nightmare_cristy Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 (editat) mie imi ia cam 3,5-4 la 100km. Mi se pare destul de mult, avand in vedere ca o masina (tico, matiz) mananca vreo 5-6, dar distractia se plateste , deh....asta inseamna motor in 2 timpi. Pe toba mai elimina si gaze nearse. Editat Iunie 9, 2007 de nightmare_cristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Nebunu` Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 sa va luati baieti piaggio de 150 cc sa vadeti k bagati benzina de 500 de mii pe zi dak vreti distracti, nu de 100. dak ash baga si eu de 100 de mii , ash fii multumit.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Ma totusi.... e ceva neinregula la carburator(reglaje etc). In mers normal 50-60 mai mult de 3-3.5% nu e normal sa-ti ia. Cum zici tu 1l la 20 km ar venii un consum de 5% . E super mult gandindu-te k nu ai decat o toba sport pe el. Cum a mai zis cineva... consumul asta se preteaza la o masina. Cu toate k e 2T si nu e asa eficient totusi 5% e mult pt 50cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hynix Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 eu am un Geely(chinezesc) cu motor in 4t si imi ia cam 3.5-4%...cam mult...poate pentru ca e limitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 eu am un Geely(chinezesc) cu motor in 4t si imi ia cam 3.5-4%...cam mult...poate pentru ca e limitat dupa delimitare o sa iti ia 3 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 ce draq plangi asha nene al meu consuma 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 ...mna bine... ziceti voi ca se plange unu altu de consum da sa fim realisti, 5 % pt un scuter cu toate piesele stock sau o toba sport peacolo i f mult. 5% ia scuteru de 70cc si mere cu 100-110 lejer. Al meu consuma 3,5 -4 % dal tin tot in blana cand pornesc din loc cami place sa simt sprintu si asta creca le place la toti. Deci dak consuma 5% 6% si asa mai departe pt un motor de 49 eu zic ca tre facut niste reglaje acolo chestii trestii ca ceva nu-i in regula... sau ma insel ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan16ro Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 si a meu are kit 80 si alea alea .... da tot mi se pare ca consuma foarte mult .... da`l in masa. .... bag picioru ... imi iau si io` unu in 4t si nu mai modific nimik` .... oricum daca ne place viteza si senzatiile tari vom continua sa bagam benzina ca prostii ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 e normal ma 1L la 20 km vine 4L la 100KM cam asa consuma mai ales mai faci un sprint il tii in blana 4% nu e mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Mai alby cu ce medie ai terminat la mate? Dak ia 1L la 20km atunci scuteru are un consum de 5% nu 4% cum ti-a dat tie dupa calculele facute de tine Deci 5% pt o partaitoare care ajunge la 80 asa cu chiu cu vai i mult... Hai Cius si Salutari cu farul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Da... 5% pt un scuter de 50cmc stock e mult. Sigur exista cva probleme la carburator(reglaje etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Mai alby cu ce medie ai terminat la mate? Dak ia 1L la 20km atunci scuteru are un consum de 5% nu 4% cum ti-a dat tie dupa calculele facute de tine Deci 5% pt o partaitoare care ajunge la 80 asa cu chiu cu vai i mult... Hai Cius si Salutari cu farul!!! Vroiam sa scriu invers scz... Deci consumu tat ramane mult ...un scuter aprilia sr 50 pe carburator stock care are motor cu compresie buna si tot OK consuma in medie 3,5 deci tot cei peste sau sub i HIBA!!! Bye BYe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Sunt preocupat de problematica consumului redus. Este excelent ca o masina cu motor Diesel a ajuns sa consume si sub 6L / 100Km (ma refer la consum urban). Eu cred ca motoarele de scootere au randamente mici din moment ce consuma atat de mult. Daca e sa comparam cu un automobil care are 1200 Kg si consuma 10L / 100Km (in oras, benzina) mi se pare ca un scooter care are sa zicem 160kg (cu tot cu pilot) si consuma 3L /100 Km este enorm. Daca ar fi sa facem echivalenta consumului in functie de greutate, ar