Comyny Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Poate cineva sa ma ajute cu o schema pt aprinderea asta?Am cautat pe net de mi-au sarit capacele da nu dau de ea.Va rog mult dak aveti asa ceva trimiteti-mi pls schema.Va multam anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Poate cineva sa ma ajute cu o schema pt aprinderea asta?Am cautat pe net de mi-au sarit capacele da nu dau de ea.Va rog mult dak aveti asa ceva trimiteti-mi pls schema.Va multam anticipat!! ........ IOTE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 20, 2007 Autor Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) mersi fain da pe aia o aveam si eu.mie imi trebuie pt aprinerea asta electronica.k la asta se schimba situatia.Nu mai coincide cu schema ei originala Editat Aprilie 20, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 cu banii pe care i-ai dat pe prostia asta gaseai una programabila si fara scanteie pierduta.... anyway... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparky Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 cu banii pe care i-ai dat pe prostia asta gaseai una programabila si fara scanteie pierduta.... anyway... De-ai sa iti cumperi tu ma stresatule !!! Nu te mai lauda ca ai auzit si tu de aprindere deaia !!! Tu esti ala care isi baga nasu peste tot !!! Nu cred ca omu are nevoie de opinia ta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 De-ai sa iti cumperi tu ma stresatule !!! Nu te mai lauda ca ai auzit si tu de aprindere deaia !!! Tu esti ala care isi baga nasu peste tot !!! Nu cred ca omu are nevoie de opinia ta !! mucea, usor ca nu ne tragem de sireturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 22, 2007 Autor Share Postat Aprilie 22, 2007 (editat) mucea, usor ca nu ne tragem de sireturi! Usor baieti, nu va certati.Eu doar am intrebat daca are cineva schema?Si apropo din ce am auzit aprinderea asta rupe.Nu intrerupe in ture mari, fuge mult mai bine,scap de releul ala imputit care niciodata nu incarca cum trebuie(a schimbat 4 vechiu proprietar) si ma costa 170 E nu 210 cat e aia de care vorbesti.Pana la urma nu ma supara k dati cu parerea,poate pe viitor ma va ajuta.Deci va rog sa nu va mai certati k nu are nici un rost.Si stressule dak poti sa-mi explici ce-i aia"scanteie pierduta"?,si fa o comparatie intre aprinderea cu "scanteie pierduta" si aia programabila pls .Pana la urma are cineva idee unde gasesc schema? Editat Aprilie 22, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 mersi fain da pe aia o aveam si eu.mie imi trebuie pt aprinerea asta electronica.k la asta se schimba situatia.Nu mai coincide cu schema ei originala incearca pe la aia cu scutere, e acelasi principiu. In poza se vede un singur "cititor" ( ala de a luat locul ruptorului) . Ce faci cu el la 2 timpi si 2 cilindrii? Ca in semnatura ai jawa ts 350.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 incearca pe la aia cu scutere, e acelasi principiu. In poza se vede un singur "cititor" ( ala de a luat locul ruptorului) . Ce faci cu el la 2 timpi si 2 cilindrii? Ca in semnatura ai jawa ts 350.... pai exact asta inseamna scanteia pierduta.bobina de inductie e duplex[adica cu doua iesiri]si da scanteie simultan pe amandoua doar ca una este pe cilindrul pe compresie si una pe cel pe evacuare,de-aia ii zice pierduta.e un singur senzor dar rotorul are doua bosaje decalate la 180 de grade,asa ca trimite la cutia neagra doua impulsuri la fiecare rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Usor