Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Surubul de amestec se deschide la 2,5 ture ( daca-mi amintesc bine) Dupa atata impins precis este carterul plin de benzina deci este grav( cel putin cilindru dat jos si intoaresa cu rotile in sus). varianta cea mai buna este ca motorul este destept si nu va porni pana nu face baiatul 18 ani :laugh:

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Surubul de amestec se deschide la 2,5 ture ( daca-mi amintesc bine) Dupa atata impins precis este carterul plin de benzina deci este grav( cel putin cilindru dat jos si intoaresa cu rotile in sus). varianta cea mai buna este ca motorul este destept si nu va porni pana nu face baiatul 18 ani :laugh:

Spor la munca

Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor :unsure: ?

 

Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! :scooter:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor :unsure: ?

 

Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! :scooter:

u nu ai aprinderea reglata bine avansul si platina cand pistonul ete sus platina trb deschisa 0.4 si daca nu merge incerci sa reglezi platina cand pistonul nu este chiar sus un pic mai jos nu mult ...,

iar surubul de amestec este cel din spre motor iar celalalt este relantiul...

Editat de cosmynel19
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor :unsure: ?

 

Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! :scooter:

Am spus serios cu datul peste cap este mai usor decat sa desfaci motorul.Pentru pornire greoaie sunt mai multe cauze prima carburatia ( destul de sensibila la mobra) aprinderea motoare vechi magneti slabi starea motorului compresia deci sunt mai multe

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles !

am eu 30 ron de unde esti segmenti cromati sigilati

Editat de cosmynel19
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O facuram si pe asta cu mobra data cu dansa-n sus, da' nu cursa nimic din motoras!? Dar gasiram slabe piulitzele de la chiuloasa si nu are nici un fel de garnitura acolo. Poate ar porni daca ar fi stransa chiuloasa si ar avea si garnitura :blink: ? Pot confectziona o garnitura sau tre sa caut sa cumpar originala? Pistonul si segmentzii par in regula, insa nu stiu cum se impart! :thanks:

post-56732-0-21931000-1311605048_thumb.jpg

post-56732-0-65890300-1311605074_thumb.jpg

post-56732-0-43517700-1311605091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles !

 

am gasit segmenti in piata la rusi(moldoveni)cu 15 lei,sunt de 40 mm,nu sunt cromati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos ciliondu, aprinderea am desfacut toate suruburile si tot nu resuesc sa scot partea din stanga a motorului ..nu vrea sa trag ca ciobanul de el ...ce ter sa fac ca sa desfac motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos ciliondu, aprinderea am desfacut toate suruburile si tot nu resuesc sa scot partea din stanga a motorului ..nu vrea sa trag ca ciobanul de el ...ce ter sa fac ca sa desfac motorul ?

Vrei sa desfaci motorul in 2? sau sa dai jos capacele laterale . Daca vrei sa desfaci tot motorul eu daca imi aduc bine aminte.. trebe batucit motorul cu un ciocan de lemn.Lovesti frumos axul de la ambielaj si axul mijlociu pe care vine montat pinionul atac(cu pana schimbatoare. si tre sa se desprinda motorul in 2)ridici motorul in aer.. il pui pe un amic sa tina motorul si tu incet incet ciocanesti acolo axul de la ambielaj si axul unde vine pinionul de atac,pana se desface. vezi sa nu ti motorul la 2 m de pamant :grinbandit:

Editat de Fishy86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am batut la el 4 ore si abia am reusit sa il deschid cativa mm...o sa mai incerc :(

 

Am reusit sa desfac motorul si sa in locuiesc ce era de inlocuit dar acum al ta problema...nu mai am garnitura de la cutia de viteza... Cu ce o pot inlocui sau ce pot pune ?

 

Ma gandeam sa fac garniturile din hartie mai groasa (carton)..merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HARTIE Nu pune fiind ca acesta este un material poros prin care va trage aer fals (va porni in turatii excesive motorul si nu vei sti de ce) in fond BENZINA va picura spaland garnitura de hartie, astfel CE ETANSARE AI AVEA ? (una de c****)

 

Siliconul nu este o solutie ce o recomand, acesta intradevar ofera o etansare perfecta dar nu de durata.

 

Solutia mea este sa gasesti intr-un magazin cu piese auto o coala de klingherit din care sa confectionezi o astfel de garnitura, operatiune cu care in momentele de fata ma confrunt si eu.

 

Vei avea nevoie de indemanare, multa rabdare si o forfecuta mititica (dinaia de unghii)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are un arc de orientare(are doua spire) care vine la gheara de la cutia de viteza si o siguranta pentru axul cu pinionul de la lant ?

 

NU are nimeni sa imi trimita (contracost) si mie un arc si o siguranta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai completeaza-ti profilul pentru inceput, ca sa stim si noi de unde esti.

 

Apoi arcul ala il poti face din sarma otelita , iar siguranta aia o poti face din tabla, sau pui o saiba grover si nu mai ai nevoie de aceea siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai completeaza-ti profilul pentru inceput, ca sa stim si noi de unde esti.

 

Apoi arcul ala il poti face din sarma otelita , iar siguranta aia o poti face din tabla, sau pui o saiba grover si nu mai ai nevoie de aceea siguranta.

Pai nu prea am sarma otelita ca faceam... si sa ma duc sa cumpar nu stiu cati metri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are un arc de orientare(are doua spire) care vine la gheara de la cutia de viteza si o siguranta pentru axul cu pinionul de la lant ?

 

NU are nimeni sa imi trimita (contracost) si mie un arc si o siguranta ?

dute la fier vechi la iaica acolo si cauta o dacie si ii iei cablu de la soclu sarma aia e fb si rezistenta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...