Sari la conținut

Topic Cu Intretinerea Unui Rs


Postări Recomandate

seby te bag in lista la mess ca sa iti spun cum sta treaba cum PV noi ne-am chinuit azi o juma de ora sa il scoate cred ca nu fusese scos de fff mult timp si era blocat pe deschis...sa rezolvat problema cu relantiul am sublat carburatorul cu compresoru la 5 atmosfere...problema a fost cu bujia...am schimbat 10 buji...cei drept decat una dintre ele era ngk br10eg dar nu mergea...dupa 6000 rpm intrerupea nu si nu se mai tura...cu toate bujiile facea la fel..pana la urma am gasit una din asa cu 2 capete nush cum ii zice dar e ptr 4 timpi dar e singura care a mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

seby te bag in lista la mess ca sa iti spun cum sta treaba cum PV noi ne-am chinuit azi o juma de ora sa il scoate cred ca nu fusese scos de fff mult timp si era blocat pe deschis...sa rezolvat problema cu relantiul am sublat carburatorul cu compresoru la 5 atmosfere...problema a fost cu bujia...am schimbat 10 buji...cei drept decat una dintre ele era ngk br10eg dar nu mergea...dupa 6000 rpm intrerupea nu si nu se mai tura...cu toate bujiile facea la fel..pana la urma am gasit una din asa cu 2 capete nush cum ii zice dar e ptr 4 timpi dar e singura care a mers...

Pai daca ai bagat alta bujie sa o verifici constant,sa nu ai parte de belele,eu daca eram destept si o scoteam dupa vreo 500 km observam,dar asa am facut 1200km si a facut poc,sincer eu nici acuma nu stiu exact ce s-a intamplat atnci,pe cilindru nu aveam urme de calaj decat foarte putin sub partea pe care culiseaza segmentii insa pistonul era cu pilitura in cap,segmentii nu mai culisau in canale,si mai era si topit oleaca intr-o parte,eu as crede ca m-i s-a blocat roata din cauza ca a ramas fara aprindere si frana de motor era prea puternica,sau a avut un mic calaj in partea aia inferioara,dracu sa o ia,bine ca s-a terinat cu bine,si vad ca de atunci se comporta exmplar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am schimbat lichidul de frana din toata instalatia dar nu merge sopul la frana spate...drq sa il ia ca nu ne mai chinuim sa il facem am dat o tura cu ea parca trage mai bine ca inainte face si stoppie...acum ar mai trebui un cablu de kilometraj...dak are cineva un cablu sau o bujie ptr 2 timpi sa imi dea un pm cu id-ul de mess

si 2 poze cu motoru

 

post-10473-1184154664_thumb.jpg

 

 

post-10473-1184154709_thumb.jpg

Editat de Yo_InKognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai copii mai terminati cu prostiile! nu exista bujie pt. 2t si bujie pt. 4t! :wave: singurele diferente dintre bujii sunt lungimea filetelor si cifrele termice care spun in mare 2 lucruri: 1. in cate secunde ajunge bujia la temperatura de autocuratare (de ex. cifra de 240 inseamna 240 de secunde) si 2. cata caldura disipa acea bujie din camera spre chiulasa. fabricantii motorului va spun de ce bujie are acel motor. de exemplu ngk bp10hs sau ce folositi voi la rs merge si la o masina honda, am uitat ce model, precum merge si la alte motoare 4t.

 

mai aveti putin si credeti ca exista intr-adevar ulei de cutie special pt. motoarele in 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut comanda la un magazin de piese auto de bujie denso nush cum care scria in manual la aprilia af1 si costa 40 de ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii mai terminati cu prostiile! nu exista bujie pt. 2t si bujie pt. 4t! :wave: singurele diferente dintre bujii sunt lungimea filetelor si cifrele termice care spun in mare 2 lucruri: 1. in cate secunde ajunge bujia la temperatura de autocuratare (de ex. cifra de 240 inseamna 240 de secunde) si 2. cata caldura disipa acea bujie din camera spre chiulasa. fabricantii motorului va spun de ce bujie are acel motor. de exemplu ngk bp10hs sau ce folositi voi la rs merge si la o masina honda, am uitat ce model, precum merge si la alte motoare 4t.