baieti, nu va certati.Eu doar am intrebat daca are cineva schema?Si apropo din ce am auzit aprinderea asta rupe.Nu intrerupe in ture mari, fuge mult mai bine,scap de releul ala imputit care niciodata nu incarca cum trebuie(a schimbat 4 vechiu proprietar) si ma costa 170 E nu 210 cat e aia de care vorbesti.Pana la urma nu ma supara k dati cu parerea,poate pe viitor ma va ajuta.Deci va rog sa nu va mai certati k nu are nici un rost.Si stressule dak poti sa-mi explici ce-i aia"scanteie pierduta"?,si fa o comparatie intre aprinderea cu "scanteie pierduta" si aia programabila pls .Pana la urma are cineva idee unde gasesc schema? "chestia" aia e de fapt un upgrade total al instalatiei vechi. despre incarcare ce sa spun? ai incercat un releu de dacie? iti zic eu ca o rezolvi foarte usor si ieftin, cu 200.000 lei vechi despre aprinderea propriu-zisa pot spune ca este mult mai buna decat cea pe platini DAR raportul pret-beneficiu nu e bun deloc. de ce? in primul rand este o aprindere cu avans fix. singurul lucru bun pe care il face este marirea fiabilitatii motorului intr-o mica plaja de turatii tocmai pt. ca este fix avansul. x mm merg la y turatii pe minut. si foarte putin in plus si minus. acest foarte putin este de fapt o valoare acceptabila pt. un motor de uz "civil". avansul tot va fi prea mare sau prea mic pt. turatiile mai mari sau mai mici decat cele care se potrivesc cu avansul respectiv. de aici incalzirea excesiva a motorului. sau nu. de ce zic asta? se poate spune ca un motor merge bine si sa fie destul de cald, caldura asta poate fi micsorata cu ajutorul unui avans variabil. asigura o ardere mai completa, deci un randament mai bun al motorului. treaba asta pe scurt poate fi tradusa prin consum redus, performante marite si, cel mai important, mai multa energie este transformata in forta motoare, nu in caldura. cel mai la indemana exemplu sunt becurile normale fata de cele economice. desi sunt construite altfel fac acelasi lucru, transforma mai multa energie electrica in lumina, nu caldura. intelegi tu ce am vrut sa spun. am facut acum cateva luni un topic despre avans. cauta-l. citeste. daca o sa mai ai intrebari iti pot raspunde. oricum, pe scurt acei 40 de euro + dhl sunt mult mai ieftini decat aceasta aprindere. si aprinderea despre care vorbesc este cea mai proasta dintre cele bune. cea pe care ai aratat-o tu este practic un inlocuitor de platina. atat. s-ar putea chiar sa aiba o scanteie mai proasta decat o aprindere pe platini cu bobine auto si "amplificatoare de scanteie" sau aprinderi tranzistorizate care inlocuiesc condensatorii cum sunt mai cunoscute. ba mai mult, in cazul motoarelor performante 2t 2 cil sau mai mult o scanteie pierduta poate aprinde amestecul din cilindrul care este pe admisie. dar la jawa nu cred sa fie o problema. nu cred ca amestecul este asa de comprimat (din cauza vitezei de admisie, tobe 2t nu are asa ca astea nu se mai pun...) si/sau atomizat incat sa se aprinda de la acea scanteie pierduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 "chestia" aia e de fapt un upgrade total al instalatiei vechi. despre incarcare ce sa spun? ai incercat un releu de dacie? iti zic eu ca o rezolvi foarte usor si ieftin, cu 200.000 lei vechi . ba mai mult, in cazul motoarelor performante 2t 2 cil sau mai mult o scanteie pierduta poate aprinde amestecul din cilindrul care este pe admisie. dar la jawa nu cred sa fie o problema. nu cred ca amestecul este asa de comprimat (din cauza vitezei