Insane Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Stie careva cum se regleaza aprinderea la mobra Hoinar ca sa dea scanteie atunci cand trebuie ? Din cate am inteles trebuie fixat platoul intr-o anumita pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Salutare, trebuie sa reglezi platoul in asa fel incat sa deschida platina cu 0,8 mm inainte de PMS (punctul mort superior), platina trebuie sa aiba o deschidere de 0,4mm la maxim. Cel mai bine e sa legi un difuzor la platina ca sa auzi pacanitul si sa masori PMS-ul cu un comparator. Merge si cu celofanul de la un pachet de tigari prins in platina si cu o surubelnita verifici PMS-ul. Vorbim daca nu te descurci. Florin 0721.493.712 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 (editat) ma ,io stiu k avansu la hoinar e de 1,1 mm...asa scria in cartea lui daca nu te descurci cu comparatoru vezi k pe carteru sting inspre fata motorului ai doua liniute notate cu M si respectiv A.semnul de pe volanta cind e in dreptul lui M inseamna k pistonu e in PMS adica cel mai sus. invirtind motorul in sensul invers rotatiei normale de functionare cind ajunge semnul de pe volanta in dreptul lui A tre sa se inchida platina.. sau o luam pe dos...invirti volantul in sensul normal de mers al motorului si cind ajunge semnul de pe volanta in dreptul lui A de aici inainte trebuie sa se deschida platina...reglind asa nici nu mai trebuie sa te kiorasti la cit e de deschisa platina k isi ia singura jocul...si iti mai zic ceva ce multi nu inteleg:regleazai avansul cu comparatorul sau dupa semnele de pe motor si nu te mai kinui sa faci inasa fel incit sa fie platina la 0,4mm las-o asa kiar daca se deschide 0,6..0,8..etc motorasul avind avansul carespunzator va functiona. in putine cazuri reglezi si avansul si deschiderea platinii in cotele date de carte. daca e mai mare deschiderea platinii singurul inconvenient e ca cik ar intirzia ea mai mult la turatii mai ...da nu mergi tu racing.daca e nai mik de 0,4 e problem k s-ar putea sa nu prea mearga bine,sa faca scintei intre pastile si sa se impuste mai repede platina. daca face scintei intre pstile nu e neaparat obosit condensatorul, incearca sa probezi cu alta bobina de inductie asta fiind un semn de oboseala daca tot face scinteijongleaza si conensatorul.. ma,tu acuma regleaz-o si asa si asa cum ti se pare tie k mere motorasul mai frumusel. succes! ... later edit:uite am gasit niste poze de la o honda mai veche k sa intelegi ce e cu semnele... la tine vin semnele mai spre fata...si pe volanta ai doar o liniuta si pe carter A-ul si M -ul. Editat Mai 2, 2007 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Insane Postat Mai 2, 2007 Autor Share Postat Mai 2, 2007 Ok , ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 am primit si eu o mobra si trebuie sa ii reglez aprinderea dar omu mi-o zis ca is date peste cap platinile unde gasesc una de schimb ? sau cum sa fac daca is date peste cap sa mearga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Salutare, trebuie sa reglezi platoul in asa fel incat sa deschida platina cu 0,8 mm inainte de PMS (punctul mort superior), platina trebuie sa aiba o deschidere de 0,4mm la maxim. Cel mai bine e sa legi un difuzor la platina ca sa auzi pacanitul si sa masori PMS-ul cu un comparator. Merge si cu celofanul de la un pachet de tigari prins in platina si cu o surubelnita verifici PMS-ul. Vorbim daca nu te descurci. Florin 0721.493.712 am si eu o intrebare cum se calculeaza 0.8 mm pe volant sau pe cursa care o face pistonul .. ca am luat de curand o mobra hoinar si nu ii dau de cap la aprindere ...... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 deci platina la o deschiere de0.4 trebuie sa o faca la 1 mm de punctul mort superior eu bagam intre platini o foita de tigare si trageam usor de ea si vedeam cand scapa cu cat urca pistonul adica 1 mm.cu un comparator sau pur si simplu cu un surub de 6 ca are pas de 1mm se poate face asta! platina trebuie sa se deschida cu 1mm inainte de punctul mort superior asta se numeste avans la aprindere! tinand cont de benzin din ziua de azi se poate mari avansul la 1.2 dar prin incercari se poate ajunge la varianta optima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 ok am incercat si incep sa am rezultate .. si stiu ca se regla si mutand statorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Eu reglez asa; duc pistonul sus-PMS-apoi cu lerareglez deschiderea platinii la 1mm si pun ceasul comparator pe 0. Duc pistonul jos, bag o folie de la un pachet de tigari intre platini si misc de volanta in sensul de mers. Cu o mana trag de folie, cu cealalta mana invart de volanta iar cu ochii stau pe comparator. In momentul cand scapa folia dintre platini calculez pe ceas cat mai e pana la PMS invartind in continuare de volanta. Daca nu e fix 1 mm, slabesc cele3 suruburi ale platoului si invart putin de el stanga sau dreapta. Apoi reiau operatia cu folia si tot asa pana am exact 1 mm din momentul deschiderii platinii pana la PMS. iMPORTANT--dupa strangerea definitiva a platoului se mai face o masuratoare-e posibil sa dea o mica diferenta.In functie de cum merge Mobra se poate ajusta avansul. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) multumesc pentru informatie , am fost am cumparat ceas comparator am pus segmenti noi si a pornit la prima pedala Editat Iulie 30, 2016 de mk1gti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.