Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost azi, am vazut mobra...se aude bine, a fost revopsita integral in urma unei cazaturi minore dupa spusele lui, radiatorul este schimbat cu unul non-kawa, dar astea nu ar fi probleme ci uleiul de la capacul de motor, dar daca este doar 400 ron de schimbat nu ar fi capat de tara . Deasemenea are doar 1 cheie cu chip, se poate face copy-paste pe undeva sau o sa mor cu o singura cheie ?

Vorbeste cu userul wawessh, poate te ajuta in legatura cu cheia.

/index.php?/topic/679457-inregistrez-chei-cu-cip-kawasaki/?pid=3154670&do=findComment&comment=3154670

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e treaba cu becul F1 de pe bord, la modelul 2006 ? Ce ar trebuii sa indice ?

 

 

Ar trebui sa fie Fi nu F1 :). Daca are evacuare aftermarket poate sa apara aceasta eroare. Altfel trebui s-o duci la un tester si sa vezi despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am aftermarket si nu apare Fi

 

eu de 2 ani merg pe zet 07 cu Akra fara nici o problema

 

parca la 636 era problema asta, dadea eroare de la exup

 

atentie ca acel Fi sa nu ascunda altceva

Editat de GaGauTa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am vazut cazuri in care sa se aprinda Fi datorita evacuarii aftermarket insa spuneam ca trebuie luata in calcul varianta (in cazul cel mai fericit). Altfel, Fi (desi nu sunt 100% sigur de asta) sugereaza existenta unei probleme la sistemul de admisie (atunci cand Fi nu se stinge dupa ce ai pornit motorul). Ledul rosu care palpaie atunci cand e oprit si cheia scoasa este de la Imobilizer. Oricum, in functie de ce model ai te pot ajuta cu manualul de reparatie in format PDF si gasesti acolo raspunsuri la multe dintre intrebari ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cat are diametru exterior teava de evacuare ( locul unde se unesc galeriile si se conecteaza cotul de la toba originala) mersi

 

ai fi interesant de vazut/auzit ce tobe aveti asa ca daca a uploadat careva clipuri pe youtube cu zeturi puneti-le si aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De astazi am tradat liga Ducatista si m-am intors pe Zet acasa :), primele impresii... pana la 5000-6000 ture e bicicleta porma dezlantuie iadul ca sa zic asa. O sa mai impart impresii dupa revizie, recomandari de mecanici buni care se pricep la z750 ? Deasemenea daca aveti ceva manuale as fi recunoscator sa ma mai elucidez si eu cu una alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Not really...zetul il tin un sezon maxim doua, tot la Ducati ma intorc. Eu aveam un monster pe carburatie si am vrut sa trec la injectie dar piata pentru asemenea modele este moarta sau exorbitant de scumpa momentan, deci mai strang bani si la anul sau peste doi imi incerc norocul la un Monster 696 :)

 

Este frumos si zetul nu zic nu, inca nu m-am imprietenit cu el, trebuie sa facem cunostinta mai intim, dar inca nu are acel "ceva" ca un Ducati :love:

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta il am acum la indemana: http://fastupload.ro/65375f5253c94b5266e39173a6d0360c.html.

Il am si pe cel pt. generatia anterioara insa pe calc. de la munca si il pot urca abia luni. Oricum, nu cred ca vei regreta alegerea :). E o motoreta placuta din multe puncte de vedere, si sincer (desi probabil subiectiv :) ) este peste celelate competitoare (hornet, fz6, gsr ...desi astea sunt motoare de 600), poate si datorita succesului lui z750 (nu in Romania pt. ca aici este inca o motoreta destul de rara) toti ceilalti s-au reorientat si odata cu noile modele u introdus gsr750, fz8 s.a.

Editat de tzeapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu... Zetul e peste monster :)

 

Obiectiv vorbind, in afara de putere, nu vad rationamentul afirmatiei.

 

Not really...zetul il tin un sezon maxim doua, tot la Ducati ma intorc. Eu aveam un monster pe carburatie si am vrut sa trec la injectie dar piata pentru asemenea modele este moarta sau exorbitant de scumpa momentan, deci mai strang bani si la anul sau peste doi imi incerc norocul la un Monster 696 :)

 

Este frumos si zetul nu zic nu, inca nu m-am imprietenit cu el, trebuie sa facem cunostinta mai intim, dar inca nu are acel "ceva" ca un Ducati :love:

 

Dupa Z750, 696 o sa ti se para cam "flasc", mai ales in afara. Monster-ul mic e cam de prima motocicleta. Daca te intorci la Ducati, sa nu te gandesti la ceva mai mic de S2R 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well 696 este febletea mea si Diavelul este visul meu umed care o sa mai dureze foarte mult sa il implinesc, presimt ca o sa ma intalnesc cu 749 in viitorul apropriat :D. Pana atunci Wakasakiiiii Zet !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati monster e ceva de fitze , lifestyle , etc. Pe mine personal nu ma atrage. E dragut nu zic nu dar daca e sa o iei logic nu vad cu ce ar fi mai presus fata de zet...poate doar cand te intreaba cineva si zici ca ai ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba aia, trebuie sa te dai cu unul ca sa intelegi :). Pana una alta am strans si eu cam 100 km pe Zet, frumusel momentan, simt lipsa unei furci USD dar ma obijnuiesc cu timpul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati monster e ceva de fitze , lifestyle , etc. Pe mine personal nu ma atrage. E dragut nu zic nu dar daca e sa o iei logic nu vad cu ce ar fi mai presus fata de zet...poate doar cand te intreaba cineva si zici ca ai ducati

 

- Motociclismul in general este un concept "de fitze , lifestyle , etc.".

- Contrar opiniei generale, Ducati nu este o motocicleta de snobi.

- Modelul "Monster" este destul de generic si a avut multiple variante, mult diferite intre ele: M400, M600, M620, M695, M696, M750, M796, M900, M1000, M1100, S2R 800, S2R 1000, S4, S4R, S4Rt. Nu poti generaliza.

- Nici eu nu vad cu ce ar fi Monster-ul mai presus fata de zet. La fel cum nu vad de ce zetul ar fi mai presus de fata Monster. Nu compari merele cu perele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Nu au prea multe in comun. Oricum fiecare isi cumpara ce ii place sau ce'si permite. Nu vreau sa fac un versus monster vs zet.

Mie de la Ducati imi place streetfighter 848 dar sa revin la realitate :))

 

Pun o poza cu "minunatia" mea. Poza din ziua cand am luat'o

post-68582-0-52301000-1365927429_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa vizita la SMAEB pot spune ca m-am indragostit din nou :love: http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2013-kawasaki-z800-official/

 

2013-kawasaki-z800-leaked-03.jpg

 

Singurul lucru care inca imi place mai mult la vechiul model este turometrul analog :).

 

 

Frumoasa, dar ar merge Z 1000...

Diferentele de pret si forma sunt mici, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...