita cât mai multa implicare și un buget pe măsură! Deocamdată sunt bine bugetul alocat proiectului sv650, încet încet îl finalizez, curând poze cu evoluția proiectului! Toate cele bune! Acum 34 minute, Robyb a spus: fain, spor sa ai . vopsitul l-as fi lasat la urma, exista riscul sa zgarii piesele la montat/demontat. Salutare! Mulțumesc!! Da ai dreptate cu vopsitul, dar partea cu modificările esențiale erau deja făcute, probate.. Acum urmează sa încep sa montez elementele! Următoarele modificări! Schimbata janta fata kawasaki zx6 și discurile 300mm cu janta Suzuki srad750(vopsite electrostatic negru texturat) și discuri wave Arashi 320mm, sa fie pereche cu cel de spate, schimbare etrierele, adăugare distanțiere etriere pentru discuri mai mari 320mm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Martie 31, 2020 Share Postat Martie 31, 2020 Uh.. Nebunie mobra asta..! Revin la etrierele Nissin kawasaki z750, 012, și discuri 300mm Arashi, pentru montarea etrierelor R6 și discuri 320mm, treaba devine puțin mai complicata, necesitau făcute la strung 4buc bucșe 20mm și 4 prezoane mai lungi, asta însemnând mai multa munca și investii.. Asa ca am optat pt modelul nissin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 O bascula de GSXR nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 Acum 9 ore, Metal Heart a spus: O bascula de GSXR nu merge? Salutare! Merge, dar nu am vrut sa întru în costuri prea mari.. Inițial am vrut să-i montez un monobrat Vfr, dar nah.. Alte costuri, alte modificări articulație /amortizor, rulmenți roata și alte modificări.. Am păstrat linia Sv/Gladius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 Pe aia de VFR toata lumea o foloseste. O bascula de sportiva mergea binisor. Sau una de Kawasaki ZRX 1200. Dar e cam raruta Nah, tu stii ce faci acolo, eu doar imi dau cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 8, 2020 Share Postat Aprilie 8, 2020 (editat) Mai e o Aprilia Futura la dezmembrat pe net, are un monobrat spectaculos. Insa cred ca necesita ceva munca pentru adaptare. Pe Tuono/RSV intra bolt on (eu asta visez, asta pictez...). Editat Aprilie 8, 2020 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 arata bine de tot codita aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 Idei de modificări sunt nelimitate.. Totul depinde de un buget alocat proiectului! Mulțumesc tuturor pentru aprecieri! Sper sa iasă ceva frumos și bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Aprilie 14, 2020 Share Postat Aprilie 14, 2020 A venit și radiatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Încet încet finalizam proiectul.. Urmează sa schimb consumabilele (ulei, filtru, antigel, plăcute frână față) mici reglaje și proba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 N-am înțeles de ce ridicați coada aia asa, de nu are nicio legătură cu restul motocicletei. Rostul seii pasagerului care mai este in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Acum 39 minute, Baxxter a spus: N-am înțeles de ce ridicați coada aia asa, de nu are nicio legătură cu restul motocicletei. Rostul seii pasagerului care mai este in situatia asta? Eleron? Asta se pare ca e trendul la SF-uri - coada cat mai in sus. IDK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Acum 14 ore, Baxxter a spus: N-am înțeles de ce ridicați coada aia asa, de nu are nicio legătură cu restul motocicletei. Rostul seii pasagerului care mai este in situatia asta? Salut! Codita nu este ridicată, unghiul este suficient pentru păstrarea stilului streetfighter! Nu-ți modifici motocicleta în stilul streetfighter sa plimbi pasageri.. Șaua se poate înlocui cu un monopost.. Totul tine de idea de construcție și stilul fighter, altfel lăsăm mobra cu codita stoc... Pentru mine este un streetfighter, pt alții este un SF... