Sari la conținut

Motor De Ural 750 Nou Pe Nipru


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa-mi pun pe nipru motor de wolf de 750, in maxim un an.

de unde credeti ca ar fi cel mai ieftin de cumparat. Am vorbit cu gaspar dar a zis sal sun peste ceva timp sa intrebe cand o pleca la rusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am cochetat cu ideea iar in urma unui mail la ural.ro, am primit un raspuns f exact. daca imi aduc bine aminte un motor fara cutie fara demaror dar cu carburatoare mikuni era cam 1700 euro farta tva.sper ca ti-am fost de ajutor.

cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi pun pe nipru motor de wolf de 750, in maxim un an.

de unde credeti ca ar fi cel mai ieftin de cumparat. Am vorbit cu gaspar dar a zis sal sun peste ceva timp sa intrebe cand o pleca la rusi.

 

Daca n-ai acte de provenienta la motor e ceva mai complicat cu omologarea (presupunand ca vrei sa faci asta). In momentul asta legal cu acte nu aduc motoare de Ural decat cei de la Ural Moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai acte de provenienta la motor e ceva mai complicat cu omologarea (presupunand ca vrei sa faci asta). In momentul asta legal cu acte nu aduc motoare de Ural decat cei de la Ural Moto.

si astia cer bani, nu gluma...stiu ca m-am interesat si eu de wolf si de ranger(parca asa ii zicea) si mi-a zis ala un pret de l-am si uitat :lol: cateva miare bune, vro 6, sau parca 8 cu tot cu taxe :D bine, am auzit ca sunt refacute si aduse la "standarde" da tot e cam scump, parerea mea...

 

deci, pana iti da gaspar un raspuns, zic sa intrebi totusi si la ural moto...

 

bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

750 sunt de ordinul miilor fabricate, adica f putin, si toate intr-o fabrica privata Ural. NU ARE CUM GASPAR SA-TI ADUCA, el se duce in Cernauti in piata. Cel mult un motor nou de MT11.

Klaus personal cred ca ai putea sa folosesti cu incredere un motor de Dnepr, viteza nu e data de putere ci de rapoartele din cutie. Asa ca pune-l pe gaspar sa aduca a 3-a si a 4-a marita. Lasa-i roata spate mare si nu te juca cu transmisia, ca pierzi putere si incarci si mai mult motorul.

 

Daca vrei sa investesti bani intr-un motor de Ural, cumpara unul de la Ural Moto , nou de 750 (apr el Ducatti, alt Denso, pinioane, rulmenti, semeringuri germane, pistoane , segmenti americani, cilindri aluminiu, posibilitate montare starter, coroana dintata pe volanta). Decartezi peste 2000Euro si iti iei.

 

Si dup-aia dupa inca un an vinzi proiectul cu 600-1000 Euro cu motor de Nipru, ca e ciopereala si motorul cu jumate din bani. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca intotdeauna, Aleko le are :D

 

