mzrider Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) intai pozele: am pornit de la un mz es de 175 motor: etz 250 cu doar 9000 km la bord, nedesfacut toba sport de etz, filtru sport(cel original nu a incaput) aprindere electronica de etz fata de etz cu tot cu roata cu frana bord, far, ghidon, comenzi aripa fata de carpati modificata cauciuc fata de 3.50 pe 18 bascula si telescoape spate de etz butuc de etz respitat pe janta de pe 16 de es, cu cauciuc de 130/90/16 aripa spate de mz es modificata rezervor de ij Editat Aprilie 24, 2007 de mzrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 frumoasa jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan Mz Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Fain jucaria as vrea si eu sa o fac in genu asta dar mai ma gandesc.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Maiculitza cat de bine arata!!! Jos palaria! Cum se simte la dinamica avand motorul de 250? Se simte ca are al centru de greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 intai pozele: Veeeery good! Dar hai sa te invat o jmekerie foto: Cand vrei sa faci poze bune, le faci la lumina indirecta Deci in cazul de fata era fain sa le faci undeva la umbra Nu ca nu ar fi poze reusite, dar eu am vrut sa vad niste detalii si din pacate sunt la umbra In rest, foarte frumos motorul Sa-l calaresti voios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 pai mz es 175/250 e cam tot aia (difera doar setu) deci punand un motor de etz nu se schimba prea multe decat ca are 5 viteze si considerabil mai multa putere. dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz, de asemena in fata, la cadru trebuie sudat un inel ca sa iasa toba pt ca la etz iese drept din cilindru. in rest, de stabilitate is foarte multumit, dar cel mai important e ca motoru ii in stare foarte buna si nu a fost desfacut inca cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 pai mz es 175/250 e cam tot aia (difera doar setu) deci punand un motor de etz nu se schimba prea multe decat ca are 5 viteze si considerabil mai multa putere. dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz, de asemena in fata, la cadru trebuie sudat un inel ca sa iasa toba pt ca la etz iese drept din cilindru. in rest, de stabilitate is foarte multumit, dar cel mai important e ca motoru ii in stare foarte buna si nu a fost desfacut inca cateva poze: de ce nu ti-ai luat pur si simplu ETZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 de ce nu ti-ai luat pur si simplu ETZ? in primu rand pt ca aveam deja un mz es...si in al doilea rand pt cas nu imi place etz-u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 (editat) intai pozele: am pornit de la un mz es de 175 motor: etz 250 cu doar 9000 km la bord, nedesfacut toba sport de etz, filtru sport(cel original nu a incaput) aprindere electronica de etz fata de etz cu tot cu roata cu frana bord, far, ghidon, comenzi aripa fata de carpati modificata cauciuc fata de 3.50 pe 18 bascula si telescoape spate de etz butuc de etz respitat pe janta de pe 16 de es, cu cauciuc de 130/90/16 aripa spate de mz es modificata rezervor de ij Inafar' de de etz-ul unui preten ....... Cred ca asta-i cel mai mijtooooo ETZ-u' acum serios vorbesc pe care l-am vazut!!!! APROPO UOAMENI!!!!! II DE VANZARE!!! Editat Aprilie 25, 2007 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Sa-l stapanesti sanatos si sa te tina o viata! A iesit foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 APROPO UOAMENI!!!!! II DE VANZARE!!! Junior, nu-ti mai fa reclama pe topicul altcuiva! Motorul arata foarte bine, munca a dat roade, cel putin din punct de vedere estetic. Atentie! Motorul de ETZ are vibratii destul de mari, iar daca o sa renunti la prinderea elastica a sa de cadru o sa iti para rau in scurt timp. Si ar fi pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 in primu rand pt ca aveam deja un mz es...si in al doilea rand pt cas nu imi place etz-u. ma stefi (cas)e scump ce nuti place la etz? fiabilitatea?consumul?,aspectul,?culoarea? etz nu are vibratii necunoscute eu tias recomanda sa pui motorul de es 175 