Shobolanu' Postat Iunie 12, 2004 Share Postat Iunie 12, 2004 Am un HD Evolution de 883cc cu kit de 1200cc. Oare ar fi OK sa pun tobe de 883cc? Nu de alta da am vazut de vanzare nishte eshapamente la care instructziunile le recomandau pt 883 shi 1200. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 14, 2004 Share Postat Iunie 14, 2004 cred ca ai greshit forumul... da io zic sa mi le dai mie sa le incerc pe nepra mea si iti zic dupa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 14, 2004 Share Postat Iunie 14, 2004 BD, ce-ai mah cu omu' ? E posibil ca tobele originale a iti ia un pic din putere,daca au fost gandite sa intre in limitele de zgomot. In trest, la un motor in 4 timpi, legea evacuarii e simpla: cat mai rapida si mai libera, pentru un plus de putere. Dar cum la HD si in general choppere - cruisere oamenii pun accentul pe aspect si sunet, pune-le si tu pe alea care ti se pare ca arata si suna mai cu "staif" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 14, 2004 Share Postat Iunie 14, 2004 nu am nimic cu omul... doar sunt invidios.. ca el are harley.. si io... nipru shobolanu': sper ca nu ai luat-o personal!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 14, 2004 Autor Share Postat Iunie 14, 2004 Stai flexat BD ca nu ma tirez asha repede! Shi nu mai fi invidios ca vine ea shi vremea ta! La fel ca tine shi eu am un Nipru...sau mai bine zis am shi un Nipru! Faza e ca blocul e acelashi la 883 shi 1200, deci implicit diametrul ieshirii este identic...pe de alta parte intre 800 shi 1200 e cale lunga shi nu ma dau afara paraii din casa pentru ca sa-mi permit sa cumpar tobe de-a pixu. In acelashi timp tobele astea pe care le-am gasit arata bestial ( fish tail nou noutze...hmmm). Ma gandeam ca poate exista ceva tuning... Smooth ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Iunie 14, 2004 Share Postat Iunie 14, 2004 Daca zici ca arata bine cumpara-le si scoate-le sitele. In felul asta ai sunet beton si nici nu duci grija ca scade puterea pt ca sunt tobele concepute pt capacitate mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aristocratic Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 salut daka va pricepeti cum se poate scapa de zgomotul de trabant pe care il emite un motor in 2 timpi? cum sa il faci ceva mai apasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 Hm.... si eu m-am intrebat mult timp din ce cauza apare sunetul ala de lighean aruncat pe scari de la motorul in doi timpi. Ascultand cu atentzie un ij intr-un piston, asta are turatzia mai mica, succesiunea exploziilor e mai lenta, adica potzi sa observi fenomenul. Ei bine, in sarcina motorul suna cum trebuie, bubuie frumos pe fiecare explozie. Acuma... nu bubuie foarte frumos, ci doar acceptabil, asta pentru ca toba la motorul in 2 timpi are un pregnant rol activ in functionarea motorului (asigura o unda de rezonantza etc.. etc..) .Problema apare insa cand motorul nu e in sarcina, mai ales la reducerea turatziei, la ralanti sau in frana de motor, deci in majoritatea regimurilor de functzionare. Motorul este in sarcina maxima doar in regimurile tranzitorii sau la viteza maxima (cand are franare aerodinamica), altfel motorul merge la un regim mediu, la care apare fenomenul asta de "explozii intarziate". Cauza este in primul rand carburatzia, adica modul cum ajunge amestecul carburant in cilindru - prin ferestrele din carter, nu direct din carburator. Ei bine, amestecul nu este deci "masurat" cu precizie, ca la motorul in 4 timpi, de supape, ci chiar daca tu inchizi maneta, desi nu mai trage nimic motorul din carburator, el inca mai are carterul plin de gaze care asteapta sa bubuie si care continua sa alimenteze cilindrul (din cauza asta nu se poate vorbi de frana de motor la motoarele in 2 timpi). In concluzie, nu cred ca se poate rezolva problema sunetului schimband toba, orice i-ai face... Amestecul care urca din carter in cilindru urca haotic, necontrolat, concentratzia amestecului variaza, poate sa nu explodeze cand trebuie, ramane ne-ars pe toba, urmatorul front vine si-l arde, in afara cilindrului etc. etc. Cred ca singura solutzie ar fi o electro-supapa pe evacuare, care ar asigura totodata si pastrarea amestecului proaspat, fara sa se mai piarda pe evacuare. Ma rog... electrosupapa aia e o mai mult o chestie teoretica, experimentala, nu cred ca a facut nimeni asa ceva... , dar in principiu, ar fi o chestie.. Eu unul as improviza-o plecand de la un carburator cu canalul principal cat mai mare si un solenoid (de genul celor care comanda inchiderea centralizata la masini) , solenoid actzionat de niste senzori care citesc pozitzia motorului de la nivelul platinilor, care sa-mi controleze clapeta obturatoare..... si are grija sa tzina inchisa clapeta pe timpul cat motorul nu trebuie sa faca "evacuare" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 simplu! Ii mai adaugi 2 timpi! Acuma serios, e undeva un subiect in care am explicat cu lux de amanunte tehnice care-i treaba cu sunetul si cu tobele, de ce 2 timpi suna ca lingura in lighean si 4 timpi nu, etc. Trebe doar sa cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aristocratic Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 simplu! Ii mai adaugi 2 timpi! Acuma serios, e undeva un subiect in care am explicat cu lux de amanunte tehnice care-i treaba cu sunetul si cu tobele, de ce 2 timpi suna ca lingura in lighean si 4 timpi nu, etc. Trebe doar sa cauti undeva o fi... dar undeeeeeeeee? daca nici tu nu stii, care l-ai scris... e cam greu de gasit... nu ai salvat si tu in word? ca sa mil dai pe mail?? daca nu ai zi macar daka se poate scapa de trabantul pe care il am in spatele curului sau nu thx ps sezonul asta stau cu ea... la anul ii mai adaug 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 /index.php?showtopic=7841&hl= Nu, nu poti scapa de sunetul neregulat, poti numai sa il "modelezi" mai pe bas sau mai pe inalte, mai tare sau mai incet, cu pierdere de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aristocratic Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 multumesc scamosatule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.