chelie Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Salutare, Pentru cei care au un astfel de motor si ma pot ajuta...as vrea sa stiu si eu cate ceva: - in primul rand de unde pot sa fac rost de un manual de service - ce benzina folosim - Uleiul (ce fel si ce cantitate) - de unde cumparam piese - probleme ce pot aparea in decursul timpului - si cam tot ce ar mai fi de stiut Merci! Am uitat sa prezint si motorasul meu: Kawasaki ZXR 750 J din 1993 ( nu stiu daca J s-a facut si in 1993 ??? dar asta scrie in talon) Fostul propietar mi-a spus ca ar avea 130 hp ??? ( e posibil ) Cumparat de vreo 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 arata super , ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 17, 2007 Autor Share Postat Martie 17, 2007 (editat) arata super , ai grija de ea Merci! Este, ca am facut o afacere buna? Editat Martie 17, 2007 de chelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Salut....am si eu un KAWA zx7r J din 1992 .... al tau e J ..are si furtunele de aer ca si la J .... din 93 cred ca e din cauza inmatricularii... stiu motorul de pe net.. l-ai luat din Zalau cumva ? uite aici poze si cu al meu...putem tine legatura pt sfaturi pareri etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 18, 2007 Autor Share Postat Martie 18, 2007 Da e cel din Zalau! Eu din cate stiu J s-a fabricat pana in 1992. Nu stiu de ce al meu e totusi din 93 si e J? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 Istoria modelului Tehnica de inalt nivel si preturi de dumping - aceasta era faima modelului ZXR 750 in 1989, când a ajuns pe piata ca o motocicleta sport de rasa pura, accesibila tuturor (15.000 marci). Pe circuit rula asemenea motocicletelor Honda VFR 750, mult mai pretios echipata (cunoscuta si sub legendara sigla RC 30), Yamaha FZR 750 si Suzuki GSX-R 750 R. In timp ce pentru aceste versiuni racing, speciale, se cereau preturi intre 24.000 si 36.000 de marci, Kawasaki isi vindea motocicleta pentru 15.000 de marci. Avea o rulare in linie dreapta exemplara, urmarea trasa ideala, avea un motor puternic si elastic, dezvoltând 107 CP in versiunea fara limitator. Clientela era entuziasmata. Doar cele 230 kg par astazi cam prea mult. Pentru a ne descurca in evolutia modelului, trebuie sa stapânim bine alfabetul, de la litera H la litera M. Primul ZXR se numea H1, a fost scos pe piata in 1989 si suferea, evident, de bolile copilariei: discuri de frâna deformate, semeringurile furcii neetanse si o toba predispusa la fisurare. Anul urmator a aparut H2, adica un model H1 revizuit si optimizat din punctul de vedere al greutatii si sistemului motric. H2 a ramas in fruntea optiunilor fanilor si astazi. Propulsorul versiunilor H1 si H2 are la baza motorul modelului GPX 750 R. Numai chiulasa a fost complet modificata. In 1991, inginerii au montat pe versiunea J1 un motor complet nou si au inzestrat-o cu un sistem de rulare mai solid si mai strâns reglat, un cadru-pod din aluminiu fara juguri inferioare si o furca upside-down. In acelasi an a aparut o versiune RR, de 121 CP, având denumirea interna de ZX 750 K. Iar dupa K vine L. L1 apare in anul 1993 si este mult mai adecvat exploatarii cotidiene. Mult controversata racire a partii superioare a motorului prin presiune dinamica (astfel numea Kawasaki sistemul de tubulatura pentru aer situat deasupra rezervorului, denumit de toata lumea tuburi de aspiratie) dispare. Tuburile nu aveau nici un sens din punct de vedere tehnic, dar confereau motocicletei un aspect martial. Din aceasta cauza, unii fani le-au resimtit lipsa, chiar daca motorul sport avea acum (pentru prima data in istoria constructiei de motociclete) un sistem Ram-Air. Ca alternativa la modelul L, anul 1993 aduce din nou o varianta racing pe piata - ZX 750 M. ZXR 750 a ramas pâna in anul 1995 in program, fiind apoi inlocuit de versiunea tot atât de sportiva ZX-7R. Din cele 12.000 de exemplare de ZXR vândute initial, 8.000 mai sunt in circulatie. Mai multe detali http://www.universmoto.ro/article--Consili...750--10131.