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Asta am întrebat și eu: dacă tot faci prostia aia de coadă, de ce nu renunți la seaua și scărițele pasagerului? Ar arata mai bine fără. Atât de bine cat poate arata o motocicletă făcuta din bucăți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Acum 1 oră, Baxxter a spus: Asta am întrebat și eu: dacă tot faci prostia aia de coadă, de ce nu renunți la seaua și scărițele pasagerului? Ar arata mai bine fără. Atât de bine cat poate arata o motocicletă făcuta din bucăți. Le am păstrat pentru itp,restul timpului depinde de viitorul proprietar dacă le păstrează sau le da jos.. te așteptai ca un proiect streetfighter sa nu fie realizat din bucăți? Nu înțeleg unde bați colegu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Nu bat nicăieri. Credeam că o faci pentru tine. Dacă o faci pentru vânzare, probabil va ajunge la dezmembrări, ca celălalt proiect al tau. Kawa. Acum, despre asta: dacă ai fi încercat să păstrezi coada cat de cat in linia rezervorului și ai fi ridicat-o cu totul de spate din amortizor ar fi arătat dintr-o bucată. Ai fi avut și o linie armonioasă și un aspect agresiv. Încearcă să "vezi" vârful cozii 5 cm mai jos din carenaj și tot spatele ridicat 5 cm din amortizor. Vârful cozii tot acolo va fi dar cu alta linie generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Acum 18 minute, Baxxter a spus: Nu bat nicăieri. Credeam că o faci pentru tine. Dacă o faci pentru vânzare, probabil va ajunge la dezmembrări, ca celălalt proiect al tau. Kawa. Acum, despre asta: dacă ai fi încercat să păstrezi coada cat de cat in linia rezervorului și ai fi ridicat-o cu totul de spate din amortizor ar fi arătat dintr-o bucată. Ai fi avut și o linie armonioasă și un aspect agresiv. Încearcă să "vezi" vârful cozii 5 cm mai jos din carenaj și tot spatele ridicat 5 cm din amortizor. Vârful cozii tot acolo va fi dar cu alta linie generala. Nu este ridicata din amortizor, acesta este oem Suzuki gladius 2010, identic cu cel de sv650.. Cat despre viitorul mobrei nu mai contează unde ajunge.. Eu mi am atins obiectivul, deja lucrez la un alt proiect (scrambler) ar fi păcat sa ajungă la dezmembrări, chiar dacă nu este pe gustul tuturor.. Știi vb aia unii PSD iști, unii PNL iști.. Asta ca o gluma.. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 (editat) De acord, e chestie de gusturi. Cum ți-ai atins obiectivul? Nu o termini? Chiar are potențial interesant proiectul. Editat Mai 11, 2020 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Acum 8 ore, Baxxter a spus: De acord, e chestie de gusturi. Cum ți-ai atins obiectivul? Nu o termini? Chiar are potențial interesant proiectul. Sigur ca o termin, mobra chiar are potențial, propulsor impecabil Gladius, și multe alte accesorii noi.. Mi am propus sa ma axez pe diverse proiecte streetfighter, scrambler, enduro /super moto și cafe race! Încerc sa realizez proiect cât mai bune și mai accesibile la vânzare! Pasiunea asta necesita pe lângă timp ,multe idei și nervi de otel și mulți bani, bani pe care îi reinvestesc în proiecte, nu știu dacă ma înțelegi dar fără investitii și vânzare nu pot continua proiectele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Te inteleg perfect. Problema e ca la vânzare nu scoti nici pe departe cat ai investit in proiect. Daca nu as avea deja 2 motociclete as lua-o pe asta de la tine sa o termin eu pe gustul meu. Codita aranjata puțin, farul si semighidoanele coborate, un pinten si inca cateva ajustari si ar iesi beton după mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Acum 8 ore, Baxxter a spus: Te inteleg perfect. Problema e ca la vânzare nu scoti nici pe departe cat ai investit in proiect. Daca nu as avea deja 2 motociclete as lua-o pe asta de la tine sa o termin eu pe gustul meu. Codita aranjata puțin, farul si semighidoanele coborate, un pinten si inca cateva ajustari si ar iesi beton după mine. Îți dau mare dreptate referitor la investiția în proiect! Greu o să-mi recuperez investiția.. De asta ma tot gândesc ca viitorul proiect scrambler.. Am luat în considerare idea ta cu unghiul la codita, am modificat cadrul codita pentru un unghi perfect! Într-adevăr acum arata mult mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Frumos! Acum daca vrei coada mai sus o salti putin din amortizor si e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Eu nu cred ca din astfel de proiecte poti aface bani , pur si simplu nu cred si sunt convins ca asa e , chiar si doar sa.ti scoti banii e o minune , singura modalitate prin care poti face bani este ca clientul sa vina la tine sa.i faci un anumit gen de moto si tu efectiv sa.i iei manopera , si el decide ce piese baga si cati bani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.