squid Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 am CBR 600 F4i, si mi se opreste motorul cand pornesc farurile, sau daca dau blitzuri. Mi-a zis cineva ca e de vina releul de la faruri, stiti un cod de produs la louis? daca au asa ceva (eu nu reusesc sa gasesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 am CBR 600 F4i, si mi se opreste motorul cand pornesc farurile, sau daca dau blitzuri. Mi-a zis cineva ca e de vina releul de la faruri, stiti un cod de produs la louis? daca au asa ceva (eu nu reusesc sa gasesc) Salut Inainte de a cheltui bani, duo la un electromecanic, sau daca poti tu verifica sistemul de incarcare a baterieii. Honde sunt cunoscute ca fiind problematice cu sitemul de incarcare ori te lasa alternatorul ori rectificatorul. Am avut de-a face cu un cbr 600 F2 mai demult, si era aceiasi problema, cu ceva noroc pornea motorul dar cand aprindeam farurile murea imediat. Daca releul ar fi in scurt ti-ar arde siguranta de pe circuitul electric pentru faruri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Foarte corect . masoara tensiunea si daca e asa cum se cam presupune verifica regulatorul , mufa regulatorului -vezi daca nu a facut arc electric la una din faze, rezistenta infasurarilor statorului ,intre ele si fata de masa-aceasta din urma sa fie infinit, curentul in sarcina la fazele statorului cu motorul la relanti sau si mai simplu cu un bec de far poti testa fazele repet la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
squid Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 (editat) multumesc pt info, ma duc la cineva sa verifice are ceva daca merg cu ea fara sa pornesc farurile sau semnalizari? mi s-a intamplat in timp ce eram pe drum (si am venit pe ea acasa) + ca trebuie sa merg 20 km pana la Arad ca sa o verifice. edit: nu m-am putut abtine si am desfacut fata si am apasat mufele de la faruri sa fie bine conectate, si minune, acum pornesc farurile si faza lunga, si blitzuri, se poate sa fie doar ceva de moment? Editat Martie 15, 2007 de squid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) Se poate sa fi fost un contact slab sau in scurt. Am patit si eu asa ceva dar nu cu farul ci cu becul de frana. Farul pornea odata odata cu motorul dar cand apasam frana se oprea motorul si nu mai vroia sa porneasca vreo 2 min. Dupa ce am infipt bine contactele nu a mai facut asa. Editat Martie 15, 2007 de psycho_vox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 (editat) I-ti dau eu un pont. Releul de alimentare al becului i-ti protejeaza doar intrerupatorul care aprinde lumina. Moto a fost trintita pe stinga si i s-a defromat oala cu magnetii permanenti(micrometric), suficient cit sa arda triacele de pe regulatorul de tensiune (nu neaparat toate trei). Mie mi-a luminat mintea un coleg de serviciu (inginer electronist beton la teorie) . Evident aveam si eu un F2 care raminea fara baterie mergind cu lumina aprinsa. Mi s-au ars 2 regulatoare in doar 2 sapt. Faptul ca a fost trintit i-l stiam de la fostul propietar. Editat Martie 17, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.