Khosmin Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Salut! Am si eu o nelamurire legat de ambreiajul de minsk, am tot intrebat in stanga-dreapta si unii spun ca placutele de metal de la minsk tre sa fie fine, fara nici o striatie; altii spun ca tre sa aiba mici semne ca de dorn. Acuma va intreb pe voi, cei care va pricepeti, cum tre sa fie placutele de metal, si inca ceva legat de celelalte, sunt mai bune cele de pluta sau cele din clingherita ca la mobra, hoinar etc. P.S. Voi ce fel de ulei folositi in cutie? Multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 salut 1 discurile de metal trebuie sa fie perfect fine si fara DENIVELARI, si nu distruse cu dornu(imi aduce de un prieten care a avut o honda xl500,si a ciuruit placutele cu dornu;au fn\unctionat doua zile, si dupaaceea nici de pl loc nu mai pleca )e o mare prostie....serios...daca te iei dupa 'vorbe' atunci inseamna ca fabricantii au dat gres 2 Celelalte discuri trebuie sa fie de pluta si nu delea ciobanite 3 valvoline (nu stiu ce serie, dar cere la benzinarii si cere ulei pt cutiie de transmisie) daca ai nevoie de info despre minsc intreaba-ma k te ajut cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 salut 1 discurile de metal trebuie sa fie perfect fine si fara DENIVELARI, si nu distruse cu dornu(imi aduce de un prieten care a avut o honda xl500,si a ciuruit placutele cu dornu;au fn\unctionat doua zile, si dupaaceea nici de pl loc nu mai pleca )e o mare prostie....serios...daca te iei dupa 'vorbe' atunci inseamna ca fabricantii au dat gres 2 Celelalte discuri trebuie sa fie de pluta si nu delea ciobanite 3 valvoline (nu stiu ce serie, dar cere la benzinarii si cere ulei pt cutiie de transmisie) daca ai nevoie de info despre minsc intreaba-ma k te ajut cu placere Ms mult pentru informatii , si daca mai vreau sa aflu ceva stiu unde sa te gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Eu la Minsku meu am placile de metal de zici ca-s lovite cu dornul.Asa a fost din fabricatie,il am din 2002 cred,inainte de asta a fost al unui unchi care l-a adus din Ucraina in 1993(l-a cumparat nou).Unchiu a mers vreo 2000km inainte de a-l lua eu.Am schimbat acum 2 ani placile de ambreaj si am pus de textolit de Mobra,nu am avut deloc probleme cu el pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 bat la poponeata si mama textolitului si altele de fier tabla , etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Martie 10, 2007 Autor Share Postat Martie 10, 2007 Ma lamurisem pt. moment, acum iar nu mai stiu ce sa aleg! Deci pana la urma cum tre sa fie placutele de ambreiaj????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 (editat) Ma lamurisem pt. moment, acum iar nu mai stiu ce sa aleg! Deci pana la urma cum tre sa fie placutele de ambreiaj????? Deci asculta-ma Placutele noi au puncte pe ele , dar in mod sigur nu-s facute cu dornul , si odata lovite cu dornul, se face dungi sau buze ascutite inafara care distrug placutele de ambreaj fa cum stii tu , dar mai bine cum stiu eu ex pt copii:ia un carton si freaca-l pe razatoarea de la mama !!! ce se intampla? intre placute liperea se face cu ajutorul uleiului si a presiunii arcurilor, nu a tesiturilor de la dorn tu alegi.....dornul e la tine!!! :ok: va salut Editat Martie 10, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Martie 10, 2007 Autor Share Postat Martie 10, 2007 eu am intrebat pentru ca nu stiam cum tre sa fie placutele de metal, nu pt. ca vreau sa le dornuiesc... Oricum, ms pentru explicatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 @csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta deci, Cosmine tata: 1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea 2.discuri de amreiaj pe pluta am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi 3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 @csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta deci, Cosmine tata: 1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea 2.discuri de amreiaj pe pluta am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi 3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)... spor la treaba ptr. discuri de frictiune cu dopuri de pluta[nu e cazul la Minsk din pacate]recomand cu caldura materialul sintetic ce se foloseste la masinile de cusut industriale[Juki]la ambreiajul ce cupleaza motorul de capul masinii.din pacate nu stiu care e denumirea lui dar e de 10 ori mai bun ca pluta[garantat]si rezista o vesnicie.am facut asemenea discuri la Jawa mea 250 si pot sa zic ca aveam un ambreiaj ce decupla complet folosinfd forta unui singur deget[asta cu manerul original de ambreiaj]si nu patina deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Deci asculta-ma Placutele noi au puncte pe ele , dar in mod sigur nu-s facute cu dornul , si odata lovite cu dornul, se face dungi sau buze ascutite inafara care distrug placutele de ambreaj fa cum stii tu , dar mai bine cum stiu eu ex pt copii:ia un carton si freaca-l pe razatoarea de la mama !!! ce se intampla? intre placute liperea se face cu ajutorul uleiului si a presiunii arcurilor, nu a tesiturilor de la dorn tu alegi.....dornul e la tine!!! :ok: va salut lipirea nu se face absolut deloc pe ulei!!! dimpotriva! ce ai vazut tu sunt discuri de metal uzate, de aia sunt oglinda! uleiul este un fluid iar discurile daca au santz ajuta la aderenta! exact ca la cauciucuri! @csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta deci, Cosmine tata: 1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea 2.discuri de amreiaj pe pluta am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi 3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)... spor la treaba orl tata, stai linistit! csman-ul nu are nik pe pulta la discurile alea! vezi ca e un site scris pe cutie! uita-te pe el si vb. dupa aia!!! ptr. discuri de frictiune cu dopuri de pluta[nu e cazul la Minsk din pacate]recomand cu caldura materialul sintetic ce se foloseste la masinile de cusut industriale[Juki]la ambreiajul ce cupleaza motorul de capul masinii.din pacate nu stiu care e denumirea lui dar e de 10 ori mai bun ca pluta[garantat]si rezista o vesnicie.am facut asemenea discuri la Jawa mea 250 si pot sa zic ca aveam un ambreiaj ce decupla complet folosinfd forta unui singur deget[asta cu manerul original de ambreiaj]si nu patina deloc. cam asa ceva are si csman-ul la minsk... in plus se poate face un ambreiaj carea se blocheaza singur folosind forta centrifuga! dar bag mana-n foc ca multi de pe forum nici macar nu-si pot inchipui cum functioneaza un astfel de sistem, d-apoi sa il si construiasca!!!! @orl: p.s. sunt facute in ucraina, nicidecum in austria cum sustinea csman-ul intr0un post mai vechi da aduc piese rusii la noi si unele piese sunt mai ieftine ca la Tunaru , eu acu am luat de la ei un set de discuri de ambreiaj in genu cum sunt la japoneze , astea cica is facute de o firma din austria sub licenta , cel putin asa zicea pe cutie ..uitati si o poza sa va faceti o idee , de mers merg excelent nu patineaza deloc asta e dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 poate is cu licenta sau are o legatura firma care e pe cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 pai la ce scria pe cutia aia nici nu ma mira ca sunt facute in ucraina interesante placutele...dintre cele pe care le cunosc majoritatea aleg pluta...astea sunt alta smecherie, pare-mi-se mai eficiente...asa-i csmanule?ca daca-i asa, imi cumpar si eu cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 da sa va zic alta chestie , pe louis sunt date la placutele de japo 2 dimensiuni una din ele este sigur numarul de capete care intra in oala de ambreiaj iar cealata diametrul si sunt multe tipuri de placute , e foarte posibil ca macar la o comunista sa se potriveasca unele daca nu la majoritatea ceea ce ar fi prea tare alea chiar is bine facute , filtru de aer deja se gaseste ptr comuniste , la semeringurile de la telescoape tot asa , cele de la rusi au pe ele tot atatea cifre la marime ca cele de pe louis . urmatoarele mi le i-au de pe louis daca gasesc marimea care imi trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 (editat) siemeringurile, rulmentii...au marimi standard (de altfel sunt doar cateva fabrici de rulmenti in toata Europa, dintre care, una dintre cele mai bune este asta de la noi). Este normal sa se potriveasca un siemering de pe o japo, din moment ce marimile sunt standard. Exceptie de la standard sunt piesele calculate in alt sistem de masura. ....ca fapt divers: un politehnician, daca ia vaporul peste ocean, tre' sa ia de la capat toata teoria lui cu sistemul de masurare pentru ca acolo sta altfel treaba...si deci implicit, un rulment facut pe-acolo nu se potriveste cu ce este aici. Noi folosim sistemul ISO, si deci, tot ce are semnul ISO pe el este bun de rumegat Faptul ca motoare si masini japoneze au inceput sa se faca prin europa, este semn ca s-au inchesuit pe sub sistemul european de masura (din considerente de marketing). Editat Martie 11, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 discurile conduse trebuie sa aiba striatii.. exact cum spunea si stressu, permit eliminarea uleiului la presare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) prevad un POLL! Editat Martie 14, 2007 de -FreaK- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.