 

mai aveti putin si credeti ca exista intr-adevar ulei de cutie special pt. motoarele in 2t.

Este br10eg si normal ca va functiona la un motor care lucreaza cam la aceleasi temperaturi la care lucreaza si rs si in alti parametri pe care nu ii stiu si nu ma bag.Omul POATE ca zice asa din cauza ca in mare parte mai toate motoarele in 2 timpi lucreaza in parametri asemanatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cablu de kilomeraj are cineva ? nu neaparat nou...ma int mai mult nuca aia...dak are cineva sa imi dea un pm sau sa lase mesaj aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de unde pot sa fac rost de switch de ala care imi face contactu ca sa se aprinda stopu la frana (spate) ? sau daca se poate repara..cineva care sa stie sa o faca ?

nush ca si eu am crezut ca e numai un fir scos da degeaba.o fi mizerie in interior dracu sa il ia,oricum nu am nevoie de el ca folosesc mai mult frana pe fata si spatele cand il folosesc il folosesc concomitent cu fata deci.....la ce imi trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush ca si eu am crezut ca e numai un fir scos da degeaba.o fi mizerie in interior dracu sa il ia,oricum nu am nevoie de el ca folosesc mai mult frana pe fata si spatele cand il folosesc il folosesc concomitent cu fata deci.....la ce imi trebuie?

pt rar :) :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt rar :cheers: :cheers: :cheers:

Aia sunt :) ? cum adica pentru RAR? sunt o droaie de motorete care nu au stop pe frana spate,le spui nu domne,asa e din fabrica,fara stop pe frana spate ca nu franezi numai cu frana spate si gata,nu prea cred mah sa iti zica ceva pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia sunt :) ? cum adica pentru RAR? sunt o droaie de motorete care nu au stop pe frana spate,le spui nu domne,asa e din fabrica,fara stop pe frana spate ca nu franezi numai cu frana spate si gata,nu prea cred mah sa iti zica ceva pentru asta.

m-am cam gandit si eu la asta...da am spus ca mai bine il rezolv decat sa ajung acolo si sa-mi faca aia probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...o alta problema... :) !

bag apa in vasul acela ptr racire si imediat imi curge pe dedesubpt tot..iar daca mai si acc curge si mai tare!am desfacut carenele tot sa ma uit daca am cumva vreo conducta desfacuta, etc...dar am observat ca apa curge din blocul motor care are o gaura mica,dar nu e o spartura sau ceva de genu...e o gaura mica facuta asha..probabil e din fabrica... :cheers: !si cineva mi a spus ca tre sa mi fac setul motor..pnm segmenti sau nush ce :cheers: !aveti idee cam ce ar putea fi?mentionez ca am o aprilia rs 125 chesterfield replica din '96 (cea din poza)..si daca as vrea sa schimb setul motor,cam cat ma costa?cilindru, piston, segmenti si tot tacamul?

aa si apropo de frana spate...nici mie nu mi se aprinde stopul pe frana :cheers:!

va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...o alta problema... :cheers: !

bag apa in vasul acela ptr racire si imediat imi curge pe dedesubpt tot..iar daca mai si acc curge si mai tare!am desfacut carenele tot sa ma uit daca am cumva vreo conducta desfacuta, etc...dar am observat ca apa curge din blocul motor care are o gaura mica,dar nu e o spartura sau ceva de genu...e o gaura mica facuta asha..probabil e din fabrica... :cheers: !si cineva mi a spus ca tre sa mi fac setul motor..pnm segmenti sau nush ce :cheers: !aveti idee cam ce ar putea fi?mentionez ca am o aprilia rs 125 chesterfield replica din '96 (cea din poza)..si daca as vrea sa schimb setul motor,cam cat ma costa?cilindru, piston, segmenti si tot tacamul?

aa si apropo de frana spate...nici mie nu mi se aprinde stopul pe frana :crack:!

va multumesc anticipat!

