Andrei_D Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Salutari! Am luat un releu de semnalizare de Minsk si observ pe cei trei conectori niste notatii pe care eu nu le-am mai intalnit: un conector este notat cu L, altul cu P iar ultimul cu X. Unde conectez plusul, unde conectez minusul si care este firul care pleaca spre comutatorul de pe ghidon, apoi spre semnalizari? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Salutari! Am luat un releu de semnalizare de Minsk si observ pe cei trei conectori niste notatii pe care eu nu le-am mai intalnit: un conector este notat cu L, altul cu P iar ultimul cu X. Unde conectez plusul, unde conectez minusul si care este firul care pleaca spre comutatorul de pe ghidon, apoi spre semnalizari? Multumesc ! arunca-ti un ochi aici, sigur te vei lamuri......./index.php?showtopic=87945 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 28, 2007 Autor Share Postat Martie 28, 2007 gata, multumesc mult! topic inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 1, 2007 Autor Share Postat Aprilie 1, 2007 astazi am montat releul dupa schema de mai sus. nu merge. am 3 fire: un minus legat pe cadru, un plus, care este tras de la lumini si firul care pleaca spre comutatorul din bord apoi spre semnalizari. nu reusesc sa gasesc ordinea corecta. schimband firele intre ele, am facut sa mearga pe intermitent farul, stopul, numai semnalizarile nu merg deloc. stie cineva la ce se refera cele trei simboluri de pe releu si anume L, P si X? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Salutari! Am luat un releu de semnalizare de Minsk si observ pe cei trei conectori niste notatii pe care eu nu le-am mai intalnit: un conector este notat cu L, altul cu P iar ultimul cu X. Unde conectez plusul, unde conectez minusul si care este firul care pleaca spre comutatorul de pe ghidon, apoi spre semnalizari? Multumesc ! vezziii ca in curent alternativ PLUSUL si MINUSUL se inverseaza cam repede, vezi daca poti misca mainile cu frecventa de rotire a motorului...., cam 2000 rot/min.... buaaahhhaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaa ps. vezi ca numai PLUSUL de la priza curenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 astazi l-am facut sa mearga. releul nu are nevoie de minus. la el se conecteaza numai plusul(x) si firul care pleaca spre semnalizari(p). releul se izoleaza sa nu atinga cadrul(masa). at reilea conector, probabil este pentru martorul de bord, nu am incercat. topic inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 vezziii ca in curent alternativ PLUSUL si MINUSUL se inverseaza cam repede, vezi daca poti misca mainile cu frecventa de rotire a motorului...., cam 2000 rot/min.... buaaahhhaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaa ps. vezi ca numai PLUSUL de la priza curenteaza... auzi, mestere, io te inteleg ca esti mai acid din fire, da' nu te mai baga asa la shtromberg ca sa incurci lumea...........hai sa-ti dau si eu peste nas, vrei?.........in primul rand ca frecventa nu are absolut nici o legatura cu turatia......ce zici de asta?????........e adevarat ca ambele se raporteaza la timp......dar, frecventa se refera la numarul de impulsuri de orice fel care se succed intr-un interval de timp (in S.I. este secunda, iar unitatea de masura a frecventei este Hertzul), in timp ce turatia se refera la numarul de rotatii complete ale unui arbore intr-o unitate de timp........iar, aceasta unitate de timp este minutul.......oricum, in capul tau este un bine-definit talmes-balmes.............ceea ce cred eu ca vroiai sa spui este de fapt despre frecventa curentului alternativ.......numai ca, la voi in Galati, sunt multi mesteri autisti.....frecventa curentului alternativ la generatorul dinamo-magnetou este data de numarul de ture pe secunda inmultit cu numarul de poli ai magnetilor permanenti......ei, ce zici de asta?...........cam dificil pentru tine! astazi l-am facut sa mearga. releul nu are nevoie de minus. la el se conecteaza numai plusul(x) si firul care pleaca spre semnalizari(p). releul se izoleaza sa nu atinga cadrul(masa). at reilea conector, probabil este pentru martorul de bord, nu am incercat. topic inchis ok, foarte bine, felicitari! sper ca schema aceea ti-a fost de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.