Infinity Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 in Ploiesti '97 / 19600 km .... la vara va arata cat de buna e .... sa o calaresti sanatos si fara incidente Vrea un prieten geaca cu verde Kawa, n-am stiut unde sa il trimit. Daca are careva vreo idee..... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Salut! Sunt si eu foarte proaspat detinator de ceva foarte verde si zgomotos dar am o mare nedumerire. De ce ca an de gratie 1991, de pe linia de fabricatie apare si H1, H2, J1 si J2. Pot fi gasite toate motocicletele cu indicativele astea ca fiind fabricate in '91. Un H1 in '91 era considerat deja tehnologie invechita si eu nu gasesc pe nicaieri referinte ca ar mai fi fost inca fabricat desi......, cum spuneam el apare pe piata. Aveti idee care e treaba cu neconcordanta asta? Aici e un exemplu de H1 si J1, amandoua fabricate in acelasi an, 1991. A mea e proaspat inmatriculata, proaspat iesita din rar unde s-a adeverit ca este din '91 desi ......, arata a fi mai demultisor ca model, in acte e si mai derutant. Apare ca fiind H01JRR ceea ce sigur nu este, adica RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Daca e codita originala, sigur este modelul J, ceea ce e ciudat, din datele pe care le cunosc s-a fabricat din 92, dar cine mai stie. S-o porti sanatos, a fost un model strasnic. Ai grija sa n-o scapi fara benzina, ca te iau toti dracii pana se amorseaza pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) Care codita, nu era nici o poza cu a mea, erau pe post de exemple dintre un j si-un h, o sa pun acum si cu a mea. Totusi sunt aproape convins ca nu e J, arata ca un H1. Dilema este de acolo de unde RAR-ul mi-a scos-o dupa dosarul de omologare clar din 1991, ca fiind anul de fabricatie, omologare in care apar si cifrele astea H01JRR, ca in final la rubrica ''tipul motocicletei" sa apara ZX750FE , imi poate spune si mie ce motocicleta am !? Deci eu pariez ca este un H1 toata ziua, pun si o poza poate ajuta. Prietenie veritabila intre kawasaki si honda, asta ca tot s-au incins spiritele pe aici, poate ne spuneti si noua de ce sa ne certam ca n-am gasit inca motiv la capitolul rivalitate intre moto noastre Ea este Panzi, asa mi se pare mie, ca arata ca un panzer din spate. Editat Decembrie 15, 2007 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 cred ca e h2 nu vreau a zic vreo prostie...dar ce ii sigur e ca nu e j sub nici o forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Acum ca am vazut poza, tot asa zic si eu, in nici un caz nu e J, ma uitasem la cea verde pusa de tine prima data. Din nou am ca reper codita, dar si furca care nu e inversata la primul model, H, fata mai tesita si mici diferenta la carenele laterale. Pt mai multe detalii referitoare la diferente, intra pe situl de la univers moto si cauta in numerele mai vechi articolul referitor la zx750, e destul de relevant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Pana la urma e ok orice-ar fi. Problema este ca legendarul motor de H1 a fost schimbat si tot schimbat de la H2 in sus. Vroiam sa stiu ce neam este sa nu ma-ncurc in manuale de reparatii, pe care.......,apropos, o mare, mare rugaminte, care aveti manual de ZXR 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 are gangster de pe comunitati moto regionale bihor..cerei si sunt sigur ca ti le va da....probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 are gangster de pe comunitati moto regionale bihor..cerei si sunt sigur ca ti le va da....probabil Gata, sper sa nu-l agaseze prea tare pe om PM-u' meu , multam mult de pont, sper sa si iasa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 johnson am nevoie de o comparatie detaliata intre zxr 750 si 636-le astea noi..... te rog caut de mult pe cineva cu o parere obiectiva sa imi faca o comparatie intre modelele astea doua.... spune-mi tot nu proteja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 bine bine dar per ansamblu care e mai buna? si sa nu ziceti ca tehnologia moderna spune totul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Deoarece nu stie toata lumea, o sa specific de la inceput ca am mers un an de