Jump to content

Tornada

Super Membru
  • Content Count

    1,249
  • Joined

  • Last visited

About Tornada

  • Rank
    Winner

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI
  • Motocicleta
    K1200R sport
  • Numar Moto
    WIN
  • Club
    DoOrDoNot!NoTry!

Recent Profile Visitors

858 profile views
  1. Vezi că eu am intrat la Serres anul ăsta și nu a fost rău deloc! Să o stăpânești sănătos și poate facem o ieșire împreună sezonul ăsta să îți văd piesa!
  2. Nu știu dacă ai ales ceva, dar pentru că conducem niște veri pe undeva îmi permit să îți recomand niște anvelope cu care eu m-am înțeles foarte bine. Adică performanță vs număr de km a fost imbatabil. Pirelli Angel GT. Acum e și varianta GT 2, deci prima generație ar fi trebuit să scadă la preț deja. Mie mi s-au părut cele mai sport anvelope dintre cele sport-touring. PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat. Dar recunosc ca aici s-ar putea să vorbesc prostii.
  3. Tu să mergi cu mașina poate.... Niciunul dintre motoare nu se pretează la drumul ăla.
  4. Fiind din Tulcea, am copilărit și am călărit primele motoare de pe la 15 ani pe drumurile alea. Pfuu...acum mai bine de 25 de ani! Chiar sunt curios cum o fi după Pardina căci până acolo ar trebui să fie măcar acceptabil. Dacă mergi să ai drum bun, grijă la mistreți și să faci poze!
  5. Nu mă plâng că nu sunt sensibil despre faza cu moto smurd, ideea era că răspunsul a fost parcă prea în antagonie cu taximeTristul săritor. Gen...
  6. Probabil de la vibrații mi s-a slăbit o borna la baterie și m-a lăsat pe la Guvern la un semafor. Mi-am dat repede seama despre ce e vorba, am împins motorul mai într-o parte ca să îmi dau seama că...nu am șurubelnița care îmi trebuia să rezolv problema! Mă uit în jur, nimeni de la care să pot întreba de așa ceva cât să strâng puțin plusul la baterie. Nimeni cu excepția unui motociclist smurd. După câteva ezitări am zis să îl întreb dacă nu cumva are o șurubelniță pe la motocicletă. Nah, dacă tot stătea lângă motor pe telefon, am zis că nu e cine știe ce dacă pun întrebarea. La care el: "Exact asta am in cutii! E totuși o ambulanță!" S-a suit pe motor și a plecat lăsându-mi o senzație de jenă de parcă am cerut o tură nino nino. A oprit un taximetrist, genul ăla haladit de București, s-a dat jos din hârb și mi-a strâns el borna fără măcar să îi fi cerut ceva. Am apucat să îi mulțumesc și s-a tirat! Am plecat cu problema rezolvată, dar o bună parte din zi nu am înțeles ce nu îmi dădea la calcule!
  7. Am mai studiat. Eken h9r pare a fi ce îmi lipsea din punctul ăsta de vedere. Am primit-o cu o cutie plina de accesorii, card și tot ce trebuie.
  8. Am uitat să menționez că nu are CT. REZOLVAT: borna de plus la baterie era nu slabă, dar atârna în gol.
  9. Am primit cadou astăzi un action cam EKEN h9r. Nu am aspirații de vlogger. Merită să o păstrez? Sau din dar în dar Rai se face?
  10. Simptom nou la al meu K1200r sport. În bord becul roșu care clipește câteva secunde după ce plec de pe loc până se calibra ABS-ul (parcă asta era, nu?), se aprinde în mers câteva secunde doar pe accelerare dacă asta e un pic mai brutală! O pun luni pe tester să văd dacă da vreun cod de eroare. Vă sună a ceva cunoscut?
  11. Pentru multi de aici au trecut ani de la examen; unii nici nu au prins traseul.... Eu te-aș sfătui în primul rând să exersezi cât mai mult. Întâmpini tot felul de "dificultăți" care dispar numai prin practică. La fel și după examen, ca să înveți și dacă îți place, totul vine în timp prin exersare. Tu singur ai să găsești care este momentul potrivit să pui picioarele jos. La început ai să te simți inflexibl ca un lemn, după un timp ai să uiți că îți făceai asemenea probleme. Te mai poți orienta după tutoriale de pe Youtube. Poți citi ceva material de pe forum. Dar în final practica te învață totul. Eu îți mai pot spune să fii cumpătat. Să înțelegi că o singură dată este suficient să mori sau să îți fi dorit asta. Asta nu înseamnă că nu îți vei împinge limitele. Toți am făcut-o și fără asta nu am fi învățat unele lucruri. Alții au avut mai puțină șansă..! Deci fugi și exersează! Ia-ți inclusiv ore extra în poligon. Vorbește cu instructorul să ieșiți în zona unde se dă traseul! Bagă mare!
