Sari la conținut

Ktm Adventure


Postări Recomandate

LC e mult mai capabil pe enduro sau pe drumuri secundare. E drept ca e cam inalt si centrul de greutate cam sus pe traseele tehnice. Asta insa se poate rezolva cu ceva mai multa viteza. Este extrem de capabil. Tre numai ceva tupeu si/sau peste 100 cm de picioare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar vreti sa faceti asa ceva cu 990-ul sau e doar o mostra ca se poate ?

Pt ca e exista si altii care fac cascadorii simpatice pe motoare nepotrivite (cum ar fi com3 de pe advrider cu hilare reusite enduristice pe motoare de viteza - omu face pe cbr sau gixxer ce nu face un oarecare nici pe 450EXC). Daca pilotul e suficient de ambitios si vrea sa demonstreze ca R1 face turul lumii prin noroaie, jungla, desert, munti, etc .. e posibil sa reuseasca !

90% din clientii de 990 cumpara motorul respectiv pt acelasi lucru pt care altii cumpara Varadero, R1200GS, Tiger, Caponord, Multistrada, VStrom, etc. Pt acele lucruri (cat se poate de firesti pt tipul asta de vaca mare) am votat eu egalitate intre 990 si Varadero. De exceptii artistice si figuri profesioniste nu se ocupa MAJORITATEA clientilor de vaci !

Monocilindrul e alta mancare de peste.

Scuze daca am deranjat, va asigur ca fara intentie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca in 2005 (daca nu ma insel) Fabrizio Meoni (si multi altii) a participat la Dakar cu varianta de raliu a LC8-ului Adventure, mi se pare total deplasat si aberant sa compari vasul de croaziera Varadero cu o motocicleta participanta la Dakar.

Varadero este un touring in toata regula......si atat. Pana si fabricantul, la lansarea motocicletei, nu a avut tupeu sa spuna ca Varadero este un enduro-touring. Fabricantul a caracterizat motocicleta ca fiind un adventure-touring. Touring da. Iar Adventure probabil atunci cand vrei s-o manevrezi pe loc......intr-adevar atunci e o aventura.

Daca vreti sa comparati elefantul Varadero, atunci comparati-l cu RT-ul de la BMW, si nu cu o motocicleta cu adevarat enduro-touring.

Sunteti multi ageamii pe aici si vorbiti doar ca sa va auziti.........si nu ma luati cu "asta e parerea mea....ce n-am voie", ca nu tine. Mai bine stati in banca voastra si nu mai aberati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca in 2005 (daca nu ma insel) Fabrizio Meoni (si multi altii) a participat la Dakar cu varianta de raliu a LC8-ului Adventure, mi se pare total deplasat si aberant sa compari vasul de croaziera Varadero cu o motocicleta participanta la Dakar.

Varadero este un touring in toata regula......si atat. Pana si fabricantul, la lansarea motocicletei, nu a avut tupeu sa spuna ca Varadero este un enduro-touring. Fabricantul a caracterizat motocicleta ca fiind un adventure-touring. Touring da. Iar Adventure probabil atunci cand vrei s-o manevrezi pe loc......intr-adevar atunci e o aventura.

Daca vreti sa comparati elefantul Varadero, atunci comparati-l cu RT-ul de la BMW, si nu cu o motocicleta cu adevarat enduro-touring.

Sunteti multi ageamii pe aici si vorbiti doar ca sa va auziti.........si nu ma luati cu "asta e parerea mea....ce n-am voie", ca nu tine. Mai bine stati in banca voastra si nu mai aberati.

 

Nu vreau sa monopolizam discutia cu comparatia 990 / Varadero, care dealtfel este una perfect licita, deoarece deja a rasuflat. Eu am mers cu ambele destul si nu le consider diferite pana nu incep extremele. Dar ca sa faci extreme iti trebe fie maxim un 450, fie sa modifici vaca incat doar cu numele sa ramana 950 (precum fieru lu Meoni din Dakar). Am vazut la niste nemti un "TwinDero" - Varadero modificat pt RallyRaid -probabil egalul clonei de competitie a raposatului campion...

Domnule ANGI, luati viata mai relaxat, mai zambiti uneori; nu e un razboi intre bande ci o discutie civilizata .. sper !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa monopolizam discutia cu comparatia 990 / Varadero, care dealtfel este una perfect licita, deoarece deja a rasuflat. Eu am mers cu ambele destul si nu le consider diferite pana nu incep extremele. Dar ca sa faci extreme iti trebe fie maxim un 450, fie sa modifici vaca incat doar cu numele sa ramana 950 (precum fieru lu Meoni din Dakar). Am vazut la niste nemti un "TwinDero" - Varadero modificat pt RallyRaid -probabil egalul clonei de competitie a raposatului campion...

Domnule ANGI, luati viata mai relaxat, mai zambiti uneori; nu e un razboi intre bande ci o discutie civilizata .. sper !

 

 

:lol: ............. :wave:

 

 

 

 

ps- Daca nu punem la socoteala si extremele (mai bine zis, ce pot face niste maini dibace cu motocicleta respectiva), atunci putem compara LC8-ul Adventure cu orice vitezana..........tinand cont de faptul ca am vazut asa ceva la Babele........ :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...