DonHacker Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 era evident o semi-gluma , eu personal motocicleta de 100mii euro nu as scoate-o pe strada ...ma rog,daca iti permiti sa dai atatia bani pe ea iti cam permiti si sa o scoti pe strada cu riscul ca ii se poate intampla ceva.. A luat-o pentru uzul personal sau pentru reclama la firma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Eu sunt de parere ca o alegere buna ramane K7-le de la Suzuki....nu de alta, dar odata cu noile setari electronice care le permite, iti ofera tot ce iti ofera un 750, cu precizarea ca daca peste un an vrei puterea reala....apesi un butos si...este... Augusta...fiabilitate scazuta...intretinere foarte costisitoare (ma refer aici si la asigurare)... Dar pana la urma...omul isi ia ce vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 da, da pe suzuki nu scrie agusta si nu ai asa frumos steagul italiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Daca vrei neaparat 750, intreaba aici cred ca mai este actual http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...t=agusta#164858 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Augusta...fiabilitate scazuta...intretinere foarte costisitoare Sursa informatiei? Ai avut? Cunosti macar pe cineva care are? O aveai / avea luata de noua si servisata la reprezentanta? Ai vazut macar niste studii / statistici pe net? Ai un link? Sau ti-ai luat japoneza si ti-ai tras caciula pe ochi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Sursa informatiei? Ai avut? Cunosti macar pe cineva care are? O aveai / avea luata de noua si servisata la reprezentanta? Ai vazut macar niste studii / statistici pe net? Ai un link? Sau ti-ai luat japoneza si ti-ai tras caciula pe ochi? Augusta e prezentatoare TV Cine are bani de Agusta , isi ia Agusta .Cine e fan al marcii Agusta si are bani , isi ia Agusta.Cine are bani de Agusta dar ii plac japonezele , isi ia YamaHondSuzKawa yzfk7cbr636.... E vorba de gusturi aici , nu de fiabilitate si costul asigurarii.Iti garantez eu ca ptr cat tine o persoana un motor e la fel de fiabila ca si o japoneza . Puteam sa-mi iau un motor italinesc dar URASC orice marca din "cizma" asa ca am ales unul japonez.Pur si simplu nu-mi plac de niciun fel , dar asta e gustu meu si nu tine de pret,fiabilitate sau impact asupra fetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Augusta e prezentatoare TV Cine are bani de Agusta , isi ia Agusta .Cine e fan al marcii Agusta si are bani , isi ia Agusta.Cine are bani de Agusta dar ii plac japonezele , isi ia YamaHondSuzKawa yzfk7cbr636.... E vorba de gusturi aici , nu de fiabilitate si costul asigurarii.Iti garantez eu ca ptr cat tine o persoana un motor e la fel de fiabila ca si o japoneza . Puteam sa-mi iau un motor italinesc dar URASC orice marca din "cizma" asa ca am ales unul japonez.Pur si simplu nu-mi plac de niciun fel , dar asta e gustu meu si nu tine de pret,fiabilitate sau impact asupra fetelor. Ba da ,tine si de fiabilitate...de ex ,despre benelli tornado nu prea s-au scris lucruri prea bune,referitor la fiabilitatea lui(si ce pret are un benelli? ) si exemple mai pot fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Ba da ,tine si de fiabilitate...de ex ,despre benelli tornado nu prea s-au scris lucruri prea bune,referitor la fiabilitatea lui si exemple mai pot fi Sincer Silviu , cineva care are bani de o marca exclusivista ... cat crezi ca tine motorul? 2-3 ani maxim ... Si presupun ca Benelli nu e ca Rs125 care ramane fara ambreiaj o data la 2-3mii de km sau se rup cablurile de km/acceleratie/ambreiaj cand iti e lumea mai draga ... ai dreptate in ce priveste fiabilitatea dar nu cred ca o firma ca MV isi permite sa puna butoane care iti cad la stop pe jos , pe un motor de peste 15mii euro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Sincer Silviu , cineva care are bani de o marca exclusivista ... cat crezi ca tine motorul? 