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Frumos.... acum cand vine caldura asteptam mai multi posesori de KAWA ZX7R sa se alature.... si sa ne ajutam cu sfaturi... GOGOGOGO KAWAPOWER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 Daca stie cineva cum o pot lasa mai jos de la amortizor ( nu prea ajung cu picioarele pe pamant si stau mai mult pe varfuri) Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Felicitari pt achizitie si s-o folosesti sanatos, fara incidente neplacute. Am avut si eu un zx750, tot varianta J, model pe care l-am inlocuit cu unul mai nou doar din motivul asta, ca e mai nou. Pot spune ca am fost extrem de multumit de el, drept pt care nu am renuntat la marca asta, chiar sunt fan acum. In aproximativ 10000 de km parcursi intr-un an de zile, am avut urmatoarele probleme: pompa de apa schimbata, a inceput sa picure pe la un semering si nu am vrut sa merg cu ea asa; garniturile de la pompa de ambreiaj, cea de pe cutie, schimbate cu altele din comert, pe acelasi diametru. A inceput sa picure un semering de la furca, l-a inlocuit noul proprietar, dar si aceasta este o operatiune de rutina, fara cheltuieli ridicate. Mai prezenta scurgeri de ulei pe la garniturile de etansare de la motor, dar undeva in dreptul schimbatorului de viteze si nu era vizibil sau deranjant. Am avut si cateva cazaturi cu ea, dar a plecat pe rotile ei de fiecare data si eu pe picioarele mele, fara urmari neplacute. Mai mult din vina mea, nu a motocicletei. La consumabile, iti recomand filtru de ulei Champion F306, care se gaseste pe la piese auto cu comanda, pe a 2-a zi, iar ulei de motor 10w40, tip 4t, schimbat la 4-5000 km maxim. Ca marca, am avut si Repsol si Mobil, dar nici unul nu e stralucit, acum folosesc Motul dar e schimbat de putin timp si nu mi-am format o parere. Toti zic ca e printre cele mai bune marci pt motoare. `Trebuie sa ai grija tot timpul sa nu ramai in pana de benzina sau pe rezerva,ca am patit asta si a mers pana s-a uscat rezervorul. La alimentare a pornit f greu si trebuie sa bagi macar 4 litri in situatia asta. Consumul e super ok, daca nu-i dai in zona rosie si e comparabil cu motoare de 600, verificat la drumuri in grup si alimentari simultane. Nu am incercat viteza maxima, dar la 240 mai avea cam 1000rpm pana la rosu si nu era fara vlaga, sigur duce mai mult daca esti curios. Singurul aspect deranjant e greutatea cam mare, comparativ cu ce am acum, e enorma si nu numai din punctul asta de vedere nu-mi pare rau de schimbarea facuta. Daca mai e ceva ce vrei sa stii, trimite-mi un pm si incerc sa te lamuresc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 24, 2007 Autor Share Postat Martie 24, 2007 Mai prezenta scurgeri de ulei pe la garniturile de etansare de la motor, dar undeva in dreptul schimbatorului de viteze si nu era vizibil sau deranjant. Am observat si eu o scurgere pe parte stanga, chiar pe la schimbator, dar la mine pierde destul de mult. Sa fie oare aceeasi garnitura de care spui si tu? Se schimba greu? Tu ai umblat la amortizorul de sub sa? Ca vroiam sa o las putin mai jos si nu stiu cum. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 nu am facut nimic la scurgerea de la schimbator, nu cred ca merita sa desfaci motorul doar pt atat. Plus ca nu curgea atat de mult, iar problema asta am vazut-o la toate modelele din perioada respectiva. La suspensie nu am umblat, pt ca nu a fost cazul, fiind bine reglata de fostul proprietar. Chestia faina, a fost pe fata , care avea coborate amortizoarele de la prinderea de pe jug, cu cca 2 cm si se simtea bine tare pe viraje. Ca sa dai spatele mai jos, ai pe amortizor niste piulite f mari cu caneluri pe ele, acolo trebuie sa umbli. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 ii curgea si unui prieten ulei pe la schimbator la un zxr de 750 si problema a fost simeringul de pe tija ce intra in motor.....nu a desfacut motorul decat un capac de akolo si la montat sus in vreo jumatate de ora... la gasit la magazinul cu simeringuri.. pentruo jumatate de ora de lucu si 1 leu 50 nu merita sa-ti ungi tot motorul.. spor la lucru si rezolvati problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 si eu am avut probleme la schimbator cu semeringul ala..... eu a trebuit sa schimb vreo 2 pinioane in cutie ca imi sarea din a II a cand ii dadeam gas tare. si o furca la cutie.... ca de la ea a generat problemele... si ultima problema care am avuto in vara trecuta , de nu mai stiam ce dracu sa verific a fost uzarea la maxim a unei patine de la ceva lant din motor. pana nu l-am desfactu nu stiam care e problema. Mi se tot oprea motorul dupa mai mult de 20 km aprox.dupa care trebuia din nou sa deschid capacul din drepta unde este ceva senzor care merge la cdi un fel de delco la masini...si pe magnetul ala se tot depunea ceva pilitura de fier(de pe patina masiii din motor) si se oprea motoru ca nu mai avea scanteie.am avut ceva nervi pana am vazut ca trebuia schimbata patina aia din motor care era superuzata si deja ajungea lantul la metal si il tot pilea putin cate putin si pilitura ajungea prin ulei jos la senzor In rest Absolut NIMIC...Sunt f Multumit de ea...doar atat ca e cam grea... eu 230 am fost cu ea si mai mergea...cred ca vreo 250 fuge maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Martie 25, 2007 Autor Share Postat Martie 25, 2007 (editat) ii curgea si unui prieten ulei pe la schimbator la un zxr de 750 si problema a fost simeringul de pe tija ce intra in motor.....nu a desfacut motorul decat un capac de akolo si la montat sus in vreo jumatate de ora... la gasit la magazinul cu simeringuri.. pentruo jumatate de ora de lucu si 1 leu 50 nu merita sa-ti ungi tot motorul.. spor la lucru si rezolvati problema Merci! Chiar o sa ma ocup de treaba asta cat mai curand posibil. Am observat scurgerea cand ma-am intors de la un drum mai lung de vreo 300 Km si am forjato putin eu 230 am fost cu ea si mai mergea...cred ca vreo 250 fuge maxim ''Am auzit'' ca merge 260 km/h pe autostrada. Editat Martie 25, 2007 de chelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 fostul proprietar mi-a spus ca a fost cu ea 260 pe pitesti-bucuresti .. oricum...mai mult sigur nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Aprilie 1, 2007 Autor Share Postat Aprilie 1, 2007 fostul proprietar mi-a spus ca a fost cu ea 260 pe pitesti-bucuresti .. oricum...mai mult sigur nu merge Eu iti spun sigur cu cat merge ZXR meu, 50 km / h in oras 70 Km / h drum national 130 Km / h autostrada Mai mult ......nu mai pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 parca mi-as lua si eu una dinasta da sunt incepator si nush cum sa ma impac cu ea...am 1.75...oare ajung cu picioarele la sol de pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 (editat) inaltimea nu ar fi cea mai mare problema, greutatea in schimb penalizeaza imediat un incepator. Eu cel putin nu as recomanda-o, cu toate ca am si exemple pozitive cu un prieten care cu modelul asta si-a inceput aventura pe 2 roti. Si merge sanatos si acum Editat Aprilie 2, 2007 de johnson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 inaltimea nu ar fi cea mai mare problema, greutatea in schimb penalizeaza imediat un incepator. Eu cel putin nu as recomanda-o, cu toate ca am si exemple pozitive cu un prieten care cu modelul asta si-a inceput aventura pe 2 roti. Si merge sanatos si acum sunt om cumpatat...nu ma infig in gaz...si merg destul de bine pe moto avnd in vedere ca am 2 sedinte de scoala de soferi oricum vine baiatu` miercuri cu ZX7R in poligon sa vad cum ma simt pe ea...daca ajung cu picioarele jos...daca o pot stapani...ca daca nu ma simt bine nu ma risc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 parca mi-as lua si eu una dinasta da sunt incepator si nush cum sa ma impac cu ea...am 1.75...oare ajung cu picioarele la sol de pe ea ? Ajungi! Dar nu cred ca ajungi cu toata talpa. Si sincer eu unul nu as recomanda asa ceva ptr un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 salut...eu ti_as recomanda fratele mai mic zxr400 ptr tine ,mai ales ca esti incepator..e super usoara are vreo 165kg..ceao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 