Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Mie mai mult imi place z750 decat z800. Z800 are farurile cam ciudate.

 

Z1000 esde de departe cel mai frumos naked la ora actuala

 

Nu vreau sa ma intelegi gresit, discutia e constructive a. Iar gusturile nu se discuta.

Da, este " mai sexy', de acord cu tine .... partea tehnica e mai importanta pentru mine, de aceea zic ca as prefera un Z1000 cu ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E foarte frumos Z-ul le da clasa la Honda sau Yamaha dar tot cel mai sexy naked este :

 

m_s_01.jpg

 

 

Ontopic :

 

Am schimbat uleiul azi, asezat lantul, uns si toate cele din pacate vremea foarte rece nu mi-a dat voie sa dau mai multe ture, maine vreau sa bag vreo 80 km sa vad daca este vreo diferenta cu uleiul proaspat :)

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ulei... si eu trebuie sa ii schimb uleiul. voi ce ulei bagati? ma gandeam la motul 7300 sau 300v (10w40). precizez ca nu ii dau pana in limitare si o menajez cat e rece motorul.

 

offtopic:streetfighter s e 20mii nou ;)) ( streetfighter 848 este 13-14mii) dublu fata de cat este z1000 (~10mii)

Editat de nutzugl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte frumos Z-ul le da clasa la Honda sau Yamaha dar tot cel mai sexy naked este :

 

m_s_01.jpg

 

 

Ontopic :

 

Am schimbat uleiul azi, asezat lantul, uns si toate cele din pacate vremea foarte rece nu mi-a dat voie sa dau mai multe ture, maine vreau sa bag vreo 80 km sa vad daca este vreo diferenta cu uleiul proaspat :)

Sincer .... nu o vad inaintea lui Z 1000 . Dar cum ziceam mai devreme, gusturile nu se discuta !!! Sa te bucuri la maxim de ea!!!

Editat de Phoenix78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Bel Ray, avea Motul in ea bagat in toamna nemers si cand a curs...era ca apa chioara, vedem cum o fii cu asta .

Am auzit lucruri destul de negative de Motul ... a scazut calitativ de cand e facut la noi in tara ( informatia o am de la colegii de pe forum). Tot de la ei stiu ca nr.1 momentan pare sa fie Belray ... si uleiuri si intretinere lant/transmisii.

Acum, fiecare cum crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da , scuze, ma gandeam la 300v si a iesit 7300. am avut 7100 in vechiul motor ( zx6 din 99) si era ok, se auzea frumos, nu am observat sa mearga mai prost sau alte chestiil. ma gandeam tot la 7100 sau la 300v ( cica ar fi mai bun). e si ceva mai scump decat 7100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300V este bun ..insa daca il schimbi foarte foarte des (2000 km max cred ca duce astfel incat sa fie ca la inceput). Eu am avut 300V 15w50 si s-a facut ca apa dupa 5000km ...aproape sigur ca un 10w40 s-ar fi "terminat" mult mai devreme. Asa cum altii mult mai experimentati au spus ca 300V este un ulei pt. curse ..asta inseamna ca desi are proprietati f bune atunci cand este nou ...nu este un ulei de anduranta. Probabil 7100 ofera un raport mult mai bun calitate/pret insa n-am apucat sa-l testez pt. ca am pus BelRay EXS 10w-50 care pt. moment nu are rival (in opinia mea). Ce nu inteleg eu este de ce tineti neaparat sa puneti 10w40? In cartea motorului este un tabel in care arata foarte clar ca de la o temperatura ambientala de -10 gr C se poate folosi atat 10w40 cat si 10w50 (care insa este bun si la temp peste 40 gr C) iar de la 0 gr C se poate folosi chiar si 20w 50 ..ori sa fim sinceri nimeni nu merge cu zetul la 0 grade ..sau la minus. In plus ..vara la nivelul asfaltului, temperatura sare de 40 grade ..iar 10W40 ajunge la limitele pt. care a fost conceput.

 

Just my 2 cents :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte frumos Z-ul le da clasa la Honda sau Yamaha dar tot cel mai sexy naked este :

 

m_s_01.jpg

 

 

Ontopic :

 

Am schimbat uleiul azi, asezat lantul, uns si toate cele din pacate vremea foarte rece nu mi-a dat voie sa dau mai multe ture, maine vreau sa bag vreo 80 km sa vad daca este vreo diferenta cu uleiul proaspat :)

Este SEXY dar este DUCATI si cand o sa inceapa sa cada una alta de pe ea atunci sa strangi bine de tot din buci ca o sa te usture ca niciodata!!! Tot japonezele sunt cele mai bune si gasesti piese garla si ieftine..!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am doar o cheie la ZET , vreau sa imi fac macar o dublura, stie careva daca la modelul 03-06 e cu chip? Atasez poze cu cheia.

 

Mersi anticipat.

