MANNIX-600 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Rezervor am eu la bursa si caca insist, s-ar putea sa gasesc siun contact. ok.. bun, terog, da-mi pe pm un linc cu ce zici, si vorbim acolo.. mersi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPINTee Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Cumpar Mobra pentru piese . pm me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 daca tot am "descoperit",in marea inghesuiala din pivnita, piesele astea....sa le foloseasca cine are nevoie : 2 platini, bunicele pt. modelul Ducati stator rebobinat la 12v -mai putin bobina de aprindere pretul ...posta + 1 bere mobra.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Poate intereseaza pe cineva: http://mercador.ro/oferta/mobra-50-super-ID6EjD.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 @ calin_cz :Daca nu se inghesuie nimeni pentru platini si aprindere ma abonez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Nu trebuie garnitura la chiulasa ba ma tem ca trebe garnitura.. la ij jpiter 3 nu trebe dar la mobra trebe!!! una subtire facuta din carton de dosar dar sa nu si fie lucios pus un pic de vaselina pe ea si nu are moarte!! si mare grija la garnitura de jos de la cilindru!! daca trage aer pe acolo nu o sa porneasca! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 @ calin_cz :Daca nu se inghesuie nimeni pentru platini si aprindere ma abonez eu maine va pleca spre Hunedoara,........asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Sarbatori Fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 ba ma tem ca trebe garnitura.. la ij jpiter 3 nu trebe dar la mobra trebe!!! una subtire facuta din carton de dosar dar sa nu si fie lucios pus un pic de vaselina pe ea si nu are moarte!! si mare grija la garnitura de jos de la cilindru!! daca trage aer pe acolo nu o sa porneasca! bafta Sper ca glumesti la chiulasa din carton nu rezista nici daca-l dai cu pipi de fata mare ( a se citi inalta). Original din fabrica nu avea garnitura de chiulasa cu garnitura de la carter este OK se poate din carton nu am facut niciodata ca erau din klingherit foarte ieftine. Sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Sper ca glumesti la chiulasa din carton nu rezista nici daca-l dai cu pipi de fata mare ( a se citi inalta). Original din fabrica nu avea garnitura de chiulasa cu garnitura de la carter este OK se poate din carton nu am facut niciodata ca erau din klingherit foarte ieftine. Sarbatori fericite am avut vreo 3 mobre si un hoinar si de fiecare data puneam garnitura din carton unsa cu vaselina si nu au avut deloc probleme, rezista chiar foarte bine! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 (editat) La cine gasesc si eu un carburator de Mobra? Motorul ala cu "racire fortzata" sau ... whatever cum ii zice. Defapt, poate ma ajutati si cu un mic tutorial, cum as putea sa pornesc mobra? Am cumparat anul trecut o mobra special sa-i iau motorul sa-l pun pe un cadru de Honda CRF 50 (pit-bike) Mobra era perfect functionala, segmentata recent la momentul respectiv. Asta vara am taiat suportii de montaj motor de pe mobra si i-am sudat pe cadrul de CRF, am pus si motorul, doar ca nu reusisesm la momentul respectiv sa fac flansha pentru prinderea pinionului de roata de scuter, dar am pornit motorul si mergea ceas ... se accelera, era ok ... dupa care proiectul a ramas in standby pana acum, in decembrie. Acum, profitand de frigul de afara ... am demontat pit-bike-ul si l-am vopsit. L-am ansamblat inapoi, si am probleme cu pornirea. Nu vrea neam. Nici nu mai incercasem sa-l pornesc de asta vara. Scanteieste, benzineste, dar nu porneste ... ce-o fi ? Singurul lucru la care am umblat asta vara a fost capatul de la cablul de acceleratie care intra in carburator ... Sunt aproape sigur ca am asezat cuiul bine inapoi ... dar mi-e sa nu fi fost si alte piese mici pe acolo pe care sa nu le fi observat. Si ar mai fi ceva ... cred ca are probleme cu cutia de viteze, cand e rece motorul daca bagi 1-a, trebuie sa si accelerezi sa pleci, pentru ca ambreiajul nu prea foloseste la nimic. Ca sa nu mai zic ca eu am "Neutral" intre toate vitezele ... nush' cum dreaq. Se pricepe cineva la partea de cutie? Poa' sa-mi explice cineva ce as putea face? Merci. Ete niste poze: Bobina este una de dacie, dar merge, scanteie da ... contactul ON/OFF e bun Faza e ca se inneaca foarte usor, chiar daca nu trag de acceleratie. Editat Decembrie 31, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 eu am ,,pedalat,, la un motor de m-am saturat cu un carburator de mobra apoi am pus unul de Jawa 125 si a pornit la prima pedala si am tras concluzia ca nu-i carburatorul de mobra bun cu toate ca un prieten imi pornise motorul cu carburatorul original tot la prima pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 eu am ,,pedalat,, la un motor de m-am saturat cu un carburator de mobra apoi am pus unul de Jawa 125 si a pornit la prima pedala si am tras concluzia ca nu-i carburatorul de mobra bun cu toate ca un prieten imi pornise motorul cu carburatorul original tot la prima pedala Pai si datul la pedala e un fel de arta ... pe care, sincer, n-o stapanesc Acum eram cu carburatorul imprastiat prin casa, l-am splat cu sapun lichid sa nu puta prin casa ... ca nevasta-mea face de mancare Am gasit tubul ventouri infundat ... nu stiu sigur daca nu cumva era de la splat si nu am vazut eu bine, dar ca sa fiu sigur am bagat un ac ... Cuiul ponto inchide ... pare ok ... poate printre artificiile de la 12.00, dau si eu cateva pedale Daca nu merge ... caut in targ un carburator de scuter ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Iti dau eu carburator de mobra daca vrei, al luasem pt un motoras chinezesc dar nu are cuiul pontou original e de IJ sau asa ceva, e mai gros si mai lung decat trebuie, asta e singurul lui defect pt care nu-l pot folosi, daca te aranjeaza da un semn si ti-l trimet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Iti dau eu carburator de mobra daca vrei, al luasem pt un motoras chinezesc dar nu are cuiul pontou original e de IJ sau asa ceva, e mai gros si mai lung decat trebuie, asta e singurul lui defect pt care nu-l pot folosi, daca te aranjeaza da un semn si ti-l trimet. Multumesc mult, e super ca ai asa ceva. Totusi, lasa-ma pana maine spre pranz cand o pornesc. Azi il ansamblez la loc si-l pun pe motor, dar nu cred ca ma apuc sa-i dau pedala ... ca o sa se uite nevasta-mea la mine. .. cu mutra aia ... in fine, nu stiti voi .. Oricare ar fi cazul, voi scrie aici maine. Multam fain. Un an nou mai bun pentru fiecare din noi ! La Multi Ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 am avut vreo 3 mobre si un hoinar si de fiecare data puneam garnitura din carton unsa cu vaselina si nu au avut deloc probleme, rezista chiar foarte bine! numai bine! Nustiu de ce era nevoie daca nu a pus fabrica si daca in capuyl pistonului se ejunje si la 2000 grade Celsius inseamna ca si chiulasa se incalzeste sanatos.Dar fiecare este liber sa faca ce vrea. An nou fericit Pai si datul la pedala e un fel de arta ... pe care, sincer, n-o stapanesc Acum eram cu carburatorul imprastiat prin casa, l-am splat cu sapun lichid sa nu puta prin casa ... ca nevasta-mea face de mancare Am gasit tubul ventouri infundat ... nu stiu sigur daca nu cumva era de la splat si nu am vazut eu bine, dar ca sa fiu sigur am bagat un ac ... Cuiul ponto inchide ... pare ok ... poate printre artificiile de la 12.00, dau si eu cateva pedale Daca nu merge ... caut in targ un carburator de scuter ... Nu este acelasi lucru sa dai cu dreptul s-au cu stangul In manual scrie ca se actioneaza violent An nou fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 (editat) Iti dau eu carburator de mobra daca vrei, al luasem pt un motoras chinezesc dar nu are cuiul pontou original e de IJ sau asa ceva, e mai gros si mai lung decat trebuie, asta e singurul lui defect pt care nu-l pot folosi, daca te aranjeaza da un semn si ti-l trimet. A pornit la a 3-a / a 4-a pedala ... Se pare ca pana la urma era gaurica de la tubul de emulsie infundata ... a stat o vara intreaga pe uscat, e cat de cat normal. M-am si dat cateva ture cu ea prin gradina, dar cam greu ca n-am inca scaritze si pozitia e cam incomoda pentru un adult. Ce ma enerveaza groaznic e mansonul de acceleratie care e original si plasticul deja si-a dat sfarsitul, se agata, nu revine singura. Mai am un manson de R6 ... si nu pot sa bag cablul, pentru ca e prea scurta distanta dintre piedica cablului si capatul camasii. Trebuie sa schimb cablul ... next time. Cu vitezele aceeasi problema. Trebuie sa alerg pe langa ea, sa bag 1-a, si apoi sa ma sui Iar intre a 1-a si a 2-a am neutralul in care intra indiferent daca schimb mai tare, sau mai incet, deci trebuie sa fac 2 miscari 1>N si apoi N>2 ... la fel si intre 2 si 3. Nu inteleg de ce am neutraluri intre toate vitezele ... Sigur e ceva bushit la cutie. Inainte s-o desfac am cautat niste schitze ecplodate si ceva explicatii. Se pare ca nu gasesc. Are cineva un manual de reparatie? Nu este acelasi lucru sa dai cu dreptul s-au cu stangul In manual scrie ca se actioneaza violent An nou fericit Am gasit problema ... din comoditate aseara iesisem in shlapi sa-i dau pedale ... Azi a mers usor cu adidashii. La Multi Ani ! Editat Ianuarie 1, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Azi am facut cateva poze.. si o mica filmaree cu mobraa mea ... si o simsoneta care e in reparatii (filmara nu pot sa o bag o youtub , mai incerc si