Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stii cumva, daca ii faci numere provizorii, trebuie facuta inca o asigurare sau pot sa o pastrez pe cea a proprietarului?

 

 

 

Mersi frumos ! Remaparea inseamna sa iti seteze cata benzina si cat aer sa primeasca motorul la diferite regimuri de ture. Mie la mers cuminte cu pasager imi lua 5, la stilul meu de mers imi lua 5.5. In oras cam 6-6.5

 

salut, unde se poate remapa?! Mie imi consuma mult, am evacuarea originala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, unde se poate remapa?! Mie imi consuma mult, am evacuarea originala...

 

Salut!

Remapare se poate face la TNG...recomandat si de colegul nostru de mai sus si de mine si de multi altii. Daca ai nevoie de telefon cauta ma pe PM.

Parerea mea insa este ca consumul tine foarte mult de stilul de mers. Si a mea consuma multicel, chiar mult fata de ce spun altii pe aici, dar repet, conteaza de cum mergi cu ea (adica in ce turatie mergi sau daca accelerezi sportiv sau normal). Evident ca am incercat sa merg altfel adica in ture mai mici (ca sportiv oricum nu merg)si am constatat ca se reduce consumul simtitor , dar stilul asta de mers nu ma aranjeaza, imi da impresia ca la schimbarea vitezelor nu am rezerva de putere si prefer sa consum mai mult dar motorul sa imi raspunda instant si simtitor la acceleratie in orice moment.

Iar remaparea inseamna cum s a spus mai sus reglaje...nu poti sa ai si putere si cuplu si consum toate in acelasi timp si la orice turatii...so...cistigi ceva aici, pierzi ceva pe dincolo..eu cam asa vad lucrurile. Ceea ce e sigur e ca daca schimbi tobe sau filtre e musai sa ii faci remapare.

Asta este doar opinia mea...posibil sa nu fie chiar asa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma mult, am evacuarea originala...

 

Ce inseamna "mult" pt tine? Are 4 cilindri in linie,cat ai vrea sa consume,3/100?

La fel ca si tine am toba stock si imi consuma 6/100,mai mult decat acceptabil zic eu.

Am testat intr'o zi cu soare mersul turbat intr'un loc amenajat pt fix 100 de km si mi'a consumat 8 litri,deci nu e chiar asa de rau.

 

Nu stiu dar eu tin la ea indiferent de situatie :makeout: si nu ma plang deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca e totul stock, mai bine o lasi asa?

depinde ce remapare iti face acum na, remapare inseamna reconfigurare amestec benzina/aer la diverse turatii, deci normal daca vrei poate sa iti faca o harta de consum.

 

Ce inseamna "mult" pt tine? Are 4 cilindri in linie,cat ai vrea sa consume,3/100?

La fel ca si tine am toba stock si imi consuma 6/100,mai mult decat acceptabil zic eu.

Am testat intr'o zi cu soare mersul turbat intr'un loc amenajat pt fix 100 de km si mi'a consumat 8 litri,deci nu e chiar asa de rau.

 

Nu stiu dar eu tin la ea indiferent de situatie :makeout: si nu ma plang deloc.

 

Da, dar cu consum de 7% mers mixt (tare/touring) cam plangi daca faci un drum lung. Cu un consum de 5-5.5 mers mixt e alta viata

 

Acum depinde imens stilul de mers. Daca mergi constant (asta inseamna sa te dai tare pe curbe si in linie dreapta sa fii cuminte, atunci consumul e foarte mic, testat pt stilul meu de mers :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt proaspat posesor de permis categoria A si de motocicleta Suzuki GSR 08, si as dori daca ma-ti putea ajuta cu un manual de folosire,intretinere deoarece momentan nu am idee cum as putea schimba becul de pozitie :)

 

Multumesc.

Editat de crystynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am constatat de curand ca lantul intra in contact cu o bucatat de cauciuc de pe bascula. Bucata respectiva de cauciuc are niste santuri mici acolo unde atinge lantul. Din cauza asta mi se pare ca se aude lantul in mers. E ceva normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am constatat de curand ca lantul intra in contact cu o bucatat de cauciuc de pe bascula. Bucata respectiva de cauciuc are niste santuri mici acolo unde atinge lantul. Din cauza asta mi se pare ca se aude lantul in mers. E ceva normal ?

Cind am uns lantul am observat si eu ca in neutru sta pe bucata aia de plastic..nu cred ca dauneaza, iar in mers daca lantul este intins corect nu cred ca atinge. daca ti se pare ca bate in mers pe plastic, verifica intinderea lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru aia este bucata aia de plastic, sa nu frece direct pe fier. E normal sa ai niste mici caneluri (cand mai atinge). Ridica lantul cu degetul si vezi sa aiba 2 maxim 3 cm joc. Daca are mai mult trebuie strans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru aia este bucata aia de plastic, sa nu frece direct pe fier. E normal sa ai niste mici caneluri (cand mai atinge). Ridica lantul cu degetul si vezi sa aiba 2 maxim 3 cm joc. Daca are mai mult trebuie strans.

Din cite am reusit eu sa inteleg masurarea se face cu motorul pe cric si scos din viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh frumos !

Sa-l stapanesti sanatos. Inseamna ca poate ne iese intalnirea aia macar acum spre finalul sezonului.

Ca sunt curios cum arata si live ;)

 

Mersi, sapt viitoare pe miercuri poate ne intalnim, sa termin si eu cu actele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap

 

Siiii a venit marele momeent (pt mine cel putin :D) - Poze cu noua bestiuta :

 

 

Superba!!cum era si de asteptat.Sa te bucuri de ea si fara evenimente :cheers:

 

Ai adus'o in masina pana la urma?

Editat de vasss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superba!!cum era si de asteptat.Sa te bucuri de ea si fara evenimente :cheers:

 

Ai adus'o in masina pana la urma?

 

Din pacate da.. E foarte mare nebunie daca vrei sa te intorci pe ea. (Acte, numere provizorii, asigurare, etc).

Partea cea mai trista e ca italienii au taxa de etnie la asigurare ( :finger: ) si in + nu prea se fac asigurari pe numerele provizorii (Nu stiu cum vine asta).

Asigurarea ma costa 500E sau 350E prin intermediul firmei de la care cumparam motorul (asigurarea fiind pe 5 zile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate da.. E foarte mare nebunie daca vrei sa te intorci pe ea. (Acte, numere provizorii, asigurare, etc).

Partea cea mai trista e ca italienii au taxa de etnie la asigurare ( :finger: ) si in + nu prea se fac asigurari pe numerele provizorii (Nu stiu cum vine asta).

Asigurarea ma costa 500E sau 350E prin intermediul firmei de la care cumparam motorul (asigurarea fiind pe 5 zile)

 

Ehh lasa nu fi trist,cu ocazia asta ai mai economisit niste banuti si nu te-ai mai complicat. :cheers:

 

Ai scos numar provizoriu sau te duci direct la rar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...