pai am inteles ca la varianta de 400 sunt probleme cu piesele...se gasesc foarte greu , motorul fiind facut pentru piata japoneza...ma gandesc la un zx6r sau zx7r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelie Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 Cam putini cu ZXR 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 NU LASA STAFETA JOS INCEPE TARE VLAD....IATI ZX14...DACA NU AJUNGI JOS O TRANTESTI AI LUNGESTI BASCULA SI AI PUI O TURBINA....aaaa.da tre doar so stapanesti sanatos....daca nu in viata asta....theres always next time:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Salut baieti, din pacate nu mai sunt posesor de kawasaki zxr750 dar ca fost posesor, ma gandeam sa va povestesc cate ceva. zxr750 a fost prima mea motocicleta, am luat-o in primul rand pentru ca sunt inalt, 192cm, si in al doilea rand pentru ca era verde... nimic nu se compara cu motocicleta verde..... Pot sa va spun ca nu am prea avut noroc sa nimeresc un exemplar tocmai bun, dar plecand de la premiza ca orice se poate repara in timp si cu rabdare, nu am fost niciodata nemultumit. in prima zi cand am luat-o, mi-a picat maneta de ambreiaj...... cumva am reusit sa opresc, mergeam cu 30km/h si scriam sms-uri mecanicului meu (bun prieten), si il intrebam ce sa fac. in fianl am reusit sa ma opresc la un post de politie si am mers inapoi sa caut maneta. am gasit-o, nu mai era decat jumatate din ea, exact partea care imi trebuia si am reusit s-o pun inapoi, apoi cand sa plec.... nimic Am lasat-o acolo si am plecat acasa. A doua zi, dupa vizita la electricieni, aflu ca un releu avea papucul oxidat si dupa o jumatate de ora sar din nou pe cal. La nici o luna dupa incident, timp in care am mers aprox 400km cu ea si in afara pornirilor greoaie, mergea ok, dupa o depasire cu motorul turat la nspe mii mi-a cazut supapa in camera de ardere si mi-a facut curatenie... Am lasat-o langa drum si am mers acasa dezamagit. La nici o luna aveam partea superioara a motorului si petrecand nopti intregi cu reparatia am avut ocazia sa cunosc fiecare surub din motor si sa inteleg felul in care un motor este conceput..... Misto lucru. Dupa aprox o saptamana de lucru, aveam din nou motorul gata de drum, am verificat fiecare surub, rulment, etc si eram linistit, motorul meu e din nou functional. Am plecat la mare, super calatorie, caldura mare, trafic greu.... trag pe dreapta, beau apa multa, scot incaltarile, le schimb cu unele de sport si dau sa merg mai departe..... Surpriza, explodeaza furtunul de apa si imi umple piciorul de apa fiarta..... ma oparesc. Schimbam furtunul cu unul cumparat la constanta la un service de camioane si mergem mai departe.... fericire mare..... Ajung si acasa, ma bucur de motocicleta mea, uit sa verific nivelul la ulei, ca doar ce rost avea? Tot la o plimbare incepe sa bata motorul, speriat, opresc.... Dupa 3 ore acasa la mecanic observam ca nu am ulei aproape deloc in motor, se scursese la surubul de la care lasam uleiul jos, scapa garnitura.... My fault.... Plec in Germania, cumpar motor, vin acasa si pentru ca era deja octombrie, desfac in bucati motorul si imi zic, gata, te fac ca nou...... Cadru la vopsit, carene la vopsit, jenti la vopsit, cumparat farzx7r,monopost, reconditionat totul... Cost aprox 1500euro. Dar pentru motor ce nu face omul? Pe data de 250decembrie 2006 e gata motorul.... arata si functiona ca la carte, bujii noi, filtru aer nou, ulei nou, cauciucuri noi..... putea sa inceapa sezonul!!!!!!!!! Ianuarie a fost unul cald, duminica pe 21 primesc un telefon.... vii sa ne plimbam? Si peste 20 de min ma plimbam deja, pana sa-mi taie unul calea, lovesc trei masini, ajung in spital in stare de inconstienta, motorul e dauna totala si eu abia ma misc......... Dupa trei zile de spitalizare mi-am luat Honda.... un cbr900rr..... Adevarul e ca si azi imi bate inima cand vad un motor verde, poate intr-o zi am sa ma urc din nou pe un kawasaki, nu poate, mai mult ca sigur. Si ca sa nu credeti ca va mint, va pun si poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.