iesi un consum echivalent automobilelor de cca 22.5 L /100 Km !!! Invers, daca facem consumul echivalent scooterelor, un automobil ar consuma in oras aprox 1.33L / 100KM Repet, calculele sunt facute in cazul in care un scooter consuma doar 3L / 100 Km. O intrebare am pt cei ce si-au scos limitatoarele: ce influenta a avut scoaterea limitatorului asupra consumului??? Astept raspunsuri realiste si sincere, va rog mult, este important sa stim exact ce se intampla in cazul scoaterii limitarii. Multumesc tuturor ce vor raspunde acestei intrebari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Sunt preocupat de problematica consumului redus. Este excelent ca o masina cu motor Diesel a ajuns sa consume si sub 6L / 100Km (ma refer la consum urban). Eu cred ca motoarele de scootere au randamente mici din moment ce consuma atat de mult. Daca e sa comparam cu un automobil care are 1200 Kg si consuma 10L / 100Km (in oras, benzina) mi se pare ca un scooter care are sa zicem 160kg (cu tot cu pilot) si consuma 3L /100 Km este enorm. Daca ar fi sa facem echivalenta consumului in functie de greutate, ar iesi un consum echivalent automobilelor de cca 22.5 L /100 Km !!! Invers, daca facem consumul echivalent scooterelor, un automobil ar consuma in oras aprox 1.33L / 100KM Repet, calculele sunt facute in cazul in care un scooter consuma doar 3L / 100 Km. O intrebare am pt cei ce si-au scos limitatoarele: ce influenta a avut scoaterea limitatorului asupra consumului??? Astept raspunsuri realiste si sincere, va rog mult, este important sa stim exact ce se intampla in cazul scoaterii limitarii. Multumesc tuturor ce vor raspunde acestei intrebari!!! Si eu sunt curios. Presupun ca creste consumu dar putin. Unde naiba sa mai creasca ca a meu papa 4% si eu nou noutz... ce naiba. Dar cred ca in schimb platesti cu motorul.. ca nu e facut pt asa viteze... Sa se exprime cei ce stiu mai bine va rugam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Depinde de tipul limitari; 1 Daca este din CDI atunci consumul scade (aparent) adica tu inainte accelerai la blana si benzina era injectata mai mult decat era necesar turatiei de max 4500rpm (limitat de CDI adica nu aveai scanteie la turatii mai mari de 4500rpm) rezultand benzina nearsa adica prapadita degeaba, dupa delimitare CDI ai aprinderea functionala pana aproape de 8000 rpm si normal viteza mai mare si in consecinta deplasari mai lungi cu consumul identic, dar parcurgand o distanta mai mare, deci delimitarea din CDI ofera vorba vine un consum mai mic. 2 Delimitarea din variator ofera tot la fel un consum mai mic din acelasi motiv ca puteti parcurge distante mai mari cu acelasi consum de benzina. Deci delimitarea la modelele de mai sus, sa spunem ca reduce consumul !!!!!!!! La scuterele care sunt limitate din jigler, odata cu marirea lui va creste si consumul, deci delimitarea acestui tip de scuter, duce la cresterea consumului de carburant!!!!!!!! Editat Iulie 11, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Depinde de tipul limitari; 1 Daca este din CDI atunci consumul scade (aparent) adica tu inainte accelerai la blana si benzina era injectata mai mult decat era necesar turatiei de max 4500rpm (limitat de CDI adica nu aveai scanteie la turatii mai mari de 4500rpm) rezultand benzina nearsa adica prapadita degeaba, dupa delimitare CDI ai aprinderea functionala pana aproape de 8000 rpm si normal viteza mai mare si in consecinta deplasari mai lungi cu consumul identic, dar parcurgand o distanta mai mare, deci delimitarea din CDI ofera vorba vine un consum mai mic. 2 Delimitarea din variator ofera tot la fel un consum mai mic din acelasi motiv ca puteti parcurge distante mai mari cu acelasi consum de benzina. Deci delimitarea la modelele de mai sus, sa spunem ca reduce consumul !!!!!!!! La scuterele care sunt limitate din jigler, odata cu marirea lui va creste si consumul, deci delimitarea acestui tip de scuter, duce la cresterea consumului de carburant!!!!!!!! Tz-am mai zis:"Iesti ieczpert." Sa mor... cand viu la bukale ne vedem la o bere sa imi explici cu functioneaza un motor de asta de la cap la coad si iau si