Jump to content

Tornada

Super Membru
  • Content Count

    1,270
  • Joined

  • Last visited

About Tornada

  • Rank
    Winner

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Motocicleta
    K1200R sport
  • Numar Moto
    WIN
  • Club
    DoOrDoNot!NoTry!

Recent Profile Visitors

1,160 profile views
  1. Se apropie un nou schimb de anvelope. Pentru că am o motocicletă destul de mare și de grea (K1200r sport) am ales anvelopele sport touring in ultima vreme. Sportsmart 2 excelente, dar s-au dus incredibil de repede pe motoreta mea. Pe un naked înainte au fost ireproșabile. Dar m-au făcut să trec la sport touring cum am spus mai sus. Pirelli Angel GT au fost de asemenea absolut superbe. Pe final de viață (10k km) parcă începuseră să patineze un pic. Design superb. Au mers pe ploaie, pe uscat, la viteze mari. Bune rău. Pilot Road 5, pfff, doar look-ul pentru cei care adoră un aspect sport are de suferit. În rest? Nu cred că am avut anvelope mai bune. Longevitate, aderență în orice condiții de stradă. Pe ud îți oferă efectiv încredere. Jos pălăria! Acum aș fi vrut să încerc Pirelli Angel GT 2, dar au câteva review-uri proaste pe revzilla lucru pe care nu l-am întâlnit la celelalte de mai sus. Bine, sunt puține comentariile proaste, în rest numai de bine ca și versiunea precedentă de exemplu. Deci, întrebarea este, folosește cineva acest Angel GT 2? Pe ce motor și care e feedback-ul? Nimeni cu Angel GT 2....!?
  2. Postați și voi un rezumat la final să vedem și noi ce ați realizat. Întrebările sunt așa și așa, nu foarte relevante. Era să mă plictisesc după 7-8 întrebări. E greu să menții atenția cuiva, dar cred că voi sunteți (viitori) specialiști în comunicare.
  3. +1. Debit mic, dar poți și măsura/seta presiunea corectă. Merită luat în seamă!
  4. Poți citi asta încă o dată!!! Știu că nu motive pro sau contra cauți, dar e o durere de cap mult mai mare decât pare la prima vedere... Și poate deveni un chin pentru toată lumea: tu, copil, soție și....cățel! Dacă totuși hotărârea rămâne finală, o să recomand un Golden retriever. E un câine de talie mare, dar un tăntălău care se va face iubit din primele zile și rămâne așa până la bătrânețe. Un câine care are o personalitate unică. Iubitor cu copii și cu oamenii în general. Dar e mare. Lasă păr. Se maturizează în jurul vârstei de 14 luni, deci va face în casă o perioadă destul de lungă... O grămadă de plusuri și minusuri, dar un animal de companie cu care nu poți da greș. Baftă!
  5. Îți trimit numărul în privat. Mă poți suna oricând după ora 13 până la miezul nopții. Dacă cumva nu răspund, te sun eu înapoi.
  6. Deși sunt de acord cu tine, nu reușesc să îmi schimb k-ul 1200r sport cu ceva relativ similar, look, motor, feeling fără să am impresia unui downgrade! Nu încă... Fă-ți damblaua cu ea! E o experiență senzațională, o ciclistică fenomenală, numai că după o perioadă o să ajungi la aceeași concluzie cu noi. Deci mai vorbim.....
  7. Surprins am rămas când am făcut coasta de sud a Turciei pe unul de mi-a schimbat optica despre scutere în general și maxi-scuter în particular. Rezervasem un motor mare de touring, dar au întârziat ei cu o zi și am primit un SYM i300 (parcă) cu care am continuat toată tura. Ieftin, comod s-a descurcat de minune vreo 2500 km făcuți în câteva zile. Eu plăcut surprins și super mulțumit am rămas de atunci cu gândul la el.
  8. Cred că fac un tur să văd și ceva modele noi. Poate, poate.... Îmi e teamă să nu mă opresc la un SYM și să păstrez ce am acum.... @ianachim
  9. S1000xr se bate cu ce modele de la alte mărci? @l.u.v, dacă mai ține vremea asta bună, cred că trec în câteva zile să îl văd de aproape de o fi la îndemână. Ca idee, caut K1300s, dar nu am găsit ceva rezonabil, stare vs preț. Deocamdată.
  10. Nope, prețul la sistemul dedicat Sena era 270 euro, dar împreună cu casca și plata cash am obținut o reducere. Gen casca era 629 euro, iar pe ambele am plătit 740e. Nu știu dacă a fost vreo afacere, dar cred că e ok. Am avut un Gt Air simplu tot cu sistem dedicat care a fost ok, nu excelent din punct de vedere al calității sunetului, dar măcar ergonomic....De fapt o folosesc și acum, dar bateria ține destul de puțin. Am înțeles că pot fi înlocuite, dar nu m-am interesat prea mult. Că tot se vorbește despre cât de gălăgioasă e, Gt Air (fără 2) e destul de ventilată, deci și destul de gălăgioasă, cu sau fără bureții ăia de la sistemul de comunicație. Le-am încercat și cu, dar și fără. Gt Air 2 nu am încercat încă....
  11. Mi-am luat un Gt Air 2 din Italia, i-am rugat să îmi pună și sistemul audio dedicat de la Sena. La ce să mă aștept?
  12. Te-am urmărit să văd ce spui de ea, mai ales că tot după un BMW la care ai ținut mult ai făcut trecerea! Și, ba da, e un motor pe care îl iau în considerare. Poate trec pe la tine să o văd mai de aproape.
  13. Că tot e iarna...am început să caut oferte de sezon. Tot între K1300s, ZX14r și Hayabusa mă trage ața, logica mă duce și către un XR de o mie, ceva de gabarit, dar care să nu uite latura sportivă. Uff, tare greu! Parcă mă vezi pe un maxiscuter până la urmă!
  14. Salve! Studiez mai toate sfaturile voastre. Foarte interesante unele dintre ele. De exemplu pe link-ul de mai sus a lui victorportugal am stat câteva ore asta seară. @reverend, ziceai ceva despre numărul de telefon al unui artist, trimite-mi-l, te rog. Probabil nu o să deranjez acum de sărbători, dar după poate stăm la o discuție dacă e dispus.
×
×
  • Create New...