INAPOI si daca e pus la punct , tot aceleasi senzatii le ai ca si cu 250 CUI AI PLACE MZ-UL TRB SA-I PLACA SI ETZ-UL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 1, 2007 Autor Share Postat Mai 1, 2007 ma stefi (cas)e scump ce nuti place la etz? fiabilitatea?consumul?,aspectul,?culoarea? etz nu are vibratii necunoscute eu tias recomanda sa pui motorul de es 175 INAPOI si daca e pus la punct , tot aceleasi senzatii le ai ca si cu 250 CUI AI PLACE MZ-UL TRB SA-I PLACA SI ETZ-UL fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz... si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 (editat) dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz, Si eu am avut ES 175 (din 1961) la care am pus set de Trophy de 250 (asta se intampla in 1988) Am modificat prinderea motorului din spate (am facut complet alt suport, pe bucse de bronz) si am prins de cadru suportul elastic care e prins de chiulasa, deci copiat dupa original Urechile din fata le-am "cracanat" putin ca sa nu frece motorul de ele (nu le-am taiat, ca nu se stie niciodata daca mai trebuie sau nu) Din cate stiu eu, motorul ala merge si azi, adica dupa 19 ani! fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz... Si eu sunt de parere ca e mult mai bun cadrul de ES Editat Mai 2, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iceman_dark06 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Buna am 17 ani, si cum vine vacanta de vara vreau si eu sa ma apuc sa reconditionez un MZ ES 175 de 250, care e al tatalui meu. Este dezasamblat tot, in afara de motor, si vreau sa il asamblez si sa mai modific ceva pe el. E super tare cum ti-a iesit tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz... si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo c lagarele se refac prin intermediul unor bucsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigh rider Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Frumos moto. Da am ciuda pe ea ..........Ma intrecut la concurs..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz... si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo c stima si respect......dar....nu e super.....tu nici maCar nu ai lucrat pe estetic....numa tiganeala...uita-te bine...aripa fata i-ai dat kit si direct vopsea...nimic finisat...spritchit....vopsea de control si delaa......direct vopsea... sa nu crezi k io vb in nume de rau...ii fain...numa k etezeulu-i ii sta bine sport...tu ai facut un:-?? stradal? oricum i fain.....cei drept un cacao de vekitura nu merita atata munk..si eu cu fratimi-o am lucrat atatia ani ca fraerii la destea...bani bagati de ajunge-am la 400E si il dadeam cu 300 nu merita... luati-va fratilor japo sau italience;) putere , fiabilitate, si consum redus...si NU REPARI IN DRUM.... ASFALT USCAT;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Frumos moto. Da am ciuda pe ea ..........Ma intrecut la concurs..... Pai si normal...Mai ales daca tu erai pe ES 175 ! Cum sa te intreci cu ETZ de 250? Apropo: de cand ti-ai luat moto japonez?Si cam cat a costat ? Stima de la o cunostinta buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigh rider Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Pai si normal...Mai ales daca tu erai pe ES 175 ! Cum sa te intreci cu ETZ de 250? Apropo: de cand ti-ai luat moto japonez?Si cam cat a costat ? Stima de la o cunostinta buna ! Ehe... Salut dom'le! Moto e din toamna asta....de tras de el peste tot...ca MZ ii de curse . Din 84 ii moto cu 34 de koko in 8 rate. Chilipir pe cat am bagat in el sa fie si asa cum imi place. Da nah...placerea mea...Astept primavara sa ne vedem pe sosele si la o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Ehe... Salut dom'le! Moto e din toamna asta....de tras de el peste tot...ca MZ ii de curse . Din 84 ii moto cu 34 de koko in 8 rate. Chilipir pe cat am bagat in el sa fie si asa cum imi place. Da nah...placerea mea...Astept primavara sa ne vedem pe sosele si la o Arata bine motocicleta ! Sa ai parte numai de satisfactii cu ea ! Sa ne vedem cu bine la intrunirile care vin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.