  12. Baieti, multumesc pentru feedback-ul oferit! Tare greu in continuare de alcatuit acel shortlist... Luate in ordinea postarilor: GTR1400 sau K1300GT sunt parca prea touring pentru ce imi doresc in momentul asta. Cam la fel de grele, daca nu mai grele de ce am acum. Super motociclete, dar pe care momentan nu le-as pune pe lista. Kawa z1000sx si Suzuki gsx s1000f, as vrea sa le probez, macar de pe loc daca nu chiar si un ride test. La prima vedere sunt mai firave pe carenaj si sensibil mai mici fata de ce am acum. Wheelbase-ul destul de mic, dar vreau sa imi fac o parere mai buna probandu-le. Din pacate nu le-am gasit pe stock la nicio reprezentanta. @ianachim, enduro-touring sacrifica parca prea mult din placerea mea de a merge pe strada. Nu as fugi atat de mult de sport-touring-urile cu garda inalta si cu exceptia versys-ului care nu imi prea place, XR-ul sau Multistrada ar putea fi niste optiuni viabile pentru mine. KTM SuperDuke intersant de asemenea, dar nu l-as pune inca pe lista. R1250 RS? Interesant! Nu l-am vazut sau luat in considerare vreodata, dar...foarte interesant. Pun la urma optiunile care cel putin la prima vedere ma atrag momentan cel mai mult: - k1300s, imi place mult cum arata, dar doua comentarii: parca mult prea apropiat de ce am acum si totusi iar BMW? - ZX-14R, imi place cum arata, dar as vrea sa studiez eventual sa o vad mai de aproape. - GSX1300R, o dragoste mai veche, dar de la care la un moment dat imi luasem gandul. Acum a revenit in actualitate.
  13. Actualmente detin un BMW K1200R sport din 2007 (parca) care mi-a facut viata de motociclist mai frumoasa. A fost un fel de dragoste la prima vedere. Ma rog, e genul de motocicleta care iti place ori ba, iar mie mi-a placut destul de mult. Mi-a placut mult cum arata in primul rand; apoi pot adauga puterea, cuplul (senzatia aia de locomotiva electrica), ESA, duolever, paralever, frane combinate, cardan, etc... De fapt toate astea inca imi plac ca sa fiu sincer. Evident ca am si aspecte care nu mi-au placut: bordul analog (dar cu care m-am obisnuit); desi cu un centru de greutate scazut, destul de grea (cu plusuri si minusuri) si mai ales fiabilitatea; putine service-uri si putini mecanici care se baga sa repare bmw-uri in general. De cateva zile a inceput sa ma bata un gand sa o schimb cu ceva sport-touring. Nu vreau sub nici o forma ss, de naked curat m-am saturat cat m-a batut vantul, iar spre touring nu as merge inca... Sunt destul de mare, 1.90 si peste 100kg (in scadere, dar tot peste suta ), iar modele de genul Suzuki gsx s1000f mi se par ca au un wheelbase destul de mic si pot parea ca ursul pe bicicleta. Deci caut ceva destul de impunator si refuz inca sa renunt la partea sportiva a unei motociclete. Urmeaza sa fac un short list, dupa ce ma sui pe mai multe modele, inclusiv de pe loc. Despre buget nu pot vorbi inca, dar sunt tentat sa iau ceva nou, fara sa ma dau la o parte de la un SH bine intretinut. Asadar, cei care ati mai fost in situatii similare, catre ce v-ati aruncat privirea in gama mentionata? Ma ajutati cu sugestii in alcatuirea acelui shortlist, va rog?
  14. Tare aș vrea să văd una în carne și oase. Dacă e cineva dispus prin București, tare aș aprecia. Cel mult aș vrea să mă sui pe ea pe loc! Dacă e ceva, lăsați un număr în privat și vorbim.... Mulțumesc! Ps - la motorteam nu au decât pe comandă.
×
×
  • Create New...