de admisie, tobe 2t nu are asa ca astea nu se mai pun...) si/sau atomizat incat sa se aprinda de la acea scanteie pierduta. asta n-are cum sa se intample Stress-ule.daca la cilindrul care trebuie[adica care e pe compresie]scanteia apare cam la 20 si ceva de grade inainte de PMI logic ca la celalalt o sa apara cu exact aceeasi valoare inainte de PME,sau cu alte cuvinte mult dupa ce a fost deschisa fereastra de evacuare,dar totusi inainte ca cilindrul sa se fi golit total de gazele de ardere si sa se fi umplut cu amestec proaspat.asa ca nu e nici un pericol de preaprindere.de altfel acest sistem cu scanteie perduta a fost folosit la japonezele in patru cilindri de zeci de ani fara probleme.doua bobine duplex si doua platine sau senzori.o bobina da scanteie ptr.cilindrii 1 si 4 ,iar cealalta ptr. cil. 2si3.cat despre calitatea scanteii nu pot sa zic decat:fuck platine!!!!!!!!!!!!!chiar tu ziceai ca ai avut Jawa la care cu unele modificari si avans mai mic ajungeai la 7000 rpm,cu platine.daca se tura cu platine pana la 7000 cu aprindere electronica nu crezi ca se tureaza macar pana la 6000?oricum avantajele sunt evidente:reglaj zero,baterie zero,pornire usoara si sigura,scantei mai bune la ture mari[nu pierde scantei ca platina],nu mai ancraseaza bujiile etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 asta n-are cum sa se intample Stress-ule.daca la cilindrul care trebuie[adica care e pe compresie]scanteia apare cam la 20 si ceva de grade inainte de PMI logic ca la celalalt o sa apara cu exact aceeasi valoare inainte de PME,sau cu alte cuvinte mult dupa ce a fost deschisa fereastra de evacuare,dar totusi inainte ca cilindrul sa se fi golit total de gazele de ardere si sa se fi umplut cu amestec proaspat.asa ca nu e nici un pericol de preaprindere.de altfel acest sistem cu scanteie perduta a fost folosit la japonezele in patru cilindri de zeci de ani fara probleme.doua bobine duplex si doua platine sau senzori.o bobina da scanteie ptr.cilindrii 1 si 4 ,iar cealalta ptr. cil. 2si3.cat despre calitatea scanteii nu pot sa zic decat:fuck platine!!!!!!!!!!!!!chiar tu ziceai ca ai avut Jawa la care cu unele modificari si avans mai mic ajungeai la 7000 rpm,cu platine.daca se tura cu platine pana la 7000 cu aprindere electronica nu crezi ca se tureaza macar pana la 6000?oricum avantajele sunt evidente:reglaj zero,baterie zero,pornire usoara si sigura,scantei mai bune la ture mari[nu pierde scantei ca platina],nu mai ancraseaza bujiile etc. pai am spus ca la jawa nu cred sa fie o problema. in schimb prin india niste baieti s-au lovit de asta in timp ce modificau niste rd-uri. aveau nu stiu ce aprindere cu scanteie pierduta. au schimbat-o si au rezolvat problema iar mai tarziu si-au si explicat de ce. viteza mare de admisie si atomizare foarte buna. greu de crezut, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 Bai fratilor uitati cum sta treraba.Eu deocamdata nu am aprinderea asta de care vb, da sambata o aduce cineva.Tipu asta mi-a zis k aprinderea asta e de DUCATI si ca in ture mari e excelenta si k a prins164km/h,iar consumu mult mai mic[aproape de 3%].Eu oricum nu mai pot sa dau innapoi pt ca am vb cu el si ce draq doar suntem oameni.Da nu inteleg ceva:kyvacka u zici k e destul de buna, iar stress k e de tot rahatu.Unu zice k scanteia e buna ,iar altu k e proasta.Pana la urma stressule eu nu vad niciun dezavantaj k e cu scanteie pierduta.Eu oricum sunt optimist si sper k o sa mearga brici.O sa o montez sambata daca fac rost de schema.Oricum tot timpul invatam asa k mai dati cu parerea.Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 orice ar fi o sa mearga mai bine, de fapt mult mai bine decat platinile! eu zic doar de avantaje vs. cost oricum, pt. un motor "civil" e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 orice ar fi o sa mearga mai bine, de fapt mult mai bine decat platinile! eu zic doar de avantaje vs. cost oricum, pt. un motor "civil" e buna. O sa va tin la curent ce si cum.Eu sper sa rupaaaa.Ciao.Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 nu o sa "rupaaaaa" dar oricum fata de platina o sa fie mult mai bine. sau cel putin nu o sa "rupaaaa" fata de o aprindere cu avans variabil. programabil sau nu pt jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Bai fratilor uitati cum sta treraba.Eu deocamdata nu am aprinderea asta de care vb, da sambata o aduce cineva.Tipu asta mi-a zis k aprinderea asta e de DUCATI si ca in ture mari e excelenta si k a prins164km/h,iar consumu mult mai mic[aproape de 3%].Eu oricum nu mai pot sa dau innapoi pt ca am vb cu el si ce draq doar suntem oameni.Da nu inteleg ceva:kyvacka u zici k e destul de buna, iar stress k e de tot rahatu.Unu zice k scanteia e buna ,iar altu k e proasta.Pana la urma stressule eu nu vad niciun dezavantaj k e cu scanteie pierduta.Eu oricum sunt optimist si sper k o sa mearga brici.O sa o montez sambata daca fac rost de schema.Oricum tot timpul invatam asa k mai dati cu parerea.Danke daca u te astepti la 164 km/h de la o biata Jawa de 350 atunci pot sa-ti spun de-acu sa nu o iei[aprinderea],ptr. ca orice aprindere i-ai pune unei Jawa stock[adica asa cum vine ea de la mama Cehia]nu o sa fuga cu viteza asta.apropo spune-i prietenului:prietene,esti idiot.dar sa revin,daca motorul nu e facut sa fuga cu vitezele respective nici o aprindere de pe lume[fixa,programabila,reprogramabila preprogramabila si orice fel de amabila]nu o sa-l faca mai sprintar odata ce isi atinge limita ptr. care este calculat[asta in conceptia mea la Jawa se situeaza undeva pe la 5500 rpm in treapta a 4-a].oricine spune ca a mers mai tare cu carburator si cilindri originali[adica netunati]fie minte cu nerusinare,fie a fost ajutat de un puternic vant de spate[cam 300 km/h!].ce o sa faca aprinderea asta ptr. motorul tau:o sa-ti usureze mult pornirea[fie la rece,fie la cald],o sa-ti reduca consumul cam cu 15-20%,o sa-ti mentina motorul mai curat,o sa-ti permita sa mergi mai sportiv fara pericolul de a impusca platine la fiecare 50 km si poate cel mai important,nu o sa mai depinzi de baterie ptr. pornire.de fapt vei putea sa circuli chiar fara baterie,insa in acest caz doar ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 daca u te astepti la 164 km/h de la o biata Jawa de 350 atunci pot sa-ti spun de-acu sa nu o iei[aprinderea],ptr. ca orice aprindere i-ai pune unei Jawa stock[adica asa cum vine ea de la mama Cehia]nu o sa fuga cu viteza asta.apropo spune-i prietenului:prietene,esti idiot.dar sa revin,daca motorul nu e facut sa fuga cu vitezele respective nici o aprindere de pe lume[fixa,programabila,reprogramabila preprogramabila si orice fel de amabila]nu o sa-l faca mai sprintar odata ce isi atinge limita ptr. care este calculat[asta in conceptia mea la Jawa se situeaza undeva pe la 5500 rpm in treapta a 4-a].oricine spune ca a mers mai tare cu carburator si cilindri originali[adica netunati]fie minte cu nerusinare,fie a fost ajutat de un puternic vant de spate[cam 