micriganel Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Surubul de amestec se deschide la 2,5 ture ( daca-mi amintesc bine) Dupa atata impins precis este carterul plin de benzina deci este grav( cel putin cilindru dat jos si intoaresa cu rotile in sus). varianta cea mai buna este ca motorul este destept si nu va porni pana nu face baiatul 18 ani Spor la munca Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! u nu ai aprinderea reglata bine avansul si platina cand pistonul ete sus platina trb deschisa 0.4 si daca nu merge incerci sa reglezi platina cand pistonul nu este chiar sus un pic mai jos nu mult ..., iar surubul de amestec este cel din spre motor iar celalalt este relantiul... Editat Iulie 24, 2011 de cosmynel19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Pai, surubul de amestec este ce gros, sau celalalt, cel dinspre filtrul de aer, sau dinspre motor ? Si faza cu datu' cu dansa cu rotzile in sus mi se pare ca nu e gluma ca ma tot intrebam unde se duce benzina, da' tot eu ma linisteam "se evapora domle"! Am spus serios cu datul peste cap este mai usor decat sa desfaci motorul.Pentru pornire greoaie sunt mai multe cauze prima carburatia ( destul de sensibila la mobra) aprinderea motoare vechi magneti slabi starea motorului compresia deci sunt mai multe Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles ! am eu 30 ron de unde esti segmenti cromati sigilati Editat Iulie 25, 2011 de cosmynel19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 O facuram si pe asta cu mobra data cu dansa-n sus, da' nu cursa nimic din motoras!? Dar gasiram slabe piulitzele de la chiuloasa si nu are nici un fel de garnitura acolo. Poate ar porni daca ar fi stransa chiuloasa si ar avea si garnitura ? Pot confectziona o garnitura sau tre sa caut sa cumpar originala? Pistonul si segmentzii par in regula, insa nu stiu cum se impart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Nu trebuie garnitura la chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Ce segmenti imi trebuie pt motorul de mobra 50 s? ...si daca are cineva sa imi trimita si mie, contracost bineinteles ! am gasit segmenti in piata la rusi(moldoveni)cu 15 lei,sunt de 40 mm,nu sunt cromati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Nu trebuie garnitura la chiulasa nu trebuie nimic, nici azbest, nici silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 la chiuloasa nu trebuie garnitura de nici un fel ,se strange simplu pe cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Imi poate da si mie cineva instructiuni cum pot desface motorul de mobra ca sa pot schimba axul de la pedala ..cativa pasi daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Salut.Daca intereseaza pe cineva,am o MOBRA 50 SUPER in stare foarte buna cu toate piesele originale,inclusiv kilometraj functional,iar pretul este de 800 roni.Tel.0755483229 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loky Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Salut! Cumpar mobra Hoinar, daca aveti de vanzare nr. meu de tel. este 0766.80.90.11. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Am dat jos ciliondu, aprinderea am desfacut toate suruburile si tot nu resuesc sa scot partea din stanga a motorului ..nu vrea sa trag ca ciobanul de el ...ce ter sa fac ca sa desfac motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 fa si tu niste poze sa vedem.poate ai uitat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 (editat) dezmembrez mobra! detalii aici: /index.php?/topic/641461-bursa-comunistelor/page__st__3110 Editat August 6, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 (editat) Am dat jos ciliondu, aprinderea am desfacut toate suruburile si tot nu resuesc sa scot partea din stanga a motorului ..nu vrea sa trag ca ciobanul de el ...ce ter sa fac ca sa desfac motorul ? Vrei sa desfaci motorul in 2? sau sa dai jos capacele laterale . Daca vrei sa desfaci tot motorul eu daca imi aduc bine aminte.. trebe batucit motorul cu un ciocan de lemn.Lovesti frumos axul de la ambielaj si axul mijlociu pe care vine montat pinionul atac(cu pana schimbatoare. si tre sa se desprinda motorul in 2)ridici motorul in aer.. il pui pe un amic sa tina motorul si tu incet incet ciocanesti acolo axul de la ambielaj si axul unde vine pinionul de atac,pana se desface. vezi sa nu ti motorul la 2 m de pamant Editat August 7, 2011 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 am batut la el 4 ore si abia am reusit sa il deschid cativa mm...o sa mai incerc Am reusit sa desfac motorul si sa in locuiesc ce era de inlocuit dar acum al ta problema...nu mai am garnitura de la cutia de viteza... Cu ce o pot inlocui sau ce pot pune ? Ma gandeam sa fac garniturile din hartie mai groasa (carton)..merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 HARTIE Nu pune fiind ca acesta este un material poros prin care va trage aer fals (va porni in turatii excesive motorul si nu vei sti de ce) in fond BENZINA va picura spaland garnitura de hartie, astfel CE ETANSARE AI AVEA ? (una de c****) Siliconul nu este o solutie ce o recomand, acesta intradevar ofera o etansare perfecta dar nu de durata. Solutia mea este sa gasesti intr-un magazin cu piese auto o coala de klingherit din care sa confectionezi o astfel de garnitura, operatiune cu care in momentele de fata ma confrunt si eu. Vei avea nevoie de indemanare, multa rabdare si o forfecuta mititica (dinaia de unghii) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Cine are un arc de orientare(are doua spire) care vine la gheara de la cutia de viteza si o siguranta pentru axul cu pinionul de la lant ? NU are nimeni sa imi trimita (contracost) si mie un arc si o siguranta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Pai completeaza-ti profilul pentru inceput, ca sa stim si noi de unde esti. Apoi arcul ala il poti face din sarma otelita , iar siguranta aia o poti face din tabla, sau pui o saiba grover si nu mai ai nevoie de aceea siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius87 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Pai completeaza-ti profilul pentru inceput, ca sa stim si noi de unde esti. Apoi arcul ala il poti face din sarma otelita , iar siguranta aia o poti face din tabla, sau pui o saiba grover si nu mai ai nevoie de aceea siguranta. Pai nu prea am sarma otelita ca faceam... si sa ma duc sa cumpar nu stiu cati metri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 sar putea sa am eu acel arc.insa nu asigur ca o sa il gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Cine are un arc de orientare(are doua spire) care vine la gheara de la cutia de viteza si o siguranta pentru axul cu pinionul de la lant ? NU are nimeni sa imi trimita (contracost) si mie un arc si o siguranta ? dute la fier vechi la iaica acolo si cauta o dacie si ii iei cablu de la soclu sarma aia e fb si rezistenta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Salutari, Cumpar furca ce tine axul pana de la cutia de viteze a hoinarului. Sa fie intr-o conditie cat mai buna, spre nefolosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.