nutzugl Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 mersi, capacul monopost a fost aprox 160ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Am fost azi, am vazut mobra...se aude bine, a fost revopsita integral in urma unei cazaturi minore dupa spusele lui, radiatorul este schimbat cu unul non-kawa, dar astea nu ar fi probleme ci uleiul de la capacul de motor, dar daca este doar 400 ron de schimbat nu ar fi capat de tara . Deasemenea are doar 1 cheie cu chip, se poate face copy-paste pe undeva sau o sa mor cu o singura cheie ? Vorbeste cu userul wawessh, poate te ajuta in legatura cu cheia. /index.php?/topic/679457-inregistrez-chei-cu-cip-kawasaki/?pid=3154670&do=findComment&comment=3154670 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 mersi, capacul monopost a fost aprox 160ron buna faza aia din semnatura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Care e treaba cu becul F1 de pe bord, la modelul 2006 ? Ce ar trebuii sa indice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Care e treaba cu becul F1 de pe bord, la modelul 2006 ? Ce ar trebuii sa indice ? Ar trebui sa fie Fi nu F1 . Daca are evacuare aftermarket poate sa apara aceasta eroare. Altfel trebui s-o duci la un tester si sa vezi despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GaGauTa Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) eu am aftermarket si nu apare Fi eu de 2 ani merg pe zet 07 cu Akra fara nici o problema parca la 636 era problema asta, dadea eroare de la exup atentie ca acel Fi sa nu ascunda altceva Editat Aprilie 11, 2013 de GaGauTa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Am intrebat de Fi ca nu stiam ce face, nu sta aprins sau ceva, doar palpaie cand e oprit motorul si scoasa cheia, dar ala cred ca e de la imobilizer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Nici eu nu am vazut cazuri in care sa se aprinda Fi datorita evacuarii aftermarket insa spuneam ca trebuie luata in calcul varianta (in cazul cel mai fericit). Altfel, Fi (desi nu sunt 100% sigur de asta) sugereaza existenta unei probleme la sistemul de admisie (atunci cand Fi nu se stinge dupa ce ai pornit motorul). Ledul rosu care palpaie atunci cand e oprit si cheia scoasa este de la Imobilizer. Oricum, in functie de ce model ai te pot ajuta cu manualul de reparatie in format PDF si gasesti acolo raspunsuri la multe dintre intrebari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 stie cineva cat are diametru exterior teava de evacuare ( locul unde se unesc galeriile si se conecteaza cotul de la toba originala) mersi ai fi interesant de vazut/auzit ce tobe aveti asa ca daca a uploadat careva clipuri pe youtube cu zeturi puneti-le si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 De astazi am tradat liga Ducatista si m-am intors pe Zet acasa , primele impresii... pana la 5000-6000 ture e bicicleta porma dezlantuie iadul ca sa zic asa. O sa mai impart impresii dupa revizie, recomandari de mecanici buni care se pricep la z750 ? Deasemenea daca aveti ceva manuale as fi recunoscator sa ma mai elucidez si eu cu una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Simplu... Zetul e peste monster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Not really...zetul il tin un sezon maxim doua, tot la Ducati ma intorc. Eu aveam un monster pe carburatie si am vrut sa trec la injectie dar piata pentru asemenea modele este moarta sau exorbitant de scumpa momentan, deci mai strang bani si la anul sau peste doi imi incerc norocul la un Monster 696 Este frumos si zetul nu zic nu, inca nu m-am imprietenit cu el, trebuie sa facem cunostinta mai intim, dar inca nu are acel "ceva" ca un Ducati Editat Aprilie 12, 2013 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Asta il am acum la indemana: http://fastupload.ro/65375f5253c94b5266e39173a6d0360c.html. Il am si pe cel pt. generatia anterioara insa pe calc. de la munca si il pot urca abia luni. Oricum, nu cred ca vei regreta alegerea . E o motoreta placuta din multe puncte de vedere, si sincer (desi probabil subiectiv ) este peste celelate competitoare (hornet, fz6, gsr ...desi astea