2-3 ani maxim ... Si presupun ca Benelli nu e ca Rs125 care ramane fara ambreiaj o data la 2-3mii de km sau se rup cablurile de km/acceleratie/ambreiaj cand iti e lumea mai draga ... ai dreptate in ce priveste fiabilitatea dar nu cred ca o firma ca MV isi permite sa puna butoane care iti cad la stop pe jos , pe un motor de peste 15mii euro ... Nu se stie niciodata ,asa ca nu mai bine iei ceva care nu e predispus la asemenea lucruri?? ....si chiar daca japonezele sunt pe toate drumurile ,o poti personaliza de ramai ca la dentist ,asa ca nu ar fi un motiv acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Nu se stie niciodata ,asa ca nu mai bine iei ceva care nu e predispus la asemenea lucruri?? ....si chiar daca japonezele sunt pe toate drumurile ,o poti personaliza de ramai ca la dentist ,asa ca nu ar fi un motiv acesta Ah nu e vorba ca sunt pe toate drumurile ... de ce sa dai 250mii de euro pe un murcielago cand poti sa iei un corvette z06 cu aceleasi performante (si care fie vorba intre noi,provoaca o senzatie mult mai nebuna din cauza cuplului de camion si tractiunii spate) la 67 mii de dolari ?! simplu , ptr ca e lamborghini si lumea vrea nume,vrea "senzulatitate" italiana ... nu sunt deloc deacord cu acest lucru dar asta este realitatea ..oricum deja o dam in offtopic , ca o chestie de final am avut ocazia sa cunosc 2-3 posesori de MV dintre care unul din Germania si niciunul nu s-a plans de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Ah nu e vorba ca sunt pe toate drumurile ... de ce sa dai 250mii de euro pe un murcielago cand poti sa iei un corvette z06 cu aceleasi performante (si care fie vorba intre noi,provoaca o senzatie mult mai nebuna din cauza cuplului de camion si tractiunii spate) la 67 mii de dolari ?! simplu , ptr ca e lamborghini si lumea vrea nume,vrea "senzulatitate" italiana ... nu sunt deloc deacord cu acest lucru dar asta este realitatea ..oricum deja o dam in offtopic , ca o chestie de final am avut ocazia sa cunosc 2-3 posesori de MV dintre care unul din Germania si niciunul nu s-a plans de fiabilitate... Sincer ,eu unul ,as prefera un impreza sau evo super-tunat in locul unui lambo On-topic-nici eu nu am auzit de probleme la Mv-uri ,la celelalte italience cam da ,dar la Mv NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Puteam sa-mi iau un motor italinesc dar URASC orice marca din "cizma" asa ca am ales unul japonez. [...] Ah nu e vorba ca sunt pe toate drumurile ... de ce sa dai 250mii de euro pe un murcielago cand poti sa iei un corvette z06 cu aceleasi performante (si care fie vorba intre noi,provoaca o senzatie mult mai nebuna din cauza cuplului de camion si tractiunii spate) la 67 mii de dolari ?! M-am plimbat multicel prin EU, si am vazut ceva MV-uri pe strazi. Si nu doar in Italia. Agusta arata bine (exceptional chiar, cand o vezi langa un Hornet sau Fazer), probabil se si calareste bine, si nu costa de 4 ori cat concurenta, ca in exemplul tau! Existe suficiente argumente care sa justifice cumpararea, cel putin pentru segmentul care isi permite premiumul de 30-40% pe care il poarta aceasta marca. P.S.1. Am cunoscut motociclisti pe afara, si nu am auzit NICIODATA pe nici unul spuna ca uraste o anumita marca. Nu te opreste nimeni sa ai preferinte, dar daca te numesti motociclist inseamna ca iti plac motocicletele, nu ca le urasti, nu??? P.S.2. Cand mi-am luat al doilea motor, mi-am stabilit: pret maxim, caracteristici generale (i.e. furca upside down, bascula monobrat etc.) si am luat la rand toti dealerii. A iesit Ducati Monster, fara ca eu sa am nici o preferinta pentru japoneze sau italienesti. Inainte am avut o japoneza. Urmatorul motor - habar nu am, voi cauta solutia cea mai buna pentru ce voi avea nevoie la momentul respectiv, fara prejudecati. Ca precizare legata de fiabilitate - nu am strans la Monster un singur surub in 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 M-am plimbat multicel prin EU, si am vazut ceva MV-uri pe strazi. Si nu doar in Italia. Agusta arata bine (exceptional chiar, cand o vezi langa un Hornet sau Fazer), probabil se si calareste bine, si nu costa de 4 ori cat concurenta, ca in exemplul tau! Existe suficiente argumente care sa justifice cumpararea, cel putin pentru segmentul care isi permite premiumul de 30-40% pe care il poarta aceasta marca. P.S.1. Am cunoscut motociclisti pe afara, si nu am auzit NICIODATA pe nici unul spuna ca uraste o anumita marca. Nu te opreste