Andi Sabin Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 S-a dus 160 cmc-u' ala cu care m-am laudat toata iarna! Nu stiu de ce, dar tre' sa va impartasesc si voua ,,bucuria" mea. Azi am dat prima tura de sezonul asta. Si ca un veritabil ANDI (a se citi BOU) ce sunt, am schimbat la 11 000. si tot la 11 si tot la 11... o mai lasam si pana la 13, sa aud rateuri... dar in principal la 11. Si intr-o curba, cum franasem eu si intrasem cu 7-8000, cand am accelerat sa ies, aud buf si-mi pleaca motoru' de sub poponeata. Noroc am avut cu reflexul sa apas ambreiajul. Am crezut ca mi-a explodat cauciucul pe spate, intrucat n-am mai explodat nici un motor. Am ajuns acasa si l-am desfacut. Cilindrul e varza, dar inca e intreg. Pistonul... ei bine, pistonul e acum in stadiul de bucati de piston. Bine ca mai am vechiul motor de 125. Asa ca tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor de la Malossi! Si pentru treaba grozava pe care au facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 S-a dus 160 cmc-u' ala cu care m-am laudat toata iarna! Nu stiu de ce, dar tre' sa va impartasesc si voua ,,bucuria" mea. Azi am dat prima tura de sezonul asta. Si ca un veritabil ANDI (a se citi BOU) ce sunt, am schimbat la 11 000. si tot la 11 si tot la 11... o mai lasam si pana la 13, sa aud rateuri... dar in principal la 11. Si intr-o curba, cum franasem eu si intrasem cu 7-8000, cand am accelerat sa ies, aud buf si-mi pleaca motoru' de sub poponeata. Noroc am avut cu reflexul sa apas ambreiajul. Am crezut ca mi-a explodat cauciucul pe spate, intrucat n-am mai explodat nici un motor. Am ajuns acasa si l-am desfacut. Cilindrul e varza, dar inca e intreg. Pistonul... ei bine, pistonul e acum in stadiul de bucati de piston. Bine ca mai am vechiul motor de 125. Asa ca tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor de la Malossi! Si pentru treaba grozava pe care au facut-o. probabil cand ai pus motor nou, nu i-ai facut rodajul ca lumea... cam asa se intampla: se sparg segmentii, pistoanele. Cam nasol pentru tine, dar daca ai alt motor e ok cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Mergeti fratilor tare...forja la maxim rupeti-le in 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 S-a dus 160 cmc-u' ala cu care m-am laudat toata iarna! Nu stiu de ce, dar tre' sa va impartasesc si voua ,,bucuria" mea. Azi am dat prima tura de sezonul asta. Si ca un veritabil ANDI (a se citi BOU) ce sunt, am schimbat la 11 000. si tot la 11 si tot la 11... o mai lasam si pana la 13, sa aud rateuri... dar in principal la 11. Si intr-o curba, cum franasem eu si intrasem cu 7-8000, cand am accelerat sa ies, aud buf si-mi pleaca motoru' de sub poponeata. Noroc am avut cu reflexul sa apas ambreiajul. Am crezut ca mi-a explodat cauciucul pe spate, intrucat n-am mai explodat nici un motor. Am ajuns acasa si l-am desfacut. Cilindrul e varza, dar inca e intreg. Pistonul... ei bine, pistonul e acum in stadiul de bucati de piston. Bine ca mai am vechiul motor de 125. Asa ca tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor de la Malossi! Si pentru treaba grozava pe care au facut-o. Toti spun ba kiturile nu sunt fiabile si nush ce,pai cum dracu sa te tina cand tragi de gazul ala cu ura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 cat te-a costat kitul de 160 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Mergeti fratilor tare...forja la maxim rupeti-le in 2 De-al dracu o forjez, o duc pana in 14000, probleme ? Bai andi, imi pare rau pentru mito a ta, repar-o ca a inceput sezonul.. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 welcome in the club bafta la reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 in primu rand a zis ca a fost prima oara cand a iesit cu ea...un rodaj ceva?n-ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 De-al dracu o forjez, o duc pana in 14000, probleme ? Bai andi, imi pare rau pentru mito a ta, repar-o ca a inceput sezonul.. Bafta ! poti sa o forjezi..parca ma afecteaza pe mine ca iti faci tu motoru prafff : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Mergeti fratilor tare...forja la maxim rupeti-le in 2 esti fatalau in primu rand a zis ca a fost prima oara cand a iesit cu ea...un rodaj ceva?n-ai auzit? prima oara pe anu asta , nu prima oara cu setul de 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 in loc sa mergeti cum am mers eu si am ajuns la muulti km fara probleme,si actualul proprietar al rsului se bucura in continuare de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 in loc sa mergeti cum am mers eu si am ajuns la muulti km fara probleme,si actualul proprietar al rsului se bucura in continuare de el... da frate da` cate perechi de adidasi ai consumat si cate abonamente la RATB ti-ai facut?o gramada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 (editat) Asa... vad ca sunt nelamuriri. 1. Prima data pe sezon am iesit. Motorul are 1000 km. M-am chinuit juma' de toamna sa-i fac rodajul. 