Sari la conținut

O Intrebare?


Khosmin
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am si eu o nelamurire legat de ambreiajul de minsk, am tot intrebat in stanga-dreapta si unii spun ca placutele de metal de la minsk tre sa fie fine, fara nici o striatie; altii spun ca tre sa aiba mici semne ca de dorn.

Acuma va intreb pe voi, cei care va pricepeti, cum tre sa fie placutele de metal, si inca ceva legat de celelalte, sunt mai bune cele de pluta sau cele din clingherita ca la mobra, hoinar etc.

P.S. Voi ce fel de ulei folositi in cutie?

Multumesc anticipat si asfalt uscat! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

1 discurile de metal trebuie sa fie perfect fine si fara DENIVELARI, si nu distruse cu dornu(imi aduce de un prieten care a avut o honda xl500,si a ciuruit placutele cu dornu;au fn\unctionat doua zile, si dupaaceea nici de pl loc nu mai pleca :bounce: )e o mare prostie....serios...daca te iei dupa 'vorbe' atunci inseamna ca fabricantii au dat gres :drink:

2 Celelalte discuri trebuie sa fie de pluta si nu delea ciobanite :finger:

3 valvoline (nu stiu ce serie, dar cere la benzinarii si cere ulei pt cutiie de transmisie) :finger:

daca ai nevoie de info despre minsc intreaba-ma k te ajut cu placere :) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

1 discurile de metal trebuie sa fie perfect fine si fara DENIVELARI, si nu distruse cu dornu(imi aduce de un prieten care a avut o honda xl500,si a ciuruit placutele cu dornu;au fn\unctionat doua zile, si dupaaceea nici de pl loc nu mai pleca :bounce: )e o mare prostie....serios...daca te iei dupa 'vorbe' atunci inseamna ca fabricantii au dat gres :drink:

2 Celelalte discuri trebuie sa fie de pluta si nu delea ciobanite :finger:

3 valvoline (nu stiu ce serie, dar cere la benzinarii si cere ulei pt cutiie de transmisie) :hug:

daca ai nevoie de info despre minsc intreaba-ma k te ajut cu placere :) :ok:

 

Ms mult pentru informatii :kick: , si daca mai vreau sa aflu ceva stiu unde sa te gasesc! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la Minsku meu am placile de metal de zici ca-s lovite cu dornul.Asa a fost din fabricatie,il am din 2002 cred,inainte de asta a fost al unui unchi care l-a adus din Ucraina in 1993(l-a cumparat nou).Unchiu a mers vreo 2000km inainte de a-l lua eu.Am schimbat acum 2 ani placile de ambreaj si am pus de textolit de Mobra,nu am avut deloc probleme cu el pana acum :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Ma lamurisem pt. moment, acum iar nu mai stiu ce sa aleg! Deci pana la urma cum tre sa fie placutele de ambreiaj????? :hug:

Deci

asculta-ma

Placutele noi au puncte pe ele , dar in mod sigur nu-s facute cu dornul :wave: , si odata lovite cu dornul, se face dungi sau buze ascutite inafara care distrug placutele de ambreaj

fa cum stii tu , dar mai bine cum stiu eu :eek:

ex pt copii:ia un carton si freaca-l pe razatoarea de la mama

!!! ce se intampla?

intre placute liperea se face cu ajutorul uleiului si a presiunii arcurilor, nu a tesiturilor de la dorn

tu alegi.....dornul e la tine!!!:ok: :ok:

va salut :D

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta :hug:

 

deci, Cosmine tata:

 

1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea :ok:

2.discuri de amreiaj pe pluta :eek: am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi :crack:

3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc :ok: uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)...

 

spor la treaba :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta :hug:

 

deci, Cosmine tata:

 

1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea :ok:

2.discuri de amreiaj pe pluta :eek: am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi :crack:

3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc :D uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)...

 

spor la treaba :wave:

ptr. discuri de frictiune cu dopuri de pluta[nu e cazul la Minsk din pacate]recomand cu caldura materialul sintetic ce se foloseste la masinile de cusut industriale[Juki]la ambreiajul ce cupleaza motorul de capul masinii.din pacate nu stiu care e denumirea lui dar e de 10 ori mai bun ca pluta[garantat]si rezista o vesnicie.am facut asemenea discuri la Jawa mea 250 si pot sa zic ca aveam un ambreiaj ce decupla complet folosinfd forta unui singur deget[asta cu manerul original de ambreiaj]si nu patina deloc. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Deci

asculta-ma

Placutele noi au puncte pe ele , dar in mod sigur nu-s facute cu dornul :hug: , si odata lovite cu dornul, se face dungi sau buze ascutite inafara care distrug placutele de ambreaj

fa cum stii tu , dar mai bine cum stiu eu :eek:

ex pt copii:ia un carton si freaca-l pe razatoarea de la mama

!!! ce se intampla?

