Jump to content

Tornada

Super Membru
  • Posts

    1,292
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Motocicleta
    Hayabusa gen 3
  • Numar Moto
    WIN
  • Club
    DoOrDoNot!NoTry!

Recent Profile Visitors

1,421 profile views

Tornada's Achievements

  1. Acum am început să pricep ce face, dar sună destul de neinteresant pentru ce folosesc eu motorul.
  2. Da, da..LF e lift control. LC, launch control apare când îl activezi de la butonul roșu. L-am testat pe toate 3 trepte și nu am observat nimic deosebit. Probabil nu știu eu să îl folosesc, de asta zic că nu înțeleg ce face efectiv.
  3. Băieți, LC launch control ce face? Am înțeles că oferă asistență la lansare, doare în treapta 1, dar ce face mai exact?
  4. Dar crezi că s-a vrut? Stau rău cu timpul în perioada asta, dar abia aștept să facem schimb la o tură. În jur de 700 de euro completă și cu plata integrală.
  5. Păi 300 pe lună, înseamnă înseamnă 3.600 pe tot anul, adică 22% din costul de nou al motocicletei.... Mult prea mult! Cred și sper că va costa cu mult mai puțin, undeva la 5% din prețul de nou. Legat de Costi din Galați, mulțumesc, dar nu erau chestii anume de vorbit. Voiam doar să văd și alte păreri la o cafea dimineața pe forum.
  6. Nu i-am făcut încă asigurare casco, am cerut o ofertă de preț pe care o voi primi abia luni. Revin atunci cu detalii.
  7. Am făcut primii 800 km de rodaj. Teoretic pot sări de 5.5k rpm. Încă suntem la stadiul de a ne cunoaște mai bine. Temerea mea că e prea sportivă pentru ce îmi doresc se disipă. Nu am simțit mai deloc cei 500+ km făcuți ieri. A fost ascultătoare pe curbe, cum spuneam suspensiile s-au simțit bine, motorul a tors frumos. Aerodinamica e destul de diferită prin comparație cu K1200r sport de dinainte și nu m-a făcut încă să îmi doresc nici măcar deflectorul de vânt și nici parbrizul touring. Voi lua totuși în considerare înălțătoare de ghidon chiar dacă este vorba de doar 3-4 cm. Arde la picioare pe când k-ul nu o făcea deloc și vibrează (simt la șa) nițel mai tare prin comparație. O să îi fac revizia la 1k km și apoi sper să mai bag niște ture medii anul ăsta. Apropo, am cumpărat-o de la Bardak și tot acolo îi voi face prima revizie. Sper să nu mă dezamăgească și să își facă treaba cum trebuie (cei de la BARDAK). Ceva recomandări în privința asta? Edit: niciun posesor al modelului nou pe aici să mai aud o părere?
  8. Într-a 6-a pe la 5k rpm aveam cam 150. Atât am încercat la o scurtă ieșire pe autostrada. Nu știu despre celelalte, dar a tras bine în ture joase. Mulțumesc!
  9. Cartea zice că în primii 800 km nu trebuie depășite 5.500 rpm și pe urmă încă 800 km cu sub 8.000 rpm.
  10. Băieți, vă mulțumesc încă o dată!
  11. Vă mulțumesc! Așa ca primă impresie: o simt și e mai joasă decât mă așteptam, considerabil mai joasă decât K1200r sport-ul de dinainte; și clar stau mai chircit. Altfel se simte bine, suspensii bune, frâne bune, finisaje super ok. Rămâne de văzut la niște ture mai lungi și la alergat cu băieții. S-aveți spor!
  12. O să revin cu ceva păreri după ce apuc să fac niște km cu ea. Încă nu mi-au ieșit numerele, așa că mai am de așteptat un pic. Busa e clar mai sport decât k-ul pe care numai ce l-am vândut. Sunt curios cum mă voi simți pe Hayabusa, mai ales că nu am încercat-o înainte și am ales mai mult cu inima.
  13. Cu o întârziere de 2 ani, am aflat răspunsul: Hayabusa gen 3. Urmează să văd în practică dacă alegerea a ceva mai sport a fost bună sau o să îmi lipsească partea dinspre touring!
  14. Vin și eu că am achitat și diferența, aștept numerele și abia aștept să fac prima revizie de 1.000 de km. Oare unde găsesc niște crash pad-uri pentru modelul nou? Surprinzător nu are mufă usb sau ceva pentru încărcare sau mă înșel?
×
×
  • Create New...