Cristian.Puiu Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Salut, sunt din Timisoara Vreau sa-mi iau si eu un motor in sfarsit. As dori sa aflu parerile unora mai experimentati ca mine in legatura cu aceste motociclete Suzuki GS 500 si Suzuki Bandit 400 Vreau sa-mi cumpar si nu stiu de care pt ca amandoua i-mi plac Fiabilitate si atitudine la drumuri lungi (de tot) O zi buna sa aveti cu toti Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Salut, sunt din Timisoara Vreau sa-mi iau si eu un motor in sfarsit. As dori sa aflu parerile unora mai experimentati ca mine in legatura cu aceste motociclete Suzuki GS 500 si Suzuki Bandit 400 Vreau sa-mi cumpar si nu stiu de care pt ca amandoua i-mi plac Fiabilitate si atitudine la drumuri lungi (de tot) O zi buna sa aveti cu toti Multumesc Pai sunt 2 clase diferite .Gs500 nu cred ca este intrecuta la fiabilitate .Banditueste un 4 cil.linie iar 400 este ptr piata jap.Eu nu recomand mot in 4 cil. de 400 tocmai din acest motiv(mai greu cu piesele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Io zic GS500, pe domnul bandit nu-l prea stiu. Cel mai de invidiat la GS mi se pare raportul performanta/consum+ fiabilitate+ca e plin de ele si gaseti de toate; minus ar fi racirea pe aer, dar nu e nimic rau, doar ca te limiteaza un pic. La design castiga baditul. dar nu cu mult. vezi ca mai sint utilizatori gs500 din tm pe forum, fred e unul, desi nu stiu daca e elocvent: arata-mi un motorist care sa zic de mobra lui ca e proasta N-am inteles partea cu "Fiabilitate si atitudine la drumuri lungi (de tot)" ca la drumuri lungi (de tot) nu prea cred ca o sa-ti ajunga nici unul din motoarele astea. E primul motor? Pe unde stai? De garaj nu esti curios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Racirea pe aer nu este deloc un minus. Mai degraba un +. Parerea mea. Eu as alege GS (mai ales pt capitolul consumabile, costuri si fiabilitate). La design e discutabil si ma abtin pt ca ambele modele imi sunt dragi in felul lor si din motive diferite. Oricum... important e sa fie Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 As dori sa aflu parerile unora mai experimentati ca mine in legatura cu aceste motociclete Suzuki GS 500 si Suzuki Bandit 400 Vreau sa-mi cumpar si nu stiu de care pt ca amandoua imi plac Fiabilitate si atitudine la drumuri lungi (de tot) Am avut din amandoua (Bandit 1 buc, Geseu-uri 2), si cred ca sunt in masura sa-ti raspund. De fiabile sunt fiabile amndoua, atata timp cat le intreti calumea. Cum zicea Emppu pe un alt topic, conteaza si cum au fost tratate de fostii prorpietari. De aceea e bine, ca in astfel de cazuri sa achizitionezi o motocicleta careia ii cunosti trecutul, si sti ce probleme a avut, daca a avut. De atitudine nu prea stiu ce sa zic. Sunt 2 motociclete asemanatoare dar totusi diferite. Cred ca cel mai bine iti dai seama calarind cate una din fiecare. Banditul e mai sportiv, GS-ul mai "matur" ca sa zic asa. Despre drumuri lungi.....aici va trebui sa fi mai explicit. Drumuri pe aici prin Romanica, strainatate, autostrada ? Se pot de toate, insa pt autostrada nu se prea preteaza. Emppu a facut-o si pe asta si-ti poate povesti. In principiu sunt motociclete pe care sa le folosesti zilnic, pe distante scurte, dar merg si la drumuri mai lungi. Fara probleme. Sunt care au facut turul Ro pe GS. Aici gasesti o comparatie intre ele 400 este ptr piata jap. Eu nu recomand mot in 4 cil. de 400 tocmai din acest motiv (mai greu cu piesele) Se gasesc piese. La fel si consumabile. Minus ar fi racirea pe aer, dar nu e nimic rau, doar ca te limiteaza un pic. Mie mi se pare un lucru bun racirea asta. Nu tre sa-ti bati capu cu lichidul de racire, iarna daca ai destul antigel, etc. Motorul de GS e facut sa se incalzeasca mai greu, datorita acestui tip de racire, si poti sa parcurgi si distante mai lungi fara probleme. Si nu crapa nici vara cand stai la semafor. Poate la alte motociclete racirea pe lichid e mai potrivita, dar la GS mi se pare o alegere buna. Oricum... important e sa fie Suzuki. Las ca scap cumva de Honda Cristian.Puiu Daca mai cauti pe la motociclete de strada, mai gasesti GS vs ER5 Twister, CB 500, GPZ 500. Dar ca sa fiu subiectiv, eu as alege GS-ul. Daca citesti in link-ul de mai sus vei avea si explicatia. Insa, indiferent de alegere nu uita sa pui niste banuti deoparte pt echipament. Si completeaza-ti corect profilul (inclusiv locatia). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 mda... mi a adus aminte Road ca am venit din Germanica cu GSul... si eram la primul drum, primul motor. 1240 km dintr-un sut Merge si la drum intins... mai ales pe sosemle virajate se simte ca pestele in apa. Pe autostrada mere croaziera cam de 120-130 max ca sa nu te obosesti. Cum am mai zis... chiar si vara in trafic infernal de Bucale a facut fata cu brio si asta ti o pot confirma oricand bucurestenii care fac asta zi de zi. Las ca scap cumva de Honda Watch it! Don't blow your cover, 007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.