Sari la conținut

Releu Pt Faruri


squid
 Share

Postări Recomandate

am CBR 600 F4i, si mi se opreste motorul cand pornesc farurile, sau daca dau blitzuri.

Mi-a zis cineva ca e de vina releul de la faruri, stiti un cod de produs la louis? daca au asa ceva (eu nu reusesc sa gasesc)

 

Salut

Inainte de a cheltui bani, duo la un electromecanic, sau daca poti tu verifica sistemul de incarcare a baterieii. Honde sunt cunoscute ca fiind problematice cu sitemul de incarcare ori te lasa alternatorul ori rectificatorul. Am avut de-a face cu un cbr 600 F2 mai demult, si era aceiasi problema, cu ceva noroc pornea motorul dar cand aprindeam farurile murea imediat.

Daca releul ar fi in scurt ti-ar arde siguranta de pe circuitul electric pentru faruri.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect . masoara tensiunea si daca e asa cum se cam presupune verifica regulatorul , mufa regulatorului -vezi daca nu a facut arc electric la una din faze, rezistenta infasurarilor statorului ,intre ele si fata de masa-aceasta din urma sa fie infinit, curentul in sarcina la fazele statorului cu motorul la relanti sau si mai simplu cu un bec de far poti testa fazele repet la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt info, ma duc la cineva sa verifice

are ceva daca merg cu ea fara sa pornesc farurile sau semnalizari? mi s-a intamplat in timp ce eram pe drum (si am venit pe ea acasa) + ca trebuie sa merg 20 km pana la Arad ca sa o verifice.

 

 

edit: nu m-am putut abtine si am desfacut fata si am apasat mufele de la faruri sa fie bine conectate, si minune, acum pornesc farurile si faza lunga, si blitzuri, se poate sa fie doar ceva de moment?

Editat de squid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fi fost un contact slab sau in scurt. Am patit si eu asa ceva dar nu cu farul ci cu becul de frana. Farul pornea odata odata cu motorul dar cand apasam frana se oprea motorul si nu mai vroia sa porneasca vreo 2 min. Dupa ce am infipt bine contactele nu a mai facut asa.

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti dau eu un pont. Releul de alimentare al becului i-ti protejeaza doar intrerupatorul care aprinde lumina. Moto a fost trintita pe stinga si i s-a defromat oala cu magnetii permanenti(micrometric), suficient cit sa arda triacele de pe regulatorul de tensiune (nu neaparat toate trei). Mie mi-a luminat mintea un coleg de serviciu (inginer electronist beton la teorie) . Evident aveam si eu un F2 care raminea fara baterie mergind cu lumina aprinsa. Mi s-au ars 2 regulatoare in doar 2 sapt. Faptul ca a fost trintit i-l stiam de la fostul propietar.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...