nimeni sa ai preferinte, dar daca te numesti motociclist inseamna ca iti plac motocicletele, nu ca le urasti, nu??? P.S.2. Cand mi-am luat al doilea motor, mi-am stabilit: pret maxim, caracteristici generale (i.e. furca upside down, bascula monobrat etc.) si am luat la rand toti dealerii. A iesit Ducati Monster, fara ca eu sa am nici o preferinta pentru japoneze sau italienesti. Inainte am avut o japoneza. Urmatorul motor - habar nu am, voi cauta solutia cea mai buna pentru ce voi avea nevoie la momentul respectiv, fara prejudecati. Ca precizare legata de fiabilitate - nu am strans la Monster un singur surub in 2 ani. Cuvantul folosit de mine este cam dur recunosc , nu pot sa zic ca urasc in deplinatatea cuvantului marcile italienesti dar rescunosc sincer ca nu mi-as lua un motor italienesc si daca as primii unul cadou , l-as vinde ca sa iau altceva.Pur si simplu asta e parerea mea , nu contest calitatile sau look-ul lor , imi placea 999R`u ca motocicleta in general dar imi displaceau ceasurile de bord si SUNETUL ... PS ma uitam ore in sir la demonstratiile lui Christian Pfeiffer cu monsteru` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Cuvantul folosit de mine este cam dur recunosc , nu pot sa zic ca urasc in deplinatatea cuvantului marcile italienesti dar rescunosc sincer ca nu mi-as lua un motor italienesc si daca as primii unul cadou , l-as vinde ca sa iau altceva.Pur si simplu asta e parerea mea , nu contest calitatile sau look-ul lor , imi placea 999R`u ca motocicleta in general dar imi displaceau ceasurile de bord si SUNETUL ... PS ma uitam ore in sir la demonstratiile lui Christian Pfeiffer cu monsteru` Vezi ca te contrazici singur On-topic: si eu am avut ocazia sa cunsc un posesor de Agusta, si nu am auzit inca nici o poveste de groaza despre motorul pe care il detine. E vorba de o Vio din Belgia, (Tremelo - pentru cine cunoaste) care are un F4 1000s. Si se da zilnic ultima oara cand am verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Vezi ca te contrazici singur On-topic: si eu am avut ocazia sa cunsc un posesor de Agusta, si nu am auzit inca nici o poveste de groaza despre motorul pe care il detine. E vorba de o Vio din Belgia, (Tremelo - pentru cine cunoaste) care are un F4 1000s. Si se da zilnic ultima oara cand am verificat Nu neaparat,am spus ca imi placea UNA SINGURA motocicleta si anume 999R ca un intreg , dar nu-mi placeau deloc ceasurile si sunetul ... Hai ca ne vedem la arc Radule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Cel mai bine ar fii sa vorbeasca despre Agusta cei care au asa ceva. La noi in tara sunt prea putine asemenea motociclete. Din ce observ nici un show-roam nu prea este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Cel mai bine ar fii sa vorbeasca despre Agusta cei care au asa ceva. La noi in tara sunt prea putine asemenea motociclete. Din ce observ nici un show-roam nu prea este. Pai intreaba-l pe patronul de la Terminus daca dai de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Sunetul care il are Ducati este unic.....mie imi place dar gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 n am citit tot ce s a postat..dar uite un forum f bine realizat dedicat marcii mv agusta www.mvagusta.net daca ai experienta necesara si faci si un pic de circuit..merita(dar asta e valabil pt toate motoretele super bike)cam cea mai frumoasa creatie motoretiztica..componente de top..motorul f bun..de ani buni scaote cei mai buni timpi pe circuit in teste. ceea ce ar trebui sa iti dea de gandit in privinta greutatii..cica ar fi cea mai manevrabila motoreta..pozitie incomoda pt oras oglinzi frumoase dar doar atat..posibilitati de upgrade de la carboane si componente din magneziu pana la kit uri ce duc puterea undeva la 200 de cai la roata.....prestigiu..cost relativ mare.cantaresti tu singur avantajele.piese....importator sau comanda on line pe emoto sau mv agusta corse...sau ebay si alte surse on line ca se gasesc la fel ca orice alta motoreta totusi e cam mare saltul de la r6 la bestia asta..dar daca te simti in stare..go for it..numai sa nu o privesti..ca e asa frumoasa incat o sa dai banii pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) ..ti-e