:) cam ciudata treaba.nu am mai auzit,apa cand bagi sa bagi cu motorul rece,sau daca nu are apa deloc in vas tot cu motorul rece dar pornita,eventual apasa si pe furtunul care intra la cilindru sa iasa bulele,sau desfa putin surubul ala de pe conduta pentru aerisire(nu uita sa il strangi la loc). Un set motor nou e intre 300 si 400 iepuroi pe e-bay.Daca spui ca scapa apa pe la bloc eu cred ca e spart,nu stiu cat o sa tragi de el pana se caleaza.Mai bine du-te la cineva sa o vada ca asa pe net.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) cam ciudata treaba.nu am mai auzit,apa cand bagi sa bagi cu motorul rece,sau daca nu are apa deloc in vas tot cu motorul rece dar pornita,eventual apasa si pe furtunul care intra la cilindru sa iasa bulele,sau desfa putin surubul ala de pe conduta pentru aerisire(nu uita sa il strangi la loc). Un set motor nou e intre 300 si 400 iepuroi pe e-bay.Daca spui ca scapa apa pe la bloc eu cred ca e spart,nu stiu cat o sa tragi de el pana se caleaza.Mai bine du-te la cineva sa o vada ca asa pe net.....

 

ms de rasp...am intrebat asha sa mi fac o idee ca oricum il duc la motto la service!ms mult!pnm sper sa rezolv cat mai repede sa ies pe strazi iar :cheers: !ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti filtru sport dinala conic pe rs-uri?cam la ce pret se gaseste si unde?se simte ceva la performante?

si unde gasesc stickere ptr rs?daca aveti vreun site ceva sau nr de tel e bine primit...10x :cheers:! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE

 

Am si eu o APRILIA RS 50 din 1997 si am ceva probleme cu ea.

 

Mai intai am ajuns la concluzia ca e cimpoiul (partea dinspre motor a esapamentului) infundat ..... l-am ciocanit eu si a inceput sa curga cate ceva din el. Cand l-am pornit fara esapament se tura BETON asa ca m-am dus sa il curat si am dat de unu care l-a taiat si a scos tot din el. Dupa ce l-am pus pe motor am dat o tura si mergea superbine .... si a tinut-o asa vreo 2 zile. Dupa care nu se mai tureaza mai mult de 3000-4000 de turatii. Mentionez ca de pornit ... porneste perfect.

 

Aveti careva idee ce sa ii mai fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE

 

Am si eu o APRILIA RS 50 din 1997 si am ceva probleme cu ea.

 

Mai intai am ajuns la concluzia ca e cimpoiul (partea dinspre motor a esapamentului) infundat ..... l-am ciocanit eu si a inceput sa curga cate ceva din el. Cand l-am pornit fara esapament se tura BETON asa ca m-am dus sa il curat si am dat de unu care l-a taiat si a scos tot din el. Dupa ce l-am pus pe motor am dat o tura si mergea superbine .... si a tinut-o asa vreo 2 zile. Dupa care nu se mai tureaza mai mult de 3000-4000 de turatii. Mentionez ca de pornit ... porneste perfect.

 

Aveti careva idee ce sa ii mai fac?

 

Cel mai bine este sa il duci la un service bun iar cei de acolo se vor ocupa de tot!Pe net nu iti vei rezolva probleme :)!salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, stickerele se comanda separat de carene si restu'. Am vrut eu un anume sticker din cele care sunt pe motor, ca sa-l pun intr-un loc unde mi se parea mie ca merge si mi-au spus baietii de la MotoZone ca tre' sa comand tot setul de stickere, care este in jur de 300 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...