zile cu zx750j(92), pe care l-am vandut la un prieten, care la randul lui a scos-o la vanzare deoarece si-a luat zx7r(2000). In afara de aceste 2, mai am experienta unui partener de plimbari care ne-a insotit destul de des cu zx750 H(1990). Cu toate am mers suficient cat sa-mi pot da cu parerea si sa pot afirma in orice moment ca un 636 le face din orice pozitie. Personal am fost tentat in prima faza sa trec la 1000 cmc, cu senzatia ca odata formata experienta pe 750, nu o sa fie prea grea trecerea. Acum pot spune destul de sigur, ca faceam o mare prostie, avand in vedere ca modelul meu e mai usor cu vreo 50 de kg si clar mai puternic. Acest lucru s-a tradus printr-o lejeritate si un control mult mai bun al motocicletei din partea mea si practic trecerea la un alt nivel, ceea ce pot face cu 636 nu cred ca as reusi vreodata cu zx7, oricum nu in conditii normale. Ca sa ruinez si visele straight line racerilor, specific ca nici la asa numitele liniute, nu s-au dovedit mai buni 113 cmc in plus(749-636cmc=113), daca aveati impresia ca e mai mare diferenta. Am facut comparatia asta intre al meu cu Acrapovic, K&N, Power Com si zx7 cu Micron race full, si ceva modificari de curse. Daca mai am nevoie de alte detalii ca sa va conving, va stau la dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) detalii johnson...sau dami un pv pls....sunt foarte interesat fiindca dupa zx7r 636 imi place cel mai mult..pls zx7r are 205 kg iar 636-le 170....deci 35 de kilograme in plus...nicidecum 50..... iar la cai putere diferenta e minima....636-127....zx7r-125.... intrebarea e.... e oare diferenta de 35 de kilograme de netrecut pt o motocicleta cu 113 cc mai mare? a si inca ceva....zx7r are clapete de 38mm pe carburatoare..... injectia mananca cat ii da calculatorul.....carburatorul mananca pana se termina rezervorul.... si toti stim ca o masina (motocicleta) merge cu atat mai tare cu cata benzina intra in camera de ardere(cu conditia sa o arda pe toata) acuma sa nu imi spuneti mie ca 636 e in stare sa arda mai multa benzina decat 750-ul..... cred ca sunt un pic egoist si incapatanat dar zx7r e o motocicleta care trage foarte tare mai ales dupa 8000.... nu am incercat 636 -le dar am auzit multe despre ea...si toate numai de bine..... johnson explicami astea te rog...merci si imi cer scuze fata de nervii tai Editat Decembrie 19, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) asa am auzit si eu ca prinde mai mult...dar nu cred nici in ruptul capului ca ajunge la 200 mai repede ca zx7-le johnson nu imi fa comparatie intre j care are 100 de cai...ci intre zx7 daca poti sau zxr 750 dupa 92..adica L1...L2...L3....SAU P-uri Editat Decembrie 19, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Mai multi km am pe j din 92, dar din ce am vazut zx7, cel cu 22cp in plus duce mult mai bine, dar nu a reusit nici ala sa ma faca la liniute, unde mai avea vreo sansa. Pe viraje in schimb, 636 e jupan absolut fara drept de contestatie. Ca si consum, sub 7% nu am avut niciodata, cu o medie de 8-9 sa spun si maxim 12, dar e posibil sa trebuiasca sa mai umblu la PC, ca nu am scos tot din el, am schimbat ceva la motor de cand am facut ultimele reglaje pe Dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 (editat) damn <small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 16:07 -------------</small><br/>noa bine... zx7 e cea mai adevarata scula fabricata vreodata de KAWASAKI...asta o spune zecile de mii de posesori si fani...si mai ales...PALMARESUL... tot respectul in fata 636-lui....un adevarat KAWASAKI... pacat ca nu se mai fabrica....era tata lor la 600 Editat Decembrie 20, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Eu am parte de atata fan cu asta , incat stau si ma gandesc la ce mi-ar trebui 1000. Intr-adevar, daca s-ar mai face 750 ar fi mai simpla alegerea, dar asa? In orice caz pe viraje unde imi place mie mai mult, trebuie sa fie pilot cel cu 1000 ca sa stea in fata si aici se simte cel mai mult diferenta de generatii intre zx7 si 636. Se gasesc si la 4000 de euro acum prin Italia, lucru care e ok si nu prea daca ma gandesc cat m-a costat pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 asa usor se apleaca? cate kile are? 170?? daca ar fi sa mai imi iau un motor sigur ar fi 636 model 2003 sau 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Cred ca undeva in jur de 170 de kg si pot sa-ti spun ca in fiecare zi le mut pe amandoua, le tin in acelasi spatiu in care imi desfasor activitatea si e sensibil mai greu zx7. Am fost si eu mare fan zx7, de fapt la un moment asta era modelul cu care mi se parea normal sa inlocuiesc zx750, dar viata mea a luat o turnura fericita si nu s-a mai pus problema. Odata cu schimbarea cu un motor mai usor si mai manevrabil, va veni automat si setea de viraje si aplecari la limita. Daca inainte mi se parea poveste sa pui genunchiul jos, acum mi se pare o joaca, ce sa zic mai mult. Daca ai mai multe de clarificat si te ajuta IM meu, chiar si pe altii interesati, ia de aici: jonsone75@yahoo.com. E destul de publica adresa asta , cat sa nu ma deranjeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 observ ca discutati "aprins" despre 750 .....(modelele ce au fost ), dar e ste cineva care a simtit diferenta intre 750 si 750 RR (modele dupa '96 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 da 750 rr a fost facuta doar pt omologare in superbike...e modelul care sa folosit la campionatul mondial superbike... a fost cea mai rapida motocicleta din istoria superbike pana in anul 2000....319km\h pe circuit.si singura de atunci care folosea carburatoare.... rr e un model foarte rar.. cine are sa se simta fericit(bastardul) are clapete de acceleratie de 41mm.. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...asaki_zx7RR.htm rr seamana foarte mult cu r-ul normal...si nu e mare diferenta intre ele ca sasiu frane... dar cand vine vorba de motor..aici e alta poveste... rr lasa loc de tunning(pt superbike)....nu degeaba a fost cea mai rapida pe circuit....si pe atunci concura cu ducati-uri si aprilii de 1000 per ansamblu RR e un adevarat SUPERBIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 (editat) Mi se pare mie sau discutia frizeaza nitel superficialul. Acolo unde dati niscaiva detalii despre model va repeziti direct in cap de gama ca in rest .........nu prea am gasit "micile neajunsuri" sau cel putin nu la modul "cinstit". Un pic de pe taramul tremuriciurilor, regimurilor de turatie corespunzatoare pentru fel si fel de simptome etc. Practic bube de bube. Am gasit pe aici ceva de frane,cum ca nu-s asa promte (mi se par exceptionale) si iarasi ceva de pierdut ulei pe la garnituri la motor (confirm!), altceva ? Apropos, poate ajut cu ceva pe cei care au ninjoace si nu numai http://www.ronayers.com/fiche/getyear.cfm?...p;groupid=13460 Editat Decembrie 24, 2007 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Cred ca undeva in jur de 170 de kg Atat are un 636 uscat, mai precis 164 kg. Gata de drum are 195 kg, ceea ce este oricum foarte putin. Noul ZX6R are 200 kg gata de drum, ultimele GSX-R si R6 undeva tot 195 kg. Numai 600RR-ul 2007 are 185 kg gata de drum, o cifra scandalos de mica. Ca referinta, "dry weight" din specificatii inseamna greutatea fara: ulei de motor, lichid de racire, lichid de frana, ulei in furca, baterie si benzina. Ceea ce conteaza este "wet weight" sau "kerb weight", adica greutatea motorului gata de drum, care nu e data in specificatii si care se gaseste prin diverse teste. In general "kerb weight" = "dry weight" + 30 kg. Oricum, cel mai simplu (si mai ieftin ) e sa umbli la greutatea proprie. Un rider de 70 de kg pe un motor de 230 o sa mearga mai bine intotdeauna ca unul de 100 pe un motor de 200 pentru ca centrul de greutate va fi mai jos si poti sa o inclini de pe o parte pe alta mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda.... noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit.... damn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda.... noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit.... damn Hehe, pai diferentele sunt MARI intre cele doua, un bunic si un nepot ... , bunicul inca poate sa alerge insa nu asa de bine ca cel tanar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.