Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 problema e asa: dupa aceasta minunata iarna care a fost ea m-am harnicit si io sa scot troaca pe drum. in timpul iernii am desfacut-o pe absolut toata, am vopsit-o, bla bla. am dat si discurile jos si flansele lor de pe roata de fata. bun tare! am vopsit roata si flansele, le-am montat la loc si surpriza: discul din stanga avea o bataie foarte mare de imi misca etrieru' pe axele lui de mai mare dragul, imi si vobla motorul din cauza asta! boon! disc stramb zic io, l-oi fi calcat, dreq sa-l ia, l-am schimbat si l-am pus in locul celui din dreapta! na ca nu e stramb! ma uit io mai bine si vad ca flansa e stramba . o dau jos sa vad ce dreq are! o pun pe un geam, nu e stramba! aici vine partea frumoasa! pe partea dreapta flansa vine prinsa pe roata pe o suprafatza plana si cu o buza ce-i intra in mijloc! se centreaza singura! pe partea stanga in schimb roata are o semisfera pe care vine flansa, la randul ei cu o cavitate care vine peste acea minunata semisfera! flansa se prinde in 6 prezoane de 8. gaurile din flansa si din roata nu (mai) sunt de 8, sunt o idee mai mari de unde au si un joc infim dar destul pt. a-mi descentra flansa cand o strang. am incercat sa o strang in 4 prezoane mai intai, in cruce, nu mi-a iesit, am incercat sa le strang usor-usor si sa bat incet pana se centreaza flansa... nici o sansa! am incercat sa le strang pe unele mai tare, pe altele mai usor ca sa o centrez, nimic! sunt eu prost si se face in vreun mod mai ciudat treaba asta sau nu am avut destula rabdare? L.E. stanga-dreapta cum te uiti la motor din fatza, daca stai pe el inversati stanga-dreapta. oricum nu are importanta da'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 hai mai oameni buni! merg cu un singur disc si nu e prea placut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stray Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 hai mai ca te ajut eu toarna un pic de benzina pe troaca......si da-i foc!!! nu o sa mai aibe joc nicaieri. o sa mearga cu 500 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 hai mai ca te ajut eu toarna un pic de benzina pe troaca......si da-i foc!!! nu o sa mai aibe joc nicaieri. o sa mearga cu 500 la ora ochishor, si eu te iubesc dar totusi... tu vrei ceva capace dupa ceafa si nu stii cum sa le obtii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stray Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 ha ma ca eu vreau doar sa te ajut, stii foarte bine k iti vreau numai binele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 OKISHOR, te bat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 salut ai zis ca e vorba de un cbr 1000 f? din ce an? Am si eu unul din 1996 dar nu am aceleasi tipuri de dicuri. Ale mele sunt identice cu cb 500. Ai posibilitatea sa faci vre-o poza?! ca sincer nu prea am inteles. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 hai mai ca te ajut eu toarna un pic de benzina pe troaca......si da-i foc!!! nu o sa mai aibe joc nicaieri. o sa mearga cu 500 la ora ai benzina?iti dau eu carera 100 Pai uitat-te la vanzari piese.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 salut ai zis ca e vorba de un cbr 1000 f? din ce an? Am si eu unul din 1996 dar nu am aceleasi tipuri de dicuri. Ale mele sunt identice cu cb 500. Ai posibilitatea sa faci vre-o poza?! ca sincer nu prea am inteles. Bafta e cam strutzo-camila. cineva de pe forum mi-a zis ca ar fi de sc 24. mie mi se pare ca doar furca si discurile sunt de sc 24 iar rotile... nu stiu de ce dar oricum de pe ceva mare avand in vedere ca aia de pe spate e de 4.5 inchi latime scuzati jegul de pe troaca, anul asta o sa fie mai curata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 s-a rezolvat cu un ceas comparator si multa, multa rabdare! misto, n-am spitze dar centrez discuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 hai mai oameni buni! merg cu un singur disc si nu e prea placut... cred ca un singur disc e perfect capabil sa stapaneasca cei 20 si de cai care ii poseda hibridul. Totusi daca ma gandesc bine poate iti trage intr-o parte cand franezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 cred ca un singur disc e perfect capabil sa stapaneasca cei 20 si de cai care ii poseda hibridul. Totusi daca ma gandesc bine poate iti trage intr-o parte cand franezi... 40+ intr-adevar tragea intr-o parte dar foarte putin, nu imi placea ca frana mai greu. in trafic e nasol rau, sunt obisnuit sa merg mai tare si... oricum, bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 40+ intr-adevar tragea intr-o parte dar foarte putin, nu imi placea ca frana mai greu. in trafic e nasol rau, sunt obisnuit sa merg mai tare si... oricum, bine ca s-a rezolvat! 40+ ? Hmmm puteam sa jur ca am vazut un motor de ij pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 40+ ? Hmmm puteam sa jur ca am vazut un motor de ij pe acolo. nu e acelasi motor (la propriu) din poza dar tot de ij e, de jupiter mai exact, ce a mai ramas din el oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 nu e acelasi motor (la propriu) din poza dar tot de ij e, de jupiter mai exact, ce a mai ramas din el oricum Si cum ai scos 40+ din el? Nu-mi zice ca ai marit ferestrele and stuff ca ma arunc de la balcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Si cum ai scos 40+ din el? Nu-mi zice ca ai marit ferestrele and stuff ca ma arunc de la balcon nu numai ferestrele 2 carburi, alezaj 64, cilindrii tratati cu nikasil, tobe, alte placi de ambreiaj, rulmenti pe role in loc de bucse la bolturi. cert e ca nu o sa tina prea mult fiind racit pe aer dar macar asa, de dambla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Bah omule, nu puteai si tu sa schimbi si tu ruginiturile alea de hexagonale de pe flansa, ca arata ca mortea... daca tot ai vopsit-o. Baga niste imbusuri dintr-alea tratate sa nu rugineasca, sa arate si roata aia cumva. Sau sunt shpeciale? Deci hai, ia-o de la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 le-am schimbat si pe alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 si ca sa vedeti cat de talambi suntem astia care ne-am dat cu parerea pe aici, (evident myself included) azi m-am harnicit sa schimb simeringurile de la furca pt. ca plangeau cele vechi. asa, ma uit si la roata si imi aduc aminte ca am o cheie dinamometrica. am desfacut suruburile cu riscul de a descentra discul din nou si le-am strans la acelasi cuplu (24nm) pe toate. asta treptat, mai intai 10, dupa aia 15, dpa aia 20 si 24. in cruce. ei bine domnilor, e mai drept discul decat atunci cand m-am chinuit eu sa-l centrez cu comparatorul. concluzia? solutiile simple sunt de obicei cel mai greu de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.