cand am sunat la Ural Moto m-au luat transpiratiile :lol: Nu zic ca nu merita ca am auzit laude si vb de bine, da pt noi astia mai sarmanii, e cam mult...acum, depinde cat il duce buzunaru pe fiecare, nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era de choppereala era de mers, am niprul meu nemodificat de cativa ani si vreau sa nu-l vand vreodata, pentru asta voiam motor de ural. daca sare, si sare sigur de 1200 e nul iau, mai carpesc niprul in continuare.........dar mie greu sa gasesc piese bune...tin minte acu 2 ani cand iam schimbat totul in chiulase ca mia trimis gaspar niste ghiduri care aveau un material atat de bun incat iti puteai face balamale la usa din ele.......a trebuit sa astept inca 2 saptamani smai aduca intradevar din fonta nu din fier mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
:baldy: mai fratilor, da' .... CE-I CU VOI?! DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL , NU AI VOIE SA SCHIMBI MOTORUL DACA NOUL MOTOR DEPASESTE CAPACITATEA CILINDRICA A CELUI CARE A FOST PE MOTOCICLETA(o spun ca m-am interesat la R.A.R. (am si 2 amici pe acolo...ca altfel nu treceam eu R.A.R.-UL nici in ruptul capului...) DAR eu tot nu va inteleg... adica cum sa dai 2000euroi pe un junghi , TOT RUSESC (Aleko poti sa spui ce vrei , eu am capatat un soi de alergie la lucruri rusesti... cand aud de piese/motociclete rusesti imi vine sa borasc de zici ca am baut palinca de arieseni de dimineata pana seara.... :wave: ) spun asta asta pt. ca sunt la al doilea alternator RUSESC!!!! :baldy: Al doilea rand de cuzineti...tot rusesti....(si deja nu se aude prea bine motorul la rece....) de releul de incarcare "ELECTRONIC DOM'LE " m-a scapt dumnezeu la vreo saptamana dupa ce am inceput sa ma deplasez cu motoru' !!!! rotile alea "adorabile" pe care nu le poate spitza decat un om cu fizic zdravan si barosu' langa el am scapat pe parcurs.... suspensiile suuuuper modificate in asa fel incat sa mai si "lucreze" nu doar sa-ti scuture rinichii la mai toate denivelarile de pe sosea... INCHEI AICI , IAR VOI spuneti niste preturi de am impresia ca nu mai vad bine...(si-asa port ochelari...) serios vb. la 2000DE EURO ITI IEI UN MOTOR V2 DE TRANSALP LA MANA A DOUA(sau daca nu chiar toata motocicleta :baldy: ) , CARE TE MAI TINE MUUULT SI BINE + PERFORMANTE ,NU AIURELI A'LA'NIPRU SAU URAL... apropos: m-am interesat la Kawasaki romania , la ce pretz ar putea sa aduca un motor de Kawasaki Ninja de 500 cmc(urmasul lui GPZ-500S) stupoare: un motor complet cu tot ce-i trebuie(evacuare, alimentare cu injectie) ESTE PANA IN 3000EURO !!!! si cred ca nu mai trebuie sa va zic nimic...atata timp cat exista posibilitatea de a merge frumusel cu actele pe care le primesti odata cu motorul de Kawa' si sa faci o omologare de toata frumusetea la R.A.R. si mergi si legal cu el pe strada. am uitat sa mentionez ca motorul de ninja 500 poate fi livrat si restrictionat asa ca la R.A.R. NU POATE SA-TI ZICA CA DEPASESTE PUTEREA VECHIULUI "PROPULSOR" :baldy: bineinteles ca acasa , dupa ce ti-ai facut actele poti sa-ti scoti si mama resctrictionarilor si ai 60 DE CAI PUTERE+ viteza maxima de 190km/h... nu ca ai avea nevoie de toti caii putere...ca sa te deplasezi cu muuult peste viteza medie a unui DNEPR SAU URAL(FIE EL SI NOU SI REVIZUIT+MATERIALE MAI BUNE IN MOTOR...) ce sa va mai ziic ... eu mi-am luat toata partea din spate de la un motor(roata de yamaha RD-350, perechea celei de pe fatza, bascula+telescoape spate,sistem de franare spate complet...mai trebuie o pompa de frana spate, si ma bag la un motor monocilindric de 600cmc sau de GPZ mai vechi ca de ninja 500 nou nu imi permit! ) sper sa nu va fi plictisit , dar nu m-am putut abtine sa nu imi spun parerea ! :hurt: N-AS DA 2000EURO PE UN MOTOR BOXER , TOT RUSESC NICIODATA, SAU DACA MI-L DAI PE DEGEABA NICI N-AS MERGE CU EL.... FACE EXACT ACELASI LUCRU CA UN MOTOR DE NIPRU...poate insesizabil, ceva mai mult.... cam atat ! BAFTA CA M-A LUAT SOMNU' IN FATZA CALCULATORULUI SI MAI AM SI ALTELE DE FACUT MAINE! :nono:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Klaus tu de strungar nu ai auzit. Ai nevoie de ghiduri, supape.. trimite incoa chiulase, ti se vor face cu supape de crom de Diesel si ghiduri de fonta nodulara. Vrei pistoane toarna-le, vrei segmenti, ia de Ural.

Gaspar aduce piese originale, din ce a mai ramas de pe la fabrica. E om de inteles ii zici exat ce vrei.

 

Daca tot dispui de bani de ce nu iei un motor de BMW R80, si il adaptezi pe cutia de Nipru.

 

Io unul sunt incantat de motorul de 750, are putere si nu se uzeaza repede. Si eu am inca varianta din 2002, primul an de fabricatie, modelele 2007 sunt mult mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un motor de bmw ma gandeam si eu. scapi de multe griji. si e mult mai ieftin. sau daca nu o motoreta gen cb750 care mie imi palce la nebunie si o iei la 2500 in stare buna.. nu e nipru, e adevarat, dar are consum mai bun, putere mai mare, frane serioase etc..

parerea mea e ca investesti bani degeaba. nu neg frumusetea unui nipru sau a unui nipru cu atas, DAR daca gandesti practic nu vei face pasul ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca voiam tiganii de japoneze pa cadruri de nipru puneam de mult dar chiar sunt niste tarsuri care nu ma intereseaza. Am facut 15 mii de km pe un vulcan anul trecut si pot sa spun ca ma lasat rece, singura impresie a fost de motocicleta pe baterii,,, fara pic de farmec....asa ca la revedere japoneze.