 

 

 

post-70470-0-16273900-1366104403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e fara cip din cate stiu eu. asa am si eu la zet cheia. cea cu cip are partea de plastic mai groasa.



am luat un set de crashpaduri pt z750 de pe ebay uk. am vazut ca se monteaza in suportii de motor. m-am uitat eu putin pe acolo si am observat ca e o piulita care vine pe interior si nu prea e loc de manevra acolo sa o slabesc si sa o strang la loc. trebuie scos radiatorul si eventual galeriile sau e deajuns sa scot prinderile de la radiator si sa-l dau putin mai in fata fara sa mai scot furtunele de apa? deasemenea am observat ca un crashpad are tija ceva mai groasa decat celalalt. care vine in stanga si care in dreapta? mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am luat de la un canzator din uk. Le face custom in functie de model. Avea mai multe piese pt moto de pista. nu erau instructiuni de montaj in colet. Azi le am primit. Am trimis un msg vanzatorului ca sa mi trimita instructiunile.

 

scuze pt scris dar sunt pe telefon si am scris in graba

post-68582-0-29303700-1366107091_thumb.jpg

Editat de nutzugl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este SEXY dar este DUCATI si cand o sa inceapa sa cada una alta de pe ea atunci sa strangi bine de tot din buci ca o sa te usture ca niciodata!!! Tot japonezele sunt cele mai bune si gasesti piese garla si ieftine..!!

 

Era vorba care e mai sexy, nu care e mai ieftin de intretinut de un bugetar :) Numai costul de pornire care este de 20k E te face sa fugi la japoneze dar vorbeam intr-o lume ideala in care banii nu conteaza :)

 

@Buzz : cheia este fara CIP, cele cu cip au pe contactc un cerc rosu pe care scrie "Imobilizer" si cheia arata altfel fiind mai dreptunghiulara.

 

Asa arata cea cu cip :

 

mb1039.jpg

 

@nutzgul : din pacate trebuie sa scoti radiatorul sa poti monta crash-urile altfel nu ai cum sa le strangi.Ciudat ca sunt marimi diferite, ale mele sunt Puig si sunt identice stanga-dreapta.

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.. De vreo 3-4 zile mi-am cumparat un Z750 2008 ABS aproape NOU si azi a fost prima data cand m-am dat cu el!! Tind sa cred ca Neamtzul a limitat motocicleta. In treapta 1 pe la 60/h parca se plafoneaza si cere treapta 2 :(( Am mai avut un zet tot 2008 si parca tragea ceva mai bine decat asta..!! Ma poate ajuta careva dintre voi cu o parere ceva??? Cum pot afla daca este intradevar limitata?? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, in a 1-a la 60/h ai cam 6000-7000 RPM fix unde incepe sa traga de nebuna, cel putin la mine , de acolo pana la 110 cat merge maxim 1-a e doar chestie de cateva secunde, vezi sa nu ai filtrul de aer imbacsit, limitarile se fac din ECU la astea noi ceea ce ar fi cam nasol si improbabil. In a 2-a pe la 6000RPM se plafoneaza lafel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este practic noua , are 2800 km si tind sa cred ca sunt adevarati pt ca nici urma de uzura nu are motorul , galeriile sunt impecabile , kitul de lant este intact nici urma de uzura nu are!!!Dap si in treapta 2 parca trage ceva mai bine dar tot asa parca se plafoneaza!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca face si in a 2-a lafel verifica filtrul de aer, treaba cu limitarea este putin probabila si 2800km nu are decat daca este luata din showroom, la motoare km sunt relativi, trebuie sa te impaci cu ideea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e fara cip din cate stiu eu. asa am si eu la zet cheia. cea cu cip are partea de plastic mai groasa.

 

 

@Buzz : cheia este fara CIP, cele cu cip au pe contactc un cerc rosu pe care scrie "Imobilizer" si cheia arata altfel fiind mai dreptunghiulara.

 

Mersi, mari domni, am scapat de un cost in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul l-am cmparat dintr-un magazin practic , nu de la propietar!!!

 

N-ar fi prima data cand galeria sau filtrul e plin de rumegus sau cine stie ce prostii puse de soareci. Nu se stie niciodata.

 

De ex Min 3:42:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dimineata la 11 am vorbit si merg la un service moto sa se uite putin sa vedem care este treaba.. Cand a auzit ca este adus din germania automat mi`a zis ca se practica limitarea in zona aia.. Acum vedem maine care este treaba!! Multumesc de raspunsuri si o sa revin maine cu raspunsurile mecanicului!!! Seara faina va urez



In cazul in care evacuarea nu se face exact cum trebe este posibil sa nu traga motorul cum ar trebui ?? Cica toba stock de Z750 2007 - 2011 ar avea niste placute inauntru care inchid si deschid ( regleaza evacuarea ) si s`ar putea sa fie pe off !!! Exista si aceasta varianta ( sa nu traga cum trebe daca alea sunt inchise?? )



Sa REZOLVAT , Imi facea evacuarea doar pe una din tevi ( pe cea subtire ) acum o face pe ambele si trage de rupe!!!! :)) Mersi celor care mi-au dat sfaturi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum alea sunt niste oglinzi bune de nimica, si eu trebuie sa le schimb ASAP ca nu vad nimica in ele mai ales in cea stanga care este mai pe centrul ghidonului fata de cea dreapta.

 

Cum se aude Mivv-ul ? Ai silencer pe ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...