soldi Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Va rog sa imi spuneti si mie cum se poate repara chestia aia in care intra cablul de kilometraj la roata?Aveam cablul de kilometraj de la Dominator rupt.ok.Am comandat altul.abia am asteptat sa il montez ca nu merge aseara am descoperit ca nu se transmite rotatia in cablu de jos de la roata.este o chestie neagra in care intra cablul si se fixeaza cu un surub M6x20...Am invartit de roata cu cablul in mana si nu se misca.M-am uitat atent si fara cablu dar nimic.Banuiesc ca e vorba de ceva angrenaj rupt. Daca stiti careva ce se poate face va rog sa imi spuneti.inca nu am dat niciodata roata jos. VA MULTUMESC Asfalt uscat si vara luuuuuuunga!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Va rog sa imi spuneti si mie cum se poate repara chestia aia in care intra cablul de kilometraj la roata?Aveam cablul de kilometraj de la Dominator rupt.ok.Am comandat altul.abia am asteptat sa il montez ca nu merge aseara am descoperit ca nu se transmite rotatia in cablu de jos de la roata.este o chestie neagra in care intra cablul si se fixeaza cu un surub M6x20...Am invartit de roata cu cablul in mana si nu se misca.M-am uitat atent si fara cablu dar nimic.Banuiesc ca e vorba de ceva angrenaj rupt.Daca stiti careva ce se poate face va rog sa imi spuneti.inca nu am dat niciodata roata jos. VA MULTUMESC Asfalt uscat si vara luuuuuuunga!!! pai invarte si roata si vezi daca se invarte sau caraie ceva in chestia neagra dar sigur e stricata chestia neagra, trebuie sa o schimbi de obicei nu se repara... e un angrenaj destul de (cuvant urat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 pai am invartit roata si nu se vede si nici aude nimic...Dar chestia aia se poate scoate , adica e piesa de schimb sau trebe sa schimb toata roata? Aseara i-am zis mai multe cuvinte din alea cu beep-uri muuulte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 se scoate, se scoate... nu trebuie sa schimbi toata roata.., trebuie sa schimbi toata motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Va rog sa imi spuneti si mie cum se poate repara chestia aia in care intra cablul de kilometraj la roata?Aveam cablul de kilometraj de la Dominator rupt.ok.Am comandat altul.abia am asteptat sa il montez ca nu merge aseara am descoperit ca nu se transmite rotatia in cablu de jos de la roata.este o chestie neagra in care intra cablul si se fixeaza cu un surub M6x20...Am invartit de roata cu cablul in mana si nu se misca.M-am uitat atent si fara cablu dar nimic.Banuiesc ca e vorba de ceva angrenaj rupt. Daca stiti careva ce se poate face va rog sa imi spuneti.inca nu am dat niciodata roata jos. VA MULTUMESC Asfalt uscat si vara luuuuuuunga!!! in general, acolo ai un multiplicator de turatie, care are un pinion cu dinti inclinati, antrenat de roata, solidar cu roata fata ( mai bine spus un filet cu mai multe inceputuri sau, mai corect spus, o roata melcata ) si un pinion melc, care antreneaza cablul de kilometraj.........problemele care apar, in general, sunt din cauza faptului ca roata fata nu mai antreneaza roata melcata a multiplicatorului.....uzual, pe roata melcata exista un disc dintr-o tabla oteloasa care are doua urechi indoite din ea, indreptate inspre butucul rotii fata, aceste mustati intrand in niste degajari facute in acest butuc.......defectele care apar sunt din cauza griparii angrenajului (vaselina uscata, acumulare de mizerie, umezeala, praf, etc.) ceea ce determina deformarea acelor urechi sau uzura excesiva in degajarile din butuc.........ca idee, te poti uita in urmatoarele poze, poate reusesti sa-ti faci o parere......oricum, nu-ti poti da seama de ce s-a intamplat acolo pana nu dai roata jos, altfel nu ai ce face........ Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 Merci omu' am sa dau roata jos si am sa verific dar daca nu pot face nimic, de unde naiba sa cumpar asa ceva? asfatl uscat si vara luunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 gasesti la orice reprezentanta honda ceva de gen 44800-MN9-671 dar costa vreo 80 euro Daca doar pinionul cu dinti oblici antrenat de roata e defect scapi cu vreo 25 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 intra pe topicul dedicat nx650 si gasesti acolo o alternativa (in cazul in care poti s-o mai repari) sau la reprezentanta la Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.