Sari la conținut

Nu Incarca


Coxaru
 Share

Postări Recomandate

Probleme cu un cbr900rr!!

Dimineata a pornit da parca nu a invartit cum trebuie...

Apoi dupa o jumatate de ora de plimbare cand a pornit electroventilatorul sa oprit :bounce:

Am pornit cu cabluri de la o masina si dupa ce am masurat acasa incarca 11,25 (putin!)

Dati-mi o idee ce ar putea fi si daca s-ar putea repara rapid, abea miercuri se deschide service-urile!!

Dac nu raman de paste fara mobra :cheers: :D

Editat de Coxaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu un cbr900rr!!

Dimineata a pornit da parca nu a invartit cum trebuie...

Apoi dupa o jumatate de ora de plimbare cand a pornit electroventilatorul sa oprit :bounce:

Am pornit cu cabluri de la o masina si dupa ce am masurat acasa incarca 11,25 (putin!)

Dati-mi o idee ce ar putea fi si daca s-ar putea repara rapid, abea miercuri se deschide service-urile!!

Dac nu raman de paste fara mobra :cheers: :D

la 11,25 V nu mai incarca ci e doar valoarea la care se stabilizeaza curentul in baterie cu consumatorii porniti.daca tensiunea nu creste nici cand accelerezi motorul inseamna ca nu iti mai incarca alternatorul.probabil ai ceva contact slab vreo siguranta arsa sau ,cel mai grav,releul de incarcare prajit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 11,25 V nu mai incarca ci e doar valoarea la care se stabilizeaza curentul in baterie cu consumatorii porniti.daca tensiunea nu creste nici cand accelerezi motorul inseamna ca nu iti mai incarca alternatorul.probabil ai ceva contact slab vreo siguranta arsa sau ,cel mai grav,releul de incarcare prajit.

Da

Ai foarte mare dreptate, dar poate fii si de la puntea redresoare....Alternatorul scoate curent alternativ, dupa care este transformat in curent contiinu, (+si-) :D Cu ajutorul grupului de diode>>>>>

Pune multimetrul pe acumulator, si vezi daca baga curent continuu....daca baga alternativ...clar s-au ars diodele :bounce: si daca nu scoate de loc s-a prajit ori releul de incarcare, ori vre-o siguranta!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dimineata a pornit da parca nu a invartit cum trebuie..." deja nu prea mai avea curent

 

curata cu spray contact sigurantele si mufa de pe releul de incarcare , verifica toate firele daca sunt la locul lor ca sar putea sa fi cedat vre unul

daca nu vrea si nu vrea...mergi la un service sa ti verifice sistemul de incarcare si sa ti dea verdiktul :cheers:

Adica la tine la SERVICE!!!!!! :moto:

:D :bounce: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes de interventii!

Alta intrebare ... cum s-ar putea verifica releul de incarcare cu un aparat de masura?

cel mai simplu faci rost de un multimetru digital care indica corect[_/+ 0,25v],pornesti motorul,pornesti farul si cu o sonda a multimetrului pe + bateriei si una pe - turezi motorul[3/4000rpm].daca voltmetrul indica intre 13,8 si 14,5v totul e in regula.daca tensiunea e mult mai mica sau mult mai mare atunci releul e busit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11.25 e tensiune mult prea mica.

O baterie chioara si tot da 12V.

Inainte de a verifica releul ai 2 alte lucruri mult mai probabile : baterie varza sau contacte imperfecte.

 

Daca intrebi pe forum cum se verifica releul eu zic sa stai linistit si sa mergi la un service unde-l cunosti pe om si sa-l pui sa-ti verifice bateria si conexiunile. E pacat sa dai banii pe un releu cand al tau e bun sau sa-l strici pe asta pe care-l ai din cauza unei baterii terminate sau a unei mufe oxidate. Stiu ca e greu sa ai incredere in service-uri , dar cere si tu o recomandare si mergi la un om care stie meserie.

 

Valoare tensiunii de incarcare se masoara numai dupa ce te-ai asigurat ca ai baterie buna nu ai contacte imperfecte.

 

Intre timp da bateria jos de pe motocicleta si masoara-i tensiunea la borne fara nici un consumator.

De asemenea, inainte de a merge la service , pune bateria la redresor (curent mic de incarcare dar durata mare) pentru ca sigur are nevoie.

 

Sfatul meu : daca nu ai experienta, nu te baga in instalatia electrica. Un releu de incarcare sau o baterie se schimba usor, dar un CDI ars e de 10 ori mai greu de inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constatare...

Acid in baterie nu se prea vede(neglijenta)

Dar ma gandesc ca tot ar trebui sa incarce, nu tine bateria dar de incarcat!?

Maine pun acid in ea si o pun la incarcat sa am cu ce ajunge la doctor si am sa vad care ii baiul, sper sa fie numai contacte inperfecte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constatare...

Acid in baterie nu se prea vede(neglijenta)

Dar ma gandesc ca tot ar trebui sa incarce, nu tine bateria dar de incarcat!?

Maine pun acid in ea si o pun la incarcat sa am cu ce ajunge la doctor si am sa vad care ii baiul, sper sa fie numai contacte inperfecte....

cred ca neglijenta asta o sa te coste o baterie noua.mai rau ,s-ar putea sa te coste si un releu nou.asha ca pe viitor ai grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos releul..

Un papuc topit si releul strapuns...naspa

Cine are un releu bun de vanzare ii binevenit!!

Si daca stiti ca se potriveste de alt model de cbr ii si mai bine!

Pe el scrie

SH633-12...

7.4

Editat de Coxaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos releul..

Un papuc topit si releul strapuns...naspa

Cine are un releu bun de vanzare ii binevenit!!

Si daca stiti ca se potriveste de alt model de cbr ii si mai bine!

Pe el scrie

SH633-12...

7.4

 

La fel am patit-o si eu, numai ca eu am avut si bateria noua si s-a dus si aia.

Releu nou original de la Honda 170 euro fara TVA, urmeaza sa vedem in cit timp vine.

Cind am montat bateria releul a fost verificat si incarca bine, adica circa 2- 3 saptamini in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un baiat aici pe forum care facea relee de incarcare electronice, mult mai ieftine ca originalul. Din ce citeam de la cumparatori, le face k-lumea.

A nu se intelege ca vreau sa fac reclama, ofer o alternativa mai ieftina decat monopolul "Honda Genuine Part"... (daca as avea probleme cu releul la CBR-ul meu, nu as ezita o secunda in a pune un releu facut chiar de mine daca am vreme sau de altcineva care stie ce face).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...