radu_ Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Salutare, de cateva zile m-am mutat din "Coltul comunistelor", unde mai activez cu un ETZ si m-am ales cu o Honda CB 450 S din '86, respectiv asta: Merge excelent, trage de rupe, suna rotund,totusi am o nelamurire: cat trebuie asteptat motorul sa se incalzeasca la prima pornire? Etezeul se incalzeste mult mai repede. Rog posesorii sa ma ajute cu sfaturi, ponturi etc. Multzam' mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 Eu inteleg ca-i veche, dar chiar nu mai are nimeni din astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 eu zic sa o lasi sa se incalzeasca pana sta frumos la relanti fara shoc de ex la mine la ntv dureaza vreo 2minute cred, cat imi pun casca si manusile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 Asa fac si merge super! Tin sa apreciez tinuta de drum excelenta. Ca mi-am amintit: ce fel de ulei se pune?(fostul proprietar nu a facut nici el schimbul, adica de vreo 3000 km.)Uleiul este inca la nivel bun si are culoare si consistenta buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 Am facut schimbul de ulei cu tot cu filtru, merge super, daca nu mai scrie nimeni aici eu imi vad de drum!Hai pa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Salut , de curand am si eu una ca a ta (87), a cam stat saracuta intr-un garaj nefolosita ceva timp si trebuie putin pusa la punct, i-am dus rezervorul la curatat si zilele astea o sa ma apuc s-o bibilesc putin.... PS: fiti ingaduitori e primul post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kowalski Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 va salut..am avut si eu una pana in primavara exact ca ale voastre..sunt niste motociclete extremd e fiabile si ieftin de intretinut,te iarta de multe ori la drum si te duce si destul de tare..eu am mers cel mai mult cu el 175 da aplecat bine pe ghidon ca sa nu ma fluture vantul..ulei sintetic daca ii dai 10w40 o sa zica mersi si n-o sa faca figuri deloc iar cu incalzitu de dimineata eu zic ca acum pe temperaturile astea intre 3 si 5 min e de ajuns ca se incalzeste bine..eu il porneam tot timpul cu soc maxim si cand urca turatia cu vreo 1000 in plus fata de cat era la start o lasam jos si dadeam 2-3 accelerari pe liber usor pana pe la 3000-3500..daca se tureaza repede si nu da semne de `n-am chef sa urc in ture` e super..poti sa mergi lejer cu el..cand e frig afara trebuie lasat 10-15 min..adica recomandat sa se lase atunci..ddaca mai aveti nelamuriri ma puteti contacta pe privat sa telefon si cat stiu va ajut..aveti grija de voi si de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 15, 2007 Autor Share Postat Iunie 15, 2007 multzam de post, acuma ca m-am obisnuit cu ea si am vazut si alte motoare, imi dau seama ca merge super(mi s-a spus asta in mod repetat, inseamna ca asa o fi).As vrea sa mai discut si alte probleme dar motoru chiar nu are probleme, asa ca drum bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Mersi...o sa am grija , dar pana cand o sa ma plimb cu ea o sa mai treaca ceva timp. Azi am terminat de curatat carburatoarele (o ramas ceva benzina in ele de la vechiul proprietar) si as vrea sa-i schimb uleiul. Daca puteti sa-mi dati ceva sfaturi cum sa fac m-ati ajuta. Am manualul in engleza dar sunt nelamurit in privinta radiatorului de racire, trebuie sa-l dau jos ? Va salut cu respect si asfalt uscat ! Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 am auzit si eu ceva in legatura cu radiatorul de ulei, dar la schimb nu este necesara decat inlocuirea filtrului, care e asezat sub carter, atentie , filtrul trebuie sa vina cu o garnitura rectangulara si cu una mai mica rotunda (parca...). ulei semisintetic e foarte bun. Intrebare: cam cat ulei se pune in completare la un motor din asta in mod normal la mia de km.? as fi curios si eu de manual, se poate vedea cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Salut , am schimbat filtru si uleiul , am fost cam ocupat in ultima vreme (cu vre-o doua nunti in deplasare si o licenta) si acum sper sa-mi mai fac timp sa ma mai ocup de motor si de cat A. Manualul e in sectiunea upload pe ftp-ul motohub1.no-ip.info user : manuals parola : manuals HondaCb350_450sEngleza.rar Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 22, 2007 Autor Share Postat Iulie 22, 2007 Mersi de manual, e super binevenit! Eu ,insa tot in ceata:cam cat e un consum normal de ulei la en motor din asta?Eu am pus Fuchs Silkolene semisintetic.O fi bun ,n-o fi bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) Sa-ti fie de folos !! De consumul de ulei nu stiu nimic inca , eu am pus Valvoline Dura Blend 4T SAE10W-40 (http://www.piese-volvo.ro/catalog/popup_image.php/pID/33) . Eu am ceva probleme cu reglarea carburatorului si nu sta la relantii, acuma e relantiu pe la 2500-3000 iar daca inchid socu moare in cateva secunde... trebuie sa gasesc un mecanic sa o consulte....ceva sfaturi in legatura cu reglarea carburatorului ar fi binevenite ? Numai bine ! Editat August 2, 2007 de bogdano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 7, 2007 Autor Share Postat August 7, 2007 din cate am vazut in manual, este o sectiune intreaga dedicata intretinerii si reglarii carburatiei, inclusiv o pagina de ''troubleshooting" cu