Sari la conținut

Mz 250


mzrider
 Share

Postări Recomandate

intai pozele:

am pornit de la un mz es de 175

motor:

etz 250 cu doar 9000 km la bord, nedesfacut

toba sport de etz, filtru sport(cel original nu a incaput)

aprindere electronica de etz

fata de etz cu tot cu roata cu frana bord, far, ghidon, comenzi

aripa fata de carpati modificata

cauciuc fata de 3.50 pe 18

bascula si telescoape spate de etz

butuc de etz respitat pe janta de pe 16 de es, cu cauciuc de 130/90/16

aripa spate de mz es modificata

rezervor de ij

post-8984-1177439216_thumb.jpg

post-8984-1177439267_thumb.jpg

post-8984-1177439282_thumb.jpg

post-8984-1177439369_thumb.jpg

post-8984-1177439408_thumb.jpg

post-8984-1177439546_thumb.jpg

post-8984-1177439634_thumb.jpg

post-8984-1177439647_thumb.jpg

Editat de mzrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maiculitza cat de bine arata!!!

 

Jos palaria! :nono: ;) :smoke: :lol:

 

Cum se simte la dinamica avand motorul de 250? Se simte ca are al centru de greutate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai pozele:

Veeeery good!

Dar hai sa te invat o jmekerie foto:

Cand vrei sa faci poze bune, le faci la lumina indirecta

Deci in cazul de fata era fain sa le faci undeva la umbra

Nu ca nu ar fi poze reusite, dar eu am vrut sa vad niste detalii si din pacate sunt la umbra

In rest, foarte frumos motorul

Sa-l calaresti voios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mz es 175/250 e cam tot aia (difera doar setu) deci punand un motor de etz nu se schimba prea multe decat ca are 5 viteze si considerabil mai multa putere. dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz, de asemena in fata, la cadru trebuie sudat un inel ca sa iasa toba pt ca la etz iese drept din cilindru. in rest, de stabilitate is foarte multumit, dar cel mai important e ca motoru ii in stare foarte buna si nu a fost desfacut

 

inca cateva poze:

post-8984-1177483429_thumb.jpg

post-8984-1177483445_thumb.jpg

post-8984-1177483644_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mz es 175/250 e cam tot aia (difera doar setu) deci punand un motor de etz nu se schimba prea multe decat ca are 5 viteze si considerabil mai multa putere. dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz, de asemena in fata, la cadru trebuie sudat un inel ca sa iasa toba pt ca la etz iese drept din cilindru. in rest, de stabilitate is foarte multumit, dar cel mai important e ca motoru ii in stare foarte buna si nu a fost desfacut

 

inca cateva poze:

de ce nu ti-ai luat pur si simplu ETZ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai pozele:

am pornit de la un mz es de 175

motor:

etz 250 cu doar 9000 km la bord, nedesfacut

toba sport de etz, filtru sport(cel original nu a incaput)

aprindere electronica de etz

fata de etz cu tot cu roata cu frana bord, far, ghidon, comenzi

aripa fata de carpati modificata

cauciuc fata de 3.50 pe 18

bascula si telescoape spate de etz

butuc de etz respitat pe janta de pe 16 de es, cu cauciuc de 130/90/16

aripa spate de mz es modificata

rezervor de ij

Inafar' de de etz-ul unui preten :lol: :lol: :nono: ....... Cred ca asta-i cel mai mijtooooo ETZ-u' acum serios vorbesc pe care l-am vazut!!!! ;) :smoke: :lol:

 

APROPO UOAMENI!!!!! II DE VANZARE!!!

post-7473-1177519933_thumb.jpg

post-7473-1177519989_thumb.jpg

post-7473-1177520066_thumb.jpg

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APROPO UOAMENI!!!!! II DE VANZARE!!!

 

Junior, nu-ti mai fa reclama pe topicul altcuiva!

 

Motorul arata foarte bine, munca a dat roade, cel putin din punct de vedere estetic.