sunt motoare de 600), poate si datorita succesului lui z750 (nu in Romania pt. ca aici este inca o motoreta destul de rara) toti ceilalti s-au reorientat si odata cu noile modele u introdus gsr750, fz8 s.a. Editat Aprilie 12, 2013 de tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Simplu... Zetul e peste monster Obiectiv vorbind, in afara de putere, nu vad rationamentul afirmatiei. Not really...zetul il tin un sezon maxim doua, tot la Ducati ma intorc. Eu aveam un monster pe carburatie si am vrut sa trec la injectie dar piata pentru asemenea modele este moarta sau exorbitant de scumpa momentan, deci mai strang bani si la anul sau peste doi imi incerc norocul la un Monster 696 Este frumos si zetul nu zic nu, inca nu m-am imprietenit cu el, trebuie sa facem cunostinta mai intim, dar inca nu are acel "ceva" ca un Ducati Dupa Z750, 696 o sa ti se para cam "flasc", mai ales in afara. Monster-ul mic e cam de prima motocicleta. Daca te intorci la Ducati, sa nu te gandesti la ceva mai mic de S2R 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Well 696 este febletea mea si Diavelul este visul meu umed care o sa mai dureze foarte mult sa il implinesc, presimt ca o sa ma intalnesc cu 749 in viitorul apropriat . Pana atunci Wakasakiiiii Zet ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ducati monster e ceva de fitze , lifestyle , etc. Pe mine personal nu ma atrage. E dragut nu zic nu dar daca e sa o iei logic nu vad cu ce ar fi mai presus fata de zet...poate doar cand te intreaba cineva si zici ca ai ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Vorba aia, trebuie sa te dai cu unul ca sa intelegi . Pana una alta am strans si eu cam 100 km pe Zet, frumusel momentan, simt lipsa unei furci USD dar ma obijnuiesc cu timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ducati monster e ceva de fitze , lifestyle , etc. Pe mine personal nu ma atrage. E dragut nu zic nu dar daca e sa o iei logic nu vad cu ce ar fi mai presus fata de zet...poate doar cand te intreaba cineva si zici ca ai ducati - Motociclismul in general este un concept "de fitze , lifestyle , etc.". - Contrar opiniei generale, Ducati nu este o motocicleta de snobi. - Modelul "Monster" este destul de generic si a avut multiple variante, mult diferite intre ele: M400, M600, M620, M695, M696, M750, M796, M900, M1000, M1100, S2R 800, S2R 1000, S4, S4R, S4Rt. Nu poti generaliza. - Nici eu nu vad cu ce ar fi Monster-ul mai presus fata de zet. La fel cum nu vad de ce zetul ar fi mai presus de fata Monster. Nu compari merele cu perele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Asa este. Nu au prea multe in comun. Oricum fiecare isi cumpara ce ii place sau ce'si permite. Nu vreau sa fac un versus monster vs zet. Mie de la Ducati imi place streetfighter 848 dar sa revin la realitate ) Pun o poza cu "minunatia" mea. Poza din ziua cand am luat'o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Dupa vizita la SMAEB pot spune ca m-am indragostit din nou http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2013-kawasaki-z800-official/ Singurul lucru care inca imi place mai mult la vechiul model este turometrul analog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ah ..ca mi-am adus aminte. Eram dator cu manualul pt. modelul 2003-2006. http://fastupload.ro/fd77eaada8ba09ae082aff58789e7ff9.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Multumesc, foarte folositor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Cu placere . Sa-l folosesti doar de curiozitate ...nu de nevoie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Dupa vizita la SMAEB pot spune ca m-am indragostit din nou http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2013-kawasaki-z800-official/ Singurul lucru care inca imi place mai mult la vechiul model este turometrul analog . Frumoasa, dar ar merge Z 1000... Diferentele de pret si forma sunt mici, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Mie mai mult imi place z750 decat z800. Z800 are farurile cam ciudate. Z1000 esde de departe cel mai frumos naked la ora actuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.