revin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pe timpul lui raposatu cine nu avea moto de cros - enduro i-si confectionau una din ce aveau la indemina si anume MOBRA http://www.imagebam.com/image/e5caf8116607177 Nasterea Mobrei-Hoinar . http://www.imagebam.com/image/31e54b116988327 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pe timpul lui raposatu cine nu avea moto de cros - enduro i-si confectionau una din ce aveau la indemina si anume MOBRA http://www.imagebam....e5caf8116607177 Am trait vremurile acelea si binenteles am avut si eu Mobra modificata de cross. In Timisoara eram multi si era concurenta mare intre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Salut:) De curand am achizitionat o mobra de la un batran de pe aici:D Vreau sa o reconditionez si sa o fac sa mearga...Motorul este blocat. am reusit sa-l deblochez dar as avea nevoie de un cilindru de mobra ,niste sigurante pt piston si o pereche de segmenti:) Daca ma puteti ajuta ....lasati un msj.. platesc daca este nevoie...Dar nu am un buget asa de mare pt reconditionare:( Atasez si doua poze:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Revin si eu cu intrebarile legate de cutie ... 1. Se poate regla altfel, inafara de cablu ambreiajul? Momentan daca actionez ambreiajul, intra in viteza dar imi opreste motorul. Trebuie sa bag a-1-a din mers. Iar dupa cateva ture de mers, ambreiajul isi revine si functioneaza normal. Poate sa fie uleiul prea gros ? 2. De ce am neutral intre toate vitezele ? E ceva de la pinioane? sau probabil ceva montat gresit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Revin si eu cu intrebarile legate de cutie ... 1. Se poate regla altfel, inafara de cablu ambreiajul? Momentan daca actionez ambreiajul, intra in viteza dar imi opreste motorul. Trebuie sa bag a-1-a din mers. Iar dupa cateva ture de mers, ambreiajul isi revine si functioneaza normal. Poate sa fie uleiul prea gros ? 2. De ce am neutral intre toate vitezele ? E ceva de la pinioane? sau probabil ceva montat gresit ? Ambreiajul. Este un capac mic fixat in 2 suruburi M6 pe partea dreapta, peste capacul mare. sub acel capac ai un surub cu contrapiulita pt. reglaj. Adica acel surub impinge sau trage, la surubare / desurubare o pana unghiulara , pozitionata intre cama de actionare si cuiul "ciuperca" ce apasa pe ambreiaj. tot acolo, din aduceri aminte, ai si 2 suruburi cu excentric ce limiteaza schimbatorul de viteze, pt treapta 1 si 4 ) Oricum la mobra se regleaza destul de greu..."da sa plece" de pe loc...ca sa nu patineze apoi la turatie mare . Teoria zice ca se insurubeaza /desurubeaza pana simti rezistenta , atunci nu mai este joc, apoi se da inapoi 1/4 ture si se fixeaza cu contrapiulita. Liber cutie. Nu trebuie sa deranjeze ca ai liber intre toate treptele. Montat gresit nu ai nimic....e un ax pana care impinge cate 4 bile pt. fiecare pinion al unei trepte de viteza. La demontare /montare se poate intampla sa scape cate o bila sub acel ax pana....si nu mai ai toate treptele. De regula axul pana se uzeaza primul...si sare din viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Azi am facut cateva poze.. si o mica filmaree cu mobraa mea ... si o simsoneta care e in reparatii (filmara nu pot sa o bag o youtub , mai incerc si revin ) ce piese de mobra mai ai inafara de cilindru?plz ajuta-ma sa o reconditionez si eu pe a mea..daca vrei sa dai piesele le cumpar;) in caz ca vrei bani...sau fac cinste:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Ambreiajul. Este un capac mic fixat in 2 suruburi M6 pe partea dreapta, peste capacul mare. sub acel capac ai un surub cu contrapiulita pt. reglaj. Adica acel surub impinge sau trage, la surubare / desurubare o pana unghiulara , pozitionata intre cama de actionare si cuiul "ciuperca" ce apasa pe ambreiaj. tot acolo, din aduceri aminte, ai si 2 suruburi cu excentric ce limiteaza schimbatorul de viteze, pt treapta 1 si 4 ) Oricum la mobra se regleaza destul de greu..."da sa plece" de pe loc...ca sa nu patineze apoi la turatie mare . Teoria zice ca se insurubeaza /desurubeaza pana simti rezistenta , atunci nu mai este joc, apoi se da inapoi 1/4 ture si se fixeaza cu contrapiulita. Liber cutie. Nu trebuie sa deranjeze ca ai liber intre toate treptele. Montat gresit nu ai nimic....e un ax pana care impinge cate 4 bile pt. fiecare pinion al unei trepte de viteza. La demontare /montare se poate intampla sa scape cate o bila sub acel ax pana....si nu mai ai toate treptele. De regula axul pana se uzeaza primul...si sare din viteze. Asta-i omul meu mai fratilor ! Sarumana ... in uichend ma apuc sa desfac, daca nu ti-e cu suparare, poate o sa te ma frec la cap cu cate un PM daca gasesc ceva aiurea. Merci inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.