46WRX Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 seby te bag in lista la mess ca sa iti spun cum sta treaba cum PV noi ne-am chinuit azi o juma de ora sa il scoate cred ca nu fusese scos de fff mult timp si era blocat pe deschis...sa rezolvat problema cu relantiul am sublat carburatorul cu compresoru la 5 atmosfere...problema a fost cu bujia...am schimbat 10 buji...cei drept decat una dintre ele era ngk br10eg dar nu mergea...dupa 6000 rpm intrerupea nu si nu se mai tura...cu toate bujiile facea la fel..pana la urma am gasit una din asa cu 2 capete nush cum ii zice dar e ptr 4 timpi dar e singura care a mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 11, 2007 Autor Share Postat Iulie 11, 2007 seby te bag in lista la mess ca sa iti spun cum sta treaba cum PV noi ne-am chinuit azi o juma de ora sa il scoate cred ca nu fusese scos de fff mult timp si era blocat pe deschis...sa rezolvat problema cu relantiul am sublat carburatorul cu compresoru la 5 atmosfere...problema a fost cu bujia...am schimbat 10 buji...cei drept decat una dintre ele era ngk br10eg dar nu mergea...dupa 6000 rpm intrerupea nu si nu se mai tura...cu toate bujiile facea la fel..pana la urma am gasit una din asa cu 2 capete nush cum ii zice dar e ptr 4 timpi dar e singura care a mers... Pai daca ai bagat alta bujie sa o verifici constant,sa nu ai parte de belele,eu daca eram destept si o scoteam dupa vreo 500 km observam,dar asa am facut 1200km si a facut poc,sincer eu nici acuma nu stiu exact ce s-a intamplat atnci,pe cilindru nu aveam urme de calaj decat foarte putin sub partea pe care culiseaza segmentii insa pistonul era cu pilitura in cap,segmentii nu mai culisau in canale,si mai era si topit oleaca intr-o parte,eu as crede ca m-i s-a blocat roata din cauza ca a ramas fara aprindere si frana de motor era prea puternica,sau a avut un mic calaj in partea aia inferioara,dracu sa o ia,bine ca s-a terinat cu bine,si vad ca de atunci se comporta exmplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) azi i-am schimbat lichidul de frana din toata instalatia dar nu merge sopul la frana spate...drq sa il ia ca nu ne mai chinuim sa il facem am dat o tura cu ea parca trage mai bine ca inainte face si stoppie...acum ar mai trebui un cablu de kilometraj...dak are cineva un cablu sau o bujie ptr 2 timpi sa imi dea un pm cu id-ul de mess si 2 poze cu motoru Editat Iulie 11, 2007 de Yo_InKognito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 @Yo_InKognito: nu ti se aprinde stopu cand pui frana spate pt ca tii dus senzoru de la frana, schimbal si va merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 mai copii mai terminati cu prostiile! nu exista bujie pt. 2t si bujie pt. 4t! singurele diferente dintre bujii sunt lungimea filetelor si cifrele termice care spun in mare 2 lucruri: 1. in cate secunde ajunge bujia la temperatura de autocuratare (de ex. cifra de 240 inseamna 240 de secunde) si 2. cata caldura disipa acea bujie din camera spre chiulasa. fabricantii motorului va spun de ce bujie are acel motor. de exemplu ngk bp10hs sau ce folositi voi la rs merge si la o masina honda, am uitat ce model, precum merge si la alte motoare 4t. mai aveti putin si credeti ca exista intr-adevar ulei de cutie special pt. motoarele in 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Ma baieti stie cineva de unde pot sa iau un final de carbon pt RS50 2006??Spuneti mi si mie de unde si cat costa..MS..Salutari O poza cu rs-u.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 am facut comanda la un magazin de piese auto de bujie denso nush cum care scria in manual la aprilia af1 si costa 40 de ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 12, 2007 Autor Share Postat Iulie 12, 2007 mai copii mai terminati cu prostiile! nu exista bujie pt. 2t si bujie pt. 4t! singurele diferente dintre bujii sunt lungimea filetelor si cifrele termice care spun in mare 2 lucruri: 1. in cate secunde ajunge bujia la temperatura de autocuratare (de ex. cifra de 240 inseamna 240 de secunde) si 2. cata caldura disipa acea bujie din camera spre