intre placute liperea se face cu ajutorul uleiului si a presiunii arcurilor, nu a tesiturilor de la dorn

tu alegi.....dornul e la tine!!!:ok: :ok:

va salut :D

 

lipirea nu se face absolut deloc pe ulei!!! dimpotriva! :) ce ai vazut tu sunt discuri de metal uzate, de aia sunt oglinda! uleiul este un fluid iar discurile daca au santz ajuta la aderenta! exact ca la cauciucuri! :)

 

 

@csman:stiu ce ai tu acolo, si par a fi pe pluta :finger:

 

deci, Cosmine tata:

 

1.discuri metalice fine ca lemnu luat la rindea :)

2.discuri de amreiaj pe pluta :finger: am testat ambele tipuri si sincer, alea pe pluta sunt exceptionale...tin mult mai mult si se descurca mai bine....alea de textolit sunt de cacaua, am si eu, si merg, da nu te tin mult...oricum se simte diferenta...ce e drept, si pretul e de 4 ori mai mare din cate stiu...adica, 4*100 mii pe textolit, 4*400 mii pe pluta...diferenta din pret spune totul...tu alegi :crack:

3.pt la cutiuta, ulei full sintetic nu roamanesc :D uite, valvolina(valvoline care nu e produs si imbuteliat de gigi rahhat sa) cu discuri pe pluta a tinut sarmanu minsk in functionare 15000 de km, si majoritatea drumurilor lungi facute in blana(ca doar e 2t si se simte bine in vant)...

 

spor la treaba :wave:

 

orl tata, stai linistit! csman-ul nu are nik pe pulta la discurile alea! vezi ca e un site scris pe cutie! :finger: uita-te pe el si vb. dupa aia!!! :wave:

 

ptr. discuri de frictiune cu dopuri de pluta[nu e cazul la Minsk din pacate]recomand cu caldura materialul sintetic ce se foloseste la masinile de cusut industriale[Juki]la ambreiajul ce cupleaza motorul de capul masinii.din pacate nu stiu care e denumirea lui dar e de 10 ori mai bun ca pluta[garantat]si rezista o vesnicie.am facut asemenea discuri la Jawa mea 250 si pot sa zic ca aveam un ambreiaj ce decupla complet folosinfd forta unui singur deget[asta cu manerul original de ambreiaj]si nu patina deloc. :finger:

 

cam asa ceva are si csman-ul la minsk... in plus se poate face un ambreiaj carea se blocheaza singur folosind forta centrifuga! dar bag mana-n foc ca multi de pe forum nici macar nu-si pot inchipui cum functioneaza un astfel de sistem, d-apoi sa il si construiasca!!!!

 

@orl: p.s. sunt facute in ucraina, nicidecum in austria cum sustinea csman-ul intr0un post mai vechi ;)

 

da aduc piese rusii la noi si unele piese sunt mai ieftine ca la Tunaru , eu acu am luat de la ei un set de discuri de ambreiaj in genu cum sunt la japoneze , astea cica is facute de o firma din austria sub licenta , cel putin asa zicea pe cutie ..uitati si o poza sa va faceti o idee , de mers merg excelent nu patineaza deloc

 

post-6196-1170495399_thumb.jpg

 

asta e dovada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la ce scria pe cutia aia nici nu ma mira ca sunt facute in ucraina :wave: interesante placutele...dintre cele pe care le cunosc majoritatea aleg pluta...astea sunt alta smecherie, pare-mi-se mai eficiente...asa-i csmanule?ca daca-i asa, imi cumpar si eu cumva :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sa va zic alta chestie , pe louis sunt date la placutele de japo 2 dimensiuni una din ele este sigur numarul de capete care intra in oala de ambreiaj iar cealata diametrul si sunt multe tipuri de placute , e foarte posibil ca macar la o comunista sa se potriveasca unele daca nu la majoritatea ceea ce ar fi prea tare alea chiar is bine facute , filtru de aer deja se gaseste ptr comuniste , la semeringurile de la telescoape tot asa , cele de la rusi au pe ele tot atatea cifre la marime ca cele de pe louis . urmatoarele mi le i-au de pe louis daca gasesc marimea care imi trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siemeringurile, rulmentii...au marimi standard (de altfel sunt doar cateva fabrici de rulmenti in toata Europa, dintre care, una dintre cele mai bune este asta de la noi). Este normal sa se potriveasca un siemering de pe o japo, din moment ce marimile sunt standard. Exceptie de la standard sunt piesele calculate in alt sistem de masura. ....ca fapt divers: un politehnician, daca ia vaporul peste ocean, tre' sa ia de la capat toata teoria lui cu sistemul de masurare pentru ca acolo sta altfel treaba...si deci implicit, un rulment facut pe-acolo nu se potriveste cu ce este aici. Noi folosim sistemul ISO, si deci, tot ce are semnul ISO pe el este bun de rumegat :crack: Faptul ca motoare si masini japoneze au inceput sa se faca prin europa, este semn ca s-au inchesuit pe sub sistemul european de masura (din considerente de marketing).

Editat de draagood
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prevad un POLL! :crack:

Editat de -FreaK-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...