 

Atentie! Motorul de ETZ are vibratii destul de mari, iar daca o sa renunti la prinderea elastica a sa de cadru o sa iti para rau in scurt timp. Si ar fi pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primu rand pt ca aveam deja un mz es...si in al doilea rand pt cas nu imi place etz-u.

ma stefi (cas)e scump :duel:

ce nuti place la etz? fiabilitatea?consumul?,aspectul,?culoarea?

etz nu are vibratii necunoscute :ok:

eu tias recomanda sa pui motorul de es 175 INAPOI si daca e pus la punct ,

tot aceleasi senzatii le ai ca si cu 250 :rock:

CUI AI PLACE MZ-UL TRB SA-I PLACA SI ETZ-UL :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma stefi (cas)e scump :duel:

ce nuti place la etz? fiabilitatea?consumul?,aspectul,?culoarea?

etz nu are vibratii necunoscute :ok:

eu tias recomanda sa pui motorul de es 175 INAPOI si daca e pus la punct ,

tot aceleasi senzatii le ai ca si cu 250 :rock:

CUI AI PLACE MZ-UL TRB SA-I PLACA SI ETZ-UL :wave:

fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz...

si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo :blbl: c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezavantajul e ca se simt vibratiile ca la mz-u vechi, motorul fiind prins fix pe cadru si nu pe tampoane de cauciuc ca la etz,

Si eu am avut ES 175 (din 1961) la care am pus set de Trophy de 250 (asta se intampla in 1988)

Am modificat prinderea motorului din spate (am facut complet alt suport, pe bucse de bronz) si am prins de cadru suportul elastic care e prins de chiulasa, deci copiat dupa original

Urechile din fata le-am "cracanat" putin ca sa nu frece motorul de ele (nu le-am taiat, ca nu se stie niciodata daca mai trebuie sau nu)

Din cate stiu eu, motorul ala merge si azi, adica dupa 19 ani! :duel:

 

fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz...

Si eu sunt de parere ca e mult mai bun cadrul de ES

Editat de Nick61
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna am 17 ani, si cum vine vacanta de vara vreau si eu sa ma apuc sa reconditionez un MZ ES 175 de 250, care e al tatalui meu. Este dezasamblat tot, in afara de motor, si vreau sa il asamblez si sa mai modific ceva pe el. E super tare cum ti-a iesit tie.

:duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz...

si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo :ok: c

 

 

lagarele se refac prin intermediul unor bucsi :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

fiecare are preferintele lui...imi place mai mult cadru de es decat cel de etz...

si motoru de 175 nu pot sa il pun la punct pt ca is duse lagarele de rulmenti din blo :makeout: c

stima si respect......dar....nu e super.....tu nici maCar nu ai lucrat pe estetic....numa tiganeala...uita-te bine...aripa fata i-ai dat kit si direct vopsea...nimic finisat...spritchit....vopsea de control si delaa......direct vopsea...

sa nu crezi k io vb in nume de rau...ii fain...numa k etezeulu-i ii sta bine sport...tu ai facut un:-?? stradal? :wink: oricum i fain.....cei drept un cacao de vekitura nu merita atata munk..si eu cu fratimi-o am lucrat atatia ani ca fraerii la destea...bani bagati de ajunge-am la 400E si il dadeam cu 300 :P nu merita...

luati-va fratilor japo sau italience;) putere , fiabilitate, si consum redus...si NU REPARI IN DRUM.... :makeout:

ASFALT USCAT;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos moto. Da am ciuda pe ea :makeout: ..........Ma intrecut la concurs..... :wink:

 

post-25858-1200412966_thumb.jpg

:P :makeout: Pai si normal...Mai ales daca tu erai pe ES 175 ! Cum sa te intreci cu ETZ de 250? Apropo: de cand ti-ai luat moto japonez?Si cam cat a costat ? Stima de la o cunostinta buna ! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: :P Pai si normal...Mai ales daca tu erai pe ES 175 ! Cum sa te intreci cu ETZ de 250? Apropo: de cand ti-ai luat moto japonez?Si cam cat a costat ? Stima de la o cunostinta buna ! :makeout:

Ehe... :makeout: Salut dom'le! Moto e din toamna asta....de tras de el peste tot...ca MZ ii de curse :makeout:. Din 84 ii moto cu 34 de koko in 8 rate. Chilipir pe cat am bagat in el sa fie si asa cum imi place. Da nah...placerea mea...Astept primavara sa ne vedem pe sosele :makeout: si la o :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe... :makeout: Salut dom'le! Moto e din toamna asta....de tras de el peste tot...ca MZ ii de curse :makeout:. Din 84 ii moto cu 34 de koko in 8 rate. Chilipir pe cat am bagat in el sa fie si asa cum imi place. Da nah...placerea mea...Astept primavara sa ne vedem pe sosele :makeout: si la o :makeout:

:wink: :P Arata bine motocicleta ! Sa ai parte numai de satisfactii cu ea ! Sa ne vedem cu bine la intrunirile care vin ! :makeout: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...