RaduKu Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 mi-am schimbat cablul de ambreiaj de la suzi meu gsx f, buuun.. a mers perfect 300 de km, dupa cei 300...a inceput sa fie f dificil sa o scot pe liber si nu merge ca unsa, intrebare, e posibil ca respectivul cablu(nou, dar nu original) sa se fii intins si sa fie suficient sa il strang de la maneta sau e altceva mai grav, va rog dati-a cu parerea si sugestii. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 ai incercat sa il strangi si nu a mers ca inainte ?ce simptome are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 Mai strange-l putin din reglaj, dar nu uita sa-i lasi si macar 1mm joc.Asta ar trebui sa rezolve problema. Daca se mai intinde (se slabeste) iar, il mai strangi...daca se rupe inseamna ca a fost prost facut sau montat gresit, nuca nu culiseaza corect in locasul din maneta-->cablul se fractureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 nu merge ca unsa ... dar E unsa ? Ai pus un pic de vaselina/wd-40/ulei de motor/etc pe cablu ? Daca nu, probabil s-au rupt un firicel-doua si mustatile alea se agata in camasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 ... dar E unsa ? Ai pus un pic de vaselina/wd-40/ulei de motor/etc pe cablu ? Daca nu, probabil s-au rupt un firicel-doua si mustatile alea se agata in camasa. Nu cred, cablul cica e nou....se referea la cutie,cred, ca "nu merge ca unsa". Asta e clar simptom de cablu slab, ambreiajul nu decupleaza complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 Dap, perfect de acord, cand cutia caraie, clantzane, iese greu pe liber, cel mai probabil e din ambreiaj, am patzit-o si eu... La mine s-a rezolvat din surubul parghiei care impinge placa de presiune, am preferat sa las in pace reglajul de la maneta, care la un moment dat si-ar atinge capatul cursei. La el probabil cauza a fost o montare gresita - camasa poate s-a sprijinit pe o "buza" intermediara, nu pe soclul ei natural si din cauza asta asta reglajul initial a devenit nul dupa ce camasa a cazut de pe buza respectiva - sau poate camasa nu era la capatul "capacelului de camasa", sau, cel mai grav, camasa e intinsa - devine un arc si in cazul asta nu se mai poate regla, cablul trebuie schimbat - indiciul ar fi maneta tare, fara joc si simptomele problemelor la cutie. Oricum, e destul de grav daca mai mergi cu ea asa, pentru ca uzezi inutil sincroanele. Ele sunt gandite sa preia prin frictiune bronz/otzel doar momentul de inertzie al pinioanelor si trenului mobil, complet liber pe ax de miscarea rotzii. Primul indiciu al unui ambreiaj care nu decupleaza complet este trecerea de pe liber in viteza 1, cand roata nu se misca. De asemenea, pana apuci sa-l faci, iti recomand sa scotzi cutia pe liber cat timp motocicleta (roata) inca se mai misca, nu dupa ce te-ai oprit de tot (la semafor)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 Sigur, era doar o completare. Un cablu rupt se comporta insa cam la fel (prea larg), eu mi-am dat seama de ce schimb greu vitezele abia cand mai aveam doar vreo 4-5 firicele intregi Am patit asta tot cu cablu nou, si tot cam la 300km (s-a rupt de tot chiar la intrarea in vama veche, hehe). Desigur, prima verificare e daca jocul manetei e corect, de 1-2 mm. Cablul e destul de greu sa se intinda, doar daca nu cumva are o prindere din care poate sa scape (nu cred insa ca e ca la jawa . Ce mai e posibil e ca bowden-ul sa fi fost de proasta calitate si sa se fi intins. Asta e mai dificil de depistat "la ochi", jocul o sa para corect dar daca bowden-ul e elastic ... reglajul nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iulie 16, 2004 Autor Share Postat Iulie 16, 2004 mersi mult baieti, am descoperit problema.....nitul din capatul ambreiajului de la maner, s-a slabit, slabit, slabit pana a facut trosc si am ramas in pom....ma duc sa imi nituiesc capatul de sus al cablului in maner, recomanda cineva pe careva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.