300 km/h!].ce o sa faca aprinderea asta ptr. motorul tau:o sa-ti usureze mult pornirea[fie la rece,fie la cald],o sa-ti reduca consumul cam cu 15-20%,o sa-ti mentina motorul mai curat,o sa-ti permita sa mergi mai sportiv fara pericolul de a impusca platine la fiecare 50 km si poate cel mai important,nu o sa mai depinzi de baterie ptr. pornire.de fapt vei putea sa circuli chiar fara baterie,insa in acest caz doar ziua. care limita? de turatie maxima sau de fiabilitate? daca e vb. de fiabilitate eu zic maxim-maximorum 5000 de ture in a 4-a la maxim 10 grade celsius temperatura ambientala! daca e limita de turatie atunci sa sti ca se duce in 7000 pe ceas. cu foarte mici modificari (avans mai mic, aprinderi tranzistorizate, tobe) si ceva rabdare sa ajunga la turatia aia. a, si ulei sintetic dar la cel putin 30 ml.litru. evident si carburatorul reglat pt. ca atunci cand maresti procentul ulei-benzina de fapt saracesti amestecul aer-benzina. motorul nou, rodat si atat. oricum nu atingi turatia asta mai mult de 5000 de km maxim, daca suntem foarte optimisti. dupa aia isi da duhul. evident, nu constant ci doar in sarje de 5-6-7 secunde si atat. altfel se caleaza big time. 164 kmh si eu ma indoiesc foarte tare. real cel putin. dar mai stii? cu un avans mai mic si cu multa rabdare poate prinde pe ceas 164. real e maxim 145 cred... oricum mi se pare totusi o prostie aprinderea asta. se repara foarte greu daca e sa se buleasca si oricum nu la fel de bine ca si originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 care limita? de turatie maxima sau de fiabilitate? daca e vb. de fiabilitate eu zic maxim-maximorum 5000 de ture in a 4-a la maxim 10 grade celsius temperatura ambientala! daca e limita de turatie atunci sa sti ca se duce in 7000 pe ceas. cu foarte mici modificari (avans mai mic, aprinderi tranzistorizate, tobe) si ceva rabdare sa ajunga la turatia aia. a, si ulei sintetic dar la cel putin 30 ml.litru. evident si carburatorul reglat pt. ca atunci cand maresti procentul ulei-benzina de fapt saracesti amestecul aer-benzina. motorul nou, rodat si atat. oricum nu atingi turatia asta mai mult de 5000 de km maxim, daca suntem foarte optimisti. dupa aia isi da duhul. evident, nu constant ci doar in sarje de 5-6-7 secunde si atat. altfel se caleaza big time. 164 kmh si eu ma indoiesc foarte tare. real cel putin. dar mai stii? cu un avans mai mic si cu multa rabdare poate prinde pe ceas 164. real e maxim 145 cred... oricum mi se pare totusi o prostie aprinderea asta. se repara foarte greu daca e sa se buleasca si oricum nu la fel de bine ca si originalul. 5500 ture in tr. a 4-a la Jawa 350[cu pinioane originale si cauciuc 3,50-18]inseamna exact 145 km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 5500 ture in tr. a 4-a la Jawa 350[cu pinioane originale si cauciuc 3,50-18]inseamna exact 145 km/h... Hoo sa nu o luam ciar asa.Tipu asta a prins 164km/h cu un pinion de 21(scuze k nu am precizat mai sus) k doar nu sunt asa de fraier.E aproape evident k nu se poate cu pinionul ei original mai mult de 145, si asta maximm.Si o sa vad cat de prostie e sambata.Chiar daca iau tzeapa , noi sa fim sanatosi k restu se face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Hoo sa nu o luam ciar asa.Tipu asta a prins 164km/h cu un pinion de 21(scuze k nu am precizat mai sus) k doar nu sunt asa de fraier.E aproape evident k nu se poate cu pinionul ei original mai mult de 145, si asta maximm.Si o sa vad cat de prostie e sambata.Chiar