Bmw mam gandit dar e urat ca motor, singura varianta este motorul de ural care il voi lua intrun final. pana atunci merge nipru ca nu ma lasat niciodata pe drum.. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2000 de euro pt. un simplu motor de Ural = foarte mult;

motor de japoneza pe Nipru = tziganie;

motor de R80 pe Npru = am auzit ca s-a incercat dar nu mai stiu de ce nu s-a finalizat... s-a discutat pe-aici;

vulcanul - motocicleta pe baterii... da, o fi dar asta e si scopul ei - te urci pe ea, o tii in 100 - 120 km/h si te opresti peste mari si tari - nu la 100 de km de casa fericit daca nu ti-au sarit bielele s-au k nu s-au gaurit pistoanele (fiindca ai mers cu 80 km/h nu de alta) - fiecare cu farmecul lor...

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de bmw merge pus pe cadrul de nipru, s-a mai discutat, dar unii nu inteleg o chestie: este destul de vechi si la firma nu se mai aduc prea multe piese pentru ele , iar daca se mai aduc , costa o caruta de bani. trebuie cantarit bine daca merita sau nu.

motorul de ural nu e chiar de rahat, merita facut ceva cu el, piese de fabrica exista, ceea ce conteaza. nu costa chiar ca la bmw.

 

ma rog, subiectul asta nu se termina niciodata.. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de ural nu e chiar de rahat, merita facut ceva cu el

 

Nu e de rahat, e bunicel... nici nu se compara cu cel de Nipru la calitatea materialului chiar daca tehnic nu e nici el ceva nou dar mie personal mi se pare mult 2000 de euro. Hai un 1500 ar fi cat de cat ok, daca esti fan al mersului cu atas se merita k iti faci scula ca lumea. Plus ca nici gand la o eventuala revanzare sa iti scoti banii... mai bine un Ural cu totul! :baldy: + o cutie de Nipru ca e sincronizata si are si marsarier beton. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, de asta am deschis topicul asta, este singura varianta buna posibila, motor nou, material bun, se gasesc piese originale, noi, pana la urma e ca si cum tiai lua motocicleta noua, eu asa vad toata chestia asta. intradevar nu este rentabil sa pui motorul asta si dupa aceea sa vinzi motocicleta ca inseamna ca-ti lipseste o doaga.

Ar fi doar pentru pasionati si vor aparea sigur destule in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, de asta am deschis topicul asta, este singura varianta buna posibila, motor nou, material bun, se gasesc piese originale, noi, pana la urma e ca si cum tiai lua motocicleta noua, eu asa vad toata chestia asta. intradevar nu este rentabil sa pui motorul asta si dupa aceea sa vinzi motocicleta ca inseamna ca-ti lipseste o doaga.

Ar fi doar pentru pasionati si vor aparea sigur destule in Ro.

subscriu. si eu as face la fel. si poae o sa o si fac. cine stie ce ne rezerva viitorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 15 mii de km pe un vulcan anul trecut si pot sa spun ca ma lasat rece, singura impresie a fost de motocicleta pe baterii,,, fara pic de farmec....asa ca la revedere japoneze.

Ba al dracu, da de ce nu ai facut 15.000 de km pe nipru? Nu mai vezi tu rezervor de sportster, ca are motoru in V, nu e ca uralul...

Vorbeste cu Meste, vezi daca mai are frasu Uralul ala albastru cu atas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede ca nu mai sti pe ce lume traiesti, nu la luat ma Gusti acu 2 ani si e cel mai rablagiu ural din cate exista??

cu nipru am facut doar 5 mii intrun an si nu mia facut belele mas baga si la mai mult anul asta sa vad cum stau cu banii de benzina..

hai lasa vraja,,,, da rezervoru-n coace, ca la tine expira panal folosesti :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No bine, dupa Pasti ajunge la tine...mai ales ca mi-am mai luat unul.

Te-ai gandit la urmatorul proiect? Propun Nipru cu cadru softail (poate are nenea ala de la Rm Valcea vreo bascula sau telescop central) si roata de 200, fara sa ne complicam prea mult cu crucile cardanice, rezervor de sportster si la restul vedem cand ne apucam de desenat.

 

P.S. Daca mai scrii la modul asta agramat iti sparg capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...