Ikarus Postat Iunie 15, 2004 Share Postat Iunie 15, 2004 Cine stie cu cat se decaleaza viteza reala fata de cea indicata la Dnepr dupa ce ii pui grup de fuga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 15, 2004 Share Postat Iunie 15, 2004 cand imi arata 60 de fapt aveam 70, cand aveam 70 era de fapt 90 iar cand aveam 100 era 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 15, 2004 Share Postat Iunie 15, 2004 salut la 42km/h ai 50km/h la 100km/h ai 120km/h asta e testat de mine am grup de fuga de 3 ani acum am si pinioane de a4a de fuga sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 15, 2004 Autor Share Postat Iunie 15, 2004 Multam. Ce e cu pinioanele astea de fuga in cutie? Am mai auzit la cineva de ele? De unde pot sa fac si eu rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 16, 2004 Share Postat Iunie 16, 2004 orestte, eu am facut testul fara pinioane de a 4-a. Doar cu grupul vitezele sunt cele pe care le-am zis mai sus. Asa mi-a indicat cand m-am intors de la Bv iar ca punct de reper am avut masina cu care am venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 nu prea inteleg,despre ce este vorba,dar fiindca am Nipru,ma intereseaza si pe mine,si va rog sa-mi explicati Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 La nipru (ca si la Simson dealtfel) poti avea grup solo sau de atas... Cu cel solo poti castiga viteza dar nu va mai avea trac... Insa la drum lung ai consum redus cu ceva acolo si poti adauga inca vreo 20-30 de km in plus fata de viteza la care inainte iti permiteai sa mergi lejer. Kilometrajul insa a fost facut pentru grupul de atas iar cand iti pui grup solo va indica eronat! Cand iti arata 70 de fapt ai 90 km/h... Exista inca cateva posibilitati prin care poti imbunatati nepra. Daca vrei sa urce in ture mai rapid atunci usurezi volanta. Daca vrei viteza mai mare: grup solo sau pinioane modificate de a 4-a sau adaugat viteza a 5-a in loc de marsarier. Sau toate la un loc!! (PS: tot n-o sa fie Hayabusa! dar va avea stabilitate si va merge fara sa-ti borasca segmentii, cuzinetii si altele in viteze de 120-130km/h ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 18, 2004 Share Postat Iunie 18, 2004 mersi pentru explicatie.Din aceasta cauza nu arata vitezometrul meu mai mult de 60? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 18, 2004 Share Postat Iunie 18, 2004 la ce te referi la "grup solo"?daca nu am atas,ce trebuie sa mai schimb?ceva in cutia de viteze?scuze,dar sunt niste expresii pe care nu le inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 raportul la grupul de solo sau de fuga cum i se mai spune e de 9/35 asta teoretic inseamna un consum mai mic cu 20% viteza mai mare cu 20-25km/h , protejarea motorului, consum de ulei mai mic, nu se mai incinge asa de tare..... recomand la toti care au dnepr ca asta sa fie prima"customizare" facuta la motor numai bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 Din aceasta cauza nu arata vitezometrul meu mai mult de 60 nu are a face! asta inseamna doar ca ai vitezometrul stricat! grup solo - chestia aia din spate, care intra in roata... (vezi foto!!!) Sunt doua pinioane inauntru care sunt diferite la cel de atas fata de cel solo. Cel solo are mai putini dinti parca si sunt mai mari... Nu stiu cati sunt ca n-am stat sa-i numar!!! Se schimba pinioanele respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 multumesc pentru explicatie. unde se poate gasi pinioane din astea? daca ai timp,si nu e prea grea,te-as ruga sa-mi spui cate dinti are cel solo,ca sa stiu,din care am eu. Multumesc mult si scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 poate ca razi de mine,dar daca tu ai citi un text in alta limba,nu cred ca ai intelege 100%.Nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 9 dinti are pinionul si 35 de dinti are coroana deci raportul e de 9/35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 22, 2004 Share Postat Iunie 22, 2004 poate ca razi de mine,dar daca tu ai citi un text in alta limba,nu cred ca ai intelege 100%.Nu-i asa? pai nu d-asta suntem aici! sa ne ajutam reciproc! dupa ce surubarim putin sa mai si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 22, 2004 Share Postat Iunie 22, 2004 de unde pot sa fac rost de pinioane din astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 22, 2004 Share Postat Iunie 22, 2004 la noi in iasi sunt scumpe 1650000 sunt si mai ieftine dar caitatea lasa de dorit numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 22, 2004 Share Postat Iunie 22, 2004 in Buc. 1 mil 500 la Tunaru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 23, 2004 Share Postat Iunie 23, 2004 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uscatu090 Postat Iunie 25, 2004 Share Postat Iunie 25, 2004 nu va recomand sa cumparati de la tunaru pentru ca are piese de cacao't sorry ca fac reclama proasta dar si mie mio trimis niste ambielaje de tot rahatu (freca biela in sunca la unu ) si cam toti care aduc piese de la rusi sau de la ucrainieni aduc rebuturile ce se tzapa in spatele fabricii si ei le vand la pretu pieselor de calitate regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Iunie 25, 2004 Share Postat Iunie 25, 2004 Dar care e viteza recomandata de experienta(nu de rus!!) la o nepra cu grup de fuga? Cu cat trebuie sa merg sa nu am probleme si sa ma tina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 26, 2004 Share Postat Iunie 26, 2004 problema nu e cu cat mergi..ci cum ii dai pana ajungi la viteza aia...daca ii dai accelerari de sa o ia naiba si dupa aia frana de motor violenta nu prea o sa te tina motorul ala prea mult .... modul in care accelerezi conteaza destul de mult. la o nepra fara grup de fuga motorul merge fara stres in a 4a la 4500 de ture (sa zicem) cu o viteza de aprox 80 km/h...deci cu grup de fuga in jur de 100 km/h. cat despre piesele rusesti..is toate la fel de proaste , indiferent de la cine le cumparati...posibil sa mai faca unii si smenuri ca in cazul lui uscatu...ala care aduce piese la bt e prea lenes sa se complice el cu reconditionarea unor piese viechi...le ia la un pret prea mic ca sa se mai complice el cu altele vechi...la iasi la motovelo moldoveanul ala desface cadavre in moldova si vinde piesele ca noi..asta da tzepar ,+ ca toate is scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 28, 2004 Autor Share Postat Iunie 28, 2004 Stie cineva alte surse de piese in Bucuresti, daca ziceti ca la Tunaru e asa de naspa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 28, 2004 Share Postat Iunie 28, 2004 du-te la cristi tunaru si cumpara-ti si vezi sa sa potriveasca (sa calce pinionul pe coroana bine) si sa nu aiba fisuri si gata ai grup de fuga cu care poti merge cu 100km/h lejer sa nu urle motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.