chiulasa. fabricantii motorului va spun de ce bujie are acel motor. de exemplu ngk bp10hs sau ce folositi voi la rs merge si la o masina honda, am uitat ce model, precum merge si la alte motoare 4t. mai aveti putin si credeti ca exista intr-adevar ulei de cutie special pt. motoarele in 2t. Este br10eg si normal ca va functiona la un motor care lucreaza cam la aceleasi temperaturi la care lucreaza si rs si in alti parametri pe care nu ii stiu si nu ma bag.Omul POATE ca zice asa din cauza ca in mare parte mai toate motoarele in 2 timpi lucreaza in parametri asemanatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 un cablu de kilomeraj are cineva ? nu neaparat nou...ma int mai mult nuca aia...dak are cineva sa imi dea un pm sau sa lase mesaj aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 deci am facut rost de cablu mai imi trebuie decat melcu...de la roata...dak are cnv...sa ma anunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_54 Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 stie cineva de unde pot sa fac rost de switch de ala care imi face contactu ca sa se aprinda stopu la frana (spate) ? sau daca se poate repara..cineva care sa stie sa o faca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 21, 2007 Autor Share Postat Iulie 21, 2007 stie cineva de unde pot sa fac rost de switch de ala care imi face contactu ca sa se aprinda stopu la frana (spate) ? sau daca se poate repara..cineva care sa stie sa o faca ? nush ca si eu am crezut ca e numai un fir scos da degeaba.o fi mizerie in interior dracu sa il ia,oricum nu am nevoie de el ca folosesc mai mult frana pe fata si spatele cand il folosesc il folosesc concomitent cu fata deci.....la ce imi trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_54 Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 nush ca si eu am crezut ca e numai un fir scos da degeaba.o fi mizerie in interior dracu sa il ia,oricum nu am nevoie de el ca folosesc mai mult frana pe fata si spatele cand il folosesc il folosesc concomitent cu fata deci.....la ce imi trebuie? pt rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 21, 2007 Autor Share Postat Iulie 21, 2007 pt rar Aia sunt ? cum adica pentru RAR? sunt o droaie de motorete care nu au stop pe frana spate,le spui nu domne,asa e din fabrica,fara stop pe frana spate ca nu franezi numai cu frana spate si gata,nu prea cred mah sa iti zica ceva pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_54 Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Aia sunt ? cum adica pentru RAR? sunt o droaie de motorete care nu au stop pe frana spate,le spui nu domne,asa e din fabrica,fara stop pe frana spate ca nu franezi numai cu frana spate si gata,nu prea cred mah sa iti zica ceva pentru asta. m-am cam gandit si eu la asta...da am spus ca mai bine il rezolv decat sa ajung acolo si sa-mi faca aia probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Nici dak calci pedala la blana nu s aprinde,eu asa am p cneva,s aprinde knd e la blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 salut...o alta problema... ! bag apa in vasul acela ptr racire si imediat imi curge pe dedesubpt tot..iar daca mai si acc curge si mai tare!am desfacut carenele tot sa ma uit daca am cumva vreo conducta desfacuta, etc...dar am observat ca apa curge din blocul motor care are o gaura mica,dar nu e o spartura sau ceva de genu...e o gaura mica facuta asha..probabil e din fabrica... !si cineva mi a spus ca tre sa mi fac setul motor..pnm segmenti sau nush ce !aveti idee cam ce ar putea fi?mentionez ca am o aprilia rs 125 chesterfield replica din '96 (cea din poza)..si daca as vrea sa schimb setul motor,cam cat ma costa?cilindru, piston, segmenti si tot tacamul? aa si apropo de frana spate...nici mie nu mi se aprinde stopul pe frana ! va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 22, 2007 Autor Share Postat Iulie 22, 2007 salut...o alta problema... ! bag apa in vasul acela ptr racire si imediat imi curge pe dedesubpt tot..iar daca mai si acc curge si mai tare!am desfacut carenele tot sa ma uit daca am cumva vreo conducta