teama de R1 de Gixeru de 1000 ? pai MV preferat de tine nu are cam tot atatia cai putere ? eu zic sa stai locului , multi bani pt ceva unic pe aici .Daca patesti cum ai patit cu R6-ele (Doamne fereste !!! ),ca doar conduci pe drumuri romanesti,ce te faci ? alti bani,alta cheltuiala. Aveai oricum un motor la care multi nici nu viseaza , ce mai vrei mai mult ? In schimb . .daca ai bani . .ia-ti vre-o 2-3 bucati ca la soferii de pe meleagurile noastre,ai sa ai de tras. Concluzie : bani multi pt ce ? mai gandeste-te .. Editat Aprilie 24, 2007 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 mangusa...mai ales modelul 2007 ...e un animal....daca r1 and stuff ti se par puternice..asta e si mai si..toti testerii astia au zis asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 interesant ce se discuta aici dar producatorul a dat 299 vit maxima si 174 cp. daca in privinta puterii e cu vreo 10 cai in urma concurentei atunci la cuplu e si mai departe. Viteza max care or fi atins-o aia e ce se vede pe ceas. Cat despre acuratetea GPS-uri nu ma faceti sa rad. Nu zic ca e o porcarie, e o motocicleta f buna si f frumoasa, este adevarat ca are 15 km/h vit max in plus fata de concurenta dar asta e din transmisie, dar restul sunt exagerari. Cum sa fie o fiara cand are cu vreo 10 cp (cel putin in minus) si mai mult de 10 nm decat concurenta. Anul trecut la masterbike a fost un circuit de viteza care convenea f bine transmisiei lungi, dar anul asta........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 interesant ce se discuta aici dar producatorul a dat 299 vit maxima si 174 cp. daca in privinta puterii e cu vreo 10 cai in urma concurentei atunci la cuplu e si mai departe. Viteza max care or fi atins-o aia e ce se vede pe ceas. Cat despre acuratetea GPS-uri nu ma faceti sa rad. Nu zic ca e o porcarie, e o motocicleta f buna si f frumoasa, este adevarat ca are 15 km/h vit max in plus fata de concurenta dar asta e din transmisie, dar restul sunt exagerari. Cum sa fie o fiara cand are cu vreo 10 cp (cel putin in minus) si mai mult de 10 nm decat concurenta. Anul trecut la masterbike a fost un circuit de viteza care convenea f bine transmisiei lungi, dar anul asta........ Vezi tu,cea care prinde 314 km/h este versiunea de 198 cai si 1045cc , care a fost si la salonul 4tuning , f4 1000 CC ... iar in owners manual scrie ca este LIMITATA la viteza asta. ... stiti cu totii cat costa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 nu este vba despre modelul cc ci despre varianta 2007 a perenei mv agusta f4..ei au obiceiul de a gasi alt nume pt fiecare schimbare care o aduc modelului de serie...au fost evo 2,spr,s,r etc(asta n a fost inca ,..dar nu se stie ) deci vbim acum de modelul r312..care este o varianta cu ceva mai multi cai decat varianta simpla r de anul trecut..au mai schimbat valvele cu unele din titan si alte cateva schimbari minore. informatiile urmatoare sunt de pe site ul lor..modelul r312 este modeulu de baza si va avea un pret comparativ cu cel de anul trecut sau cu s ul de acum 2 ani Driven by the dynamic force of the new four-cylinder 183 HP engine, the F4 R312 contains the result of eight years of ceaseless technological development poured forth into the most beautiful form ever reproduced on a motorcycle. The subdued sporty tone of its new livery conceals an updated engine equipped with the Weber Marelli 5SM engine management system that turns the extraordinary energy developed by the Italian 4-cylinder engine into a powerful and progressive driving force. An engine, that combined with the massive power of the unprecedented radial braking system and the sublime handling provided by the ultralight Brembo wheels, allows the F4 R312 to ensure its supremacy amongst the elite of the fastest motorcycles in the world specificatiile le gasiti pe link ul de mai jos. a aparutsi o noua versiune de culoare...pe langa clasicul rosu argintiu si negru gri rosu..una hidoasa alb maro inchis asa.. http://www.mvagusta.com/Tools/download.asp...7.pdf&lng=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 si cea de la salon cat costa? 100.000 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.