2. Kit-ul m-a costat 400 euro. 3. E kit pentru curse, e facut sa fie tinut pe rosu, corect? Altfel, nu mai aveam puterea si cuplul maxim la 10 000, respectiv 10 500 rpm. 4. Realizez ca a fost vina mea. Cand am desfacut motorul, nu prea era unsuros cilindrul. Nu cred ca s-a facut ungerea calumea, intrucat n-am pregatit motocicleta pentru iarna, iar sezonul asta am scos-o din garaj, i-am dat drumul la vale sa porneasca si peste 2 ore ii dadeam rosu. In concluzie, vina imi apartine. De acuma, soarta... cel mai mult ma oftic ca m-am chinuit 2 luni sa nu trec de 7 000. Ah, si inca ceva... Nu-mi mai reprosati ca merg tare. Mi-am luat supersport ca sa-i dau in goarna. Sunt disperat atunci cand simt cum ma trage si cum imi vibreaza curul_ la turatii ridicate si iubesc sa fiu cat mai aproape de sosea in curbe. Nu pentru asta sunt motoarele sport? Nu vroiam asta, imi luam chopper si nu mai aveam nici probleme cu atlasul dupa 2 ore de mers, nici genunchii nu ma dureau pe interior si nici incheieturile mainilor, etc. Multam pentru atentie Later edit: Macar vad partea plina a paharului. Din nou 125 cmc, din nou 140 viteza maxima (si aia greu de ajuns)... deci mai putine sanse sa mor Editat Aprilie 30, 2007 de Andi Sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Ah, si inca ceva... Nu-mi mai reprosati ca merg tare. Mi-am luat supersport ca sa-i dau in goarna. Sunt disperat atunci cand simt cum ma trage si cum imi vibreaza curul_ la turatii ridicate si iubesc sa fiu cat mai aproape de sosea in curbe. Nu pentru asta sunt motoarele sport? Nu vroiam asta, imi luam chopper si nu mai aveam nici probleme cu atlasul dupa 2 ore de mers, nici genunchii nu ma dureau pe interior si nici incheieturile mainilor, etc. Multam pentru atentie moama zici ca e fratele meu geaman de la moldova in sfarsit,ca numa de fatalai am parte pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thugradu Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 si al meu cred k sa dus se aude zici ca e tractor : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 dak nu l-ai ingrijit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B. K. Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Asa... vad ca sunt nelamuriri. 1. Prima data pe sezon am iesit. Motorul are 1000 km. M-am chinuit juma' de toamna sa-i fac rodajul. 2. Kit-ul m-a costat 400 euro. 3. E kit pentru curse, e facut sa fie tinut pe rosu, corect? Altfel, nu mai aveam puterea si cuplul maxim la 10 000, respectiv 10 500 rpm. 4. Realizez ca a fost vina mea. Cand am desfacut motorul, nu prea era unsuros cilindrul. Nu cred ca s-a facut ungerea calumea, intrucat n-am pregatit motocicleta pentru iarna, iar sezonul asta am scos-o din garaj, i-am dat drumul la vale sa porneasca si peste 2 ore ii dadeam rosu. In concluzie, vina imi apartine. De acuma, soarta... cel mai mult ma oftic ca m-am chinuit 2 luni sa nu trec de 7 000. Ah, si inca ceva... Nu-mi mai reprosati ca merg tare. Mi-am luat supersport ca sa-i dau in goarna. Sunt disperat atunci cand simt cum ma trage si cum imi vibreaza curul_ la turatii ridicate si iubesc sa fiu cat mai aproape de sosea in curbe. Nu pentru asta sunt motoarele sport? Nu vroiam asta, imi luam chopper si nu mai aveam nici probleme cu atlasul dupa 2 ore de mers, nici genunchii nu ma dureau pe interior si nici incheieturile mainilor, etc. Multam pentru atentie Later edit: Macar vad partea plina a paharului. Din nou 125 cmc, din nou 140 viteza maxima (si aia greu de ajuns)... deci mai putine sanse sa mor cum domne 140 viteza maxima? ce faci,jignesti mito? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thugradu Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 se merita kit de 160 pe rs din 98 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Frate acu e important sa o repari si sa iti revii in forma.........asta e ce sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 in loc sa mergeti cum am mers eu si am ajuns la muulti km fara probleme,si actualul proprietar al rsului se bucura in continuare de el... Bravo puya...lasa sa fim noi fatalai asa...cati km ai facut cu rs-u pana l-ai dat? da frate da` cate perechi de adidasi ai consumat si cate abonamente la RATB ti-ai facut?o gramada... de ce ma?ce a facut cu adidasii? si cu abonamentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thugradu Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 a mers pe jos cik ....uff ce ma fac cu tine motoi ...oare nici tie nu iti place sa te dai cu un rs delimitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 de ce ma?ce a facut cu adidasii? si cu abonamentele? ti-a raspuns consateanu tau dar sa nu zici ca te ignor iti raspund si eu , LE-A FOLOSIT !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motzoi Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 a mers pe jos cik ....uff ce ma fac cu tine motoi ...oare nici tie nu iti place sa te dai cu un rs delimitat? adica cu un d-asta ca al tau asa...tractor delimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Mai 2, 2007 Autor Share Postat Mai 2, 2007 cum domne 140 viteza maxima? ce faci,jignesti mito? E limitat, de aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.