desfacuta, etc...dar am observat ca apa curge din blocul motor care are o gaura mica,dar nu e o spartura sau ceva de genu...e o gaura mica facuta asha..probabil e din fabrica... !si cineva mi a spus ca tre sa mi fac setul motor..pnm segmenti sau nush ce !aveti idee cam ce ar putea fi?mentionez ca am o aprilia rs 125 chesterfield replica din '96 (cea din poza)..si daca as vrea sa schimb setul motor,cam cat ma costa?cilindru, piston, segmenti si tot tacamul? aa si apropo de frana spate...nici mie nu mi se aprinde stopul pe frana ! va multumesc anticipat! cam ciudata treaba.nu am mai auzit,apa cand bagi sa bagi cu motorul rece,sau daca nu are apa deloc in vas tot cu motorul rece dar pornita,eventual apasa si pe furtunul care intra la cilindru sa iasa bulele,sau desfa putin surubul ala de pe conduta pentru aerisire(nu uita sa il strangi la loc). Un set motor nou e intre 300 si 400 iepuroi pe e-bay.Daca spui ca scapa apa pe la bloc eu cred ca e spart,nu stiu cat o sa tragi de el pana se caleaza.Mai bine du-te la cineva sa o vada ca asa pe net..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 cam ciudata treaba.nu am mai auzit,apa cand bagi sa bagi cu motorul rece,sau daca nu are apa deloc in vas tot cu motorul rece dar pornita,eventual apasa si pe furtunul care intra la cilindru sa iasa bulele,sau desfa putin surubul ala de pe conduta pentru aerisire(nu uita sa il strangi la loc). Un set motor nou e intre 300 si 400 iepuroi pe e-bay.Daca spui ca scapa apa pe la bloc eu cred ca e spart,nu stiu cat o sa tragi de el pana se caleaza.Mai bine du-te la cineva sa o vada ca asa pe net..... ms de rasp...am intrebat asha sa mi fac o idee ca oricum il duc la motto la service!ms mult!pnm sper sa rezolv cat mai repede sa ies pe strazi iar !ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 care aveti filtru sport dinala conic pe rs-uri?cam la ce pret se gaseste si unde?se simte ceva la performante? si unde gasesc stickere ptr rs?daca aveti vreun site ceva sau nr de tel e bine primit...10x ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Stickare pt Rs vin cu cnd comanzi o carena...Asa nu stiu sa gasesti...numai sa iti faca din autocolant dela bun...Salutari! scz de greseala acum am observat Vin cnd comanzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigNC Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 SALUTARE Am si eu o APRILIA RS 50 din 1997 si am ceva probleme cu ea. Mai intai am ajuns la concluzia ca e cimpoiul (partea dinspre motor a esapamentului) infundat ..... l-am ciocanit eu si a inceput sa curga cate ceva din el. Cand l-am pornit fara esapament se tura BETON asa ca m-am dus sa il curat si am dat de unu care l-a taiat si a scos tot din el. Dupa ce l-am pus pe motor am dat o tura si mergea superbine .... si a tinut-o asa vreo 2 zile. Dupa care nu se mai tureaza mai mult de 3000-4000 de turatii. Mentionez ca de pornit ... porneste perfect. Aveti careva idee ce sa ii mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 SALUTARE Am si eu o APRILIA RS 50 din 1997 si am ceva probleme cu ea. Mai intai am ajuns la concluzia ca e cimpoiul (partea dinspre motor a esapamentului) infundat ..... l-am ciocanit eu si a inceput sa curga cate ceva din el. Cand l-am pornit fara esapament se tura BETON asa ca m-am dus sa il curat si am dat de unu care l-a taiat si a scos tot din el. Dupa ce l-am pus pe motor am dat o tura si mergea superbine .... si a tinut-o asa vreo 2 zile. Dupa care nu se mai tureaza mai mult de 3000-4000 de turatii. Mentionez ca de pornit ... porneste perfect. Aveti careva idee ce sa ii mai fac? Cel mai bine este sa il duci la un service bun iar cei de acolo se vor ocupa de tot!Pe net nu iti vei rezolva probleme !salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Din cate stiu eu, stickerele se comanda separat de carene si restu'. Am vrut eu un anume sticker din cele care sunt pe motor, ca sa-l pun intr-un loc unde mi se parea mie ca merge si mi-au spus baietii de la MotoZone ca tre' sa comand tot setul de stickere, care este in jur de 300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.