puya123123 Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 trebuie sapt viitoare sa imi iau un ducati monster sau un gsxr,nu sunt hotarat. in fine,care e intrebarea: la ducati are ceva daca ii dau gauri in tobe,ca sa se auda mai tare?pierd din putere sau ceva de genu asta?e sanatos,recomandabil? a mai facut cineva asta? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Intai sa ai motoru in curte si dupa aia pui problema asta. Ce te faci daca alegi gixxeR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 Intai sa ai motoru in curte si dupa aia pui problema asta. Ce te faci daca alegi gixxeR? nu stau la curte,stau la bloc. oricum daca nu iau eu ducati,il ia tata,deci cineva oricum il ia.intrebarea ramane valabila: stric ceva daca dau gauri in toba(la iesire pe unde iese fumu) la ducati monster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euinsumi Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 nu stie nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 Daca motorul e pe imjectie nu e recomandat deloc. Pentru ca ai sa creezi un "flat spot" adica la numite turatii motorul da sa "moara" sau da rateuri, si o poti rezolva doar cu un powercomander care e $$$. Daca e pe carburatie poti face treaba asta dar totodata trebuie resetate carburile. Cu alte cuvinte la 99.9% din cazuri, modificarea / inlocuirea tobelor sau filtrului de aer trebuie refacuta carburatia (noi reglaje la carburator) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 8, 2007 Autor Share Postat Aprilie 8, 2007 Daca motorul e pe imjectie nu e recomandat deloc. Pentru ca ai sa creezi un "flat spot" adica la numite turatii motorul da sa "moara" sau da rateuri, si o poti rezolva doar cu un powercomander care e $$$. Daca e pe carburatie poti face treaba asta dar totodata trebuie resetate carburile. Cu alte cuvinte la 99.9% din cazuri, modificarea / inlocuirea tobelor sau filtrului de aer trebuie refacuta carburatia (noi reglaje la carburator) bafta merci pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.