simptome si cauze probabile.In engleza la relanti i se spune "idle" si scrie acolo ca trebuie sa fie la 1200 rpm.Consumul nu e si el cam mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 din cate am vazut in manual, este o sectiune intreaga dedicata intretinerii si reglarii carburatiei, inclusiv o pagina de ''troubleshooting" cu simptome si cauze probabile.In engleza la relanti i se spune "idle" si scrie acolo ca trebuie sa fie la 1200 rpm.Consumul nu e si el cam mare? o sa mai studiez sectiunea respectiva , am inteles cu relantiu la 1200 , problema e ca porneste foarte greu , doar daca dau cu spray prin filtru de aer porneste , scanteie la bujii are , problema e de la alimentare cu benzina. La a ta se umple filtru de benzina dintre rezervor si carburator cu benzina , ca la mine sta cam la jumate ? In carburator am benzina deoarece daca deschid surubele alea de sub carburatoare incepe sa curga benzina. Mai citesc prin manual ,cat despre consum nu pot sa spun nimic ca nu pot merge cu ea , nu am nici A-ul si nu e nici inmatriculata inca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 Nu am filtru, din robinetul de sub rezervor, care are un pahar decantor, furtunul merge direct in carb.S-ar putea sa nu ramina destula benzina in decantorul de sub carb.Ai incercat sa tragi maneta de gaz de mai multe ori inainte de a-l porni?Folosesti socul la pornire,si daca da, functioneaza surubul de soc ?Momentan nu-mi vin alte idei, decat evident sa desfaci si sa cureti carburile. Apropo, cand mi-am luat motorul, unul din primele lucruri a fost sa demontez rezervorul si sa-l spal de rugina (are!), la fel si paharelul decantor din robinet.Vezi si tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Nu am filtru, din robinetul de sub rezervor, care are un pahar decantor, furtunul merge direct in carb.S-ar putea sa nu ramina destula benzina in decantorul de sub carb.Ai incercat sa tragi maneta de gaz de mai multe ori inainte de a-l porni?Folosesti socul la pornire,si daca da, functioneaza surubul de soc ?Momentan nu-mi vin alte idei, decat evident sa desfaci si sa cureti carburile. Apropo, cand mi-am luat motorul, unul din primele lucruri a fost sa demontez rezervorul si sa-l spal de rugina (are!), la fel si paharelul decantor din robinet.Vezi si tu... In primul rand mersi de raspuns. Sa le luam pe rand. Am tras de cateva ori de maneta de acceleratie ininte de pornire si nu are nici un efect. Folosesc socul la pornire dar nu inteleg la ce "surub de soc" te referi. Cand actionez parghia de la manerul stang se ridica supapele de soc. Carburatoarele sunt curatate si rezervorul la fel. Problema mea cred ca vine de la jigloarele din carburator, alea pe care "urca" benzina, nu stiu cum trebuie alea sa fie de stranse. In manual spune ca inainte de a le desface se strang prima data si se tine minte la montarea inapoi cate ture au fost stranse/desfacute.Sper sa intelegi ce vreau sa zic.Eu le-am desfacut direct ca nu stiam de reglaje , le-am curatat si le-am strans de tot inapoi , cum nu trebuie si acum trebuie sa le desfac un anumit numar de ture pe care nu-l stiu. La surubele de sub carburator stiu ca trebuie 2 ture si 1/2 destranse ,conform manualului. Maine o sa desfac carburatorul si o sa incerc sa desfac jigloarele cate 2 ture si apoi sa incerc sa vad cum porneste. Mersi si numai bine ! --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 08:31 -------------Salut ! Ura merge ! Am desfacut carburatoarele din nou si am desfundat jigloarele de relanti - de acolo era problema cu pornirea la rece si cu turatia crescuta la relanti. Acuma e mai bine decat inainte dar totusi trebuie sa o duc la sincronizat carburatoarele si mi se pare ca are o bataie in motor in partea stanga jos (la cutie ?) nu stiu unde. De urcat in ture urca , am fost si in poligon (am impins-o pana acolo si nu e usoara) la plimbare doar cu 1 si a 2 si imi place cum merge. Trebuie sa ma stapanesc pana am permisu sa ma dau prin poligon doar . Doua intrebari : - am inteles ca trebuie sa aiba ceva furtune de la carburator pentru preaplin, a mea nu are si vreau sa stiu pot sa-i pun furtun de aer cumparat de la un magazin de acvarii-pesti sau trebuie ceva mai special ? - am un furtun care vine de la un T din plastic dintre carburatoare din partea de sus in fata (asemanator cu cel de la alimentarea cu benzina din rezervor) si nu stiu daca trebuie conectat undeva. Am gsit o poza cu un carburator pe ebay http://cgi.ebay.de/Honda-CB-450-Vergaser_W...bayphotohosting furtunul care merge in jos in pozele 1 si 2 . Trebuie conectat undeva ? In manual nu l-am vazut si cand am invartit carburatorul cum l-am luat jos de pe motocicleta a curs benzina prin el. Mersi anticipat de raspunsuri ! Numai BINE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 Da, sunt doua furtunuri de scurgere din carb, unul din carbul stang de jos, cel de-al doilea vine din teul de care spui tu, furtunele sunt uzuale, nimic special, se ruteaza prin spatele motorului pe sub baterie impreuna cu un furtun de scurgere de la baterie si unul de ulei cu dop, deci 4 in total . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Am avut si eu si am facut cu ea 15000km prin tara Am vandut-o la 89.000 km Brici motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.