daca iau tzeapa , noi sa fim sanatosi k restu se face . cu rationamentul asta[pe care din pacate il vad la multi]ar trebui ca si cu Mobra,daca ii pui pinioanele potrivite,sa meri cu 150 la ora.degeaba scurtezi raportul final de transmisie ca sa scazi turatia motorului atunci cand atingi viteza maxima.el are sa zicem 26 de cai pe care ii dezvolta la 5500 rpm[in speta cazul jawa].daca cu raportul original astia sunt suficienti ptr. a atinge 145 km/h[desi ma cam indoiesc si de asta]atunci cu pinion de 21 turatia la aceeasi viteza o sa fie sub 5000 de ture adica motorul nu o sa mai dezvolte puterea maxima,adica calutii nu o sa-i mai ajunga sa atinga 145,nicidecum 164km/h.o sa ai poate un motor capabil sa faca 120 in a 3-a dar nu o sa mai atingi viteza maxima de 145 in a 4-a ptr. ca el este in afara plajei de turatie optima.sper ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 5500 ture in tr. a 4-a la Jawa 350[cu pinioane originale si cauciuc 3,50-18]inseamna exact 145 km/h... n-am testat niciodata top-speed-ul. uite ca m-ai facut curios si o sa ma duc la cel caruia i-am dat jawa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 mai baieti, terminati cu sistemul de scanteie pierduta pe motoare in 2 T . E cea mai mare prostie pe care am auzit-o pana acum. Daca o faceti, va cam asumati raspunderea asupra celor din jurul vostru. Sau n-ati vazut niciodata cum arde o motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 de la ce ma rog sa arda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 cu rationamentul asta[pe care din pacate il vad la multi]ar trebui ca si cu Mobra,daca ii pui pinioanele potrivite,sa meri cu 150 la ora.degeaba scurtezi raportul final de transmisie ca sa scazi turatia motorului atunci cand atingi viteza maxima.el are sa zicem 26 de cai pe care ii dezvolta la 5500 rpm[in speta cazul jawa].daca cu raportul original astia sunt suficienti ptr. a atinge 145 km/h[desi ma cam indoiesc si de asta]atunci cu pinion de 21 turatia la aceeasi viteza o sa fie sub 5000 de ture adica motorul nu o sa mai dezvolte puterea maxima,adica calutii nu o sa-i mai ajunga sa atinga 145,nicidecum 164km/h.o sa ai poate un motor capabil sa faca 120 in a 3-a dar nu o sa mai atingi viteza maxima de 145 in a 4-a ptr. ca el este in afara plajei de turatie optima.sper ca ai inteles. Sper sa nu te superi pe mine dar sunt incepator si nu ma prea pricep.Da tipu asta a vb ff serios cu mine cu faza cu pinionu de 21 si viteza maxima pe care acum imi este rusine sa o mai zic.Deci eu deocamdata nu dispun de aproape nici un fel de ''rationament'' in domeniul vitezei si ''calutilor putere''.Imi cer mii de scuzee daca nu este adevarata faza, da asa mi s-a spus. mai baieti, terminati cu sistemul de scanteie pierduta pe motoare in 2 T . E cea mai mare prostie pe care am auzit-o pana acum. Daca o faceti, va cam asumati raspunderea asupra celor din jurul vostru. Sau n-ati vazut niciodata cum arde o motocicleta? Te rog fi mai explicit k ne-ai lasat pe toti in aer.Amice sorinpreotescu nu se prea intelege de ce arde motoreta din cauza scanteii pierdute? n-am testat niciodata top-speed-ul. uite ca m-ai facut curios si o sa ma duc la cel caruia i-am dat jawa mea Daca testezi jawa la viteza sa-mi spui si mie pls rezultatu.Tipu asta zicea ca merge cu 21 linistit pana la 140.Dar de la 140 incolo incepe sa nu se mai simta bine motoreta.Nu stiu ce sa mai cred !!!Sper sa nu te minta si pe tine ceasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.