notite. Ce-i CDI? Cum iti dai seama cum e limitat un scuter? (intrebari de prosti... puse de oameni destepti <asa ca sa ma scot>) Editat Iulie 11, 2007 de N3cks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorik92 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 voi va plangeti ?...am facut un test.....la iesirea din orash am facut plinul,am mers 20 de km la blana si am alimentat.....1.7l.....asta inseamna cam 8l/100 am toba si filtru de aer sport......dar tot mi se pare exagerat de mult........deci astea cu 4-5.....gura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 voi va plangeti ?...am facut un test.....la iesirea din orash am facut plinul,am mers 20 de km la blana si am alimentat.....1.7l.....asta inseamna cam 8l/100 am toba si filtru de aer sport......dar tot mi se pare exagerat de mult........deci astea cu 4-5.....gura ! Enorm!!! Cum naiba. Clar ceva nu e bine. Si eu ma tot gandesc la mine cum naiba sa il reduc de la 4 la un 3 %. CE stil de condus sa mai adopt. Poate insa la tine exista o explicatie. Hai! Cunoscatorii sa se afirme!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Vai 8% este enorm pentru 50cc, nu cumva ai 80cc si carburator masluit, pentru ca atunci........ mai treaca mearga. Oameni buni ia incercati voi sa mergeti cu 40Km/h sa vedeti ca scoateti un consum de ~2%, e normal sa pape >3,5% cand e tinuta acceleratia la maxim sa prindem viteza luminii !!!! Editat Iulie 11, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 hahaha.... eu la peugeot jet force C-tech 50cc din 2006 am consum de 7% doar cu o toba sport.si l-am luat nou daca as avea si eu consum de 5 ar fi prea beton LE:Mers in blana ce-i drept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 7 ? asta chiar e mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Daca as sti ca scooterul va consuma peste 5... pai nu-mi mai iau frate! Este ENORM !!! Eu imi iau scooter tocami ca sa consume putin!! Pai dak consuma cat un automobil, imi iau Skoda Octavia Diesel si ies mai bine la consum!!! Si sunt boier! Eu cred ca aceste consumuri exagerate sunt doar la cei ce au adus modificari (gen tobe si filtre sport, alezaje marite etc) . Acum, sa va spun ceva: un motor este conceput de niste ingineri care chiar stiu ce calculeaza! Ei proiecteaza motoarele pentru a functiona in parametrii optimi, cu un consum minim de combustibil. Daca tu te apuci si schimbi acei parametri, poate vei mari puterea cu 10-20%, dar in mod sigur arunci consumul in aer!!! Asa se ajunge ca o motopartza sa consume (echivalent greutate) de zece ori mai mult decat un tanc!!! Am mai spus, fiecare face ce vrea, dar eu imi iau motoscooter tocmai pt a consuma putin. Nu am nevoie de figuri, nu vreau sa merg cu el pe o roata! Cine vrea viteza si sa mearga pe o roata (sa nu fiu inteles gresit: si mie-mi plac cei ce fac figuri si merg pe o roata, dar doar sa ma uit la ei) trebuie sa-si ia motocicleta, altminteri ... un scoooter tunat e ca o frectie la piciorul de lemn! Consuma cat un tractor forjat si alearga mai incet decat o batrana Dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trica Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 (editat) Ce scuter consuma mai mult de 3,5% la 7500rpm are probleme cu carburatorul. Nu trebuie ca un scuter de 49cc sa consume mai mult de atat, verificati carburatorul !!! Editat Iulie 12, 2007 de trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Ce scuter consuma mai mult de 3,5% la 7500rpm are probleme cu carburatorul. Nu trebuie ca un scuter de 49cc sa consume mai mult de atat, verificati carburatorul !!! Al meu e nou noutz si consuma max 4% E in rodaj pana la 1000 km si eu tot sper sa scada. Daca ma duc ok c u el, adica fara sa pornesc in tromba si alerg cu 35 kmh se pare ca ia mai putzin. Dar cum nu ma pot abtine si gonesc un pic mai tare... vine undeva la 3,7-3,9 % . Sa vad acu dupa rodaj cum va fi... cica ar trebui sa scada consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 si ce sa-i fac la al carburator?Ce inseamna reglare ca are doar un amarat de surub care imi regleaza ralanti-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.